Page 1 of 1
Απίστευτα 3d demos σε 64kb..!
Posted: Mon Mar 28, 2005 11:42 pm
by AmmarkoV
http://www.pouet.net/
Το παραπάνω site έχει demos με πολύ καλά γραφικά και μουσική σε κάτι τρελά μεγέθη..
Παραθέτω 4 χαρακτηριστικά που μετέφερα στον Δια , (ούτως ή άλλως είναι τόσο μικρά που δεν πειράζει

) , επίσης δεν ανφέρω τα ονόματα αυτών που τα έφτιαξαν καθώς μπορείτε να τα βρείτε στο site που παρέθεσα και τα ίδια τα demos τα περιέχουν
Demo 0 - 256 bytes!!!! <-Έλεος , όσο είναι μια πρόταση..
Demo 1 - 64kb
Demo 2 - 64kb
Demo 3 - 64kb
Αυτό θα πεί προγραμματισμός , όχι σαν τα δικά μας (δικά μου τουλάχιστον)..

Μετά από αυτά που είδα έψαξα λίγο στο net και πλέον άρχησα να υιοθετώ κάποια μέτρα για μικρότερα filesizes..
Posted: Tue Mar 29, 2005 12:28 am
by Paralias
Posted: Tue Mar 29, 2005 12:38 am
by AmmarkoV
Και μετά σου λένε μάθε java..
Επαναλαμβάνω , αυτό θα πεί προγραμματισμός..
Για το μικρό μέγεθος ευθύνονται η εκτεταμένη χρήση assembly,το generation όλων των textures , και zipping του executable, αλλά εξακολουθούν να είναι αδικαιολόγητα πάρα πολυ μικρά..

Posted: Tue Mar 29, 2005 1:03 am
by Ganther
Δεν αντιλεγω, ειναι εντυπωσιακα, αλλα δεν εχουνε καθολου Textures, ειναι σκετα χρωματα, ασε που δεν κινειται παρα ελαχιστα το καθε 3Δ μοντελο...
ΠΟλυ εντυπωσιακα παρολαυτα...
Posted: Tue Mar 29, 2005 10:26 am
by Erevodifwntas
Κάπου υπάρχει και ολόκληρο 3d first Person Shooter σε πολύ λιγότερο του 1MB (κάτι KB θυμάμαι ήταν) με ήχο και πάρα πολύ καλά γραφικά. Ακόμα και τα textures βγαίνουν με μοτίβα που δημιουργούνται σε assembly.
Posted: Tue Mar 29, 2005 3:18 pm
by AmmarkoV
Erevodifwntas wrote:Κάπου υπάρχει και ολόκληρο 3d first Person Shooter σε πολύ λιγότερο του 1MB (κάτι KB θυμάμαι ήταν) με ήχο και πάρα πολύ καλά γραφικά. Ακόμα και τα textures βγαίνουν με μοτίβα που δημιουργούνται σε assembly.
ΚKrieger λέγεται , και αυτό το είχα δεί αλλά παλαιότερα και ήταν 256kb αν θυμάμαι καλά..
Αλλά πας μετά να κάνεις install το Metal Gear 2 και σου ζητάει ή 7,5GB ή 3,5GB και από την άλλη έχεις αυτά τα οποία χωράνε 122880 φορές στον ίδιο χώρο..
O ήχος πρέπει να είναι midi , δοκίμασα συμπιέσεις σε wav αρχεία και το καλύτερο που πετυχαίνω για 6 δευτερόλεπτα είναι 10,5 kb με μέτρια ποιότητα ήχου GSM codec 6.10 8100Khz mono.. Δεν παίζει οπότε , μάλλον είναι generated και αυτά και χρησιμοποιούν τις midi δυνατότητες της κάρτας ήχου..

Posted: Tue Mar 29, 2005 4:15 pm
by Erevodifwntas
AmmarkoV wrote:O ήχος πρέπει να είναι midi , δοκίμασα συμπιέσεις σε wav αρχεία και το καλύτερο που πετυχαίνω για 6 δευτερόλεπτα είναι 10,5 kb με μέτρια ποιότητα ήχου GSM codec 6.10 8100Khz mono.. Δεν παίζει οπότε , μάλλον είναι generated και αυτά και χρησιμοποιούν τις midi δυνατότητες της κάρτας ήχου..
:smt026
έχω την εντύπωση ότι το midi είναι πολύ ψηλά γι'αυτούς.... Είπαμε assembly :-)
Posted: Tue Mar 29, 2005 4:44 pm
by AmmarkoV
Erevodifwntas wrote:έχω την εντύπωση ότι το midi είναι πολύ ψηλά γι'αυτούς.... Είπαμε assembly

Επειδή σκάλωσα λίγο στο θέμα και το ψάχνω , ορίστε κάτι που έφτιαξα εγώ
My Demo - 26 kb zip
Ναι ναι ναι.. το ξέρω είνα πολυυύ μούφα μπροστά στα άλλα
(Σημειωση OpenGL ό,τι ξέρω μόνος μου έχω κάτσει και το έχω κάνει οπότε..)
Αλλά 29,2 KB unzipped και παίζει midi..!

Επίσης δεν είναι ανάγκη να είναι όλο το πρόγραμμα σε assembly.. μόνο το Demo 0 είναι γραμμένο αποκλειστικά με χρήση assembly..
Posted: Wed Mar 30, 2005 12:22 am
by lumenintervalum
ααααα κι εγώ θέλω να φτιάχνω ωραία πραγματάκια...ζηλεύω!!!μόνο με OpenGL γίνονται??
Posted: Wed Mar 30, 2005 3:35 am
by AmmarkoV
lumenintervalum wrote:ααααα κι εγώ θέλω να φτιάχνω ωραία πραγματάκια...ζηλεύω!!!
lumenintervalum wrote:μόνο με OpenGL γίνονται??
Ουσιαστικά , (και όπως ίσως θα έχεις διαπιστώσει τρέχοντας κάποιο πρόγραμμα/παιχνίδι που να έχει 3d γραφικά) υπάρχουν 3 επιλογές OpenGL , Direct3D , και Software Rendering..
Το 3ο το αφήνω καθώς θέλει πολλές γνώσεις και έχει πολλές λεπτομέρειες οι οποίες είναι μαθηματικά (μπλιάχ..

, πλάκα κάνω

)
Τώρα τα Direct3d και OpenGL ή OpenGL και Direct3d αποτελούν ένα υψηλού επιπέδου γρήγορο API συμβατό μέσω των drivers της με πρακτικά κάθε κάρτα γραφικών και έχουν ports για να τα χρησιμοποιήσεις με τις περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού (including java)..
Υποτίθεται οτι η OpenGL είναι καλύτερη για συναρτισιοστρεφή προγράμματα , ο,τι είναι πιο απλή , καλύτερη για ξεκίνημα σε 3d graphics , ενώ επίσης υποτίθεται οτι αν ένα πρόγραμμα είναι γραμμένο σε OpenGL είναι κατευθείαν portable σε Linux..
Από την άλλη το DirectX υποτίθεται οτι είναι καλύτερο για αντικειμενοστραφή προγράμματα έχει την πλήρη υποστήριξη της Microsoft , υποστηρίζεται πλήρως από την Microsoft , αα και το υποστηρίζει και η Microsoft , το οποίο πλεονέκτημα δυστυχώς το κάνει να ενδείκνυται για Windows ..
Χρησιμοποιώντας τόσο το πρώτο όσο και το δεύτερο θεωρητικά μπορείς να πετύχεις τα ίδια αποτελέσματα, αλλά έχοντας κάνει χρήση μόνο ελάχιστη χρήση 3d γραφικών και μόνο σε OpenGL δεν μπορώ να φέρω ολοκληρωμένη άποψη στο θέμα.. Βασικά η εμπειρία μου προς το παρόν εκτείνεται περίπου όσο το παραπάνω demo..
Μια που ο χαρακτήρας του thread είναι πάνω στα γραφικά , παιδιά υπάρχει μάθημα στην σχολή μας για γραφικά!? Έτσι
Lumenintervalum , σοβαρά θα ήθελες να ασχοληθείς με OpenGL??
Posted: Wed Mar 30, 2005 3:43 am
by lumenintervalum
Υπάρχει και απ όσο ξέρω κάνουν OpenGL..Δεν ξέρω αν θα το πάρω..ίσως να το πάρω από σεπτέμβρη που ελπίζω να μην έχω τόσα πολλά μαθήματα και αν έχω όρεξη ν ασχοληθώ..Γενικά έχω μια τάση να ταλαιπωρώ τον εαυτό μου με περίεργα μαθήματα.
Posted: Wed Mar 30, 2005 3:50 am
by AmmarkoV
Είμαστε βρυκόλακες (3:45)
Δεν είναι περίεργο , είναι ωραίο να ασχολείσαι με 3d γραφικά..
Εγώ σίγουρα θα το επιλέξω όταν θα μου διατίθεται , αν θές όμως να δείς μερικά πραγματά και μόνη σου , έχω Online books , documentations , examples , demos , και γενικότερα πολύ πράγμα να σου δώσω , κυρίως όμως για C++ και Freepascal , τπτ σε Java..
Όχι τπτ άλλο , και να μην σε ενδιαφέρει να έχεις μια ιδέα..
Posted: Wed Mar 30, 2005 1:12 pm
by lumenintervalum
Καλά άσε μη σου πω τι ώρα έκλεισα το Pc μου...:D
επιλογής είναι, οπότε όποτε θες το παίρνεις, αλλά γενικά να παίρνεις επιλογής όταν δε θα έχεις πολλά υποχρεωτικά. Για μένα δυστυχώς προέχουν τα υποχρεωτικά και τώρα δεν υπάρχει και ο άπλετος χρόνος..:S
Απλά σκέφτομαι ότι γενικά θέλω να κάνω πράγματα που να βλέπω το αποτέλεσμά τους άμεσα και νομίζω ότι γίνεται με τέτοια θέματα, όπως τα γραφικά.
Posted: Wed Mar 30, 2005 2:42 pm
by AmmarkoV
Τα γραφικά είναι ακριβώς αυτό που λες , μπορεί να χρειάζεται αρχικά μια δόση αφαιρετικής σκέψης αλλά όταν αρχίσεις να ζωγραφίζεις στην οθόνη , ο,τι φτιάχνεις είναι χειροπιαστό , όχι σαν βάσεις δεδομένων πχ που φτιάχνεις πράγματα στα τυφλά , με τα 3d γραφικά έχεις την χαρά του να βλέπεις τι δημιουργείς..
Παραθέτω ένα πολύ ενδιαφέρον
link με παραδείγματα και demos για τον συνδυασμό Delphi-OpenGL με κώδικα..