Τα posts που έγιναν κατά την διάρκεια του Ακαδημαϊκού Έτους 2016-2017 για τα προπτυχιακά μαθήματα.
-
Alive
- Venus Former Team Member
- Posts: 457
- Joined: Fri May 31, 2013 1:24 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
Post
by Alive » Sat Feb 18, 2017 5:29 pm
Το παρόν thread προορίζεται για το μάθημα "Μαθηματικά II". Εδώ μπορείτε να συζητάτε για ό,τι σχετίζεται με το συγκεκριμένο μάθημα. Υπενθυμίζουμε ότι με βάση τους
κανονισμούς λειτουργίας του forum απαγορεύονται τα
greeklish,
double posts και τα
κεφαλαία. Για προηγούμενες συζητήσεις μπορείτε να ανατρέξετε
εδώ.
Καλή αρχή!
![Smile :)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Nayio
- Buffer underflow exception
![Buffer underflow exception Buffer underflow exception](./images/ranks/current/floppy_ranks_0.png)
- Posts: 3
- Joined: Mon Feb 20, 2017 9:42 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
Post
by Nayio » Mon Feb 20, 2017 10:24 pm
Έκανα ένα παρόμοιο σχόλιο στο thread της Λογιστικής. Είμαι φοιτητής έκτου εξαμήνου που είχα παρατήσει τη σχολή τα τελευταία 4-5 χρόνια και προσπαθώ ξανά να παρακολουθήσω.
> Ποια είναι η δυσκολία του μαθήματος και των θεμάτων του στης εξεταστική;
> Χρειάζεται συνεχής παρακολούθηση διαλέξεων ή όχι για την εξεταστική ή απλά η μελέτη κάποιων σημειώσεων (τυχών κάποια θέματα που πέφτουν συχνά);
> Αν χρειάζεται η μελέτη κάποιων σημειώσεων που θα μπορούσα να της βρω; Υπάρχουν στο e-class ή όχι.
Συγγνώμη για τυχών χαζές ερωτήσεις αλλά όπως καταλαβαίνεται έχω χάσει επαφή με τη σχολή και χρειάζομαι κάποια βοήθεια. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
ChrysaK
- Administrator
- Posts: 82
- Joined: Mon Nov 23, 2015 6:42 pm
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Post
by ChrysaK » Tue Feb 21, 2017 11:20 pm
Nayio wrote:Έκανα ένα παρόμοιο σχόλιο στο thread της Λογιστικής. Είμαι φοιτητής έκτου εξαμήνου που είχα παρατήσει τη σχολή τα τελευταία 4-5 χρόνια και προσπαθώ ξανά να παρακολουθήσω.
> Ποια είναι η δυσκολία του μαθήματος και των θεμάτων του στης εξεταστική;
> Χρειάζεται συνεχής παρακολούθηση διαλέξεων ή όχι για την εξεταστική ή απλά η μελέτη κάποιων σημειώσεων (τυχών κάποια θέματα που πέφτουν συχνά);
> Αν χρειάζεται η μελέτη κάποιων σημειώσεων που θα μπορούσα να της βρω; Υπάρχουν στο e-class ή όχι.
Συγγνώμη για τυχών χαζές ερωτήσεις αλλά όπως καταλαβαίνεται έχω χάσει επαφή με τη σχολή και χρειάζομαι κάποια βοήθεια. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δε θυμάμαι να έχει αρκετά μεγάλη δυσκολία αλλά δεν παίρνω και όρκο. Σε κάθε περίπτωση το διδάσκει ο κ.Κατερίνης που είναι κατανοητός και με καλές σημειώσεις. Στα γραπτά εξετάζονται παρόμοια πράγματα οπότε βλέποντας και παλιά θέματα θα είσαι εντάξει
![Smile :)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
fox0077
- byte level
![byte level byte level](./images/ranks/current/floppy_ranks_1.png)
- Posts: 117
- Joined: Sun Oct 09, 2016 2:19 pm
- Academic status: 4th year
Post
by fox0077 » Sat Feb 25, 2017 11:06 pm
Ξερει κανεις πως παει η σειρα των τιτλων των διαφανειων; Εχω βρει τα τρια πρωτα, αλλα μετα χανομαι, γιατι υπαρχουν δυο αρχεια που γραφει κεφ 4 ή κεφ 5
-
Dr. StrangeLove
- Buffer underflow exception
![Buffer underflow exception Buffer underflow exception](./images/ranks/current/floppy_ranks_0.png)
- Posts: 3
- Joined: Mon Feb 27, 2017 10:16 pm
- Academic status: 1st year
- Gender: ♂
Post
by Dr. StrangeLove » Mon Feb 27, 2017 10:28 pm
fox0077 wrote:Ξερει κανεις πως παει η σειρα των τιτλων των διαφανειων; Εχω βρει τα τρια πρωτα, αλλα μετα χανομαι, γιατι υπαρχουν δυο αρχεια που γραφει κεφ 4 ή κεφ 5
Ο Κατερινης δεν εχει παρει τις διαφανιες με τη σειρα. Τη πρωτη διαλεξη αρχισε με το κεφαλαιο 5. Τωρα πως παει η σειρα για τα αλλα δεν εχω ιδεα.
-
fox0077
- byte level
![byte level byte level](./images/ranks/current/floppy_ranks_1.png)
- Posts: 117
- Joined: Sun Oct 09, 2016 2:19 pm
- Academic status: 4th year
Post
by fox0077 » Fri Mar 10, 2017 1:15 pm
1) Στο τελος του εξαμηνου θα μας δωσει συμπληρωματικες ασκησεις οπως κανει με τα διακριτα μαθηματικα;
2) Ποιο βιβλιο να παρουμε;
-
Hermes
- bit level
![bit level bit level](./images/ranks/current/floppy_ranks_00.png)
- Posts: 30
- Joined: Thu Dec 15, 2016 6:17 pm
- Academic status: 1st year
- Gender: ♂
Post
by Hermes » Sun Apr 02, 2017 3:51 pm
Πως καταλαβαινουμε ποτε ενα γραμμικο συστημα εχει απειρο αριθμο λυσεων ή μια τουλαχιστον λυση;
-
Georgilakis Antonios
- Mbyte level
![Mbyte level Mbyte level](./images/ranks/current/floppy_ranks_3.png)
- Posts: 548
- Joined: Mon Dec 02, 2013 11:10 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Straight into your Mind
Post
by Georgilakis Antonios » Sun Apr 02, 2017 11:29 pm
Hermes wrote:Πως καταλαβαινουμε ποτε ενα γραμμικο συστημα εχει απειρο αριθμο λυσεων ή μια τουλαχιστον λυση;
Αν δεν κάνω λάθος, ένα γραμμικό σύστημα έχει άπειρο αριθμό λύσεων, όταν μετά την επίλυσή του καταλήγεις σε μια ή περισσότερες εξισώσεις οι οποίες αληθεύουν για οποιαδήποτε τιμή μιας ή περισσότερων μεταβλητών.
"Always keep a low profile. Cause when you get high, things can become strange."
"Never stop doing things you like. Never stop loving people you love. Never give up. Believe in yourself. Believe in your hidden powers."
"Honesty is an expensive gift, so don't expect it from cheap people."
The Scientist
-
nevwalkalone
- bit level
![bit level bit level](./images/ranks/current/floppy_ranks_00.png)
- Posts: 7
- Joined: Sat Dec 13, 2014 12:27 pm
- Academic status: 1st year
- Gender: ♂
Post
by nevwalkalone » Tue May 09, 2017 2:32 am
Καλησπέρα, μήπως μπορεί να μου πει κάποιος σε ποια κεφάλαια να δώσω μεγαλύτερη βαρύτητα;
-
Sawyer
- bit level
![bit level bit level](./images/ranks/current/floppy_ranks_00.png)
- Posts: 43
- Joined: Tue Sep 01, 2015 7:09 pm
- Gender: ♂
Post
by Sawyer » Wed Jun 07, 2017 9:04 pm
O,τι θυμαμαι απο σημερα :
1) Aν συμπιμπτει ο υποχωρος που δημιουργειται απο δυο διανυσματα με εναν αλλο απο αλλα δυο διανυσματα (σαν το 2 απο τον Ιουνιο 2012)
2) Σαν το 3 απο τον Ιουνιο 2012
3) Αποδειξη : Kαθε αντιστροφος πινακας ειναι μοναδικος
4) Ασκηση με τετραγωνικη μορφη
i) Προσδιορισμος ειδους της
ii)Να βρεθει αλλαγη συντεταγμενων που την διαγωνοποιει
5) Πινακας Α να βρουμε βαση για Imf και διασταση του ΚenF
6) Aσκηση με ολικα ακροτατα σε καποιο τεταρτημοριο
7) Παραγωγος κατα κατευθυνση :πού μηδενιζεται
-
teotsi21
- bit level
![bit level bit level](./images/ranks/current/floppy_ranks_00.png)
- Posts: 14
- Joined: Mon Dec 05, 2016 2:07 am
- Academic status: 2nd year
- Gender: ♂
-
Contact:
Post
by teotsi21 » Fri Jun 09, 2017 3:51 am
Sawyer wrote:O,τι θυμαμαι απο σημερα :
1) Aν συμπιμπτει ο υποχωρος που δημιουργειται απο δυο διανυσματα με εναν αλλο απο αλλα δυο διανυσματα (σαν το 2 απο τον Ιουνιο 2012)
2) Σαν το 3 απο τον Ιουνιο 2012
3) Αποδειξη : Kαθε αντιστροφος πινακας ειναι μοναδικος
4) Ασκηση με τετραγωνικη μορφη
i) Προσδιορισμος ειδους της
ii)Να βρεθει αλλαγη συντεταγμενων που την διαγωνοποιει
5) Πινακας Α να βρουμε βαση για Imf και διασταση του ΚenF
6) Aσκηση με ολικα ακροτατα σε καποιο τεταρτημοριο
7) Παραγωγος κατα κατευθυνση :πού μηδενιζεται
Η ασκηση με τα ακροτατα ηταν ιδια με αυτην που εχει στο τελος του pdf των Συναρτησεων 2 Μεταβλητων (ιδια συναρτηση και νουμερα) για οποιον ενδιαφερεται.
Dreams are made winding through my head.
-
mike23
- bit level
![bit level bit level](./images/ranks/current/floppy_ranks_00.png)
- Posts: 9
- Joined: Wed Jan 13, 2016 11:25 pm
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♂
Post
by mike23 » Sat Jun 10, 2017 3:23 pm
Παιδια σορρυ για το ακυρο ποστ αλλα αυτο που λενε οτι ο Κατερινης θα παρει συνταξη ξερει κανεις αν ισχυει; Σε περιπτωση που ισχυει ποιος θα βαλει θεματα τον Σεπτεμβριο; Ευχαριστω πολυ!!
![Smile :)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
v4ss4s1n
- byte level
![byte level byte level](./images/ranks/current/floppy_ranks_1.png)
- Posts: 80
- Joined: Tue Nov 05, 2013 2:50 pm
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
Post
by v4ss4s1n » Wed Jun 28, 2017 9:35 am
Καλησπέρα παιδιά, θέλω να ξεκινήσω να διαβάζω από τώρα το μάθημα για τον Σεπτέμβριο. Μπορείτε να προτείνετε από που να διαβάσω/ Τρόπο διαβάσματος;
-
Wally
- bit level
![bit level bit level](./images/ranks/current/floppy_ranks_00.png)
- Posts: 5
- Joined: Fri Jun 02, 2017 12:57 pm
Post
by Wally » Wed Jun 28, 2017 12:38 pm
Έχει βγάλει αποτελέσματα;
-
Μ123
- bit level
![bit level bit level](./images/ranks/current/floppy_ranks_00.png)
- Posts: 22
- Joined: Sat Nov 05, 2016 4:08 pm
Post
by Μ123 » Thu Jun 29, 2017 10:24 am
v4ss4s1n wrote:Καλησπέρα παιδιά, θέλω να ξεκινήσω να διαβάζω από τώρα το μάθημα για τον Σεπτέμβριο. Μπορείτε να προτείνετε από που να διαβάσω/ Τρόπο διαβάσματος;
Διαβασε τα παλια θεματα γιατι τα ανακυκλωνει.Δες ποιες ασκησεις πεφτουν καθε χρονο κλπ.Καλυτερο θα ηταν να το περασεις τωρα που ειναι ευκολο γιατι παιρνει συνταξη ο κατερινης
-
chrisdok
- bit level
![bit level bit level](./images/ranks/current/floppy_ranks_00.png)
- Posts: 16
- Joined: Mon Apr 24, 2017 11:51 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
Post
by chrisdok » Fri Jun 30, 2017 10:07 am
v4ss4s1n wrote:Καλησπέρα παιδιά, θέλω να ξεκινήσω να διαβάζω από τώρα το μάθημα για τον Σεπτέμβριο. Μπορείτε να προτείνετε από που να διαβάσω/ Τρόπο διαβάσματος;
τα άπαντα από το μαθηματικάΙΙ@eclass
-
gizemasli
- bit level
![bit level bit level](./images/ranks/current/floppy_ranks_00.png)
- Posts: 11
- Joined: Thu Jan 17, 2013 2:19 pm
- Academic status: 2nd year
- Gender: ♀
Post
by gizemasli » Mon Sep 11, 2017 5:30 pm
Η παράγωγος της συνάρτησης f(x,y) στον σημείο A(2,4 )προς την κατεύθυνση του διανύσματος i+j είναι ρίζα του 2 και προς την κατεύθυνση του διανύσματος −3i είναι 4 . Ποια είναι η παράγωγος της f στην κατεύθυνση του διανύσματος 3i−4j??? κανεις για λύση αυτής τις ασκήσεις μπορεί να με βοηθήσει?
-
chloe
- Venus Lucky User 2016
- Posts: 44
- Joined: Sat Dec 21, 2013 7:07 pm
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Post
by chloe » Tue Sep 12, 2017 1:08 pm
gizemasli wrote:Η παράγωγος της συνάρτησης f(x,y) στον σημείο A(2,4 )προς την κατεύθυνση του διανύσματος i+j είναι ρίζα του 2 και προς την κατεύθυνση του διανύσματος −3i είναι 4 . Ποια είναι η παράγωγος της f στην κατεύθυνση του διανύσματος 3i−4j??? κανεις για λύση αυτής τις ασκήσεις μπορεί να με βοηθήσει?
Πήγαινε στα παλιά θέματα και σημειώσεις του μαθήματος, είχε ανεβάσει ο Mpomp τις σημειώσεις των διαλέξεων του 2013-2014, υπάρχει λυμένη η άσκηση στην 4η διαφάνεια.