Τεχνολογία Λογισμικού

Τα posts που έγιναν κατά την διάρκεια του Ακαδημαϊκού Έτους 2016-2017 για τα προπτυχιακά μαθήματα.
Locked
User avatar
Alive
Venus Former Team Member
Posts: 457
Joined: Fri May 31, 2013 1:24 pm
Academic status: N>4
Gender:

Τεχνολογία Λογισμικού

Post by Alive » Sat Feb 18, 2017 5:39 pm

Το παρόν thread προορίζεται για το μάθημα "Τεχνολογία Λογισμικού". Εδώ μπορείτε να συζητάτε για ό,τι σχετίζεται με το συγκεκριμένο μάθημα. Υπενθυμίζουμε ότι με βάση τους κανονισμούς λειτουργίας του forum απαγορεύονται τα greeklish, double posts και τα κεφαλαία. Για προηγούμενες συζητήσεις μπορείτε να ανατρέξετε εδώ.

Καλή αρχή! :)
User avatar
skater1995
bit level
bit level
Posts: 44
Joined: Tue Jan 21, 2014 5:14 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by skater1995 » Wed Mar 08, 2017 8:24 pm

Για τις ασκήσεις τύπου Α τι εννοεί ο ποιητής: Το παραδοτέο θα είναι σε μορφή HTML και οι εικόνες σε διαδεδομένα μορφότυπα.
Θα υλοποιήσω τα διαγράμματα π.χ. στο draw.io και μετά σαν εικόνες θα τα περάσω txstyle? ...
User avatar
Georgilakis Antonios
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 548
Joined: Mon Dec 02, 2013 11:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Straight into your Mind

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by Georgilakis Antonios » Wed Mar 08, 2017 8:59 pm

skater1995 wrote:Για τις ασκήσεις τύπου Α τι εννοεί ο ποιητής: Το παραδοτέο θα είναι σε μορφή HTML και οι εικόνες σε διαδεδομένα μορφότυπα.
Θα υλοποιήσω τα διαγράμματα π.χ. στο draw.io και μετά σαν εικόνες θα τα περάσω txstyle? ...
Θα κάνεις τα διαγράμματά σου π.χ. στο draw.io, και θα τα αποθηκεύσεις ως εικόνες. (π.χ. JPEG, PNG, ...)
Μετά, το κείμενο που θα έγραφες π.χ. στο Word (μαζί με τις εικόνες), θα το κάνεις HTML σελίδα, αλλά φαντάζομαι χωρίς CSS, JS και λοιπά.
"Always keep a low profile. Cause when you get high, things can become strange."
"Never stop doing things you like. Never stop loving people you love. Never give up. Believe in yourself. Believe in your hidden powers."
"Honesty is an expensive gift, so don't expect it from cheap people."
The Scientist
User avatar
skater1995
bit level
bit level
Posts: 44
Joined: Tue Jan 21, 2014 5:14 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by skater1995 » Wed Mar 08, 2017 9:23 pm

Georgilakis Antonios wrote:
skater1995 wrote:Για τις ασκήσεις τύπου Α τι εννοεί ο ποιητής: Το παραδοτέο θα είναι σε μορφή HTML και οι εικόνες σε διαδεδομένα μορφότυπα.
Θα υλοποιήσω τα διαγράμματα π.χ. στο draw.io και μετά σαν εικόνες θα τα περάσω txstyle? ...
Θα κάνεις τα διαγράμματά σου π.χ. στο draw.io, και θα τα αποθηκεύσεις ως εικόνες. (π.χ. JPEG, PNG, ...)
Μετά, το κείμενο που θα έγραφες π.χ. στο Word (μαζί με τις εικόνες), θα το κάνεις HTML σελίδα, αλλά φαντάζομαι χωρίς CSS, JS και λοιπά.
Ευχαριστώ για την απάντηση! Θα το κάνω html σελίδα μέσω αυτού του εργαλείου: https://txstyle.org/ γιατί κάτι είπε γι΄ αυτό ο καθηγητής αλλά δεν θυμάμαι...
User avatar
Georgilakis Antonios
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 548
Joined: Mon Dec 02, 2013 11:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Straight into your Mind

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by Georgilakis Antonios » Wed Mar 08, 2017 10:51 pm

skater1995 wrote:Ευχαριστώ για την απάντηση! Θα το κάνω html σελίδα μέσω αυτού του εργαλείου: https://txstyle.org/ γιατί κάτι είπε γι΄ αυτό ο καθηγητής αλλά δεν θυμάμαι...
Textile, yeap. Σίγουρα το θέλει, όπως στην "εργασία του 40%". Οπότε cool. :smt023
"Always keep a low profile. Cause when you get high, things can become strange."
"Never stop doing things you like. Never stop loving people you love. Never give up. Believe in yourself. Believe in your hidden powers."
"Honesty is an expensive gift, so don't expect it from cheap people."
The Scientist
User avatar
skater1995
bit level
bit level
Posts: 44
Joined: Tue Jan 21, 2014 5:14 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by skater1995 » Thu Mar 09, 2017 12:22 pm

Georgilakis Antonios wrote:
skater1995 wrote:Ευχαριστώ για την απάντηση! Θα το κάνω html σελίδα μέσω αυτού του εργαλείου: https://txstyle.org/ γιατί κάτι είπε γι΄ αυτό ο καθηγητής αλλά δεν θυμάμαι...
Textile, yeap. Σίγουρα το θέλει, όπως στην "εργασία του 40%". Οπότε cool. :smt023
Ωραίος :smt023
User avatar
chloe
Venus Lucky User 2016
Posts: 44
Joined: Sat Dec 21, 2013 7:07 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by chloe » Sun Apr 02, 2017 1:49 pm

Στις ασκήσεις τύπου Α, άσκηση Β λέει "εκτός από τις ενέργειες των συστημάτων θα παρουσιάζονται με κατάλληλους συμβολισμούς οι αρμοδιότητες τους". Οι ενέργειες είναι τα α, β, γ στη περιγραφή της άσκησης... στις αρμοδιότητες τί θα βάζατε?
jennaki123
byte level
byte level
Posts: 59
Joined: Wed Oct 23, 2013 4:50 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by jennaki123 » Wed Jun 07, 2017 5:05 pm

Παιδια μηπως εχει καποιος τις λυσεις των ατομικων ασκησεων που εγιναν στα φροντιστηρια;
efev2014
byte level
byte level
Posts: 120
Joined: Tue Oct 07, 2014 8:17 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by efev2014 » Sat Jun 10, 2017 9:45 pm

Καλησπέρα. Δεν καταλαβαίνω τι ζητάει το 4ο ερώτημα στα θέματα του 2016

viewtopic.php?f=122&t=12056&p=359671#p359671

Όποιος μπορεί να βοηθήσει. Ευχαριστώ
User avatar
skater1995
bit level
bit level
Posts: 44
Joined: Tue Jan 21, 2014 5:14 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by skater1995 » Sun Jun 11, 2017 9:25 am

efev2014 wrote:Καλησπέρα. Δεν καταλαβαίνω τι ζητάει το 4ο ερώτημα στα θέματα του 2016

viewtopic.php?f=122&t=12056&p=359671#p359671

Όποιος μπορεί να βοηθήσει. Ευχαριστώ
https://www.youtube.com/watch?v=ASDTDxcw4Kg
τι δεν καταλαβαίνεις; :razz:
User avatar
Sorrow
bit level
bit level
Posts: 22
Joined: Fri Mar 27, 2009 12:38 pm
Academic status: N>4

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by Sorrow » Mon Jun 12, 2017 12:21 am

efev2014 wrote:Καλησπέρα. Δεν καταλαβαίνω τι ζητάει το 4ο ερώτημα στα θέματα του 2016

viewtopic.php?f=122&t=12056&p=359671#p359671

Όποιος μπορεί να βοηθήσει. Ευχαριστώ
Φαντάζομαι ότι έδινε τον κώδικα που περιγράφει και ρώταγε αν είναι εντάξει ή τι πάει στραβά.

Γενικά με την κληρονομικότητα, δε πρέπει να κάνουμε override concrete μεθόδους γιατί μπορεί να ξεχάσουμε να υλοποιήσουμε κάτι που υλοποιούσε η αρχική μέθοδος που είναι απαραίτητο (στο συγκεκριμένο παράδειγμα, άλλαξε την findCourse όπως την ήθελε, αλλά ξέχασε την allowAccess).
efev2014
byte level
byte level
Posts: 120
Joined: Tue Oct 07, 2014 8:17 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by efev2014 » Mon Jun 12, 2017 8:25 am

Sorrow wrote:
efev2014 wrote:Καλησπέρα. Δεν καταλαβαίνω τι ζητάει το 4ο ερώτημα στα θέματα του 2016

viewtopic.php?f=122&t=12056&p=359671#p359671

Όποιος μπορεί να βοηθήσει. Ευχαριστώ
Φαντάζομαι ότι έδινε τον κώδικα που περιγράφει και ρώταγε αν είναι εντάξει ή τι πάει στραβά.

Γενικά με την κληρονομικότητα, δε πρέπει να κάνουμε override concrete μεθόδους γιατί μπορεί να ξεχάσουμε να υλοποιήσουμε κάτι που υλοποιούσε η αρχική μέθοδος που είναι απαραίτητο (στο συγκεκριμένο παράδειγμα, άλλαξε την findCourse όπως την ήθελε, αλλά ξέχασε την allowAccess).
Σε ευχαριστώ πολύ!
efev2014
byte level
byte level
Posts: 120
Joined: Tue Oct 07, 2014 8:17 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by efev2014 » Wed Jul 19, 2017 12:49 pm

Καλησπέρα. Μπορεί να μου πει κάποιος, που ακριβώς είναι το γραφείο του κυρίου Γιακουμάκη; Στις διαφάνειες του μαθήματος λέει:
Γραφείο κ. Γιακουμάκη: κεντρικό, 1ος Όροφος. Πού είναι ακριβώς;

Ευχαριστώ
efev2014
byte level
byte level
Posts: 120
Joined: Tue Oct 07, 2014 8:17 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Post by efev2014 » Thu Sep 14, 2017 9:19 pm

Καλησπέρα. Στο μοντέλο πεδίου, είναι υποχρεωτικό να βάζουμε τις ιδότητες μέσα στις κλάσεις ή δεν χρειάζεται; Για παράδειγμα αν είναι μία κλάση "πελάτης" και δεν έχουμε καμία περεταίρω πληροφορία για την κλάση, πρέπει εμείς να βάλουμε μέσα στην κλάση ιδότητες όπως: επώνυμο, όνομα διεύθυνση, mail κλπ? Ή αρκεί απλά να συμβολίσουμε την κλάση με ένα ορθογώνιο το οποίο θα γράφει μέσα πελάτης;

Ευχαριστώ.
Locked

Return to “Ακαδημαϊκό Έτος 2016-2017”