top5

Συζητήσεις για γλώσσες προγραμματισμού και θέματα σχετικά με προγραμματισμό.
Post Reply
User avatar
para
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3648
Joined: Sat Nov 04, 2006 2:59 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:

top5

Post by para » Thu Dec 13, 2007 12:28 am

Έχω κλείσει 16 συνεχόμενες ώρες πάνω από το ίδιο πρόγραμμα και τώρα έχω κολλήσει..
Θέλω να φτιάξω ένα τοπ5.

Λεπτομέρειες:
Έχω 5 ανθρώπους και 5 σκορς στο τοπ5.
Τα δέκα αυτά είναι σε δέκα μεταβλητές. top1score,top2score,..,top5score,top1winr,...,top5winr.
Επίσης έχω τις μεταβλητές istopscore και istopwinr οι οποίες περιέχουν το σκορ μετά την τελευταία ενέργεια ενός παίχτη κ είναι αυτό που θέλω να ελέγξω με τα υπόλοιπα του τοπ5 για να το τοποθετήσω στη λίστα αν χρειάζεται. Θέλω όμως αν υπάρχει ήδη στη λίστα το όνομά του να μην τον περάσει δεύτερη φορά, απλά να διαμορφώσει το σκορ του και μετατρέψει κατάλληλα το τοπ5.
Το σκορ του παίχτη μπορεί είτε να αυξάνεται (περίπτωση α παρακατω) είτε να μειώνεται (β).

Παράδειγμα:

Code: Select all

     Τοπ5       ->(α)        Τοπ5        ->(β)       Τοπ5
Τομ          50         Τομ          50        Τομ         50
Τζέρυ        41         Παιζω_τωρα   43        Τζέρυ       41
Παιζω_τωρα   39         Τζέρυ        41        Γιάγκος     30
Γιάγκος      30         Γιάγκος      30        Παιζω_τωρα  28
Δράκος       25         Δράκος       25        Δράκος      25
Με απλές εκχωρήσεις τιμών και ifs θα με βοηθούσε να το κάνω..
Καμια ιδέα; :roll:
Γύρνα είμαι ένα άψυχο κορμί που σ' αγαπάει, αισθάνομαι στον άνεμο φτερό
Σαν μέσα σε όνειρο η ζωή με προσπερνάει, δείξε μου οίκτο μια στιγμή παρακαλώ...
#!
Κοίτα πως με κατάντησε η δική σου η αγάπη, να μη γνωρίζω από που να κρατηθώ
Στο τελευταίο της ζωής το σκαλοπάτι, Γύρνα, είμαι ένα βήμα απ' το γκρεμό...
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Post by Zifnab » Thu Dec 13, 2007 12:34 am

Εγώ θα το έκανα με πίνακα 5 θέσεων και θα έκανα sort.Η μικρή χαζομάρα με τον πίνακα είναι πως θα συνδέσει κανείς το σκορ με το όνομα σε ένα Tuple<>...Έτσι θα προτιμούσα να δουλέψω σε hashmap.... Και να έχω τα ονόματα (κλειδιά σε vector) και να τα ανακαλώ από το hashmap α λά c++
Άλλη λύση είναι κάθε φορά να φτιάχνεις έναν πίνακα με τις 5 μεταβλητές να την σορτάρεις και μετά μηχανικά να διαβάζεις τον πίνακα και να εκχωρείς στις μεταβλητές τις τιμές που πήρε μετα το σορτάρισμα ο πίνακας
User avatar
para
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3648
Joined: Sat Nov 04, 2006 2:59 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by para » Thu Dec 13, 2007 12:46 am

Κάνω όμως IRC scripting κι εκεί δεν ξέρω πως να φτιάξω πίνακες.. :-( - αλλά και πάλι το πρόβλημα δε βρίσκεται εκεί.
Έχω φτιάξει το όλο σκηνικό και το μόνο που με δυσκολεύει είναι να μην μπαίνει δυο φορές το ίδιο όνομα στο τοπ5.
Τι έχω κάνει μέχρι τώρα:

Code: Select all

    set %istopscore edw_to_skor_tou_paixth
    set %istopwinr edw_to_nick_tou

    if ( %istopscore >= %top1score ) { %top5score = %top4score | %top4score = %top3score |  %top3score = %top2score |  %top2score = %top1score | %top1score = %istopscore 
    %top5winr = %top4winr | %top4winr = %top3winr |  %top3winr = %top2winr |  %top2winr = %top1winr | %top1winr = %istopwinr | halt }

    if ( %istopscore >= %top2score ) { %top5score = %top4score | %top4score = %top3score |  %top3score = %top2score |  %top2score = %istopscore 
    %top5winr = %top4winr | %top4winr = %top3winr |  %top3winr = %top2winr |  %top2winr = %istopwinr | halt }

    if ( %istopscore >= %top3score ) { %top5score = %top4score | %top4score = %top3score |  %top3score =  %istopscore 
    %top5winr = %top4winr | %top4winr = %top3winr |  %top3winr = %istopwinr | halt }

    if ( %istopscore >= %top4score ) { %top5score = %top4score | %top4score =  %istopscore 
    %top5winr = %top4winr | %top4winr = %istopwinr | halt }

    if ( %istopscore >= %top5score ) { %top5score = %istopscore  
    %top5winr = %istopwinr | halt }
Γύρνα είμαι ένα άψυχο κορμί που σ' αγαπάει, αισθάνομαι στον άνεμο φτερό
Σαν μέσα σε όνειρο η ζωή με προσπερνάει, δείξε μου οίκτο μια στιγμή παρακαλώ...
#!
Κοίτα πως με κατάντησε η δική σου η αγάπη, να μη γνωρίζω από που να κρατηθώ
Στο τελευταίο της ζωής το σκαλοπάτι, Γύρνα, είμαι ένα βήμα απ' το γκρεμό...
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Post by marios » Thu Dec 13, 2007 1:46 am

Παίζει να πω και βλακεία (και μάλλον θα πω), αλλά γιατί δεν το κάνεις με τον χαζό τρόπο; να ελέγχεις το σκορ και μετά να ελέγχεις το όνομα; δεν έχω ιδέα σε τι γράφεις, αλλά η πιο απλή λύση ειναι να κάνεις τέτοια τσεκαρίσματα... (αν αυτό έχεις κάνει στον προαναφερθέν κώδικα, δεν έβγαλα χριστό απ'οτι έγραψες!)
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
User avatar
para
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3648
Joined: Sat Nov 04, 2006 2:59 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by para » Thu Dec 13, 2007 2:00 am

marios γι' αυτό ακριβώς η πρώτη γραμμή του πρώτου post αναφέρεται στο πόσο έχω κάτσει συνεχόμενα πάνω απ' το πρόγραμμα. Επειδή δεν μπορώ να σκεφτώ αυτόν τον χαζό τρόπο. Με αυτόν θέλω να το κάνω αλλά δε λειτουργεί άλλο το εγκεφαλικό μου σύστημα και δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι τόσο απλό!

Τελικά κούτσα-κούτσα, λάου-λάου (κι όχι λούα-λούα) κάτι φαίνεται να καταφέρνω.
Γύρνα είμαι ένα άψυχο κορμί που σ' αγαπάει, αισθάνομαι στον άνεμο φτερό
Σαν μέσα σε όνειρο η ζωή με προσπερνάει, δείξε μου οίκτο μια στιγμή παρακαλώ...
#!
Κοίτα πως με κατάντησε η δική σου η αγάπη, να μη γνωρίζω από που να κρατηθώ
Στο τελευταίο της ζωής το σκαλοπάτι, Γύρνα, είμαι ένα βήμα απ' το γκρεμό...
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Post by marios » Thu Dec 13, 2007 2:10 am

τι να σου πω, μου ακούγεται αρκετα απλό για να κολλήσεις!
πέρνε διαδοχικά τις τιμές και τσέκαρε και ανάλογα άλλαζε... typing είναι κυρίως...

Code: Select all

if (istopscore> top1score)
{if (top1winr==istopwinr)
    top1score=istopscore
else
    top5winr=top4winr
    top3winr=top2winr
    top2winr=top1winr
    top1winr=istopwinr
    top5score=top4score
    top4score=top3score
    top3score=top2score
    top2score=top1score
    top1score=istopscore
}
else if (istopscore>top2score)
.
.
.
και μετά μενουν οταν ειναι ισοβαθμία... Πάντα για java!!!
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
User avatar
para
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3648
Joined: Sat Nov 04, 2006 2:59 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by para » Thu Dec 13, 2007 2:38 am

Ευχαριστώ παιδιά για τις βοήθειες!

marios wrote:μου ακούγεται αρκετα απλό για να κολλήσεις!
Σε μια ώρα θα έχω ξεπεράσει τις 20 συνεχόμενες! Δώστε λίγο θάρρος στο συνάνθρωπο! :)


Τελικά κατάφερα και έγραψα το παρακάτω απλό και συνοπτικό:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Code: Select all

    set %istopscore edw_to_skor
    set %istopwinr edw_to_nick

    if ( %istopscore >= %top1score ) { 
      if ( %istopwinr == %top1winr ) {
        %top1score = %istopscore | goto end
      }
      if ( %istopwinr == %top2winr ) {
        %top2score = %top1score | %top1score = %istopscore
        %top2winr = %top1winr | %top1winr = %istopwinr | goto end
      }
      if ( %istopwinr == %top3winr ) {
        %top3score = %top2score |  %top2score = %top1score | %top1score = %istopscore
        %top3winr = %top2winr |  %top2winr = %top1winr | %top1winr = %istopwinr | goto end
      }
      if ( %istopwinr == %top4winr ) {
        %top4score = %top3score |  %top3score = %top2score |  %top2score = %top1score | %top1score = %istopscore
        %top4winr = %top3winr |  %top3winr = %top2winr |  %top2winr = %top1winr | %top1winr = %istopwinr | goto end
      }
      if ( %istopwinr != %top1winr ) && ( %istopwinr != %top2winr ) && ( %istopwinr != %top3winr ) && ( %istopwinr != %top4winr ) {
        %top5score = %top4score | %top4score = %top3score |  %top3score = %top2score |  %top2score = %top1score | %top1score = %istopscore 
        %top5winr = %top4winr | %top4winr = %top3winr |  %top3winr = %top2winr |  %top2winr = %top1winr | %top1winr = %istopwinr | goto end
      }
    }
    if ( %istopscore >= %top2score ) { 
      if ( %istopwinr == %top2winr ) {
        %top2score = %istopscore | goto end 
      }
      if ( %istopwinr == %top3winr ) {
        %top3score = %top2score |  %top2score = %istopscore 
        %top3winr = %top2winr |  %top2winr = %istopwinr | goto end
      }
      if ( %istopwinr == %top4winr ) {
        %top4score = %top3score |  %top3score = %top2score |  %top2score = %istopscore 
        %top4winr = %top3winr |  %top3winr = %top2winr |  %top2winr = %istopwinr | goto end
      }
      if ( %istopwinr != %top1winr ) && ( %istopwinr != %top2winr ) && ( %istopwinr != %top3winr ) && ( %istopwinr != %top4winr ) {
        %top5score = %top4score | %top4score = %top3score |  %top3score = %top2score |  %top2score = %istopscore 
        %top5winr = %top4winr | %top4winr = %top3winr |  %top3winr = %top2winr |  %top2winr = %istopwinr | goto end
      }
    }
    if ( %istopscore >= %top3score ) {
      if ( %istopwinr == %top3winr ) {
        %top3score = %istopscore | goto end
      }
      if ( %istopwinr == %top4winr ) {
        %top4score = %top3score |  %top3score =  %istopscore 
        %top4winr = %top3winr |  %top3winr = %istopwinr | goto end
      }
      if ( %istopwinr != %top1winr ) && ( %istopwinr != %top2winr ) && ( %istopwinr != %top3winr ) && ( %istopwinr != %top4winr ) {
        %top5score = %top4score | %top4score = %top3score |  %top3score =  %istopscore 
        %top5winr = %top4winr | %top4winr = %top3winr |  %top3winr = %istopwinr | goto end
      }
    }
    if ( %istopscore >= %top4score ) { 
      if ( %istopwinr == %top4winr ) {
        %top4score = # istopscore | goto end
      }
      if ( %istopwinr != %top1winr ) && ( %istopwinr != %top2winr ) && ( %istopwinr != %top3winr ) && ( %istopwinr != %top4winr ) {
        %top5score = %top4score | %top4score =  %istopscore 
        %top5winr = %top4winr | %top4winr = %istopwinr | goto end
      }
    }
    if ( %istopscore >= %top5score ) && ( %istopwinr != %top1winr ) && ( %istopwinr != %top2winr ) && ( %istopwinr != %top3winr ) && ( %istopwinr != %top4winr ) { 
      %top5score = %istopscore  
      %top5winr = %istopwinr | goto end 
    }
    .end
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Ελπίζω να δουλεύει..
ImageImageImage
Last edited by para on Thu Dec 13, 2007 2:49 am, edited 2 times in total.
Γύρνα είμαι ένα άψυχο κορμί που σ' αγαπάει, αισθάνομαι στον άνεμο φτερό
Σαν μέσα σε όνειρο η ζωή με προσπερνάει, δείξε μου οίκτο μια στιγμή παρακαλώ...
#!
Κοίτα πως με κατάντησε η δική σου η αγάπη, να μη γνωρίζω από που να κρατηθώ
Στο τελευταίο της ζωής το σκαλοπάτι, Γύρνα, είμαι ένα βήμα απ' το γκρεμό...
User avatar
cactus
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 959
Joined: Tue Apr 25, 2006 7:14 pm
Academic status: N>4
Gender:

Post by cactus » Thu Dec 13, 2007 2:44 am

Μια συμβουλή:
Χρησιμοποίησε code tags για τον κώδικα, γιατί έτσι είναι δυσκολοδιάβαστο... Το code tag κρατά στηλοθέτες και πολλά διαδοχικά κενα, άρα μπορείς να στοιχίσεις τις γραμμές του κώδικα σου, όπως στο IDE που χρησιμοποιείς.
User avatar
para
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3648
Joined: Sat Nov 04, 2006 2:59 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by para » Thu Dec 13, 2007 3:05 am

Σωστά cactus! Γι' αυτό με παραξένεψε που δεν τα είχε στοιχισμένα όπως τα είχα στο IDE. Αντί για code πάτησα κατα λάθος παράθεση! Thnx :)

------

Tελικά το παραπάνω ΔΕ δουλεύει γιατι:
para wrote:Το σκορ του παίχτη μπορεί είτε να αυξάνεται είτε να μειώνεται.
-_-

------

Kαι τώρα έστω ότι καταφέρνω να το κάνω να τρέχει κι απ' την ανάποδη.., πώς θα καταφέρνω να βάζω τον έκτο παίχτη μέσα στο τοπ5 αν κάποιος απ το τοπ5 αποκτά χαμηλότερη βαθμολογία απ' τον έκτο;
Γύρνα είμαι ένα άψυχο κορμί που σ' αγαπάει, αισθάνομαι στον άνεμο φτερό
Σαν μέσα σε όνειρο η ζωή με προσπερνάει, δείξε μου οίκτο μια στιγμή παρακαλώ...
#!
Κοίτα πως με κατάντησε η δική σου η αγάπη, να μη γνωρίζω από που να κρατηθώ
Στο τελευταίο της ζωής το σκαλοπάτι, Γύρνα, είμαι ένα βήμα απ' το γκρεμό...
User avatar
elsupreme
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1573
Joined: Mon Nov 21, 2005 10:16 pm
Academic status: N>4
Gender:

Post by elsupreme » Thu Dec 13, 2007 8:36 am

Να μια ιδέα :
1. Πίνακας String με τα ονόματα των παικτών
2. Πίνακας int με τα σκορ των παικτών, αντιστοίχιση με πίνακα παικτών
3. Κάνε bubble-sort (ή ό,τι άλλο sort θες) στον πίνακα με τα σκορ ώστε να ταξινομηθεί με φθίνουσα σειρά, ΩΣΤΟΣΟ : όταν εναλλάσσεις 2 θέσεις στον πίνακα με τα σκορ, εναλλάσσεις τις αντίστοιχες στον πίνακα με τα ονόματα.
4. Μετά από κάθε ενέργεια, ενημερώνεις τα σκορ που αντιστοιχούν στους παίκτες στον πίνακα, κάνεις bubble-sort και εμφανίζεις με for τις πρώτες 5 θέσεις.

Κουτό, αργό αλλά λειτουργικό (εφόσον δεν παίζουν πάνω απο 500 άτομα).

edit:
Καλύτερη ιδέα : κάνε το βήμα 1 και 2.
3. Πίνακας String 5 θέσεων, θα κρατά τα top5 ονόματα
4. Πίνακας int 5 θέσεων, θα κρατά τα top5 σκορ.
5. Μετά από κάθε ενέργεια, θα αναζητάς στο πίνακα σκορ τα 5 μεγαλύτερα σκορ και θα τα περνάς στο top5 και τα αντίστοιχα ονόματα στο αντίστοιχο top5.
Τα μεγαλύτερα 5 σκορ τα βρίσκεις αρχικοποιώντας τον top5 σκορ με 0, συγκρίνοντας κάθε σκορ με το 1ο, 2ο κλπ. top5 σκορ, ενημερώνοντας όσα σκορ είναι μεγαλύτερα και "διώχνοντας" αντίστοιχα τα χαμηλότερα. Όταν ενημερώνεις top5 σκορ, ενημερώνεις και τα top5 ονόματα.
"Must float like lotus on river... and kill old lady!"
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Post by tsilochr » Thu Dec 13, 2007 8:54 am

Αν το έκανες σε μια γλώσσα 3ης γενιίας (στην περίπτωση σου Java), θα το είχες λύσει με 3 συναρτήσεις και 2 δομές το πρόβλημα. Δεν ξέρω σε τι το φτιάχνεις, αλλά χωρίς πίνακες θα σου βγει η ψυχή

Φτιάχνεις μια κλάση Score που κρατά το score (int) και το παίχτη (String). Υπερφορτώνεις την compareTo για την τάξη Score και πετάς αντικείμενα τύπου Score σε ένα Arraylist, που διαθέτει έτοιμη συνάρτηση για sorting. Αν θες info για κάθε παίχτη, κρατάς βάζεις σε κάποια δομή τύπου set (μοιάζουν με τα σύνολα από τα μαθηματικά) με κλειδί το όνομα (Score.παίκτης).

Και φυσικά, ο ίδιος κώδικας σου παίζει να οποιοδήποτε αριθμό παιχτών, όχι μόνο 5. Αυτά όμως προϋποθέοτουν γνώση από τα μαθήματα Java2, Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
Last edited by tsilochr on Thu Dec 13, 2007 9:02 am, edited 1 time in total.
User avatar
para
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3648
Joined: Sat Nov 04, 2006 2:59 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by para » Thu Dec 13, 2007 9:01 am

Υπόθεση 5 λεπτών είναι σε άλλη γλώσσα. Υποθέτω με ένα map και κάτι απο 'δω κάτι απο 'κει σε C++ έβγαινε. Ή ένα δυναμικό δισδιάστατο πίνακα.
Ένα embed άλλης γλώσσας θα ήταν το καλύτερο για να κολούσα απλά το κομμάτι που μου λείπει σε αυτό που έχω ήδη φτιάξει. Έλα όμως που απ' ότι φαίνεται δεν μπορώ να κάνω embed :/

Θα ξεκινήσω προσπαθώντας να φτιάξω αυτό που είπε ο elsupreme πιο πάνω αποθηκεύοντας τα arrays σε αρχεία μιας κ θέλω να μένουν κ μετά το κλείσιμο του παιχνιδιού. Τα tutorials όμως που βρίσκω δεν εξηγούν καλά τη λειτουργία του κώδικα (θεωρούν πολλά ως δεδομένες γνώσεις) κι έτσι δυσκολεύομαι να καταλάβω αρκετά απ' όσα διαβάζω. I hope οι εκτιμόμενες μεταφράσεις του κώδικα των tutorials να είναι σωστές.
Γύρνα είμαι ένα άψυχο κορμί που σ' αγαπάει, αισθάνομαι στον άνεμο φτερό
Σαν μέσα σε όνειρο η ζωή με προσπερνάει, δείξε μου οίκτο μια στιγμή παρακαλώ...
#!
Κοίτα πως με κατάντησε η δική σου η αγάπη, να μη γνωρίζω από που να κρατηθώ
Στο τελευταίο της ζωής το σκαλοπάτι, Γύρνα, είμαι ένα βήμα απ' το γκρεμό...
User avatar
djsolid
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 483
Joined: Thu Dec 02, 2004 7:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Πετράλωνα
Contact:

Post by djsolid » Thu Dec 13, 2007 10:47 am

User avatar
Javaman
bit level
bit level
Posts: 43
Joined: Thu May 24, 2007 10:37 am

Post by Javaman » Thu Dec 13, 2007 10:56 am

Θα συμφωνήσω με τον tsilochr.
Αν το έκανες σε μια γλώσσα 3ης γενιίας (στην περίπτωση σου Java), θα το είχες λύσει με 3 συναρτήσεις και 2 δομές το πρόβλημα. Δεν ξέρω σε τι το φτιάχνεις, αλλά χωρίς πίνακες θα σου βγει η ψυχή

Φτιάχνεις μια κλάση Score που κρατά το score (int) και το παίχτη (String). Υπερφορτώνεις την compareTo για την τάξη Score και πετάς αντικείμενα τύπου Score σε ένα Arraylist, που διαθέτει έτοιμη συνάρτηση για sorting. Αν θες info για κάθε παίχτη, κρατάς βάζεις σε κάποια δομή τύπου set (μοιάζουν με τα σύνολα από τα μαθηματικά) με κλειδί το όνομα (Score.παίκτης).

Και φυσικά, ο ίδιος κώδικας σου παίζει να οποιοδήποτε αριθμό παιχτών, όχι μόνο 5. Αυτά όμως προϋποθέοτουν γνώση από τα μαθήματα Java2, Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
Και αν σε δυσκολεύει η ArrayList μπορείς να τα βάζεις σε έναν πίνακα και να κάνεις sorting βάση του σκορ και να συγκρίνεις το name του ίδιου του αντικειμένου για το αν υπάρχει
Post Reply

Return to “Προγραμματισμός”