Αρχικα μου εμφανισε προβλημα στη ροδελα και πηγα και χωρις πολλα πολλα μου το αλλαξανε,αφου το ειχε λιγοτερο απο βδομαδα. Πλεον εχω διαπιστωσει προβλημα στη μπαταρια λιθιου που εχει. Ενω στην αρχη κραταγε 15μερες πλεον κραταει το πολυ 5. Εστειλα email στην Logitech και μου απαντησαν να παω στο καταστημα να μου το αλλαξουν αν ειναι εντος εγγυησης,που σαφως και ειναι. Μαλιστα μου ειπαν οτι η μπαταρια κραταει 8-15μερες.
Σε περιπτωση που δεν μου το αλλαξει το πλαισιο εχω δυο επιλογες.
α)Να στειλω σκαναρισμενη την αποδειξη μαζι με 2 φωτος του ποντικιου. Μια οπως ειναι τωρα και μια αφου το σπασω με ενα οποιοδηποτε βαρυ αντικειμενο.
β)Αν δεν θελω να σπασω το ποντικι, να στειλω την αποδειξη με email και ταχυδρομικα το φορτιστη και το usb-bt-receiver.
Tην πρωτη περιπτωση,να διαλυσω το ποντικι δεν την κανω με τπτ, εκτος αν βρω κανενα χαλασμενο και το σπασω.
Τη δευτερη περιπτωση τη φοβαμαι μην τυχον και χαθει το πακετακι και μεινω με ενα ποντικι που δεν εχω τι να το κανω.
Τι με συμβουλευετε;; (σε περιπτωση που στο πλαισιο δεν μου το αλλαξουν)
Dear Mr. Sagwnias,
Thank you for contacting Logitech's Electronic Technical Support.
I am sorry to learn that you are not getting the expected battery life from the Logitech MX Revolution Mouse.
I would like to inform you that the Logitech MX Revolution Mouse uses Lithium-Ion batteries that are non-replaceable.
The built in Li-Ion battery takes about 105 minutes to attain a full charge and can last for 8 -15 days depending on usage.
First make sure that the Mouse is fully charged before use. If the battery life is still less then the Mouse may be defective. Please return the device to your point of purchase (dealer) for an exchange during the warranty period.
If you find it difficult to exchange the device with the point of purchase, please write back to me with the following details:
- Your Full Postal Address with area zip code & Daytime Telephone Number
- Dealer Name, Address & Telephone Number
- The reason Dealer did not exchange the product
- Purchase Date
- Proof of purchase. (Scan and attach the copy of the receipt as an attachment to this e-mail) make sure that the attachment is not more than 0.5mb.
- Troubleshooting steps & results of troubleshooting
If you do not have the receipt for the device, then you need to send us one intact picture of the mouse and then destroy the mouse using any heavy object and send us the pictures of the destroyed mouse with the reference number written on paper and kept next to the device as attachment, size not more than 0.5MB
If you do not want to destroy the mouse then you need to send us the receiver and the power supply of the defective mouse to the following address:
Logitech Europe SA
Special-ID 080130-002741
Rue du Sablon 2-4
1110 Morges
Switzerland
Once we receive the above piece part we will be shipping you a new device free of cost.
If you have any additional questions regarding your product, please feel free to visit our website at http://www.logitech.com
Kind Regards,
Mohammed N.
Logitech Europe SA
European Customer Support