Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου

Συζητήσεις σχετικά με τα μαθήματα ελεύθερης επιλογής. Για συζητήσεις παλαιοτέρων ετών κοιτάξτε στην κατηγορία "Παλιές Συζητήσεις "
Post Reply
User avatar
Dragon of Vagrancy
bit level
bit level
Posts: 29
Joined: Mon Jun 13, 2011 3:06 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου

Post by Dragon of Vagrancy » Tue Jan 10, 2017 11:18 am

Καλημέρα σε όλους. Ξέρεις κανείς τι παίζει με αυτό το μάθημα; Οι συνάδελφοι από Μάρκετινγκ λένε ότι είναι εύκολο.
Live like there is no tomorrow, learn as you were to live forever...
User avatar
Dragon of Vagrancy
bit level
bit level
Posts: 29
Joined: Mon Jun 13, 2011 3:06 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου

Post by Dragon of Vagrancy » Thu Jan 26, 2017 8:46 am

Επειδή δεν υπάρχουν αρκετές πηγές για αυτό το μάθημα, θα αναφέρω κάποια από τα θέματα που έπεσαν χθες και τα θυμάμαι ακόμη. Γενικά πέφτουν 20 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και πρέπει να κυκλώσουμε την σωστή απάντηση(Μόνο μία είναι σωστή απάντηση, οπότε είναι δεκτό και το "τζόκερ" σε περίπτωση που δεν ξέρουμε την απάντηση). Ενδεικτικά αναφέρω κάποια από τα πολλαπλής(δεν είναι με τη σειρά που έπεσαν):
1-Ποια από τα εξής είναι μέθοδος καθορισμού διαφημιστικής δαπάνης στις εμπορικές επιχειρήσεις:
--Προώθηση πωλήσεων
--Επιλογή διαφημιστικών μέσων.
--Προγράμματα τακτικών πελατών.
--Επίτευξη συγκεκριμένων επικοινωνιακών στόχων.
--Συσχέτιση με κατηγορία εμπορευμάτων.

2-Μία κατηγορία προϊόντων χρειάζεται περισσότερη ποικιλία όταν:
--Επικρατούν ολιγοπωλιακές συνθήκες.
--Υπάρχουν ετερογενείς προτιμήσεις των καταναλωτών.
--Μεγάλες μάρκες κυριαρχούν και καλύπτουν τη ζήτηση της αγοράς.
--Υπάρχει χώρος στο κατάστημα
--Υπάρχει μικρός αριθμός πελατών

3-Ποιο από τα παρακάτω έχει το μεγαλύτερο βάθος συλλογής:
--Κατάστημα ευκολίας
--Σούπερ Μάρκετ
--Εξειδικευμένο κατάστημα.
--Πολυκατάστημα.
--Υπεραγορά

4-Όταν ένα προιόν έχει υψηλό άμεσο κέρδος και μικρή κίνηση θα προτείνατε να:
-Αυξηθεί η τιμή του
-Μειωθεί η ποσότητα του στο ράφι
-Μειωθεί η ποικιλία στο ράφι
-Μειωθεί η τιμή του

5-Ποια από τις παρακάτων δεν είναι λειτουργία του χονδρικού εμπορίου προς του παραγωγούς:
--Διάσπαση μεγάλων ποσοτήτων σε μικρότερες
--Ευρεία κάλυψη της αγοράς
--Υπηρεσίες πωλήσεων
--Διαχείρηση αποθεμάτων
--Επεξεργασία και διεκπεραίωση παραγγελιών

6-Ποιους από τους παρακάτω τύπους επιχειρήσεων είναι κλασσικοί χονδρέμποροι:
--Drop shifters(δεν είμαι σίγουρος αν γράφεται ακριβώς έτσι)
--Συνεταιρισμοί
--Εξαγωγείς/Εισαγωγείς
--Αντιπρόσωποι πωλήσεων
--Μεσίτες

7-ποιο από τα παρακάτω δεν είναι τυπικό κατάστημα λιανικού εμπορίου:
--Πολυκατάστημα
--Σούπερ μάρκετ
--Εμπορικό κέντρο
--Κατάστημα ευκολίας
--Εκπτωτικό κατάστημα

8--Ποιο από τα παρακάτω δεν ανήκει στην ατμόσφαιρα του καταστήματος:
--Διακόσμηση
--Ανθρώπινος παράγοντας
--Οσμή
--Διαφημιστική τηλεόραση(κάπως έτσι)
--Χώρος

9-Αν κάνουμε έκπτωση σε ένα ακριβό εμπόρευμα, πώς μας συμφέρει καλύτερα να το παρουσιάζουμε στο καταναλωτή:
--Τελική τιμή
--Αρχική τιμή και ποσό έκπτωσης
--Αρχική τιμή και ποσοστό έκπτωσης
--(και άλλο ένα)

10-Πώς λειτουργούν οι εποχιακές εκπτώσεις:
--Προώθηση πωλήσεων
--Κλασσική διαφήμιση
--(και άλλες 2 επιλογές)

11-Τι αναφέρει η θεωρία της ελάχιστης διαφοράς στο λιανικό εμπόριο:
(Δεν θυμάμαι τις επιλογές)

12-Γιατί οι έμποροι χρησιμοποιούν τα ιδωτικά προιόντα(store brands-private label):
--Για να χρησιμοποιούν τις παραγωγικές τους εγκαταστάσεις
--Για να αυξήσουν την κερδοφορία τους
--Γιατί έχουν υπερβάλλουσα παραγωγική δυναμική(κάπως έτσι)
--Για να έχουν σχέσεις με μικρούς παραγωγούς

Αυτές θυμάμαι. Ελπίζω να βοήθησα. Γενικά προτείνω να το επιλέγετε ως επιλογής, δεδομένου ότι μπορείς να πετύχεις καλό βαθμό αν έχεις διαβάσει και έχεις μία ιδέα.
Live like there is no tomorrow, learn as you were to live forever...
Post Reply

Return to “Μαθήματα ελεύθερης επιλογής”