Γραφικά Υπολογιστών
- parasleivadaros
- Venus Former Team Member
- Posts: 69
- Joined: Wed Oct 21, 2015 3:10 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Amsterdam, North Holland, Netherlands
- Contact:
Γραφικά Υπολογιστών
Το παρόν thread προορίζεται για το μάθημα "Γραφικά Υπολογιστών". Εδώ μπορείτε να συζητάτε για ό,τι σχετίζεται με το συγκεκριμένο μάθημα. Υπενθυμίζουμε ότι με βάση τους κανονισμούς λειτουργίας του forum απαγορεύονται τα greeklish, double posts και τα κεφαλαία.
- insertusername
- bit level
- Posts: 5
- Joined: Mon Oct 26, 2015 9:25 pm
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♂
- Location: Hoenn
Re: Γραφικά Υπολογιστών
Θεματα Σεπτεμβριου 2020
3 θεματα 3/8, 2/8 και 3/8 αντιστοιχα
1. Κλασικο θεμα μετασχηματισμών primitive σε σχημα που δινει
2. Τι ειναι οι παραμετροι D και F στο Cook-Torrance.
3. Κρισεως. Δινει εικονα και ρωτουσε ποια προβληματα θα προκυψουν αν οι σκιες αποδωθουν με shadow maps. Τι διαφορες θα υπαρχουν αν οι σκιες γινουν με ray tracing? Εξηγηστε την απαντηση σας.
3 θεματα 3/8, 2/8 και 3/8 αντιστοιχα
1. Κλασικο θεμα μετασχηματισμών primitive σε σχημα που δινει
2. Τι ειναι οι παραμετροι D και F στο Cook-Torrance.
3. Κρισεως. Δινει εικονα και ρωτουσε ποια προβληματα θα προκυψουν αν οι σκιες αποδωθουν με shadow maps. Τι διαφορες θα υπαρχουν αν οι σκιες γινουν με ray tracing? Εξηγηστε την απαντηση σας.
-
- Administrator
- Posts: 37
- Joined: Fri Jan 18, 2019 1:08 pm
- Academic status: 4th year
Re: Γραφικά Υπολογιστών
Θέμα Α : Φεβρουάριος 2021 Θέμα Α
Θέμα Β : Fragment shader , ορισμός , input , output , σε ποιο σημείο του pipeline to βρίσκουμε, τι υπολογισμούς κάνει
Θέμα Γ : σκηνή με shadow maps , να βρούμε τι προβλήματα έχει και που οφείλονται.
Θέμα Δ : έδινε τη σκηνή με τους 4 βράχους από το θέμα 4 Ιανουαρίου 2019 , να εξηγήσουμε το occlusion culling και το frustum culling. Να πούμε ποιο από τα 2 θα ήταν το καλύτερο να εφαρμόσουμε σε αυτή τη σκηνή.
Θέμα Ε : Σεπτέμβριος 2021 Θέμα Δ
Θέμα Β : Fragment shader , ορισμός , input , output , σε ποιο σημείο του pipeline to βρίσκουμε, τι υπολογισμούς κάνει
Θέμα Γ : σκηνή με shadow maps , να βρούμε τι προβλήματα έχει και που οφείλονται.
Θέμα Δ : έδινε τη σκηνή με τους 4 βράχους από το θέμα 4 Ιανουαρίου 2019 , να εξηγήσουμε το occlusion culling και το frustum culling. Να πούμε ποιο από τα 2 θα ήταν το καλύτερο να εφαρμόσουμε σε αυτή τη σκηνή.
Θέμα Ε : Σεπτέμβριος 2021 Θέμα Δ