Page 1 of 1
Έχει ασχοληθεί κανείς με προγραμματισμό παιχνιδιών?
Posted: Wed Nov 17, 2004 9:18 am
by AmmarkoV
Είναι από τα πολύ ενδιαφέροντα (αλλά και πρακτικά) κομμάτια του προγραμματισμού!
Ορίστε μερικά παιχνιδάκια που έχω φτιάξει εγώ

:
AmmarTris
http://users.otenet.gr/~ammar/Downloads/ammartris.zip
Score4
http://users.otenet.gr/~ammar/Downloads/score4.zip
Advengine (αν και βρίσκεται σε εντελώς ημιτελές επίπεδο)
http://users.otenet.gr/~ammar/Downloads/advengine.zip
AstroWars (ακόμα πιο ημιτελές από την Advengine)
http://users.otenet.gr/~ammar/Downloads/game.zip
Είναι γραμμένα σε FreePascal 1.0.6
Posted: Wed Nov 17, 2004 9:59 am
by Ethel
Ναι του Othello! (Πρώτη εργασία στην Τεχνητή Νοημοσύνη)
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:52 am
by AmmarkoV
Ωπ καλή φάση

, Θα κάνουμε και τέτοια ???
Πολύ χαίρομαι !!
Εμένα το score4 είναι μόνο για 2πλο , είχα προσπαθήσει να φτιάξω ΑΙ για αντίπαλο αλλά μετά βαρέθηκα

Στο othello έχεις βάλει και γραφικό κομμάτι ή είναι κονσολοειδές το interface?

Posted: Wed Nov 17, 2004 12:11 pm
by HdkiLLeR
Console mode ήταν. Βασικά ήταν για τις ανάγκες του διαγωνισμού που έγεινε(όλα τα παιχνίδια παίξανε μεταξύ τους και οι 4 πρώτοι πήραν +1 βαθμό bonus). Οπότε ήταν φτιαγμένο όσο πιο light για να έχουμε περίπου 2mins "σκέψης" μόνο για υπολογισμούς και όχι για σχεδιαμούς πάνω στην οθόνη κλπ κλπ.
Posted: Wed Nov 17, 2004 1:08 pm
by vagalati
Αρχικά έφτιαχνα παιχνίδια για τον AmstradCPC. Είχα φτιάξει tetris, φιδάκι, κρεμάλα, και άλλα μικρά και χαριτωμένα παιχνίδια.
Όταν γνώρισα τα PCs ασχολήθηκα λίγο με πιο γραφικέ πράγματα.
Έχει δοκιμάσει να κάνει κάποιος κάτι πιο εφετζίδικο όπως ένα 3D FPS?
Εγώ είχα αρχίσει να κάνω κάτι αλλά το έχω παρατήσει. Είχα προγραμματίσει τα βασικά της 3D μηχανής (quake2 models, quake3 maps, textures, basic animation, mouse/keyb input). Δυστυχώς δεν έφτασα σε σημείο να την χρησιμοποιήσω σε κανένα παιχνίδι.
Μια συμβουλή σε όσους σκέφτονται κάτι τέτοιο: μην αρχίσετε να φτιάχνετε την 3D engine αλλά χρησιμοποιείστε μια έτοιμη.
Το othello πάντως ήταν μια άλλη εμπειρία (όλα τα λεφτά -> υλοποίηση στρατηγικών (mobility, frontiers,,...)).
Posted: Wed Nov 17, 2004 1:26 pm
by Einherjar
κάποιοι άλλοι ενδιαφέρονταν περισσότερο για την εμφάνιση παρά για την απόδοση χεχε
see otothello
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:43 pm
by Erevodifwntas
(με λίγη τσαχπινιά -κατά άλλους αυτομαστίγωμα- μπορούσες να βάλεις και γραφικό περιβάλλον με 2d animation -το οποίο όμως οι περισσότεροι θα στο έθαβαν ως αντιαισθητικό... HdkiLLeR για σένα το λέω- χωρίς να έχεις θυσιάσει τις επιδόσεις >:-)
Posted: Wed Nov 17, 2004 6:32 pm
by HdkiLLeR
Posted: Wed Nov 17, 2004 7:20 pm
by AmmarkoV
Einherjar το έπαιξα το Otothello , well done , ωραίο τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά(αν και αργεί λίγο ωστόσο παίζει παρα πολυ καλά).
Το μόνο πράγμα που δεν μου πολυαρέσει είναι οτι είναι Java Applet (και όχι EXE) αλλά κατα τα άλλα είναι πολύ καλό
Εγώ δοκιμάσα φέτος OpenGL για FPS και γενικότερα 3d γραφικά αλλά την ξεκίνησα στο τέλος του καλοκαιριού και δυστυχώς προς το παρόν δεν έχω χρόνο για να συνεχήσω το project
Τα γραφικά μπορεί να είναι πάρα πολύ light , ιδίως η OpenGL κάνει σχεδόν όλη την δουλειά με την GPU οπότε δεν έχει αντύκτυπο στο main πρόγραμμα!
Έχω φτιάξει μια δική μου library για να ζωγραφίζω στην οθόνη η οποία βρίσκεται ύπο συνεχή εξέλιξη! Όλα τα προγραμματάκια μου την χρησιμοποιούν!! Και προτιμώ γενικότερα 1000 φορές να φτιάξω δική μου μηχανή γραφικών από το να πάρω έτοιμη , και ας παιδευτώ
Πάντως μου φαίνεται πως πρέπει να συνασπιστούμε και να φτιάξουμε κανένα σοβαρό παιχνιδάκι γιατι ολόκληρη Ελλάδα δεν είναι δυνατόν η μόνη εταιρία για παιχνίδια να είναι η Anima PPD(βλέπε Συνωμοσίες) και η Γεννάδειος! ;-)
Posted: Wed Nov 17, 2004 9:42 pm
by Erevodifwntas
θα συμφωνίσω ότι τα APIs (OpenGL, DirectX μεταφέρουν το μεγαλύτερο βάρος στην κάρτα γραφικών) οπότε δε θυσιάζεις τίποτα σε επιδόσεις (αντίθετα και μόνο που χρησιμοποιείς τη Java οι επιδόσεις πάνε περίπατο -αστειεύομαι Einherjar)
Οι συνωμοσίες ήταν ένα παινίδι που χρησιμοποιούσε DirectX 8.1 και το αποτέλεσμα έμοιαζε με το Pandora Directive (εποχής DOS), τα δε παιχνίδια της Γενναδείου είναι απλά για να τα αγοράζουν οι Έλληνες (κάτι σαν να κάνουμε ψυχικό).
Με τόσο θάψιμο που έφαγε, το GUI μου δεν τολμά να ξαναβγεί από το CD του (μου ζητά να του κάνω lifting -ναι θα του βάλω και επιλογές για να γίνεται disable το animation :-)
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:47 pm
by Einherjar
Erevodifwntas wrote:αντίθετα και μόνο που χρησιμοποιείς τη Java οι επιδόσεις πάνε περίπατο -αστειεύομαι Einherjar
δεν έχω διαφωνήσει ποτέ με αυτή τη θέση. σίγουρα ένα πρόγραμμα που τρέχει σε μια vm θα είναι πιο αργό από κάτι native. αν και όσο γίνονται πιο γρήγορες οι μηχανές και φτιάχνει η vm, τόσο μειώνεται αυτή η απόσταση
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:47 pm
by mikem4600
Erevodifwntas wrote:Με τόσο θάψιμο που έφαγε, το GUI μου δεν τολμά να ξαναβγεί από το CD του (μου ζητά να του κάνω lifting -ναι θα του βάλω και επιλογές για να γίνεται disable το animation

Έλα τώρα, μην μας κάνεις το δύσκολο...

Κοτζάμ DirectX 8.1 επιστράτευσες! Κάνε του ένα ρετούς και βάλε το στο νετ. ;-)
Posted: Thu Nov 18, 2004 12:11 am
by vagalati
AmmarkoV wrote:...Και προτιμώ γενικότερα 1000 φορές να φτιάξω δική μου μηχανή γραφικών από το να πάρω έτοιμη , και ας παιδευτώ....
Δεν αναφέρθηκα στο να μην κάνει κανείς κάτι τέτοιο. Είπα ότι αν κάποιος σκέφτεται να αρχίσει με 3D game programming καλύτερα να χρησιμοποιήσει μια έτοιμη μηχανή γραφικών.
Ξέρεις πως είναι οι μηχανές γραφικών (πιο σωστά θα ήταν παιχνιδιών); Ξέρεις πως πρέπει να είναι η δομή τους; Ξέρεις πως πρέπει να είναι το interface τους (σαν βιβλιοθήκη); Ο καλύτερος τρόπος για να τα μάθεις αυτά είναι απλά να χρησιμοποιήσεις μια ήδη έτοιμη και να πειραματίζεσαι πάνω της. Ειδικά αν είναι και open source τότε μπορείς να δεις και το εσωτερικό της. Αν απο'κεί και πέρα καταλάβεις τα βασικά και θέλεις να προχωρήσεις ο ίδιος στην δημιουργία μιας δικής σου, τα πράγματα θα σου φανούν πολύ πιο εύκολα.
Y.Γ. Welcome to OpenGL Club!
Y.Γ.2. Χρησιμοποιείς καθόλου την SDL?
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:18 pm
by AmmarkoV
Erevodifwntas το έχεις πουθενά στο Net το GUI σου να σου πώ την γνώμη μου!
Έχω ήδη φτιάξει 4 librarys
1) ammarunit <- Βασικό unit που ανήγει windows κανονίζει dc`s κτλ
2) apsfiles <- Unit με το οποίο διαβάζω APS files (Ammar`s Picturing System

, κάτι σαν τα BMP μόνο που είναι δικά μου) και περιέχει κάποια ,λίγα δυστυχώς ακόμα effects
3)ammargui <- Που περιλαμβάνει controls παραθυράκια , έλεγχο με το mouse , και άλλα ωραία πραγματάκια
4)ammarnet <- Sockets και το background για ευκολότερη πρόσβαση σε δίκτυα
Τώρα επίσης φτιάχνω ένα πέμπτο για intergrated κρυτογραφία στα Apps μου

(Ένα executable υβρίδιο υπάρχει εδώ
http://users.otenet.gr/~ammar/Downloads/puma.zip)
και το 6ο θα είναι σαν το ammarunit όμως full OpenGL
Oχι δεν χρησιμοποιώ SDL..!
Ρε guys πάντως αν δεν φτιάξουμε εμείς Ελληνικά παιχνίδια ποιός θα φτιάξει
