Αγορά μνήμης RAM με υπάρχουσα μητρική

Συζητήσεις για θέματα που σχετίζονται με hardware.
MARINA100
Buffer underflow exception
Buffer underflow exception
Posts: 2
Joined: Fri Feb 10, 2012 6:19 pm
Academic status: N>4
Gender:

Αγορά μνήμης RAM με υπάρχουσα μητρική

Post by MARINA100 » Fri Feb 10, 2012 6:44 pm

Γειά σας, είμαι αρχάρια αλλά κάτι προσπαθώ να κάνω και έχω το εξής πρόβλημα για το οποίο θα ήθελα βοήθεια.
Στον ΗΥ που έχω, θέλω να αυξήσω την μνήμη. Έχω την μητρική GA-K8VT800 Pro
και επάνω έχει μία μνήμη TWINMOS 512-400-TWI DIMM DDR CL3 512MB PC3200 (400MHZ).
Έχω τις εξής απορίες :
1) με ποιό χαρακτηριστικό ζητάω την μνήμη ώστε να ταιριάζει στην μητρική μου;
2) μπορώ να αγοράσω μία ή δύο άλλες ίδιες μνήμες και να τις προσθέσω ;
3) αλλά επειδή μάλλον δεν βρίσκω ,μπορώ να πάρω μία άλλη 1GB ; ή 2GB ή 3GB ;
4) τι να προσέξω στα χαρακτηριστικά της μνήμης που θα πάρω; και ακόμη
5) μήπως έχετε να μου προτείνεται ποιά ακριβώς να πάρω;

Ευχαριστώ πολύ.
User avatar
nks
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 723
Joined: Wed Apr 14, 2010 10:52 am
Academic status: Alumnus/a

Re: Αγορά μνήμης RAM με υπάρχουσα μητρική

Post by nks » Fri Feb 10, 2012 8:17 pm

MARINA100 wrote:Γειά σας, είμαι αρχάρια αλλά κάτι προσπαθώ να κάνω και έχω το εξής πρόβλημα για το οποίο θα ήθελα βοήθεια.
Στον ΗΥ που έχω, θέλω να αυξήσω την μνήμη. Έχω την μητρική GA-K8VT800 Pro
και επάνω έχει μία μνήμη TWINMOS 512-400-TWI DIMM DDR CL3 512MB PC3200 (400MHZ).
Έχω τις εξής απορίες :
1) με ποιό χαρακτηριστικό ζητάω την μνήμη ώστε να ταιριάζει στην μητρική μου;
2) μπορώ να αγοράσω μία ή δύο άλλες ίδιες μνήμες και να τις προσθέσω ;
3) αλλά επειδή μάλλον δεν βρίσκω ,μπορώ να πάρω μία άλλη 1GB ; ή 2GB ή 3GB ;
4) τι να προσέξω στα χαρακτηριστικά της μνήμης που θα πάρω; και ακόμη
5) μήπως έχετε να μου προτείνεται ποιά ακριβώς να πάρω;

Ευχαριστώ πολύ.

1)DDR 400(pc3200) ή DDR 333(PC-2700) ή DDR 266(PC-2100)
2)ναι μπορεις.Μπορεις να εχεις maximum 3GB ram
3) ή 1 ή 2gb...3αρα δεν προκειται να βρεις