Γραφικά Υπολογιστών

Συζητήσεις σχετικά με τα μαθήματα Κύκλων και Κατευθύνσεων του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους. Για συζητήσεις παλαιοτέρων ετών κοιτάξτε στην κατηγορία "Παλιές Συζητήσεις "
Post Reply
User avatar
parasleivadaros
Venus Former Team Member
Posts: 69
Joined: Wed Oct 21, 2015 3:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Amsterdam, North Holland, Netherlands
Contact:

Γραφικά Υπολογιστών

Post by parasleivadaros » Thu Oct 31, 2019 7:38 pm

Το παρόν thread προορίζεται για το μάθημα "Γραφικά Υπολογιστών". Εδώ μπορείτε να συζητάτε για ό,τι σχετίζεται με το συγκεκριμένο μάθημα. Υπενθυμίζουμε ότι με βάση τους κανονισμούς λειτουργίας του forum απαγορεύονται τα greeklish, double posts και τα κεφαλαία.
:smt024
User avatar
insertusername
bit level
bit level
Posts: 5
Joined: Mon Oct 26, 2015 9:25 pm
Academic status: 3rd year
Gender:
Location: Hoenn

Re: Γραφικά Υπολογιστών

Post by insertusername » Mon Aug 31, 2020 4:07 pm

Θεματα Σεπτεμβριου 2020

3 θεματα 3/8, 2/8 και 3/8 αντιστοιχα

1. Κλασικο θεμα μετασχηματισμών primitive σε σχημα που δινει

2. Τι ειναι οι παραμετροι D και F στο Cook-Torrance.

3. Κρισεως. Δινει εικονα και ρωτουσε ποια προβληματα θα προκυψουν αν οι σκιες αποδωθουν με shadow maps. Τι διαφορες θα υπαρχουν αν οι σκιες γινουν με ray tracing? Εξηγηστε την απαντηση σας.
chrispapageorge
Administrator
Posts: 37
Joined: Fri Jan 18, 2019 1:08 pm
Academic status: 4th year

Re: Γραφικά Υπολογιστών

Post by chrispapageorge » Sat Aug 20, 2022 9:45 am

Θέμα Α : Φεβρουάριος 2021 Θέμα Α

Θέμα Β : Fragment shader , ορισμός , input , output , σε ποιο σημείο του pipeline to βρίσκουμε, τι υπολογισμούς κάνει

Θέμα Γ : σκηνή με shadow maps , να βρούμε τι προβλήματα έχει και που οφείλονται.

Θέμα Δ : έδινε τη σκηνή με τους 4 βράχους από το θέμα 4 Ιανουαρίου 2019 , να εξηγήσουμε το occlusion culling και το frustum culling. Να πούμε ποιο από τα 2 θα ήταν το καλύτερο να εφαρμόσουμε σε αυτή τη σκηνή.

Θέμα Ε : Σεπτέμβριος 2021 Θέμα Δ
Post Reply

Return to “Μαθήματα Κύκλων και Κατευθύνσεων”