ΙΜΟ=In my opinion
Οκ, το 1ο θα σου πω το εξης. Ολες οι καρτες ειναι προσανατολισμενες στα παιχνιδια ετσι οπως το αντιλαμβανομαι απο τη δικη μου πλευρα... Απλα οπως ολα τα πραγματα ετσι και εδω υπαρχουν καταταξεις. Μεση λυση (αυτη που αναφερουμε) mid range entry (εισαγωγικη καρτα μια ΑΤΙ 9250 Πχ..) και high end (καρτα υψηλης αποδοσης οπως ατι 98χχ η Χ800) Επισης η 9600 εχει εναν πυρηνα που υποστηριζει 3 διαστατες εφαρμογες, και ειναι DirectX9. Τι αλλο να ζητησει ενας gamer σε αυτα τα λεφτα???
Οποτε για εμενα ειναι 100% προσανατολισμενη στα games, ασχετα πως τα καταφερνει σε αυτα!

Αν θες να δεις καρτες μη προσανατολισμενες στα παιχνιδια, για κοιτα προς matrox πλευρα, να δεις τι παει να πει 2 διαστασεις... Ειχα τετοια καρτα αρκετο καιρο, και ειναι σε 2 διαστασεις οτι πιο θεικο, αλλα απο παινχιδια απλα δεν τα παιζει! λολ.
Για το 2ο, ειναι εντελως λαθος αυτο που λες, και θα σου πω το εξης. Οτι λες, ισχυει ακριβως οπως το λες, αλλα
μονο Για εφαρμογες 2 διαστασεων...
Στις 3 διαστατες εφαρμογες τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα, και διαφορα θα δεις οχι μονο σε 15αρα οθονη, αλλα και σε 11 ιντσες.
Ο λογος ειναι απλος. Περα απο την αναλυση (που παλι τα 64ΜΒ ειναι αν θυμαμαι αρκετα για να δωσουν 1600χ1200 αλλα το λεω με επιφυλαξη γιατι δεν το εψαξα τωρα...)Τα ΜΒ μνημης λοιπον χρησιμοποιουνται για να μεταφερουνε τα textures που θα κανει render η GPU σε καθε κυκλο... Ελα ομως που πολλες φορες τα παιχνιδια τα συγχρονα χρησιμοποιουνε textures με size μεγαλυτερο απο 64ΜΒ... Στην περιπτωση αυτη, οτι αναλυση και να εχεις, (μιλαμε για ανθρωπινες αναλυσεις δηλαδη τουλαχιστον 800χ600!) Η GPU θα αναγκαζεται να περιμενει να γινει δευτερη μεταφορα στην μνημη, οποτε το framerate σου θα παει περιπατο... Οποτε 128ΜΒ και ξερο ψωμι. Αυτο που δεν αξιζει οντως ειναι αγορα καρτας 256ΜΒ αν δεν ειναι μια απο τις Super High end, καθοτι δεν χρησιμοποιουνε ακομα τα παιχνιδια textures με size μεγαλυτερο των 128ΜΒ, αλλα και αν το κανουνε, ετσι και αλλιως τα GPU θα τα εχουνε παιξει πριν την μνημη... :D