Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Φροντ 2015
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
τα υπολοιπα
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Code Monkey
- byte level
- Posts: 81
- Joined: Fri Jan 31, 2014 1:40 pm
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♂
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Παιδιά για την πρόοδο αρκούν οι σημειώσεις που έχει στο eclass;
Code Monkey very simple man
With big warm fuzzy secret heart:
Code Monkey like you
With big warm fuzzy secret heart:
Code Monkey like you
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
όχι
---------------------------------------
έχει κάποιος σημειώσεις απο τα φροντιστήρια του '16 με πρόβλημα ανάθεσης?
---------------------------------------
έχει κάποιος σημειώσεις απο τα φροντιστήρια του '16 με πρόβλημα ανάθεσης?
Last edited by ChrysaK on Sun Nov 13, 2016 5:42 pm, edited 1 time in total.
Reason: double post
Reason: double post
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Παιδιά έχει κανείς τα λυμενα θέματα της προόδου?
-
- bit level
- Posts: 6
- Joined: Mon Nov 04, 2013 2:03 pm
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Έχει κάποιος σημειώσεις των 2 τελευταίων φροντιστηριών?
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Καλησπερα , με το μαθημα τι παιζει γενικα; Χρειαζεται παρακολουθηση; Πεφτει με κατι αλλα μαθηματα και δεν ξερω τι να κανω.
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
καλησπερα παιδια στη ασκηση 5 οταν λεει στο δυικο του πρεπει πρωτα να το μετατρεψουμε σε κανονικη μορφη να γινει δηλαδη max Και να αλλαξουμε φορες κ μετα ν κανουμε δυικο ή απευθειας δυικό στο min που μας δινει αρχικα?
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
παιδια στη ασκηση 5 στη δευτερη ομαδα ασκησεων θελει να λυσουμε την εξισωση με simplex ή ειναι καποιος αλλος τροπος?
- Alive
- Venus Former Team Member
- Posts: 457
- Joined: Fri May 31, 2013 1:24 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
SimplexMugiwara wrote:παιδια στη ασκηση 5 στη δευτερη ομαδα ασκησεων θελει να λυσουμε την εξισωση με simplex ή ειναι καποιος αλλος τροπος?
- skater1995
- bit level
- Posts: 44
- Joined: Tue Jan 21, 2014 5:14 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Ναι να το μετατρέψεις σε πρόβλημα μεταφοράς και μετά να το λύσεις.Mugiwara wrote:παιδια στη ασκηση 5 στη δευτερη ομαδα ασκησεων θελει να λυσουμε την εξισωση με simplex ή ειναι καποιος αλλος τροπος?
Φαντάζομαι με simplex δε βγαίνει ή θα σου πάρει πολλές ώρες μέχρι να λυθεί.
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
εχεις μηπως καμια ιδεα πως γινεται η μετατροπη?skater1995 wrote:Ναι να το μετατρέψεις σε πρόβλημα μεταφοράς και μετά να το λύσεις.Mugiwara wrote:παιδια στη ασκηση 5 στη δευτερη ομαδα ασκησεων θελει να λυσουμε την εξισωση με simplex ή ειναι καποιος αλλος τροπος?
Φαντάζομαι με simplex δε βγαίνει ή θα σου πάρει πολλές ώρες μέχρι να λυθεί.
- mar.kok
- byte level
- Posts: 53
- Joined: Mon Oct 08, 2012 11:01 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♀
- Location: Νεα Σμύρνη
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Mugiwara wrote:εχεις μηπως καμια ιδεα πως γινεται η μετατροπη?skater1995 wrote:Ναι να το μετατρέψεις σε πρόβλημα μεταφοράς και μετά να το λύσεις.Mugiwara wrote:παιδια στη ασκηση 5 στη δευτερη ομαδα ασκησεων θελει να λυσουμε την εξισωση με simplex ή ειναι καποιος αλλος τροπος?
Φαντάζομαι με simplex δε βγαίνει ή θα σου πάρει πολλές ώρες μέχρι να λυθεί.
Μήπως κατάφερες να βρεις κάποιο τρόπο για την μετατροπή;
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
οχι δν εχω βρει τπτ εσυ?mar.kok wrote:Mugiwara wrote:εχεις μηπως καμια ιδεα πως γινεται η μετατροπη?skater1995 wrote: Ναι να το μετατρέψεις σε πρόβλημα μεταφοράς και μετά να το λύσεις.
Φαντάζομαι με simplex δε βγαίνει ή θα σου πάρει πολλές ώρες μέχρι να λυθεί.
Μήπως κατάφερες να βρεις κάποιο τρόπο για την μετατροπή;
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
εγω το ελυσα ως προβλημα μεταφορας, το μετατρεπεις σε Min και υστερα οι πρωτοι 2 περιορισμοι αφορουν την προσφορα και οι υπολοιποι 3 την ζητηση, οποτε κανεις πινακακι με 2 γραμμες και 3 στηλες και το λυνεις κανονικα
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
την μετατροπη σε Min πως την εκανες?κ οταν εφτιαχνες τ πινακακι βαζεις ας πουμε 3χ1,2χ2,χ3 κ απο κατω στηλη τα υπολοιπα?η χωρις τους συντελεστες?anilora wrote:εγω το ελυσα ως προβλημα μεταφορας, το μετατρεπεις σε Min και υστερα οι πρωτοι 2 περιορισμοι αφορουν την προσφορα και οι υπολοιποι 3 την ζητηση, οποτε κανεις πινακακι με 2 γραμμες και 3 στηλες και το λυνεις κανονικα
- mar.kok
- byte level
- Posts: 53
- Joined: Mon Oct 08, 2012 11:01 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♀
- Location: Νεα Σμύρνη
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Όχι ακόμη δυστυχώς, αλλά άμα βρω θα την βάλω.Mugiwara wrote:οχι δν εχω βρει τπτ εσυ?mar.kok wrote:Mugiwara wrote:
εχεις μηπως καμια ιδεα πως γινεται η μετατροπη?
Μήπως κατάφερες να βρεις κάποιο τρόπο για την μετατροπή;
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
max f(x) = min -f(x), στην πρωτη γραμμη του πινακα ειναι τα x1,x2,x3 και στην δευτερη γραμμη τα x4,x5,x6, και συμπληρωνεις την προσφορα και την ζητηση στις ακρες.. πχ σου λεει χ1+χ2+χ3<=2 αρα η προσφορα της πρωτης γραμμης ειναι 2, και για την πρωτη στηλη x1+x4>=1 η ζητηση ειναι 1 κλπ. Συμπληρωνεις τα κελια με την ΒΔ γωνια και το λυνεις. Οι συντελεστες αφορουν τα κοστη της μεταφορας, πχ αν στην συναρτηση εχεις -3x1 τοτε το κοστος στο κελι που αντιστοιχει το χ1 (πρωτη γραμμη & πρωτη στηλη) ειναι -3. το συπληρωνεις και αυτο στο κελι αλλα μεσα σε ενα πλαισιο για να το βλεπεις.
- mar.kok
- byte level
- Posts: 53
- Joined: Mon Oct 08, 2012 11:01 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♀
- Location: Νεα Σμύρνη
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Ευχαριστώ, ευχαριστώ !!! )anilora wrote:max f(x) = min -f(x), στην πρωτη γραμμη του πινακα ειναι τα x1,x2,x3 και στην δευτερη γραμμη τα x4,x5,x6, και συμπληρωνεις την προσφορα και την ζητηση στις ακρες.. πχ σου λεει χ1+χ2+χ3<=2 αρα η προσφορα της πρωτης γραμμης ειναι 2, και για την πρωτη στηλη x1+x4>=1 η ζητηση ειναι 1 κλπ. Συμπληρωνεις τα κελια με την ΒΔ γωνια και το λυνεις. Οι συντελεστες αφορουν τα κοστη της μεταφορας, πχ αν στην συναρτηση εχεις -3x1 τοτε το κοστος στο κελι που αντιστοιχει το χ1 (πρωτη γραμμη & πρωτη στηλη) ειναι -3. το συπληρωνεις και αυτο στο κελι αλλα μεσα σε ενα πλαισιο για να το βλεπεις.
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Καλησπερα για την ασκηση 6 εχει κανεις καμια ιδεα πως να φτιαξουμε την αλυσιδα μαρκοβ??καποιο hint?
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Καλησπέρα!
Χωρίς την υποχρεωτική πρόοδο, επιτρέπεται να παρευρεθεί κανείς στις εξετάσεις και να δοκιμάσει με άριστα αυτό το 60% ή είναι δώρον άδωρον;
Χωρίς την υποχρεωτική πρόοδο, επιτρέπεται να παρευρεθεί κανείς στις εξετάσεις και να δοκιμάσει με άριστα αυτό το 60% ή είναι δώρον άδωρον;
- skater1995
- bit level
- Posts: 44
- Joined: Tue Jan 21, 2014 5:14 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Καλησπέρα αρχικά η πρόοδος πιάνει το 20% ενώ το άλλο 20% είναι από τις σειρές ασκήσεων.Αν υποθέσω ότι δεν παρέδωσες καμία σειρά τότε θα σου πρότεινα να το δώσεις το σεπτέμβρη που το γραπτό είναι με άριστα το 80%. Ο Δημάκης τα τελευταία 1-2 χρόνια έχει δυσκολέψει λίγο τα θέματα και δεν είναι τόσο εύκολο να γράψεις πάνω από 8 στο γραπτό θεωρώ.Ennostiel wrote:Καλησπέρα!
Χωρίς την υποχρεωτική πρόοδο, επιτρέπεται να παρευρεθεί κανείς στις εξετάσεις και να δοκιμάσει με άριστα αυτό το 60% ή είναι δώρον άδωρον;