Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.

Ποιούς κύκλους επιλέξατε για την απόκτηση του πτυχίου σας?

Δεν έχω αποφασίσει ακόμα είμαι μικρός :P
15
9%
Θα πάρω πτυχίο χωρίς κύκλους
9
5%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
3
2%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης)
39
24%
(Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής)
40
24%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών)
0
No votes
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια)
3
2%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης)
9
5%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής)
5
3%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια)
9
5%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής)
4
2%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
0
No votes
(Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια) & (Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης)
20
12%
(Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
0
No votes
(Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορική)
5
3%
(Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
1
1%
(Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής) & Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
3
2%
 
Total votes: 165
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by ultimate_aektzis » Mon Apr 05, 2010 10:13 pm

Οταν καποιοι απαντανε σε ολους και καποιοι αλλοι οχι, δεν το δεχομαι σαν δικαιολογια.Θυμαμαι εψαχνα κατι σημειωσεις απο αλλη σχολη πληροφορικης(Κρητη αν θυμαμαι καλα) και εγραφε ο καθηγητης στα πρωτα slides "αν εχετε απορια στειλτε μου mail, δεν σας κανω χαρη να απαντησω, ειναι στα καθηκοντα μου".Αρα οτιδηποτε αλλο για μενα ειναι στ@*****σμος και καρεκλοκενταυριασμος.Και εντελως τυχαια κανεις απο τους καθηγητες που απανταει σε ολους δεν εχει καποια παρομοια βρωμα να τον συνοδευει. :smt006
Last edited by enum21 on Tue Apr 06, 2010 7:16 pm, edited 1 time in total.
Reason: bad language
User avatar
nickpro
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1859
Joined: Fri Apr 18, 2008 10:54 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by nickpro » Mon Apr 05, 2010 11:47 pm

ultimate_aektzis wrote:Οταν καποιοι απαντανε σε ολους και καποιοι αλλοι οχι, δεν το δεχομαι σαν δικαιολογια.Θυμαμαι εψαχνα κατι σημειωσεις απο αλλη σχολη πληροφορικης(Κρητη αν θυμαμαι καλα) και εγραφε ο καθηγητης στα πρωτα slides "αν εχετε απορια στειλτε μου mail, δεν σας κανω χαρη να απαντησω, ειναι στα καθηκοντα μου".Αρα οτιδηποτε αλλο για μενα ειναι στ@ρχιδισμος και καρεκλοκενταυριασμος.Και εντελως τυχαια κανεις απο τους καθηγητες που απανταει σε ολους δεν εχει καποια παρομοια βρωμα να τον συνοδευει. :smt006
Ρε μαζί σου, αλλά το σενάριο που ανέφερα πιο πάνω είναι πιθανό. Αν ο καθηγητής έχει ας πούμε διάλεξη, καλύτερα να μην απαντήσει σε μερικά mail παρά να αργήσει. Μετά μπορεί να έχει ένα σωρό εξωτερικές δουλειές.Μπορεί να φτάσει σπίτι πτώμα και να πρέπει να κοιμηθεί. Όντως είναι στα καθήκοντά του, όμως και αυτά που λέω μου φαίνονται πολύ λογικά. :smt017
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by ultimate_aektzis » Mon Apr 05, 2010 11:52 pm

Θα προωθησει τα μισα στο βοηθο, και θα απαντησει στα περισσοτερα.Τοσοι εδω μεσα το κανουν.Αυτοι δεν εχουν δουλειες?
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by marios » Mon Apr 05, 2010 11:53 pm

Μα δεν είπε κανείς να απαντήσει σε 1 ώρα(παρότι υπάρχουν κάποιοι καθηγητές που το κάνουν και αυτό). Αλλά τι στο καλό, μέσα σε 1 βδομάδα δεν θα βρει χρόνο να απαντήσει;
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by redlabel » Tue Apr 06, 2010 11:53 am

Υπάρχουν χρονικές περίοδοι κατά τις οποίες πιεζόμαστε πολύ (πχ. παραμονές υποβολής εργασιών σε σημαντικά διεθνή συνέδρια, χρονικές περίοδοι πριν την υποβολή παραδοτέων σε σημαντικά έργα Ε&ΤΑ, παραμονές υποβολής προτάσεων για χρηματοδότηση έρευνας, περίοδοι αξιολόγησης πολλών γραπτών/εργασιών, περίοδοι με προβλήματα υγείας κλπ.). Κατά τις περιόδους αυτές υπάρχει όντως αντικειμενική δυσκολία να ανταποκρινόμαστε έγκαιρα/σύντομα - όπως οφείλουμε.

Δ. Γκρ.
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by enum21 » Tue Apr 06, 2010 4:13 pm

redlabel wrote:Υπάρχουν χρονικές περίοδοι κατά τις οποίες πιεζόμαστε πολύ (πχ. παραμονές υποβολής εργασιών σε σημαντικά διεθνή συνέδρια, χρονικές περίοδοι πριν την υποβολή παραδοτέων σε σημαντικά έργα Ε&ΤΑ, παραμονές υποβολής προτάσεων για χρηματοδότηση έρευνας, περίοδοι αξιολόγησης πολλών γραπτών/εργασιών, περίοδοι με προβλήματα υγείας κλπ.). Κατά τις περιόδους αυτές υπάρχει όντως αντικειμενική δυσκολία να ανταποκρινόμαστε έγκαιρα/σύντομα - όπως οφείλουμε.

Δ. Γκρ.
Όλοι οι καθηγητές έχουν τα παραπάνω καθήκοντα? Γιατί έχω την εντύπωση ότι αυτοί που πιέζονται περισσότερο απαντάνε στα mail.. :roll:
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Zifnab » Tue May 11, 2010 12:17 pm

Αρκετές αλλαγές έχουν γίνει και θα γίνουν... Έρχονται ανανεώσεις από βδομάδα :smt023
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by The Punisher » Tue May 11, 2010 12:28 pm

ανανεώσεις στο feedback ή στο πρόγραμμα σπουδών;
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Zifnab » Tue May 11, 2010 12:46 pm

Γενικότερα στα μαθήματα (εργασίες κτλ + συν προσωπικά σχόλια), αλλαγές φιλοσοφίας σε κάποια κτλ... => στο feedback

Εδώ παιδιά παρακαλώ μην γράφετε για την αξιολόγηση που γίνεται αυτές τις μέρες - υπάρχει αντίστοιχο thread :smt023
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Zifnab » Sat Jan 22, 2011 4:29 pm

Σκέφτηκα ένα (πρόχειρο και μάλλον ουτοπικό) εναλλακτικό πρόγραμμα σπουδών γιατί το τωρινό είναι τόσο μπλεγμένο (που φαίνεται ότι δεν έχει σαφείς στόχους) και οι τίτλοι δεν αντιστοιχούν σε αυτό που προσφέρουν. Συγχωρέστε με για τους παλιούς τίτλους - θα τους ανανεώσω κάποια στιγμή.. Κάνω πρόταση και 2-3 μαθημάτων που πραγματικά λείπουν...Ενώ προτείνω και κάποια προαπαιτούμενα (γνώσεις όχι να έχεις περάσει) που ούτως ή άλλως είναι για να προστατεύουν τον φοιτητή και όχι για να τον περιορίζουν. Προσοχή αποτελεί προσωπική άποψη και προφανώς δεν αποτελεί τον οδηγό σπουδών του τμήματός μας - και το προτείνω μόνο για συζήτηση.. :)

Ο φοιτητής θα πρέπει:
  • να έχει συνολικά 40 μαθήματα τουλάχιστον (και το Καποδηστριακό έχει 40 http://www.di.uoa.gr/gr/ptyx.php)
  • να έχει ολοκληρώσει τα 17 Υποχρεωτικά Μαθήματα
  • να έχει ολοκληρώσει είτε 18 μαθήματα κύκλων είτε 3 ολόκληρους κύκλους
  • Μπορεί να επιλέξει για να συμπληρώσει τα 40 μαθήματα από οποιονδήποτε κύκλο ή από τα μαθήματα "Γενικού Ενδιαφέροντος"
Υποχρεωτικά Μαθήματα (17)
Πυρήνας Πληροφορικής
Εισαγωγή στην Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Προγραμματισμός Υπολογιστών με C++
Προγραμματισμός Υπόλογιστών με Java
Σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων
Δομές Δεδομένων
Αλγόριθμοι
Αυτόματα
Βάσεις Δεδομένων
Ανάλυση και Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων
Δίκτυα Επικοινωνιών

Πυρήνας Μαθηματικών
Διακριτά Μαθηματικά
Μαθηματικός Λογισμός
Γραμμική Άλγεβρα και Εφαρμογές
Πιθανότητες
Υπολογιστικά Μαθηματικά

Οικονομικά
Εισαγωγή στην Οικονομική Επιστήμη

Ξένη Γλώσσα
Αγγλικά (Ι και ΙΙ και ΙΙΙ) ή ΙV

Κύκλος Συστημάτων (7)
Οργάνωση Συστημάτων
Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Ειδικά Θέματα Προγραμματισμού με C
Λειτουργικά Συστήματα
Ειδικά Θέματα Λειτουργικών Συστημάτων
Κατανεμημένα Συστήματα
Παράλληλα Συστήματα

Κύκλος Δικτύων (3)
προαπαιτούμενο: Ειδικά Θέματα Προγραμματισμού με C
Δίκτυα Υπολογιστών
Ασύρματα Δίκτυα και Κινητές Τηλεπικοινωνίες
Ασφάλεια Δικτύων


Κύκλος Βάσεων Δεδομένων (4)
Ειδικά Θέματα Δομών Δεδομένων
Ειδικά Θέματα Βάσεων Δεδομένων
Σχεδιασμός Βάσεων Δεδομένων
Datawarehouses / stream databases / ΝοSQL

Κύκλος Θεωρητικής Πληροφορικής και Διαχείρισης Γνώσης (8)
Λογική
Τεχνητή Νοημοσύνη
Μηχανική Μάθηση
Θεωρία Παιγνίων
Υπολογισιμότητα
Ειδικά Θέματα Αλγορίθμων
Εξόρυξη γνώσης από Βάσεις Δεοδμένων και τον Παγκόσμιο Ιστό
Συστήματα Ανάκτησης Πληροφοριακών Συστημάτων

Κύκλος Πληροφοριακών Συστημάτων (5)
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Τεχνολογία Λογισμικού
Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων
Επαλήθευση, Επικύρωση Λογισμικού
Ανάλυση και Σχεδίαση Επιχειρισιακών Εφαρμογών

Κύκλος Επιχειρισιακής Έρευνας και Οικονομικά Πληροφορικής (6)
Επιχειρησιακή Έρευνα
Αξιολόγηση Επενδύσεων με Εφαρμογές την Πληροφορική
Στρατηγική και Οικονομική των Πληροφοριακών Συστημάτων
Ανάλυση και Σχεδίαση Επιχειρισιακών Εφαρμογών
Χρονολογικές Σειρές και Προβλέψεις
Ασφαλιστικά Μαθηματικά

Κύκλος Μαθηματικών (5)
Εφαρμοσμένη Αριθμητική Ανάλυση
Ειδικά Θέματα Διακριτών Μαθηματικών
Εφαρμοσμένες Πιθανότητες και Στατιστική
Θεωρία Πληροφορίας
Μαθηματικός Προγραμματισμός

Γενικού Ενδιαφέροντος (>12)
Λογιστική
Στοιχεία Δικαίου Πληροφορικής
Γραφικά Υπολογιστών
Τεχνολογία Πολυμέσων
Μεταγλωττιστές
Δίκτυα και Συνδυαστική Βελτιστοποίηση
Επικοινωνία Ανθρώπου και Υπολογιστή
Τεχνολογίες και Εφαρμογές στον Παγκόσμιο Ιστό
Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφοριακών Συστημάτων
[... + Επιλογές από άλλες σχολές + Πρακτική + Πτυχιακή ]
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by ultimate_aektzis » Sat Jan 22, 2011 5:04 pm

Δεν νομιζω οτι τα υποχρεωτικα ειναι τοσο φορτωμενα ωστε να πρεπει να φυγουν καποια και να μπουν σε κυκλους.Καποια ειναι ακυρα, συμφωνοι.Οποτε ας συγχωνευτουν μαθηματα οπως Τεχνολογια Λογισμικο και ΑΣΠΣ, μιας και στο πρωτο καλυπτουμε μεγαλο μερος της υλης του 2ου.Ή να καταργηθει τελειως η ΑΣΠΣ και να βαλουμε κανα μαθημα που θα χρησιμευει σαν προαπαιτουμενο σε αλλα πιο προχωρημενο.Πχ ειδικα θεματα φυσικομαθηματικων, ταμαμ για μαθηματα οπως Ασυρματα(οπως θα επρεπε να γινονται, οχι οπως ειναι τωρα).

Επισης οχι Οικονομικη Επιστημη αλλα ενα μαθημα που θα ανακατευει Διοικηση επιχειρησεων οικονομικα και μαρκετινγκ.Τα βασικα απο το καθε τομεα ειναι αρκετα.Ειναι αηδια να κανουμε 2 βιβλια οικονομιας(και στο τελος να μην μας μενει τιποτα) και (μεχρι περσι) να μην εχουμε 2ο μαθημα σχετικο με ασφαλεια.

Επισης, ΑΣΕΕ επειγοντως για φουντο.Ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι χρειαζεται ενα ολοκληρο μαθημα για να μαθεις να φτιαχνεις conceptual models.Σιγα την κβαντομηχανικη πια.Και στη θεση του ενα μαθημα για agile ή extreme programming.

Αυτα προς το παρον, γιατι δεν εχω πολυ χρονο για σεντονια. :)
User avatar
XaviannNJ
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1413
Joined: Wed Oct 14, 2009 11:59 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: city of insanity....

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by XaviannNJ » Sat Jan 22, 2011 5:25 pm

Λόγω έλλειψης εμπειρίας πάνω στα μαθήματα της σχολής δεν είμαι σε θέση να δώσω την απόψη μου πάνω στο πρόγραμμα που έφτιαξες Zifnab αλλά η απορία μου είναι άλλη.Πέρα από την συζήτηση που θα γίνει εδώ έχεις σκοπό να κάνεις επίσημη πρόταση γι'αυτό το πρόγραμμα κάπου?
Last edited by XaviannNJ on Sat Jan 22, 2011 7:17 pm, edited 1 time in total.
Cause we all live under the same sun......

http://www.youtube.com/watch?v=MwyXnft6ZVk
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Zifnab » Sat Jan 22, 2011 6:54 pm

@Xavian Πραγματικά δεν ξέρω - ο καιρός θα δείξει - απλά ήθελα να το γράψω πάνω από 1-2 χρόνια και το έγραψα - έβαλα τα πράγματα κάτω - είδα τί γίνεται στο εξωτερικό - είδα τί μου λείπει - είδα τί λάθη έκανα και γιατί τα έκανα εξαιτίας της σχολής.. Κάποιος θα μπορεί να κάνει σωστότερες επιλογές βλέποντας αυτό το overlay προγράμματος που έφτιαξα - και ας μην αλλάξει τίποτα στο τωρινό :smt023 -
@ultimate - Άφησα τα hands-on μαθήματα στα υποχρεωτικά για αυτό έφυγαν οι Μεταγλωττιστές και η Τενχολογία Λογισμικού - Άφησα και οικονομία γιατί είναι ουσιαστικά "το εισητήριο που πληρώνουμε" για να στεγαζόματε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο - έβαλα την Λογιστική στα γενικού ενδιαφέροντος.. Οκ έχουμε αρκετά ανούσια μαθήματα αλλά έχουν και αυτά θέση - και ίσως βελτιωθούν κάποια στιγμή. Έγινε πάντως αρκετή προσπάθεια τα τελευταία 2 χρόνια και μπήκαν αρκετά Μαθηματικά μαθήματα ενώ ενισχύθηκε και ο Μαθηματικός Λογισμός... Η λύση στα ανούσια μαθήματα είναι το credit-system

Τα προβλήματα που έχω παρατηρήσει συνοψίζονται στα εξής - ο βασικός σκελετός βρίσκεται στο προηγούμενο μου post:
  • Νομίζω ο κόσμος μπερδεύεται με τα υποχρεωτικά κύκλου και τα επιλογής κύκλου..Υπάρχουν και αρκετές αλληλοκαλύψεις.
  • Το Καποδιστριακό (Πληροφορική) έχει 40 μαθήματα για απόκτηση πτυχίου - Δεν είμαι υπέρ της ποσότητας αλλά τις ποσότητας παρ' όλα αυτα - όμως κάποιοι απλά συγκρίνουν με τον αριθμό μαθημάτων (δυστυχώς)
  • Όλα τα μαθήματα Δικτύων (Δίκτυα Επικοινωνιών,Δίκτυα Υπολογιστών,Ασύρματα Δίκτυα και Κινητές Τηλεπικοινωνίες) στηρίζονται στο βιβλίο του Tannenbaum - αυτό κάπως πρέπει να αλλάξει..
  • Τα μαθήματα που έχουν ανάγκη από αύξηση του επιπέδου τους - τουλάχιστον "στα ειδικά θέματα" των εκάστοτε αντικειμένων - χρειάζεται από τους φοιτητές η δυνατότητα καλού προγραμματισμού σε C - πράγμα που δεν προσφέρει το μάθημα Προγραμματισμού με C++ (αφού είναι μια ακόμα εισαγωγή) - άρα προτείνω ένα μάθημα για "λιγότερους" που θα έχει εμβάθυνση σε C - έτσι ώστε ένα μάθημα ειδικών θεμάτων λειτουργικών (που δεν υπάρχει) και το μάθημα Δίκτυα Υπολογιστών, και η Ασφάλεια Δικτύων - να έχουν κάτι να προσφέρουν σε επίπεδο υλοποίησης και κατανόησης Συστήματος.
  • Έχουμε μόνο ένα μάθημα Δομές Δεδομένων (λόγια της κ.Παπαδοπούλου που το έκανε πριν λίγα χρόνια) αλλά και ένα ουσιαστικά μάθημα Βάσεων Δεδομένων (λόγια του κ.Β.Βασσάλου - νομίζω το αίτημα του δεν εισακούστηκε). Πραγματικά έχουμε ανάγκη για τα μαθήματα: Δομές Δεδομένων ΙΙ και Βάσεις Δεδομένων ΙΙ. Το ίδιο ισχύει για τα Λειτουργικά Συστήματα ΙΙ (ή Ειδικά Θέματα Λειτουργικών). Όπως είχε πει η κ.Παπαδοπούλου έχουμε γεμίσει "Πληροφοριακά Συστήματα". Καλά είναι κατα τη γνώμη μου απλά πρέπει να περιοριστούν σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις γιατί γενικά καταλήγουν εκεί άτομα για να πάρουν πτυχίο, τα οποία δεν αντέχουν μαθηματικά, θεωρία,προγραμματισμό κτλ.
  • Τί δομές θα κάνει κάποιος με Java? Έπρεπε να ήταν με C++ τουλάχιστον..
  • Η εισαγωγή στον Προγραμματισμό ουσιαστικα αφήνει τρύπες που κλείνει το μάθημα Προγραμμισμός με Java..
    Στο Stanford έχουν το εισαγωγικό μάθημα που λέγεται Programming Methodology με Java και στη συνέχεια έχουν ένα μάθημα για C++ και έπειτα ένα μάθημα για Programming Paradigms με (C,Pyhton,Scheme) κτλ. Όπως προείπα το μάθημα Προγραμματισμός με C++ είναι απλά εισαγωγή - γλώσσα που δεν θα ξαναχρειαστεί με εξαίρεση τα Λειτουργικά Συστήματα (ζητάνε λίγο C), τα Δίκτυα Υπολογιστών (ζητάνε λίγο C - αλλά υπάρχουν αρκετές έτοιμες εργασίες για clopy-paste) άντε και τα Γραφικά Υπολογιστών.
  • Το μάθημα Μεταγλωττιστές είναι κάπως βαρύ για να είναι Υποχρεωτικό
  • Το μάθημα Τεχνολογία Λογισμικού είναι αρκετά "business",ας μου επιτραπεί η έκφραση και είναι καλό για εκείνους που θα ακολουθήσουν τα Πληροφοριακά Συστήματα.
    Σημείωση: Για τους Οικονομικούς και Επιχειρησιακούς Κύκλους δεν μπορώ να συνεισφέρω γιατί δεν αποτελούν καθόλου το αντικείμενο που γνωρίζω.
  • Οι τίτλοι των κύκλων σπουδών είναι κάπως παραπλανητικοί (Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια) - Το μάθημα Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων που ουσιαστικά είναι θεμελίωση θεωρίας και πολιτική Ασφάλειας με κάποιες μικρές εφαρμογές - κοινώς δεν θα έπρεπε να είναι στον τίτλο..
  • Λίγη σχέση έχει επίσης η Τεχνητή νοημοσύνη να είναι μαζί με τον Σχεδιασμό Βάσεων..
  • Το μάθημα Σχεδιασμός Βάσεων Δεδομένων πρέπει να αλλάξει περιεχόμενο και ίσως να αποτελέσει το Βάσεις Δεδομένων II -τώρα ασχολείται μόνο με Κανονικοποιήσεις πράγμα όχι σημαντικό όταν ξέρουμε όλοι αυτοί οι πίνακες τί κόστος θα έχουν με τα πολλά Joins :-p ). Το μάθημα Βάσεις Δεδομένων όπως το κάνει ο κ.Β.Βασσάλος έχει πάρα πολλα για ένα μόνο μάθημα..Αλλά κάπου έπρεπε να υπάρχουν..
  • Το μάθημα Συστήματα Ανάκτησης Πληροφοριών πρέπει να ενδυναμωθεί και να γίνει λίγο πιο επιστημονικό.
*estrngd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 612
Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
Academic status: N>4
Gender:
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by *estrngd » Sat Jan 22, 2011 8:13 pm

σε πολλά σημεία συμφωνώ με τον Zifnab, δεν προλαβαίνω δυστυχώς τώρα για παραπάνω ανάλυση...
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
μάλλον αργά πια, αλλά πάντως τρέχω να βρω τα μαθήματα της Παπαδοπούλου τώρα!
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by ultimate_aektzis » Sat Jan 22, 2011 8:29 pm

Όλα τα μαθήματα Δικτύων (Δίκτυα Επικοινωνιών,Δίκτυα Υπολογιστών,Ασύρματα Δίκτυα και Κινητές Τηλεπικοινωνίες) στηρίζονται στο βιβλίο του Tannenbaum - αυτό κάπως πρέπει να αλλάξει..
Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι καλυτερο στα Ελληνικα για να καλυψει την υλη οπως γινεται.Αν αλλαξει μιλαμε.Παντως εχοντας παρει και τα 3 παραπανω θα ελεγα οτι τα δικτυα1 πρεπει να γινουν πιο εισαγωγικα και να βασιστουν σε ενα βιβλιο σαν του Comer, που ειναι καλο σαν εισαγωγικο γιατι κραταει την ουσια και δεν αναλωνεται σε μλκ, τα δικτυα2 πιθανον σε Tanenbaum και τα Ασυρματα στον Stallings που δεν ειναι τοσο abstract οσο του AST.
# Έχουμε μόνο ένα μάθημα Δομές Δεδομένων (λόγια της κ.Παπαδοπούλου που το έκανε πριν λίγα χρόνια) αλλά και ένα ουσιαστικά μάθημα Βάσεων Δεδομένων (λόγια του κ.Β.Βασσάλου - νομίζω το αίτημα του δεν εισακούστηκε). Πραγματικά έχουμε ανάγκη για τα μαθήματα: Δομές Δεδομένων ΙΙ και Βάσεις Δεδομένων ΙΙ. Το ίδιο ισχύει για τα Λειτουργικά Συστήματα ΙΙ (ή Ειδικά Θέματα Λειτουργικών). Όπως είχε πει η κ.Παπαδοπούλου έχουμε γεμίσει "Πληροφοριακά Συστήματα". Καλά είναι κατα τη γνώμη μου απλά πρέπει να περιοριστούν σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις γιατί γενικά καταλήγουν εκεί άτομα για να πάρουν πτυχίο, τα οποία δεν αντέχουν μαθηματικά, θεωρία,προγραμματισμό κτλ.
Δομες2 το βρισκω τραγικο.Εξαλλου καποια πραματα γινονται και στους Αλγοριθμους.Αλλα και στις δομες καλυπτεται σεβαστη ποσοτητα υλης.Βασεις2 δεν θελει πολυ κοπο και ισως το δουμε στο επομενο εξαμηνο. ;)

Στο Stanford έχουν το εισαγωγικό μάθημα που λέγεται Programming Methodology με Java και στη συνέχεια έχουν ένα μάθημα για C++ και έπειτα ένα μάθημα για Programming Paradigms με (C,Pyhton,Scheme) κτλ. Όπως προείπα το μάθημα Προγραμματισμός με C++ είναι απλά εισαγωγή - γλώσσα που δεν θα ξαναχρειαστεί με εξαίρεση τα Λειτουργικά Συστήματα (ζητάνε λίγο C), τα Δίκτυα Υπολογιστών (ζητάνε λίγο C - αλλά υπάρχουν αρκετές έτοιμες εργασίες για clopy-paste) άντε και τα Γραφικά Υπολογιστών.
Και αυτο υπερβολικο το βρισκω.Μια εργαστηριακη εισαγωγη της γλωσσας σε σχετικα ευκολα μαθηματα(πχ HCI) ειναι μια χαρα ενω συνεχιζουν ως βασικες οι java-C++.

Το μάθημα Τεχνολογία Λογισμικού είναι αρκετά "business",ας μου επιτραπεί η έκφραση και είναι καλό για εκείνους που θα ακολουθήσουν τα Πληροφοριακά Συστήματα.
Μπορει να εχει μεγαλη υλη για υποχρεωτικο, αλλα οσοι δεν παρουν τον κυκλο δεν θα ξερουν ουτε τα βασικα?Τι ειναι η UML, τι ειναι unit testing...
# Το μάθημα Συστήματα Ανάκτησης Πληροφοριών πρέπει να ενδυναμωθεί και να γίνει λίγο πιο επιστημονικό.
Τι εννοεις επιστημονικο? :roll:
Εγω πιο πρακτικο θα το ηθελα...τωρα μου φαινεται σαν ενας αχταρμας αδομητων γνωσεων.
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Zifnab » Mon Jan 24, 2011 1:32 pm

ultimate_aektzis wrote:
Zifnab wrote: Όλα τα μαθήματα Δικτύων (Δίκτυα Επικοινωνιών,Δίκτυα Υπολογιστών,Ασύρματα Δίκτυα και Κινητές Τηλεπικοινωνίες) στηρίζονται στο βιβλίο του Tannenbaum - αυτό κάπως πρέπει να αλλάξει..
Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι καλυτερο στα Ελληνικα για να καλυψει την υλη οπως γινεται.Αν αλλαξει μιλαμε.Παντως εχοντας παρει και τα 3 παραπανω θα ελεγα οτι τα δικτυα1 πρεπει να γινουν πιο εισαγωγικα και να βασιστουν σε ενα βιβλιο σαν του Comer, που ειναι καλο σαν εισαγωγικο γιατι κραταει την ουσια και δεν αναλωνεται σε μλκ, τα δικτυα2 πιθανον σε Tanenbaum και τα Ασυρματα στον Stallings που δεν ειναι τοσο abstract οσο του AST.
Διαφωνώ το βιβλίο του Tannenbaum στηρίζεται αρκετά στο OSI, οπότε δεν είναι κατα τη γνώμη μου κατάλληλο για Δίκτυα 2 - ούτε για εισαγωγή.. Φαντάζομαι τα δίκτυα 2 έπρεπε να στηρίζονται σε TCP/IP περισσότερο καθώς εμβαθύνουν στο τί πραγματαικά ισχύει... Φυσικά συμφωνώ ότι του Tannenbaum δεν κάνει για εισαγωγή και έχοντας το διαβάσει πάνω από 3 χρονιές, μπορώ να πω ότι αποτελεί μια ασύνδετη λίστα από πρωτόκολλα που τελικά, δεν ξέρει κάποιος γιατί χρειάζονται, ή ξεχνά στο τέλος του βιβλίου ότι τα συνάντησε.. Ένα καλό βιβλίο είναι το Kurose & Ross -Computer Networking: A Top-Down Approach Featuring the Internet (Δικτύωση Υπολογιστών Προσέγγιση από Πάνω προς τα Κάτω με Έμφαση στο Διαδίκτυο ) και θα το πρότεινα για εισαγωγή (το προτείνει ο κ.Σταμούλης στα Δίκτυα ΙΙ), όπως και κάποια βιβλία του Comer για εισαγωγή .. Αλλά αυτό προϋποθέτει ολοκληρωτική αναδόμηση των μαθημάτων δικτύων...To τέλειο βιβλίο για εισαγωγή σε TCP/IP και είναι και free: http://www.tcpipguide.com/free/t_toc.htm

Όσο για τα ασύρματα - το βιβλίο του Stallings δεν το θεωρώ καλό βιβλίο ... Δεν έχω κάτι να προτείνω μιας και δεν έμαθα ως τώρα από κάπου Ασύρματα..
ultimate_aektzis wrote: Δομες2 το βρισκω τραγικο.Εξαλλου καποια πραματα γινονται και στους Αλγοριθμους.Αλλα και στις δομες καλυπτεται σεβαστη ποσοτητα υλης.Βασεις2 δεν θελει πολυ κοπο και ισως το δουμε στο επομενο εξαμηνο. ;)
Δομές δεν καλύπτουμε σημαντική ύλη και όταν λέω δομές δεν εννοώ γράφους ... υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν καλύπτουμε όπως Fibonacci Heaps κτλ.. Για να μην πω για Β και Β+ δέντρα (τα οποία μερικοί τα κάνουν στις βάσεις του κ.Βαζιργιάννη.. Επίσης όπως είπα και που κάναμε δομές αν δεν τις κάνουμε σε επίπεδο μνήμης (C/C++ στις Δομες ΙΙ) δεν έχουν νόημα με Java...Όπως το σκέφτομαι είναι να υπάρχουν προσιτές εκδόσεις για τα εισαγωγικά στα περισσότερα μαθήματα με Java και εμβαθυμένες εκδόσεις στη συνέχεια με C/C++. Δες εδώ τί εννοώ για ένα ολοκληρωμένο μάθημα Δομών Δεδομένων http://www.academicearth.org/courses/data-structures

Όσο για το κομμάτι βάσεις - Δεν ξέρω πόσο θα ήθελε ο κ.Γιαννακουδάκης (όχι για φέτος - γενικά) να αλλάξει τον τρόπο που γίνεται το μάθημα... Θα φανταζόμουν τον σχεδιασμό βάσεων σαν ER diagrams + αλγορίθμους εύρεσης primary keys + κανονικοποίηση + isolation levels + indexing + scaling/πχ. sharding, προβλήματα sync κτλ..
και στο μάθημα βάσεις 2 να γίνεται η εφαρμογή όλων αυτών στην πράξη με συγκεκριμένες γλώσσες. Να μην ξεχνάμε και τα άλλα είδη βάσεων που έρχονται στην επιφάνεια όπως NoSQL και Graph databases που έπρεπε να υπάρχει έστω κάποια αναφορά κάπου επιτέλους...
ultimate_aektzis wrote:
Zifnab wrote:Στο Stanford έχουν το εισαγωγικό μάθημα που λέγεται Programming Methodology με Java και στη συνέχεια έχουν ένα μάθημα για C++ και έπειτα ένα μάθημα για Programming Paradigms με (C,Pyhton,Scheme) κτλ. Όπως προείπα το μάθημα Προγραμματισμός με C++ είναι απλά εισαγωγή - γλώσσα που δεν θα ξαναχρειαστεί με εξαίρεση τα Λειτουργικά Συστήματα (ζητάνε λίγο C), τα Δίκτυα Υπολογιστών (ζητάνε λίγο C - αλλά υπάρχουν αρκετές έτοιμες εργασίες για clopy-paste) άντε και τα Γραφικά Υπολογιστών.
Και αυτο υπερβολικο το βρισκω.Μια εργαστηριακη εισαγωγη της γλωσσας σε σχετικα ευκολα μαθηματα(πχ HCI) ειναι μια χαρα ενω συνεχιζουν ως βασικες οι java-C++.
Το θέμα είναι ότι στη C++ το επίπεδο είναι εξαιρετικά χαμηλό - ενώ τελικά ο πολυμορφισμός και τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνει ο φοιτητής στο μάθημα της Java...Μετά γίνεται ενασχόληση με GUI κάτι που δεν έχει ιδιαίτερη σημασία...
Γενικά χαμένος χρόνος και νομίζουμε μετά από αυτά ότι ξέρουμε C++ αν μη τί άλλο Java.. Είμαστε γελασμένοι...
ultimate-aektzis wrote:
Zifnab wrote:Το μάθημα Τεχνολογία Λογισμικού είναι αρκετά "business",ας μου επιτραπεί η έκφραση και είναι καλό για εκείνους που θα ακολουθήσουν τα Πληροφοριακά Συστήματα.
Μπορει να εχει μεγαλη υλη για υποχρεωτικο, αλλα οσοι δεν παρουν τον κυκλο δεν θα ξερουν ουτε τα βασικα?Τι ειναι η UML, τι ειναι unit testing...
Ναι αλλά αυτά τα εισαγωγικά στοιχεία μπορούν να μπουν στο μάθημα ΑΣΠΣ του κ.Κωνσταντόπουλου που σε αρκετά σημεία δεν έχει και ιδιαίτερη ουσία...
ultimate-aektzis wrote:
Zifnab wrote:# Το μάθημα Συστήματα Ανάκτησης Πληροφοριών πρέπει να ενδυναμωθεί και να γίνει λίγο πιο επιστημονικό.
Τι εννοεις επιστημονικο? :roll:
Εγω πιο πρακτικο θα το ηθελα...τωρα μου φαινεται σαν ενας αχταρμας αδομητων γνωσεων.
H παρουσίαση των γνώσεων στο μάθημα γίνεται αποσπασματικά και δεν υπάρχει ροή. Τα παραδείγματα δεν είναι ξεκάθαρα και το μάθημα συμπεριφέρεται λες και διδάσκεται για πρώτη χρονιά.. Θέλει αναδόμηση και παρουσίαση των αλγορίθμων και των μαθηματικών με σωστό και επαναχρησιμοποιήσιμο τρόπο..Τώρα είναι αρκετά "ότι να ναι" πράγμα απαράδεκτο για μάθημα Υποχρεωτικό Κύκλου... Και τελικά ο κόσμος μετά από αυτό νομίζει ότι έμαθε "Ανάκτηση"...
Οι τεχνικές που χρησιμοποιεί αρκετά παλαιομένες.


Εν τέλει μερικά αντικείμενα μας θέλουν σημαντική αναδιοργάνωση για να δίνουν στους φοιτητές που θα πάρουν πτυχίο μια επαφή σε όλα αυτά και κυρίως στους φοιτητές που θέλουν να εμφαθύνουν σε αυτά, τα αντίστοιχα μαθήματα που χρειάζονται.. Αυτό δεν συμβαίνει σήμερα.. :roll: Τέλος για αυτούς που ενδιαφέρονται ερευνητικά θα έπρεπε να υπάρχει μια επαφή με την έρευνα και στο προπτυχιακό επίπεδο - πράγμα που δεν γίνεται - ένας από τους λόγους που δεν είμαστε στα top-πανεπιστήμια.. Βλέπεις έξω τί κάνουν και σου πέφτουν τα μαλλιά πόσο πίσω είμαστε.. Θεωρώ σαχλαμάρες το γεγονός και μόνο ότι λέμε εδώ στην Ελλάδα ότι το επίπεδο είναι πιο υψηλό και πιο δύσκολο - απλά πιστεύω ότι οι Έλληνες φοιτητές που αξίζουν, καταβάλουν μεγάλο κόπο για να βγούν από αυτόν τον βούρκο και με τόσες δυσκολίες που περνούν, όταν φτάσουν στις Ελβετίες τις Σουηδίες και τις Αμερικές, έχουν τρομερά εφόδια - αλλά λίγοι το καταφέρνουν - οι περίσσοτεροι όμως όσο είναι στην Ελλάδα αργούν να ξυπνήσουν...Όσοι θέλουν να ξυπνήσουν μπορούν να δούν ένα δείγμα από ολόκληρα μαθήματα σε Stanford/Berkeley/MIT http://www.academicearth.org/subjects/computer-science/ επιπλέον αυτό το εισαγωγικό μάθημα που λείπει στο προηγούμενο link: http://www.youtube.com/watch?v=QMV45tHCYNI
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by ultimate_aektzis » Mon Jan 24, 2011 2:18 pm

Δομές δεν καλύπτουμε σημαντική ύλη και όταν λέω δομές δεν εννοώ γράφους ...
Αυτο ειναι σχετικο.Καποια παιδια πανε στις Δομες μην εχοντας περασει java, οποτε ακομα και η σημερινη υλη τους φαινεται βουνο.Fibbonacci heaps σε καποιο μαθημα νομιζω γινονται...εγω παντως τους ξερω. :-p
Όπως το σκέφτομαι είναι να υπάρχουν προσιτές εκδόσεις για τα εισαγωγικά στα περισσότερα μαθήματα με Java και εμβαθυμένες εκδόσεις στη συνέχεια με C/C++.
Αυτο σωστο, αλλα δυσκολο οσο στηριζομαστε στα βιβλια του Καβουρα.

Όσο για το κομμάτι βάσεις - Δεν ξέρω πόσο θα ήθελε ο κ.Γιαννακουδάκης (όχι για φέτος - γενικά) να αλλάξει τον τρόπο που γίνεται το μάθημα... Θα φανταζόμουν τον σχεδιασμό βάσεων σαν ER diagrams + αλγορίθμους εύρεσης primary keys + κανονικοποίηση + isolation levels + indexing + scaling/πχ. sharding, προβλήματα sync κτλ..
Νομιζω το πηρε ο Βαζιργιαννης.
Το θέμα είναι ότι στη C++ το επίπεδο είναι εξαιρετικά χαμηλό
Αναγκαστικα ειναι αφου πολλοι πανε μην εχοντας γραψει γραμμη κωδικα, αλλιως θα ειμασταν σχολη για λιγους.Και επειδη αυτο δεν αλλαζει αλλαζει η διδασκαλια.Φταινε και οι καθηγητες βεβαια(Ιων-Δημακης) που αφιερωμενουν μια διαλεξη στα loop και διαφορα αλλα τετοια.
Ναι αλλά αυτά τα εισαγωγικά στοιχεία μπορούν να μπουν στο μάθημα ΑΣΠΣ του κ.Κωνσταντόπουλου που σε αρκετά σημεία δεν έχει και ιδιαίτερη ουσία...
Τωρα ερχεσαι στα λογια μου οτι πρεπει με καποιο τροπο να συγχωνευτουν.Ειτε αυτο λεγεται να αλλαξει η ΑΣΠΣ ειτε να εξαφανιστει.
User avatar
Ισοβίτης
Venus Former Team Member
Posts: 1262
Joined: Sat Apr 21, 2007 5:45 pm
Gender:
Location: Πίσω από τα σίδερα
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Ισοβίτης » Mon Jan 24, 2011 2:32 pm

Στα πιο πολλά διαφωνώ (sorry Zif :-D).

Κατ' αρχάς, εξακολουθώ να μην βλέπω στόχο (δηλαδή το είδος αποφοίτων που θέλει να παράγει το Πανεπιστήμιο).

Κατά δεύτερον, τα Οικονομικά μαθήματα δεν είναι το "εισιτήριο" για να στεγαζόμαστε στην ΑΣΟΕΕ. Είναι η ΑΙΤΙΑ που διαφοροποιεί το τμήμα μας από τα υπόλοιπα. Είναι ο λόγος ύπαρξης ενός ακόμα Τμήματος Πληροφορικής. Κακά τα ψέματα, στην Ελλάδα όλα τα ομοειδή τμήματα είναι τα ίδια σκατ*, οπότε πρέπει να διαθέτεις μια διαφοροποίηση προκειμένου να σε επιλέξουν οι φοιτητές.

Υποθέτω ότι αυτό σκέφτηκαν και όσοι έφτιαξαν το Τμήμα: Πληροφορική προσαρμοσμένη στο business και την αγορά. Προσωπικά, αυτός ήταν και ο λόγος που επέλεξα το Τμήμα της ΑΣΟΕΕ φεύγοντας από το ΕΜΠ.

Τρίτον, το μάθημα "Τεχνολογία Λογισμικού" δεν νοείται να είναι επιλογής. Συμφωνώ ότι διδάσκεται άθλια, όμως είναι ίσως το σημαντικότερο μάθημα που συνδέει Πανεπιστήμιο και business. Φυσικά, πρέπει να εμπλουτιστεί με σοβαρά πράγματα (όπως design patterns) και να απαγκιστρωθεί από τον "αυτοσκοπό" της UML. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν διαθέτουμε το κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό για τα παραπάνω.

Τέταρτον, ποτέ κανείς δεν ρωτάει "πόσα μαθήματα είχε το Τμήμα σου" ή "με πόσα μαθήματα πήρες πτυχίο". Αυτό που κοιτούν είναι "αν μπορείς να κάνεις τη δουλειά".

Τα μαθήματα που έχουμε είναι υπερ-αρκετά και καλύπτουν ουκ ολίγους τομείς το καθένα. Στα εργαστήριά μας δεν γίνεται αναμάσημα των διαλέξεων (και πολύ ορθώς, αφού οι διαλέξεις πρέπει να δίνουν το θεωρητικό και τα εργαστήρια το τεχνικό υπόβαθρο). Θυμάμαι στο ΕΜΠ καθηγητές να αφιερώνουν ώωωωρες προκειμένου να λύνουν ασκήσεις αντί να το κάνουν αυτό σε φροντιστήρια. Ε, αν χρειάζεσαι 40 λεπτά για μία άσκηση, λογικό είναι να θες πέντε μαθήματα ώστε να καλύψεις ύλη ενός.

Τέλος, συμφωνώ υπέρ της C. Είναι καταλληλότερη για εισαγωγή στον προγραμματισμό αν το Τμήμα σου είναι core CS. Αν είναι business CS, τότε μια χαρά είμαστε με Java.

Συμπέρασμα: Τα πάντα είναι θέμα εκπαιδευτικού προσανατολισμού.
Συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί...

Image

Find me: Image Image Image Image Image
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Zifnab » Mon Jan 24, 2011 2:43 pm

Ισοβίτη καταλαβαίνω γιατί διαφωνείς - αλλά νομίζω ότι είναι εύλογο ότι η σχολή μας πλέον θέλει να κατευθυνθεί μακριά απο το Business.. Στόχος είναι η έρευνα και η πρακτική φυσικα και ακόμα θα υπάρχει και μια κατεύθυνση για business και οικονομικά. Αν θέλει η σχολή να παραμείνει Business Computer School να μην ασχολείται με έρευνα και ότι έχει σχέση με Computer Science.. Γιατί τώρα στην κατάσταση που βρίσκεται υποβιβάζεται το πτυχίο για computer-science και δεν παρέχει ότι χρειάζεται για Business... Άρα προς το παρόν, περαστικά σε όσους περίμεναν να μάθουν πληροφορική και όχι business εδώ πέρα..Νομίζω δεν είναι έτσι τα πράγματα...
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by enum21 » Mon Jan 24, 2011 2:45 pm

Zifnab wrote:Ισοβίτη καταλαβαίνω γιατί διαφωνείς - αλλά νομίζω ότι είναι εύλογο ότι η σχολή μας πλέον θέλει να κατευθυνθεί μακριά απο το Business.. [...]
Αυτό δε μπορεί να γίνει γιατί είμαστε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο. Οπότε πρέπει να έχει ένα business χαρακτήρα..
User avatar
necrofear_13
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2141
Joined: Sun Nov 18, 2007 5:32 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by necrofear_13 » Mon Jan 24, 2011 2:50 pm

enum21 wrote:
Zifnab wrote:Ισοβίτη καταλαβαίνω γιατί διαφωνείς - αλλά νομίζω ότι είναι εύλογο ότι η σχολή μας πλέον θέλει να κατευθυνθεί μακριά απο το Business.. [...]
Αυτό δε μπορεί να γίνει γιατί είμαστε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο. Οπότε πρέπει να έχει ένα business χαρακτήρα..
Μπορεί να ισχυροποιηθεί ο business χαρακτήρας στα μαθήματα κατεύθυνσης και ο cs χαρακτήρας το ίδιο. Αυτό που είπε ο Zif ισχύει. Το τμήμα προσπαθεί να δώσει δυο διαφορετικά πράγματα υποβαθμίζοντάς τα και τα 2 στο τέλος.
No matter what kind of sadness envelops the darkness of our despair, if you put one foot in front of the other, at some point you will reach a place where you can see the light.

In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by ultimate_aektzis » Mon Jan 24, 2011 2:52 pm

αλλά νομίζω ότι είναι εύλογο ότι η σχολή μας πλέον θέλει να κατευθυνθεί μακριά απο το Business.
Πως προκυπτει αυτο?Δεν θυμαμαι να μπηκαν μαθηματα που να ενισχυουν τον CS χαρακτηρα της σχολης.
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”