Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by redlabel » Wed Mar 24, 2010 8:58 pm

kwnccc wrote:Σίγουρα έχω να μάθω πάαρα πολλα ακόμη, απλά τυχαίνει και γνωρίζω πολλά άτομα από το τμήμα ΟΔΕ και αρκετοί καθηγητές τους βάζουν υπερβολικά πολύ εύκολα βαθμούς και χώρις ιδιαίτερο κόπο φοιτητών ακόμα και σε πτυχιακές εργασίες!
Οι έμπειροι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι γνωρίζουν καλά αυτές τις "ιδιαιτερότητες" και τις λαμβάνουν κατάλληλα υπόψη τους. Αυτό συμβαίνει, για παράδειγμα, κατά την επιλογή φοιτητών σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών. Κατά τη διαδικασία αυτή, οι βαθμοί των πτυχίων των υποψηφίων δεν αξιολογούνται με απόλυτο τρόπο, αλλά θα έλεγα ότι "κανονικοποιούνται", γιατί δεν θάταν δίκαιο να εξισώνονται ανόμοια πράγματα. Γιαυτό το τελευταίο σου μιλάω με βάση 15 χρόνια ενεργής συμμετοχής σε τέτοιες διαδικασίες. Σε βεβαιώνω ότι κάνουμε το καθήκον μας, όπως οφείλουμε.

Δ. Γκρ.
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by enum21 » Wed Mar 24, 2010 9:01 pm

redlabel wrote:
kwnccc wrote:Σίγουρα έχω να μάθω πάαρα πολλα ακόμη, απλά τυχαίνει και γνωρίζω πολλά άτομα από το τμήμα ΟΔΕ και αρκετοί καθηγητές τους βάζουν υπερβολικά πολύ εύκολα βαθμούς και χώρις ιδιαίτερο κόπο φοιτητών ακόμα και σε πτυχιακές εργασίες!
Οι έμπειροι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι γνωρίζουν καλά αυτές τις "ιδιαιτερότητες" και τις λαμβάνουν κατάλληλα υπόψη τους. Αυτό συμβαίνει, για παράδειγμα, κατά την επιλογή φοιτητών σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών. Κατά τη διαδικασία αυτή, οι βαθμοί των πτυχίων των υποψηφίων δεν αξιολογούνται με απόλυτο τρόπο, αλλά θα έλεγα ότι "κανονικοποιούνται", γιατί δεν θάταν δίκαιο να εξισώνονται ανόμοια πράγματα. Γιαυτό το τελευταίο σου μιλάω με βάση 15 χρόνια ενεργής συμμετοχής σε τέτοιες διαδικασίες. Σε βεβαιώνω ότι κάνουμε το καθήκον μας, όπως οφείλουμε.

Δ. Γκρ.
Mιλάτε για Ελλάδα μόνο να φανταστω.. :???:
User avatar
emperormario
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2569
Joined: Fri Jun 15, 2007 12:30 pm
Gender:
Location: Over the hills and far away..

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by emperormario » Wed Mar 24, 2010 9:01 pm

redlabel, θα θέλαμε κάποια στιγμή να μας πείτε λίγα λόγια γιαυτήν τη διαδικασία (αξιολόγησης/επιλογής ενδιαφερόμενων για μεταπτυχιακά)
Don't drink and drive. You might spill your drink :b-The Snake
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Giggity giggity goo! [img]http://www.eternalduel.com/forums/images/smiles/quag.gif[/img]
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
[color=#800000][size=85]1) You are on the internet 2) You are visiting Venus forum 3) You are reading my signature 5) You didn't notice that point 4 is missing 6) You just checked for point 4 7) You are smiling [/size][/color]
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by redlabel » Wed Mar 24, 2010 9:04 pm

emperormario wrote:redlabel, θα θέλαμε κάποια στιγμή να μας πείτε λίγα λόγια γιαυτήν τη διαδικασία (αξιολόγησης/επιλογής ενδιαφερόμενων για μεταπτυχιακά)
Βεβαίως! Εννοείται! Ό,τι θέλετε!

Δ. Γκρ.
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by ja_the_invincible » Wed Mar 24, 2010 9:05 pm

Εφ'όσον ο βαθμός με τον οποίο περνάς ένα μάθημα αντικατοπτρίζει σε κάποιο βαθμό τις γνώσεις σου σε αυτό γιατί να μην γίνει??
Stoupeace αν κάποιος δεν είχε γνώσεις στο πρώτο έτος αλλά απέκτησε τις κατάλληλες στο 5ο δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα να τις πιστοποιήσει με ένα καλύτερο βαθμό.
Kwnccc μαθηματικά δεν πρόκειται να υπάρξει τόσο μεγάλη βελτίωση του μέσου όρου αποφοίτησης.Αν υποθέσεις ότι στα 40 μαθήματα αλλάζεις μόνο στα 4 με μέσο όρο άυξησης 2-3 μονάδες ο μέσος όρος βελτιώνεται κοντά στην μισή μονάδα.
Δεν νομίζω να είναι τόσο τραγικό το μέτρο όσο παρουσιάζεται αντίθετα δεδομένου ότι σε μεγαλύτερο έτος έχεις ακαδημαικά μεγαλύτερη ωριμότητα μπορείς καλύτερα να κατασταλάξεις σε ποιο μάθημα ο βαθμός σε "αδικεί".
Επίσης ,κύριε Γκρίτζαλη με την ίδια επιείκεια βαθμολογείται ένας 2-3-4 ετής με κάποιον που είναι 5-6 έτος?
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by redlabel » Wed Mar 24, 2010 9:12 pm

enum21 wrote:
redlabel wrote:
kwnccc wrote:Σίγουρα έχω να μάθω πάαρα πολλα ακόμη, απλά τυχαίνει και γνωρίζω πολλά άτομα από το τμήμα ΟΔΕ και αρκετοί καθηγητές τους βάζουν υπερβολικά πολύ εύκολα βαθμούς και χώρις ιδιαίτερο κόπο φοιτητών ακόμα και σε πτυχιακές εργασίες!
Οι έμπειροι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι γνωρίζουν καλά αυτές τις "ιδιαιτερότητες" και τις λαμβάνουν κατάλληλα υπόψη τους. Αυτό συμβαίνει, για παράδειγμα, κατά την επιλογή φοιτητών σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών. Κατά τη διαδικασία αυτή, οι βαθμοί των πτυχίων των υποψηφίων δεν αξιολογούνται με απόλυτο τρόπο, αλλά θα έλεγα ότι "κανονικοποιούνται", γιατί δεν θάταν δίκαιο να εξισώνονται ανόμοια πράγματα. Γιαυτό το τελευταίο σου μιλάω με βάση 15 χρόνια ενεργής συμμετοχής σε τέτοιες διαδικασίες. Σε βεβαιώνω ότι κάνουμε το καθήκον μας, όπως οφείλουμε.

Δ. Γκρ.
Mιλάτε για Ελλάδα μόνο να φανταστω.. :???:
Όχι μόνο για την Ελλάδα! Τα περισσότερα Πανεπιστήμια του εξωτερικού δεν "τρώνε κουτόχορτο" και δεν ενδιαφέρονται μόνο για τους "απόλυτους" βαθμούς πτυχίου των υποψηφίων, αλλά ζητάνε και τη "σχετική" σημασία τους. Έτσι, μαζί με το βαθμό πτυχίου θέλουνε να ξέρουνε και τη σχετική του αξία.

Αν θυμάμαι καλά, η Γραμματεία μας παρέχει τέτοιες βεβαιώσεις στους απόφοιτους του Τμήματός μας εδώ και μερικά χρόνια. Οι σχετικές βεβαιώσεις λένε, για παράδειγμα, ότι ο κ. Τάδε αποφοίτησε από το Τμήμα μας με βαθμό πτυχίου 7.5, το οποίο τον κατατάσσει στο άνω πχ. 10% των αποφοίτων της σειράς του. Αυτό παρέχει μια χρήσιμη ένδειξη της "σχετικής" αξίας του συγκεκριμένου βαθμού πτυχίου.

Δ. Γκρ.

-----------
ja_the_invincible wrote:Επίσης ,κύριε Γκρίτζαλη με την ίδια επιείκεια βαθμολογείται ένας 2-3-4 ετής με κάποιον που είναι 5-6 έτος?
Σε ό,τι με αφορά, οι βαθμοί στο μάθημά μου δεν επηρεάζονται από το έτος που βρίσκεται οι φοιτητής. Επηρεάζονται μόνο από την επίδοσή του.

Δ. Γκρ.
Last edited by enum21 on Wed Mar 24, 2010 9:23 pm, edited 1 time in total.
Reason: posts merged
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by ja_the_invincible » Wed Mar 24, 2010 9:29 pm

άρα δεν υπάρχει η λογική-βοηθάω τον 5-6ετή γιατί είναι πιο κοντά στο πτυχίο.επομένως δεν έχει πιθανά αρνητικά αυτό το μέτρο :smt017 .
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by redlabel » Wed Mar 24, 2010 9:53 pm

ja_the_invincible wrote:άρα δεν υπάρχει η λογική-βοηθάω τον 5-6ετή γιατί είναι πιο κοντά στο πτυχίο.επομένως δεν έχει πιθανά αρνητικά αυτό το μέτρο :smt017 .
Μίλησα για τον εαυτό μου, δεν μπορώ να το γενικεύσω...

Δ. Γκρ.
User avatar
h4wk
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1367
Joined: Wed Nov 21, 2007 11:14 pm
Gender:

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by h4wk » Wed Mar 24, 2010 10:27 pm

Εγώ λέω να βάλουμε και όριο το πτυχίο στα 4 χρόνια και όσοι το πήραν το πήραν.Για τους υπόλοιπους χ****κ@με.
Γιατί να δωθεί η ευκαιρία σε αυτούς που αργήσαν να δώσουν βάρος στη σχολή και πήραν μπρός απο το τρίτο και μετά έτος; να πάνε να πνιγούν στα 5-6άρια
κακό δικό τους.ας είχαν την ωριμότητα από τα 17 τους και ας ήταν σίγουροι για την επιλογή τους.Ας μη βγάζουν καλό βαθμό πτυχίου και ας πνίγονται στο τέλος να μαζέψουν
βαθμούς 8+ για να βγάλουν ένα αξιοπρεπές πτυχίο και να τους πάρει και κανα μεταπτυχιακό στα σοβαρά.(αλλά που να μπεις στον ανταγωνισμό έτσι όταν υπάρχουν κάτι τμήματα που βοηθούν τους φοιτητές τους)Ακόμη λέω να υποτιμήσουμε ακόμα περισσότερο τη πτυχιακή.Γιατί να μετράει και σα μάθημα;

Θα μπορούσε εύκολα να παραμετροποιηθεί ο θεσμός αυτός ώστε να είναι αξιοκρατικός.Απλά δε νοιάζεστε (γενικότερα το λέω)
User avatar
kwnccc
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 994
Joined: Tue Jan 19, 2010 8:05 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by kwnccc » Wed Mar 24, 2010 11:16 pm

ja_the_invincible wrote: Kwnccc μαθηματικά δεν πρόκειται να υπάρξει τόσο μεγάλη βελτίωση του μέσου όρου αποφοίτησης.Αν υποθέσεις ότι στα 40 μαθήματα αλλάζεις μόνο στα 4 με μέσο όρο άυξησης 2-3 μονάδες ο μέσος όρος βελτιώνεται κοντά στην μισή μονάδα.
Δεν νομίζω να είναι τόσο τραγικό το μέτρο όσο παρουσιάζεται αντίθετα δεδομένου ότι σε μεγαλύτερο έτος έχεις ακαδημαικά μεγαλύτερη ωριμότητα μπορείς καλύτερα να κατασταλάξεις σε ποιο μάθημα ο βαθμός σε "αδικεί".
Δεν μιλάω για τα 4 μαθήματα που έχουμε "νόμιμα" το δικαίωμα να κόψουμε, αλλά αν τα μαθήματα προς αναβαθμολόγηση αυξηθούν και δεν δοθεί χρονικό περιθώριο μέσα στο οποίο να μπορείς να κόψεις κάποια μαθήματα! Πάντως το θεωρώ χαζό στο 5ο έτος να μπορείς να δώσεις πχ Java (και εγώ θα το ήθελα για το βαθμό μου, δεν θα με χάλαγε καθόλου), αλλά φαντάσου επίσης να δίνεις στο 4-5 έτος Εισαγωγή στην επιστήμη, πως σου φαίνεται?
Εμένα μου φαίνεται λίγο τραγικό! :smt011
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by ja_the_invincible » Thu Mar 25, 2010 12:46 pm

kwnccc wrote:
ja_the_invincible wrote: Kwnccc μαθηματικά δεν πρόκειται να υπάρξει τόσο μεγάλη βελτίωση του μέσου όρου αποφοίτησης.Αν υποθέσεις ότι στα 40 μαθήματα αλλάζεις μόνο στα 4 με μέσο όρο άυξησης 2-3 μονάδες ο μέσος όρος βελτιώνεται κοντά στην μισή μονάδα.
Δεν νομίζω να είναι τόσο τραγικό το μέτρο όσο παρουσιάζεται αντίθετα δεδομένου ότι σε μεγαλύτερο έτος έχεις ακαδημαικά μεγαλύτερη ωριμότητα μπορείς καλύτερα να κατασταλάξεις σε ποιο μάθημα ο βαθμός σε "αδικεί".
Δεν μιλάω για τα 4 μαθήματα που έχουμε "νόμιμα" το δικαίωμα να κόψουμε, αλλά αν τα μαθήματα προς αναβαθμολόγηση αυξηθούν και δεν δοθεί χρονικό περιθώριο μέσα στο οποίο να μπορείς να κόψεις κάποια μαθήματα! Πάντως το θεωρώ χαζό στο 5ο έτος να μπορείς να δώσεις πχ Java (και εγώ θα το ήθελα για το βαθμό μου, δεν θα με χάλαγε καθόλου), αλλά φαντάσου επίσης να δίνεις στο 4-5 έτος Εισαγωγή στην επιστήμη, πως σου φαίνεται?
Εμένα μου φαίνεται λίγο τραγικό! :smt011
Μα η ευκαιρία του να ξαναδώσεις ένα μάθημα αυτό σημαίνει.θες πιστοποιημένη γνώση με καλύτερο βαθμό-αν τώρα δώσεις τζαβα στο 4-5 έτος είναι λίγο τραγικό αλλά δεν είναι έτσι όλες οι περιπτώσεις.αν ας πούμε θέλεις να ξαναδώσεις διακριτά γιατί σου χαλάνε το μέσο όρο ( που στάνταρ τον χαλάνε στους περισσότερους) τότε γιατί να μην μπορείς??
h4wk wrote:Εγώ λέω να βάλουμε και όριο το πτυχίο στα 4 χρόνια και όσοι το πήραν το πήραν.Για τους υπόλοιπους χ****κ@με.
Γιατί να δωθεί η ευκαιρία σε αυτούς που αργήσαν να δώσουν βάρος στη σχολή και πήραν μπρός απο το τρίτο και μετά έτος; να πάνε να πνιγούν στα 5-6άρια
κακό δικό τους.ας είχαν την ωριμότητα από τα 17 τους και ας ήταν σίγουροι για την επιλογή τους.Ας μη βγάζουν καλό βαθμό πτυχίου και ας πνίγονται στο τέλος να μαζέψουν
βαθμούς 8+ για να βγάλουν ένα αξιοπρεπές πτυχίο και να τους πάρει και κανα μεταπτυχιακό στα σοβαρά.(αλλά που να μπεις στον ανταγωνισμό έτσι όταν υπάρχουν κάτι τμήματα που βοηθούν τους φοιτητές τους)Ακόμη λέω να υποτιμήσουμε ακόμα περισσότερο τη πτυχιακή.Γιατί να μετράει και σα μάθημα;

Θα μπορούσε εύκολα να παραμετροποιηθεί ο θεσμός αυτός ώστε να είναι αξιοκρατικός.Απλά δε νοιάζεστε (γενικότερα το λέω)
:smt012 .υπάρχουν παιδιά με πολλές γνώσεις που παίρνουν πτυχίο στα 5 χρόνια είτε γιατί είχαν κάποια άσχημη συγκυρία που τους κόστισε ένα εξάμηνο , είτε γιατί επέλεξαν να πάρουν επιλογής τα δυσκολότερα μαθήματα και όχι διδακτικές κλπ για να ξεμπερδεύουν , είτε γιατί δεν ήταν τόσο τυχεροί όσο άλλοι και πάλευαν να κάνουν τις εργασίες ολομόναχοι.έχω υπ΄οψιν πολλά τέτοια άτομα αν και λογικά οι πιο πολλοί έχουν στην άκρη του μυαλού τίποτα αιώνιους φοιτητές από αυτούς που τριγυρίζουν στους διαδρόμους :-p .για αυτό και η άρνηση
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by Zifnab » Thu Mar 25, 2010 12:55 pm

ja_the_invincible wrote:αν ας πούμε θέλεις να ξαναδώσεις διακριτά γιατί σου χαλάνε το μέσο όρο ( που στάνταρ τον χαλάνε στους περισσότερους) τότε γιατί να μην μπορείς??
Βλέποντας τα διακριτά μετά από 4 χρόνια από τη στιγμή που τα έδωσα - είδα ότι δεν είναι τίποτα τρομερό - όπως μου φαινόταν όταν ήμουν 1ετης. Γενικά μετά ανοίγει το μυαλό σου και ξέρεις πως διαβάζεις και μπορείς να κάνεις και καλύτερες εργασίες και καλύτερο διάβασμα και να κατανοείς πιο εύκολα γιατί βλέπεις έννοιες που τις έχεις συναντήσει πάλι σε κάποια μαθήματα. Αυτά κατα τη γνώμη μου.

Είμαι κατά της αναδρομικής αναβαθμολόγησης (αν και θα με συνέφερε πολύ :smt016 :smt016 (Διακριτά 7 και Java 7.5 - πλέον άνετα γράφω 9-10 και στα δύο), όπως είμαι κατά των αλυσίδων ειδικά εκεί που υπάρχει ασθενής συσχέτιση...
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by ja_the_invincible » Thu Mar 25, 2010 1:07 pm

Zifnab wrote:
ja_the_invincible wrote:αν ας πούμε θέλεις να ξαναδώσεις διακριτά γιατί σου χαλάνε το μέσο όρο ( που στάνταρ τον χαλάνε στους περισσότερους) τότε γιατί να μην μπορείς??
Βλέποντας τα διακριτά μετά από 4 χρόνια από τη στιγμή που τα έδωσα - είδα ότι δεν είναι τίποτα τρομερό - όπως μου φαινόταν όταν ήμουν 1ετης. Γενικά μετά ανοίγει το μυαλό σου και ξέρεις πως διαβάζεις και μπορείς να κάνεις και καλύτερες εργασίες και καλύτερο διάβασμα και να κατανοείς πιο εύκολα γιατί βλέπεις έννοιες που τις έχεις συναντήσει πάλι σε κάποια μαθήματα. Αυτά κατα τη γνώμη μου.

Είμαι κατά της αναδρομικής αναβαθμολόγησης (αν και θα με συνέφερε πολύ :smt016 :smt016 (Διακριτά 7 και Java 7.5 - πλέον άνετα γράφω 9-10 και στα δύο), όπως είμαι κατά των αλυσίδων ειδικά εκεί που υπάρχει ασθενής συσχέτιση...
ακριβώς :smt002 .γιατί όταν είσαι πρώτο έτος έχεις στο νου σου καταρχήν να περάσεις μαθήματα.δεν έχεις την ωριμότητα να κόψεις κάποιο μάθημα-την οποία αποκτάς σίγουρα πιο μετά.επίσης στο 4ο έτος σίγουρα έχεις μια καλυτερη άποψη των μαθημάτων και ποια μπορείς να βελτιώσεις.σκέψου να κόψεις τα μαθήματα που δικαιούσαι στο 1-2 έτος και στο 4ο να σου πέσουνε 5-6ρια(άλλωστε δεν επιτρέπεται και η ρητρα).εγώ τάσσομαι υπερ του μέτρου όχι μόνο γιατί με συμφέρει αλλά και γιατί δεν βλέπω ουσιαστικά αρνητικά πέρα από αυτό που ρωτησα πιο πάνω τον κ.γκριτζαλη.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
User avatar
Loner
Venus Former Team Member
Posts: 4004
Joined: Fri Oct 26, 2007 11:08 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: Στη ρωγμή του χρόνου

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by Loner » Thu Mar 25, 2010 1:14 pm

Παίζει να είναι και τεχνικοί οι λόγοι για τους οποίους δεν γίνεται΄ σκεφτείτε πόσα γραπτά θα έπρεπε να διορθώσουν JAVA ένα και δύο... Και 9 να είχες πάρει το κόβεις να το κάνεις 10, πόσο μάλλον 7 :smt010 :smt016
You either die a Spongebob or live long enough to see yourself become the Squidward.
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by ja_the_invincible » Thu Mar 25, 2010 1:27 pm

Loner wrote:Παίζει να είναι και τεχνικοί οι λόγοι για τους οποίους δεν γίνεται΄ σκεφτείτε πόσα γραπτά θα έπρεπε να διορθώσουν JAVA ένα και δύο... Και 9 να είχες πάρει το κόβεις να το κάνεις 10, πόσο μάλλον 7 :smt010 :smt016
τι διαφορά θα είχε να το δώσεις μια φορά στο 2ο έτος ή μια φορά στο 5ο??καμία.επίσης πιστεύω αυτό που λέει ο hawk-ρυθμίσεις μπορούν να γίνουν ώστε να λειτουργεί σωστά το σύστημα-πχ σε αυτό που λες μπορείς να βάλεις ένα μαξ φοιτητών πχ 50-80 ας το ξαναδώσουν σε κάθε εξεταστική που δεν είναι τραγικά μεγάλος αριθμός.εδώ υπολογιστικά το χρώσταγαν 1000 άτομα το μάθημα περσι η τζαβα θα τους πειράξει? :lol:
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by redlabel » Thu Mar 25, 2010 1:37 pm

Υπάρχει κάποιο αξιόλογο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού, το οποίο να δίνει στους φοιτητές απεριόριστη δυνατότητα αναβαθμολόγησης; Προσωπικά δεν γνωρίζω να υπάρχει, αλλά δεν μπορώ να είναι απόλυτος.

Δ. Γκρ.
User avatar
Loner
Venus Former Team Member
Posts: 4004
Joined: Fri Oct 26, 2007 11:08 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: Στη ρωγμή του χρόνου

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by Loner » Thu Mar 25, 2010 1:38 pm

Απλά οτιδήποτε κάτω του 9,5 και να έχεις πάρει στη JAVA θα θέλεις να το κόψεις γιατί μετά το 3ο έτος μπορείς να γράψεις 10, άρα μιλάμε για 3ο,4ο,5ο έτος από 220(?) άτομα 660+220 του 1ου που το έχουν έτσι κι αλλιώς 880... :???:
You either die a Spongebob or live long enough to see yourself become the Squidward.
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by ja_the_invincible » Thu Mar 25, 2010 1:41 pm

Loner wrote:Απλά οτιδήποτε κάτω του 9,5 και να έχεις πάρει στη JAVA θα θέλεις να το κόψεις γιατί μετά το 3ο έτος μπορείς να γράψεις 10, άρα μιλάμε για 3ο,4ο,5ο έτος από 220(?) άτομα 660+220 του 1ου που το έχουν έτσι κι αλλιώς 880... :???:
όλοι δηλαδή θα πάνε να δώσουν τζαβα??δεν νομίζω.και πάλι βάζεις κάποιο όριο.μέχρι 80 και όποιος πρόλαβε όπως στα εργαστήρια κάποιων μαθημάτων.
redlabel wrote:Υπάρχει κάποιο αξιόλογο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού, το οποίο να δίνει στους φοιτητές απεριόριστη δυνατότητα αναβαθμολόγησης; Προσωπικά δεν γνωρίζω να υπάρχει, αλλά δεν μπορώ να είναι απόλυτος.

Δ. Γκρ.
δεν υπάρχει λογικά αλλά ούτε εδώ υπάρχει απεριόριστη δυνατότητα αναβαθμολόγησης αν κατάλαβα καλά απλά η δυνατότητα το μάθημα που θα έκοβε κάποιος στο 1ο έτος να το κόψει στο 4ο.νομίζω ότι το ποσοστό μαθημάτων που μπορούμε να διορθώσουμε είναι αρκετά λογικό.επίσης μπορεί να οριστεί η παράμετρος του 1ου να ξαναδίνονται μέχρι το 3ο του 2ου μέχρι το 4ο και πάει λέγοντας.έτσι υπάρχει και έλεγχος και η δυνατότητα να διορθώσει κάποιος φοιτητής τον βαθμό του.?? :smt017
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by The Punisher » Thu Mar 25, 2010 1:51 pm

redlabel wrote:Υπάρχει κάποιο αξιόλογο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού, το οποίο ...
μην αντιγράφουμε μόνο τα μισά :roll: Αν πούμε να κάνουμε το Πανεπιστήμιό μας όπως "κάποιο αξιόλογο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού" δε θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα διόρθωνα.
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by redlabel » Thu Mar 25, 2010 2:05 pm

The Punisher wrote:
redlabel wrote:Υπάρχει κάποιο αξιόλογο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού, το οποίο ...
μην αντιγράφουμε μόνο τα μισά :roll:
Το ότι αναφέρομαι σε ένα συγκεκριμένο ζήτημα δεν σημαίνει ότι παραγνωρίζω άλλα, εξίσου ουσιώδη ή ουσιωδέστερα. Δεν τα βάζω, όμως, όλα μαζί στο ίδιο τσουβάλι γιατί θα βγει αχταρμάς. Ηλίου φαεινότερο... :)

Δ. Γκρ.
User avatar
h4wk
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1367
Joined: Wed Nov 21, 2007 11:14 pm
Gender:

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by h4wk » Thu Mar 25, 2010 2:23 pm

ja_the_invincible wrote:
h4wk wrote:Εγώ λέω να βάλουμε και όριο το πτυχίο στα 4 χρόνια και όσοι το πήραν το πήραν.Για τους υπόλοιπους χ****κ@με.
Γιατί να δωθεί η ευκαιρία σε αυτούς που αργήσαν να δώσουν βάρος στη σχολή και πήραν μπρός απο το τρίτο και μετά έτος; να πάνε να πνιγούν στα 5-6άρια
κακό δικό τους.ας είχαν την ωριμότητα από τα 17 τους και ας ήταν σίγουροι για την επιλογή τους.Ας μη βγάζουν καλό βαθμό πτυχίου και ας πνίγονται στο τέλος να μαζέψουν
βαθμούς 8+ για να βγάλουν ένα αξιοπρεπές πτυχίο και να τους πάρει και κανα μεταπτυχιακό στα σοβαρά.(αλλά που να μπεις στον ανταγωνισμό έτσι όταν υπάρχουν κάτι τμήματα που βοηθούν τους φοιτητές τους)Ακόμη λέω να υποτιμήσουμε ακόμα περισσότερο τη πτυχιακή.Γιατί να μετράει και σα μάθημα;

Θα μπορούσε εύκολα να παραμετροποιηθεί ο θεσμός αυτός ώστε να είναι αξιοκρατικός.Απλά δε νοιάζεστε (γενικότερα το λέω)
:smt012 .υπάρχουν παιδιά με πολλές γνώσεις που παίρνουν πτυχίο στα 5 χρόνια είτε γιατί είχαν κάποια άσχημη συγκυρία που τους κόστισε ένα εξάμηνο , είτε γιατί επέλεξαν να πάρουν επιλογής τα δυσκολότερα μαθήματα και όχι διδακτικές κλπ για να ξεμπερδεύουν , είτε γιατί δεν ήταν τόσο τυχεροί όσο άλλοι και πάλευαν να κάνουν τις εργασίες ολομόναχοι.έχω υπ΄οψιν πολλά τέτοια άτομα αν και λογικά οι πιο πολλοί έχουν στην άκρη του μυαλού τίποτα αιώνιους φοιτητές από αυτούς που τριγυρίζουν στους διαδρόμους :-p .για αυτό και η άρνηση
ξέχασα το sarcasm tag παραπάνω και με παρεξήγησες νομίζω.Αυτό που έλεγα είναι πως γνωρίζω αρκετά παιδιά που δεν παίρνουν τη σχολή στα σοβαρά στην αρχή.(και δε βγάζω τον εαυτό μου απέξω,πέρσυ άρχισα τη σχολή και είμαι 4ο τώρα).έλλειψη ωριμότητας θες; δεν ξέρουν τι θέλουν; πες το όπως θες. και αναγκάζονται να ξεσκίζονται σε 3ο ή 4ο ή 5 ή 6 για το πτυχίο και βλέπουν οτι θα μπορούσαν να το βγάλουν με αρκετά καλύτερο βαθμό και να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί γιατί το αξίζουν κιόλας.Ε αν δε μας αφήσετε να διωρθώσουμε βαθμό σε μαθήματα που αξίζουμε λογικό είναι να ψάχνουμε διδακτικές και παιδαγωγικές για να ανεβάσουμε βαθμό και να γελάνε στις αιτήσεις μεταπτυχιακού με τέτοια μαθήματα.
Μας τρώει το σύστημα.
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Αναδρομική Αναβαθμολόγηση στο τμήμα μας

Post by Zifnab » Thu Mar 25, 2010 2:26 pm

h4wk wrote: ξέχασα το sarcasm tag παραπάνω και με παρεξήγησες νομίζω.Αυτό που έλεγα είναι πως γνωρίζω αρκετά παιδιά που δεν παίρνουν τη σχολή στα σοβαρά στην αρχή.(και δε βγάζω τον εαυτό μου απέξω,πέρσυ άρχισα τη σχολή και είμαι 4ο τώρα).έλλειψη ωριμότητας θες; δεν ξέρουν τι θέλουν; πες το όπως θες. και αναγκάζονται να ξεσκίζονται σε 3ο ή 4ο ή 5 ή 6 για το πτυχίο και βλέπουν οτι θα μπορούσαν να το βγάλουν με αρκετά καλύτερο βαθμό και να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί γιατί το αξίζουν κιόλας.Ε αν δε μας αφήσετε να διωρθώσουμε βαθμό σε μαθήματα που αξίζουμε λογικό είναι να ψάχνουμε διδακτικές και παιδαγωγικές για να ανεβάσουμε βαθμό και να γελάνε στις αιτήσεις μεταπτυχιακού με τέτοια μαθήματα.
Μας τρώει το σύστημα.
Θυμίζω στην Γερμανία σε μερικά πανεπιστήμια αν δεν περάσεις σε ένα εξάμηνο κάποια Υποχρεωτικά απλά χαιρετάς το πτυχίο. Αν ήταν και εδώ n=4 θα βλέπαμε πώς θα έτρεχαν όλοι να προλάβουν !! το n=4+2 είναι ενας καλός συμβιβασμός για το ελληνικό σύστημα από το n=oo που ήταν παλιά
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”