Μαθηματικά II
- Alive
- Venus Former Team Member
- Posts: 457
- Joined: Fri May 31, 2013 1:24 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
Μαθηματικά II
Το παρόν thread προορίζεται για το μάθημα "Μαθηματικά II". Εδώ μπορείτε να συζητάτε για ό,τι σχετίζεται με το συγκεκριμένο μάθημα. Υπενθυμίζουμε ότι με βάση τους κανονισμούς λειτουργίας του forum απαγορεύονται τα greeklish, double posts και τα κεφαλαία. Για προηγούμενες συζητήσεις μπορείτε να ανατρέξετε εδώ.
Καλή αρχή!
Καλή αρχή!
-
- Buffer underflow exception
- Posts: 3
- Joined: Mon Feb 20, 2017 9:42 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
Re: Μαθηματικά II
Έκανα ένα παρόμοιο σχόλιο στο thread της Λογιστικής. Είμαι φοιτητής έκτου εξαμήνου που είχα παρατήσει τη σχολή τα τελευταία 4-5 χρόνια και προσπαθώ ξανά να παρακολουθήσω.
> Ποια είναι η δυσκολία του μαθήματος και των θεμάτων του στης εξεταστική;
> Χρειάζεται συνεχής παρακολούθηση διαλέξεων ή όχι για την εξεταστική ή απλά η μελέτη κάποιων σημειώσεων (τυχών κάποια θέματα που πέφτουν συχνά);
> Αν χρειάζεται η μελέτη κάποιων σημειώσεων που θα μπορούσα να της βρω; Υπάρχουν στο e-class ή όχι.
Συγγνώμη για τυχών χαζές ερωτήσεις αλλά όπως καταλαβαίνεται έχω χάσει επαφή με τη σχολή και χρειάζομαι κάποια βοήθεια. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
> Ποια είναι η δυσκολία του μαθήματος και των θεμάτων του στης εξεταστική;
> Χρειάζεται συνεχής παρακολούθηση διαλέξεων ή όχι για την εξεταστική ή απλά η μελέτη κάποιων σημειώσεων (τυχών κάποια θέματα που πέφτουν συχνά);
> Αν χρειάζεται η μελέτη κάποιων σημειώσεων που θα μπορούσα να της βρω; Υπάρχουν στο e-class ή όχι.
Συγγνώμη για τυχών χαζές ερωτήσεις αλλά όπως καταλαβαίνεται έχω χάσει επαφή με τη σχολή και χρειάζομαι κάποια βοήθεια. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
- ChrysaK
- Administrator
- Posts: 82
- Joined: Mon Nov 23, 2015 6:42 pm
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Re: Μαθηματικά II
Δε θυμάμαι να έχει αρκετά μεγάλη δυσκολία αλλά δεν παίρνω και όρκο. Σε κάθε περίπτωση το διδάσκει ο κ.Κατερίνης που είναι κατανοητός και με καλές σημειώσεις. Στα γραπτά εξετάζονται παρόμοια πράγματα οπότε βλέποντας και παλιά θέματα θα είσαι εντάξειNayio wrote:Έκανα ένα παρόμοιο σχόλιο στο thread της Λογιστικής. Είμαι φοιτητής έκτου εξαμήνου που είχα παρατήσει τη σχολή τα τελευταία 4-5 χρόνια και προσπαθώ ξανά να παρακολουθήσω.
> Ποια είναι η δυσκολία του μαθήματος και των θεμάτων του στης εξεταστική;
> Χρειάζεται συνεχής παρακολούθηση διαλέξεων ή όχι για την εξεταστική ή απλά η μελέτη κάποιων σημειώσεων (τυχών κάποια θέματα που πέφτουν συχνά);
> Αν χρειάζεται η μελέτη κάποιων σημειώσεων που θα μπορούσα να της βρω; Υπάρχουν στο e-class ή όχι.
Συγγνώμη για τυχών χαζές ερωτήσεις αλλά όπως καταλαβαίνεται έχω χάσει επαφή με τη σχολή και χρειάζομαι κάποια βοήθεια. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Re: Μαθηματικά II
Ξερει κανεις πως παει η σειρα των τιτλων των διαφανειων; Εχω βρει τα τρια πρωτα, αλλα μετα χανομαι, γιατι υπαρχουν δυο αρχεια που γραφει κεφ 4 ή κεφ 5
-
- Buffer underflow exception
- Posts: 3
- Joined: Mon Feb 27, 2017 10:16 pm
- Academic status: 1st year
- Gender: ♂
Re: Μαθηματικά II
Ο Κατερινης δεν εχει παρει τις διαφανιες με τη σειρα. Τη πρωτη διαλεξη αρχισε με το κεφαλαιο 5. Τωρα πως παει η σειρα για τα αλλα δεν εχω ιδεα.fox0077 wrote:Ξερει κανεις πως παει η σειρα των τιτλων των διαφανειων; Εχω βρει τα τρια πρωτα, αλλα μετα χανομαι, γιατι υπαρχουν δυο αρχεια που γραφει κεφ 4 ή κεφ 5
Re: Μαθηματικά II
1) Στο τελος του εξαμηνου θα μας δωσει συμπληρωματικες ασκησεις οπως κανει με τα διακριτα μαθηματικα;
2) Ποιο βιβλιο να παρουμε;
2) Ποιο βιβλιο να παρουμε;
Re: Μαθηματικά II
Πως καταλαβαινουμε ποτε ενα γραμμικο συστημα εχει απειρο αριθμο λυσεων ή μια τουλαχιστον λυση;
- Georgilakis Antonios
- Mbyte level
- Posts: 548
- Joined: Mon Dec 02, 2013 11:10 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Straight into your Mind
Re: Μαθηματικά II
Αν δεν κάνω λάθος, ένα γραμμικό σύστημα έχει άπειρο αριθμό λύσεων, όταν μετά την επίλυσή του καταλήγεις σε μια ή περισσότερες εξισώσεις οι οποίες αληθεύουν για οποιαδήποτε τιμή μιας ή περισσότερων μεταβλητών.Hermes wrote:Πως καταλαβαινουμε ποτε ενα γραμμικο συστημα εχει απειρο αριθμο λυσεων ή μια τουλαχιστον λυση;
"Always keep a low profile. Cause when you get high, things can become strange."
"Never stop doing things you like. Never stop loving people you love. Never give up. Believe in yourself. Believe in your hidden powers."
"Honesty is an expensive gift, so don't expect it from cheap people."
The Scientist
-
- bit level
- Posts: 7
- Joined: Sat Dec 13, 2014 12:27 pm
- Academic status: 1st year
- Gender: ♂
Re: Μαθηματικά II
Καλησπέρα, μήπως μπορεί να μου πει κάποιος σε ποια κεφάλαια να δώσω μεγαλύτερη βαρύτητα;
Re: Μαθηματικά II
O,τι θυμαμαι απο σημερα :
1) Aν συμπιμπτει ο υποχωρος που δημιουργειται απο δυο διανυσματα με εναν αλλο απο αλλα δυο διανυσματα (σαν το 2 απο τον Ιουνιο 2012)
2) Σαν το 3 απο τον Ιουνιο 2012
3) Αποδειξη : Kαθε αντιστροφος πινακας ειναι μοναδικος
4) Ασκηση με τετραγωνικη μορφη
i) Προσδιορισμος ειδους της
ii)Να βρεθει αλλαγη συντεταγμενων που την διαγωνοποιει
5) Πινακας Α να βρουμε βαση για Imf και διασταση του ΚenF
6) Aσκηση με ολικα ακροτατα σε καποιο τεταρτημοριο
7) Παραγωγος κατα κατευθυνση :πού μηδενιζεται
1) Aν συμπιμπτει ο υποχωρος που δημιουργειται απο δυο διανυσματα με εναν αλλο απο αλλα δυο διανυσματα (σαν το 2 απο τον Ιουνιο 2012)
2) Σαν το 3 απο τον Ιουνιο 2012
3) Αποδειξη : Kαθε αντιστροφος πινακας ειναι μοναδικος
4) Ασκηση με τετραγωνικη μορφη
i) Προσδιορισμος ειδους της
ii)Να βρεθει αλλαγη συντεταγμενων που την διαγωνοποιει
5) Πινακας Α να βρουμε βαση για Imf και διασταση του ΚenF
6) Aσκηση με ολικα ακροτατα σε καποιο τεταρτημοριο
7) Παραγωγος κατα κατευθυνση :πού μηδενιζεται
-
- bit level
- Posts: 14
- Joined: Mon Dec 05, 2016 2:07 am
- Academic status: 2nd year
- Gender: ♂
- Contact:
Re: Μαθηματικά II
Η ασκηση με τα ακροτατα ηταν ιδια με αυτην που εχει στο τελος του pdf των Συναρτησεων 2 Μεταβλητων (ιδια συναρτηση και νουμερα) για οποιον ενδιαφερεται.Sawyer wrote:O,τι θυμαμαι απο σημερα :
1) Aν συμπιμπτει ο υποχωρος που δημιουργειται απο δυο διανυσματα με εναν αλλο απο αλλα δυο διανυσματα (σαν το 2 απο τον Ιουνιο 2012)
2) Σαν το 3 απο τον Ιουνιο 2012
3) Αποδειξη : Kαθε αντιστροφος πινακας ειναι μοναδικος
4) Ασκηση με τετραγωνικη μορφη
i) Προσδιορισμος ειδους της
ii)Να βρεθει αλλαγη συντεταγμενων που την διαγωνοποιει
5) Πινακας Α να βρουμε βαση για Imf και διασταση του ΚenF
6) Aσκηση με ολικα ακροτατα σε καποιο τεταρτημοριο
7) Παραγωγος κατα κατευθυνση :πού μηδενιζεται
Dreams are made winding through my head.
Re: Μαθηματικά II
Παιδια σορρυ για το ακυρο ποστ αλλα αυτο που λενε οτι ο Κατερινης θα παρει συνταξη ξερει κανεις αν ισχυει; Σε περιπτωση που ισχυει ποιος θα βαλει θεματα τον Σεπτεμβριο; Ευχαριστω πολυ!!
Re: Μαθηματικά II
Καλησπέρα παιδιά, θέλω να ξεκινήσω να διαβάζω από τώρα το μάθημα για τον Σεπτέμβριο. Μπορείτε να προτείνετε από που να διαβάσω/ Τρόπο διαβάσματος;
Coders Cycle
-> -> -> ->
-> -> -> ->
Re: Μαθηματικά II
Έχει βγάλει αποτελέσματα;
Re: Μαθηματικά II
Διαβασε τα παλια θεματα γιατι τα ανακυκλωνει.Δες ποιες ασκησεις πεφτουν καθε χρονο κλπ.Καλυτερο θα ηταν να το περασεις τωρα που ειναι ευκολο γιατι παιρνει συνταξη ο κατερινηςv4ss4s1n wrote:Καλησπέρα παιδιά, θέλω να ξεκινήσω να διαβάζω από τώρα το μάθημα για τον Σεπτέμβριο. Μπορείτε να προτείνετε από που να διαβάσω/ Τρόπο διαβάσματος;
Re: Μαθηματικά II
τα άπαντα από το μαθηματικάΙΙ@eclassv4ss4s1n wrote:Καλησπέρα παιδιά, θέλω να ξεκινήσω να διαβάζω από τώρα το μάθημα για τον Σεπτέμβριο. Μπορείτε να προτείνετε από που να διαβάσω/ Τρόπο διαβάσματος;
Re: Μαθηματικά II
Η παράγωγος της συνάρτησης f(x,y) στον σημείο A(2,4 )προς την κατεύθυνση του διανύσματος i+j είναι ρίζα του 2 και προς την κατεύθυνση του διανύσματος −3i είναι 4 . Ποια είναι η παράγωγος της f στην κατεύθυνση του διανύσματος 3i−4j??? κανεις για λύση αυτής τις ασκήσεις μπορεί να με βοηθήσει?
- chloe
- Venus Lucky User 2016
- Posts: 44
- Joined: Sat Dec 21, 2013 7:07 pm
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Re: Μαθηματικά II
Πήγαινε στα παλιά θέματα και σημειώσεις του μαθήματος, είχε ανεβάσει ο Mpomp τις σημειώσεις των διαλέξεων του 2013-2014, υπάρχει λυμένη η άσκηση στην 4η διαφάνεια.gizemasli wrote:Η παράγωγος της συνάρτησης f(x,y) στον σημείο A(2,4 )προς την κατεύθυνση του διανύσματος i+j είναι ρίζα του 2 και προς την κατεύθυνση του διανύσματος −3i είναι 4 . Ποια είναι η παράγωγος της f στην κατεύθυνση του διανύσματος 3i−4j??? κανεις για λύση αυτής τις ασκήσεις μπορεί να με βοηθήσει?