Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
ψάχνει κανείς ομάδα???αν θελει ας στείλει άμεσα μήνυμα
- Shocker
- Gbyte level
- Posts: 1080
- Joined: Wed Sep 19, 2007 11:59 pm
- Academic status: N>4
- Location: Beehives / Anabyss
- Contact:
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Νομίζω έχει λήξει η διορία
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Ψάχνω συνεργάτη για την εργασία σύνθεσης. Όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει μήνυμα.
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Καλησπέρα, ψάχνω ομάδα για την εργασία σύνθεσης. Σκοπός είναι ένας αρκετά καλός βαθμός, εάν δεν έχετε σκοπό να ασχοληθείτε σοβαρά, ίσως θα ήταν καλύτερα να μην στείλετε.
Coders Cycle
-> -> -> ->
-> -> -> ->
- TheArtist
- bit level
- Posts: 5
- Joined: Mon Oct 01, 2012 2:25 am
- Academic status: 1st year
- Gender: ♂
- Location: /dev/null
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Καλησπέρα! Ψάχνω και εγώ ομάδα για εργασία σύνθεσης!
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- okostas17
- Buffer underflow exception
- Posts: 3
- Joined: Wed Jun 04, 2014 11:25 am
- Academic status: N>4
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Άν υπάρχει κάποιος που ψάχνει ακόμα για ομάδα στην εργασία σύνθεσης ας μου στείλει
-
- Buffer underflow exception
- Posts: 4
- Joined: Sat Feb 07, 2015 4:22 pm
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Θέματα Σεπτεμβρίου 2018
1. Δινόταν απόσπασμα Telos με 2 οντότητες και ένας περιορισμός ακεραιότητας. α)Γιατί χαρακτηρίζεται δυναμικός ο περιορισμός ακεραιότητας; β) να επεκτείνουμε το telos για να κάνουμε τον π.α. στατικό.
2. RDF να το κάνουμε σχήμα και Telos.
3. Σχήμα, χαρακτηρισμός γνωρισμάτων σε βασικούς, παράγωγους. και ορισμός παραγωγικού κανόνα.
4. Σχήμα uml για το Αττικό μετρό. Να δείξουμε τοπολογία και πώς λειτουργούσαν τα δρομολόγια των συρμών. (κατά την γνώμη μου έμοιαζε με την άσκηση των γράφων)
1. Δινόταν απόσπασμα Telos με 2 οντότητες και ένας περιορισμός ακεραιότητας. α)Γιατί χαρακτηρίζεται δυναμικός ο περιορισμός ακεραιότητας; β) να επεκτείνουμε το telos για να κάνουμε τον π.α. στατικό.
2. RDF να το κάνουμε σχήμα και Telos.
3. Σχήμα, χαρακτηρισμός γνωρισμάτων σε βασικούς, παράγωγους. και ορισμός παραγωγικού κανόνα.
4. Σχήμα uml για το Αττικό μετρό. Να δείξουμε τοπολογία και πώς λειτουργούσαν τα δρομολόγια των συρμών. (κατά την γνώμη μου έμοιαζε με την άσκηση των γράφων)
-
- byte level
- Posts: 120
- Joined: Tue Oct 07, 2014 8:17 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Καλησπέρα. Μήπως ξέρει κανείς γιατί δεν υπάρχουν σημειώσεις από το 2ο φροντιστήριο;
- Shocker
- Gbyte level
- Posts: 1080
- Joined: Wed Sep 19, 2007 11:59 pm
- Academic status: N>4
- Location: Beehives / Anabyss
- Contact:
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Δυστυχώς το venus ειναι τέρμα νεκρό. Δοκίμασε τέτοιου είδους απορίες σε μια ομαδα που υπάρχει στο fb
-
- bit level
- Posts: 17
- Joined: Mon Apr 04, 2016 5:24 pm
- Academic status: 2nd year
- Gender: ♂
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Είμαι όλη τη μέρα μπροστά απ την οθόνη του pc και προσπαθώ να κάνω την εργασία και ταυτόχρονα να συνειδητοποιήσω ποιός είναι ο λόγος ύπαρξης αυτού του μαθήματος και αυτού του καθηγητή στο πανεπιστήμιο. Με κάθε σεβασμό στο πρόσωπο και το επιστημονικό έργο του κύριου Κωνσταντόπουλου, θα ήθελα να ρωτήσω σε πόσους απο εσάς φάνηκε χρήσιμο στην ακαδημαϊκή ή επαγγελματική σας καριέρα κάποιο μάθημα εκ των ΑΣΠΣ και Εννοιολογική Μοντελοποίηση. Κάνει ακριβώς τα ίδια πράγματα με διαφορετικές ορολογίες. Την μία διαγράμματα κλάσεων, την άλλη διαγράμματα τάξεων. Μισά ελληνικά, μισά αγγλικά. Μας αναγκάζει να εγκαταστήσουμε πλατφόρμες που δεν χρησιμοποιούνται πουθενά στο κλάδο της πληροφορικής και τρέχουν μόνο σε vms με windows 7.
Πραγματικά τι άλλο θέλει να μας πεί που δεν μάθαμε ήδη απ το ΑΣΠΣ ή την Τεχνολογία λογισμικού ή τον σχεδιασμό βάσεων δεδομένων?
Πώς γίνεται να έχει master και phd απο Carnegie-Mellon και ΜΙΤ και να διδάσκει αυτές τις σάχλες?
Συγγνώμη για το hate αλλά νομίζω δεν είμαι μόνος.
Το γράφω εδώ ακόμα κ αν δεν το δεί κανένας. Το fb δεν είναι μέρος για τέτοιες κουβέντες.
Πραγματικά τι άλλο θέλει να μας πεί που δεν μάθαμε ήδη απ το ΑΣΠΣ ή την Τεχνολογία λογισμικού ή τον σχεδιασμό βάσεων δεδομένων?
Πώς γίνεται να έχει master και phd απο Carnegie-Mellon και ΜΙΤ και να διδάσκει αυτές τις σάχλες?
Συγγνώμη για το hate αλλά νομίζω δεν είμαι μόνος.
Το γράφω εδώ ακόμα κ αν δεν το δεί κανένας. Το fb δεν είναι μέρος για τέτοιες κουβέντες.
- MrGoumX
- Venus Former Team Member
- Posts: 15
- Joined: Mon Oct 17, 2016 8:41 pm
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♂
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Καλησπέρα,
Κοίτα σαν προπτυχιακός το ΑΣΠΣ είναι ένα σχετικά χρήσιμο μάθημα, πρέπει να έχεις μια ιδέα για το πως πρέπει να σχεδιάσεις ένα σύστημα. Το θέμα είναι ότι διδάσκεται υπερβολικά πιεστικά (10 εργασίες), όπως και η μοντελοποίηση το ίδιο ακριβώς πράγμα. Τώρα το γεγονός ότι μας αναγκάζει να χρησιμοποιούμε προγράμματα να κάνουμε ολόκληρες εγκαταστάσεις για μια εργασία και μετά δεν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσουμε ποτέ ξανά, ναι είναι σπαστικό και κουραστικό. Δυστυχώς αυτή η συζήτηση είναι δίκοπο μαχαίρι. Αλλά συζήτηση να γίνεται.
Κοίτα σαν προπτυχιακός το ΑΣΠΣ είναι ένα σχετικά χρήσιμο μάθημα, πρέπει να έχεις μια ιδέα για το πως πρέπει να σχεδιάσεις ένα σύστημα. Το θέμα είναι ότι διδάσκεται υπερβολικά πιεστικά (10 εργασίες), όπως και η μοντελοποίηση το ίδιο ακριβώς πράγμα. Τώρα το γεγονός ότι μας αναγκάζει να χρησιμοποιούμε προγράμματα να κάνουμε ολόκληρες εγκαταστάσεις για μια εργασία και μετά δεν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσουμε ποτέ ξανά, ναι είναι σπαστικό και κουραστικό. Δυστυχώς αυτή η συζήτηση είναι δίκοπο μαχαίρι. Αλλά συζήτηση να γίνεται.
-
- bit level
- Posts: 17
- Joined: Mon Apr 04, 2016 5:24 pm
- Academic status: 2nd year
- Gender: ♂
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Το πώς "πρέπει να σχεδιάσεις ενα σύστημα" είναι κάπως γενικό. Η τεχνολογία λογισμικού και ο σχεδιασμός βάσεων δεδομένων είναι δύο μαθήματα που προσπαθούν να μας διδάξουν αυτό που λές. Δεν χρειαζόμαστε επιπλέον 2 μαθήματα, το ΑΣΠΣ και την εννοιολογικη που θα μας λένε φουλ θεωρητικά πώς να κάνουμε διαγράμματα σε κόλλες Α4 και απαρχαιομένες και άγνωστες πλατφόρμες. Πάω στοίχημα οτι παρακολουθώντας και τα δύο μαθήματα του κ. Κωνσταντόπουλου οπου υποτίθεται μαθαίνουμε να "σχεδιάζουμε συστήματα" κανένας φοιτητής δεν θα μπορεί να περάσει το systems design κομμάτι στο interview μιας καλής εταιρίας ή τελος πάντων να μπορεί να σχεδιάσει(?) ένα πληροφοριακό σύστημα ή μία βάση δεδομένων.
Εφόσον αυτές τις γνώσεις τις παίρνουμε (υποτίθεται) πιο πρακτικά μέσα απο άλλα μαθήματα που προανέφερα τότε το καλύτερο είναι να καταργηθούν τα μαθήματα του κυρίου απ τον οδηγό σπουδών και να αντικατασταθούν με τίποτα πιο χρήσιμο όπως γλώσσες προγραμματισμού (ml και functional programming κλπ..δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει ήδη σε κάποιο κύκλο που δεν παρακολουθώ).
Να μήν αναφέρω οτι στο μάθημα τεχνολογίας λογισμικού στο ΔΕΤ οι φοιτητές μαθαίνουν πώς να συνεισφέρουν σε κάποιο open source project ενώ εμείς κοιτάμε πάλι διαγράμματα.
Επίσης δεν πιστεύω οτι το πρόβλημα είναι οτι διδάσκεται πιεστικά το μάθημα με πολλές εργασίες κλπ. Το πρόβλημα είναι το ίδιο το αντικείμενο του μαθήματος το οποίο είναι παντελώς άχρηστο, μας ξενερώνει και οι εργασίες μας αναγκάζουν να σπαταλάμε πολύτιμο χρόνο στα καλύτερα χρόνια της ζωής μας την ώρα που οι εξελίξεις στο κλάδο μας τρέχουν ταχύτατα. Τις προάλλες σπατάλησα ένα ολόκληρο απόγευμα για να ψάξω να βρώ τις οικογένειες φυτών που ανήκει η πορτοκαλία και η κερασία... Σε τμήμα πληροφορικής....το 2019....
Ολη αυτή η γκρίνια είναι γιατί πραγματικά γίνεται δουλειά στο τμήμα μας και σε πολλά μαθήματα γίνονται βελτιώσεις ακόμα κι αν παίρνουν κάποια χρόνια. Είναι κρίμα να σπαταλάμε πολύτιμο χρόνο και να υποβαθμίζουμε την εμπειρία σπουδών μας με μαθήματα όπως αυτά του κυριου Κωνσταντόπουλου.
Εφόσον αυτές τις γνώσεις τις παίρνουμε (υποτίθεται) πιο πρακτικά μέσα απο άλλα μαθήματα που προανέφερα τότε το καλύτερο είναι να καταργηθούν τα μαθήματα του κυρίου απ τον οδηγό σπουδών και να αντικατασταθούν με τίποτα πιο χρήσιμο όπως γλώσσες προγραμματισμού (ml και functional programming κλπ..δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει ήδη σε κάποιο κύκλο που δεν παρακολουθώ).
Να μήν αναφέρω οτι στο μάθημα τεχνολογίας λογισμικού στο ΔΕΤ οι φοιτητές μαθαίνουν πώς να συνεισφέρουν σε κάποιο open source project ενώ εμείς κοιτάμε πάλι διαγράμματα.
Επίσης δεν πιστεύω οτι το πρόβλημα είναι οτι διδάσκεται πιεστικά το μάθημα με πολλές εργασίες κλπ. Το πρόβλημα είναι το ίδιο το αντικείμενο του μαθήματος το οποίο είναι παντελώς άχρηστο, μας ξενερώνει και οι εργασίες μας αναγκάζουν να σπαταλάμε πολύτιμο χρόνο στα καλύτερα χρόνια της ζωής μας την ώρα που οι εξελίξεις στο κλάδο μας τρέχουν ταχύτατα. Τις προάλλες σπατάλησα ένα ολόκληρο απόγευμα για να ψάξω να βρώ τις οικογένειες φυτών που ανήκει η πορτοκαλία και η κερασία... Σε τμήμα πληροφορικής....το 2019....
Ολη αυτή η γκρίνια είναι γιατί πραγματικά γίνεται δουλειά στο τμήμα μας και σε πολλά μαθήματα γίνονται βελτιώσεις ακόμα κι αν παίρνουν κάποια χρόνια. Είναι κρίμα να σπαταλάμε πολύτιμο χρόνο και να υποβαθμίζουμε την εμπειρία σπουδών μας με μαθήματα όπως αυτά του κυριου Κωνσταντόπουλου.
- Shocker
- Gbyte level
- Posts: 1080
- Joined: Wed Sep 19, 2007 11:59 pm
- Academic status: N>4
- Location: Beehives / Anabyss
- Contact:
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Yago είμαι πολύ μεγάλο έτος στη σχολή, δεν λέω, υπήρχαν πολλοί λόγοι που δεν έχω αποφοιτήσει ακόμη, αλλά ένας απο τους πιο σημαντικούς είναι το ότι κόπηκα δύο φορές ενώ είχα προσπαθήσει πάρα πολυ πρώτα στο ΑΣΠΣ, και μετα απο χρόνια, αποφάσισα οτι μπορώ να ανταποκριθώ στις 'απαιτήσεις' που θα υπάρξουν απο το μυαλό μου στο μάθημα τις εννοιολογικής.Απέτυχα πάλι, όταν είδα το adox, στο καπάκι την telos και μετά άλλη μια protege νομιζω; Το παράτησα ξανά. Φέτος επειδή αν δν περάσω την εννοιολογική θα πρέπει να αλλάξω κύκλο και να περάσω καινούργια μαθήματα, είπα να το προσπαθήσω άλλη μια φορά. Ευτυχως μας έσωσε με την επιλογή να δηλώσουμε μερικές απο τις παλαιοτερες εργασίες, αλλα και πάλι , το ίδιο ζόρι μου είναι. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι οτι σε νοιώθω άπειρα...
- Shocker
- Gbyte level
- Posts: 1080
- Joined: Wed Sep 19, 2007 11:59 pm
- Academic status: N>4
- Location: Beehives / Anabyss
- Contact:
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Θέματα Ιουνιου 2019
α) RDF -> σχήμα και μετά telos
β)Θέμα σχετικό με έγγραφο που αποτελειται απο ενότητες και σελίδες . Να το κανουμε σχημα και προσθήκη παραγωγικοι κανονες και χαρακτηρισμος παραγωγικων κανονων
γ)Εννοιολογικό σχημα . Δεν θυμάμαι ακριβώς
δ)Θέμα σχετικό με γράφους (gps και διαδρομη) , να το κανουμε σχήμα . Ενα με γνωρισματα και ενα με εξειδίκευση .
Ας τα επαληθευσει κάποιος. Και καλά αποτελέσματα
α) RDF -> σχήμα και μετά telos
β)Θέμα σχετικό με έγγραφο που αποτελειται απο ενότητες και σελίδες . Να το κανουμε σχημα και προσθήκη παραγωγικοι κανονες και χαρακτηρισμος παραγωγικων κανονων
γ)Εννοιολογικό σχημα . Δεν θυμάμαι ακριβώς
δ)Θέμα σχετικό με γράφους (gps και διαδρομη) , να το κανουμε σχήμα . Ενα με γνωρισματα και ενα με εξειδίκευση .
Ας τα επαληθευσει κάποιος. Και καλά αποτελέσματα
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Shocker on Thu Jun 13, 2019 10:37 am, edited 1 time in total.
- MrGoumX
- Venus Former Team Member
- Posts: 15
- Joined: Mon Oct 17, 2016 8:41 pm
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♂
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Το Δ είναι το Γ, το Δ πρέπει να είχε να κάνει με ένα σύνολο υπηρεσιών να κάνεις ένα σχήμα, το β πως μπορείς να το μετατρέψεις με γενίκευση και ταξινόμηση και το γ πως εφαρμόζεται η ιεραρχική (δεν θυμάμαι τι) στα α και β.
- Giorgos7osfp
- Buffer underflow exception
- Posts: 1
- Joined: Mon Nov 04, 2013 5:02 pm
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Στο θέμα Γ (αυτό με το gps) τι είδους σχήμα κάνατε; Το κλασικό με τις οντότητες (πεδία) και τις συσχετίσεις μεταξύ τους; Ή έπρεπε να κάνουμε κάτι διαφορετικό;
- Shocker
- Gbyte level
- Posts: 1080
- Joined: Wed Sep 19, 2007 11:59 pm
- Academic status: N>4
- Location: Beehives / Anabyss
- Contact:
Re: Εννοιολογική Μοντελοποίηση Συστημάτων
Εγώ έκανα μια επέκταση απο το γνωστό που υπάρχει με τους γράφους. Μπορεί να είναι και εντελώς λάθος , αλλά δεν ξέρω, αυτό μου ήρθε, αυτό έκανα. Δεν είχαμε κ άπειρο χρόνο