Περί αποτελεσμάτων της αναβληθείσας εξεταστικής Ιουν. 2006
Θα διαφωνίσω μαζί σου.xrokos wrote:ΟΧΙ ΒΙΒΛΙΑ-ΟΧΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Και μετά μας φταίει η αδιαφορία των πρωτοετών (που σαφώς υφίσταται!). Κύριε Παπαιωάννου η αποτυχία είναι δυστυχώς και δικιά σας!
Οι διαλέξεις του ήταν πολύ καλές και εργαστήρια νομίζω γίνονταν .
Η αποτυχία που αφορά τον καθηγητή ,πιστεύω ότι υφίσταται στην ασάφεια των εκφωνίσεων στα θέματα των εξετάσεων.
Το έχω παρατηρήσει και σ'αυτήν ττην εξέταση και στην Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή στις 2 φορές που το έδωσα.
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Θα διαφωνίσω. Δεν ξέρω πόσο καλό είναι όλες οι διαφάνιες να διαπραγματεύονται μόνο ένα πρόγραμμα και άρα να πρέπει να θυμάσαι τουλάχιστον 50 σελίδες μεταβλητές, συναρτήσεις και αντικείμενα για καταλάβεις την 51. Η δεν ξέρω πόσο καλό είναι να μην υπάρχει βιβλίο για την Java 2 όπως στην Java 1. Τέλος δεν ξέρω πόσο καλό είναι απλώς να προβάλλονται οι διαφάνεις στον πίνακα - όχι πάντα αλλά συχνά.alexo wrote:Θα διαφωνίσω μαζί σου.xrokos wrote:ΟΧΙ ΒΙΒΛΙΑ-ΟΧΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Και μετά μας φταίει η αδιαφορία των πρωτοετών (που σαφώς υφίσταται!). Κύριε Παπαιωάννου η αποτυχία είναι δυστυχώς και δικιά σας!
Οι διαλέξεις του ήταν πολύ καλές και εργαστήρια νομίζω γίνονταν .
Η αποτυχία που αφορά τον καθηγητή ,πιστεύω ότι υφίσταται στην ασάφεια των εκφωνίσεων στα θέματα των εξετάσεων.
Το έχω παρατηρήσει και σ'αυτήν ττην εξέταση και στην Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή στις 2 φορές που το έδωσα.
Δεν θα διαφωνήσω ότι τα αρκετοί ήρθαν αδιάβαστοι αλλά κόπηκαν και πολύ "διαβασμένοι" και όχι με 4...
Τα θέματα δεν νομίζω ότι ήταν ασαφή.
Last edited by PASCAL on Fri Sep 22, 2006 8:33 pm, edited 1 time in total.
Δε μίλησα για τις διαλέξεις αλλά για το ανύπαρκτο σύγγραμμα και τα ελλιπή εργαστήρια (Μερικοί βοηθοί δεν έκαναν καν τον κόπο να πατήσουν-ονόματα δε λέμε!). Νομίζω πως οι εκφωνήσεις ήταν σωστές και τα θέματα εύκολα, ζήτησε βασικά πράγματα αλλά αυτά τα βασικά τα μαθαίνουμε στα εργαστήρια και όχι στο βομβαρδισμό των 2ωρων διαλέξεων. Σαφώς δε ρίχνω φταίξιμο στον καθηγητή αλλά και στους βοηθούς και κυρίως στο σύστημα.
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
Μισό λεπτό ρε παιδιά...
Τα 2 πρώτα θέματα και αν όχι όλο το 4ο,το μισό, ήταν μέσα από τις διαφάνειες.
Γιατί δε γράφτηκαν τότε,αφού -όπως λέτε- ήταν σαφές τι ζήταγε;
Ειδικά στο 1ο θέμα πιστεύω πως όταν πολλοί είδαν τη λύση του
θα είπαν:
"Ωχ...αυτό ήθελε να γράψω.;;!"
pascal έχεις δίκιο για το μόνο 1 πρόγραμμα ..
Είναι όντως αρνητικό.
Τα 2 πρώτα θέματα και αν όχι όλο το 4ο,το μισό, ήταν μέσα από τις διαφάνειες.
Γιατί δε γράφτηκαν τότε,αφού -όπως λέτε- ήταν σαφές τι ζήταγε;
Ειδικά στο 1ο θέμα πιστεύω πως όταν πολλοί είδαν τη λύση του
θα είπαν:
"Ωχ...αυτό ήθελε να γράψω.;;!"
pascal έχεις δίκιο για το μόνο 1 πρόγραμμα ..
Είναι όντως αρνητικό.
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
δεν έχω δει το μάθημα ούτε τα θέματα... όμως ο καθηγητής είναι αστέρι (τουλάχιστον). είχα δει τις ασκήσεις που έβαλε και ναι ήταν απαιτητικές, αλλά ήταν ακριβώς αυτό που πρέπει να ξέρει κάποιος που θέλει να λέγεται προγραμματιστής. έχοντας δει πολλές εργασίες τα τελευταία χρόνια στη σχολή, ο Παπαϊωάννου και λίγα λέει στο α).... (και Pls ούτε οι βοηθοί φταίνε ούτε κανείς όταν οι περισσότεροι φοιτητές κάθονται και γράφουν τον κώδικα τους στο vi και θεωρούν ότι προγραμματισμός είναι το hello world). επίσης τα βιβλία σε ένα μάθημα που λέγεται Java 2 δεν ξέρω πόσο χρειάζονται... ο φοιτητής έχει μάθει προγραμματισμό.. από εκεί και πέρα το site της Sun να είναι καλά...
Τώρα για το Β διαφωνώ οριζοντίως καθέτως και παραλλήλως.
Τώρα για το Β διαφωνώ οριζοντίως καθέτως και παραλλήλως.
Δε χρειάζεται βιβλίο ε; Και δηλαδή εμείς οι πρωτοετείς που το κρίνουμε απαραίτητο είμαστε αχυρόμυαλοι; Η ζητάς να αρκεστούμε στο μέτριο και ξεπερασμένο βιβλίο του Κάβουρα; Και εγώ αν πάω 5ο έτος (όπως πολλοί εξ αυτών γράψανε 9) θα είμαι σε θέση να αντιμετωπίσω αυτά τα θέματα. Αν δεν είμαι καλύτερα να γίνω γιδοβοσκός!
Όσο για το vi ήταν ένα παράδειγμα για να μας ωθήσει στο unix. Δεν υπήρξε ούτε ένας να έγραψε προχωρημένο prog στο vi. Άλλωστε το πρόβλημα δε βρίσκεται στον editor αλλά στο ότι δεν ξέρουμε ακόμα τα βασικά του προγραμματισμού.
Όσο για το vi ήταν ένα παράδειγμα για να μας ωθήσει στο unix. Δεν υπήρξε ούτε ένας να έγραψε προχωρημένο prog στο vi. Άλλωστε το πρόβλημα δε βρίσκεται στον editor αλλά στο ότι δεν ξέρουμε ακόμα τα βασικά του προγραμματισμού.
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Η αλήθεια είναι πως εμείς οι περσινοί κάναμε τα μαθήματα με την εξής σειρά: Java 1 - Δομές Δεδομένων - Java 2.
Προσωπικά δεν είχα ιδέα από προγραμματισμό πριν έρθω στη σχολή. Έμαθα Java κάνοντας εργασίες στις Δομές (την Java1 Θεός ξέρει πως την πέρασα). Μάλιστα στις Δομές αναγκάστηκε ο τότε καθηγητής να αναλώσει μαθήματα σε καθαρή Java για να καλυφθούν κενά. Μετά η Java2 μου φάνηκε σχετικά εύκολη, καθώς με τις Δομές παίζαμε τουλάχιστον τη μισή ύλη της Java2 στα δάχτυλα (με σοβαρή προσπάθεια στις εργασίες πάντα).
Στην ουσία το καινούριο πρόγραμμα σας συμφέρει περισσότερο, άσε που στις Δομές βγάζετε περισσότερη ύλη από όσο βγάλαμε εμείς ποτέ.
Όσο για το βιβλίο του Κάβουρα, έχετε δίκιο να παραπονιέστε. Σϊγουρα θα βρείτε καλύτερα και χειρότερα στην αγορά. Αλλά σε τέτοιες καταστάσεις (και το λέω συμβουλευτικά, ποτέ επικριτικά) πρέπει να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας. Το μόνο που χρειαζεστε είναι η τεκμηρίωση της Java και ΕΞΑΣΚΗΣΗ. Πολύ ΕΞΑΣΚΗΣΗ. Στο web και στη βιβλιοθήκη κυκλοφορούνε βιβλία. Πάρτε κάποια, ανταλλάξτε, μοιραστείτε, οργανωθείτε κόντρα σε αυτό που σας εμποδίζει.
Όσο για τα θέματα στις εξετάσεις είναι φυσικό εφόσον άνθρωπος τα βάζει να εμπίπτουν σε προσωπικές αδυναμίες (δεν τα έχω δει για να δώσω δίκαιο ή άδικο στον καθηγητή σας). Σίγουρα αν έβαλε ένα μόνο θέμα που πιάνει πολύ ή ασαφείς εκφωνήσεις να είχατε πρόβλημα. Η συμβουλή μου είναι απλά επείδή και εργαστήρια χάνονται, και μαθήματα χάνονται για διάφορους λόγους, να αυτονομηθείτε λίγω παραπάνω σε όσα μαθήματα υπάρχουν τέτοιες πρακτικές δυσκολίες. Πάντως αυτό γίνεται ευκολότερο και με τα χρόνια που εξοικειώνεστε με τις πηγές βιβλιογραφίας.
Μη μασάτε καλέ! Άντε, καλή επιτυχία, next time!
Προσωπικά δεν είχα ιδέα από προγραμματισμό πριν έρθω στη σχολή. Έμαθα Java κάνοντας εργασίες στις Δομές (την Java1 Θεός ξέρει πως την πέρασα). Μάλιστα στις Δομές αναγκάστηκε ο τότε καθηγητής να αναλώσει μαθήματα σε καθαρή Java για να καλυφθούν κενά. Μετά η Java2 μου φάνηκε σχετικά εύκολη, καθώς με τις Δομές παίζαμε τουλάχιστον τη μισή ύλη της Java2 στα δάχτυλα (με σοβαρή προσπάθεια στις εργασίες πάντα).
Στην ουσία το καινούριο πρόγραμμα σας συμφέρει περισσότερο, άσε που στις Δομές βγάζετε περισσότερη ύλη από όσο βγάλαμε εμείς ποτέ.
Όσο για το βιβλίο του Κάβουρα, έχετε δίκιο να παραπονιέστε. Σϊγουρα θα βρείτε καλύτερα και χειρότερα στην αγορά. Αλλά σε τέτοιες καταστάσεις (και το λέω συμβουλευτικά, ποτέ επικριτικά) πρέπει να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας. Το μόνο που χρειαζεστε είναι η τεκμηρίωση της Java και ΕΞΑΣΚΗΣΗ. Πολύ ΕΞΑΣΚΗΣΗ. Στο web και στη βιβλιοθήκη κυκλοφορούνε βιβλία. Πάρτε κάποια, ανταλλάξτε, μοιραστείτε, οργανωθείτε κόντρα σε αυτό που σας εμποδίζει.
Όσο για τα θέματα στις εξετάσεις είναι φυσικό εφόσον άνθρωπος τα βάζει να εμπίπτουν σε προσωπικές αδυναμίες (δεν τα έχω δει για να δώσω δίκαιο ή άδικο στον καθηγητή σας). Σίγουρα αν έβαλε ένα μόνο θέμα που πιάνει πολύ ή ασαφείς εκφωνήσεις να είχατε πρόβλημα. Η συμβουλή μου είναι απλά επείδή και εργαστήρια χάνονται, και μαθήματα χάνονται για διάφορους λόγους, να αυτονομηθείτε λίγω παραπάνω σε όσα μαθήματα υπάρχουν τέτοιες πρακτικές δυσκολίες. Πάντως αυτό γίνεται ευκολότερο και με τα χρόνια που εξοικειώνεστε με τις πηγές βιβλιογραφίας.
Μη μασάτε καλέ! Άντε, καλή επιτυχία, next time!
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
1ον είπα ότι υπάρχουν πολλές πηγές για να μάθεις Java (Και είναι δωρεάν -το μάθημα λέγεται java 2, άρα προγραμματισμό θα πρέπει να ξέρεις).xrokos wrote:Δε χρειάζεται βιβλίο ε; Και δηλαδή εμείς οι πρωτοετείς που το κρίνουμε απαραίτητο είμαστε αχυρόμυαλοι; Η ζητάς να αρκεστούμε στο μέτριο και ξεπερασμένο βιβλίο του Κάβουρα; Και εγώ αν πάω 5ο έτος (όπως πολλοί εξ αυτών γράψανε 9) θα είμαι σε θέση να αντιμετωπίσω αυτά τα θέματα. Αν δεν είμαι καλύτερα να γίνω γιδοβοσκός!
Όσο για το vi ήταν ένα παράδειγμα για να μας ωθήσει στο unix. Δεν υπήρξε ούτε ένας να έγραψε προχωρημένο prog στο vi. Άλλωστε το πρόβλημα δε βρίσκεται στον editor αλλά στο ότι δεν ξέρουμε ακόμα τα βασικά του προγραμματισμού.
2ον πίστεψε με, ξέρω πολύ κόσμο, πάρα πολύ που έγραψε ολόκληρο το project των μεταγλωττιστών στο vi (κάποιοι ούτε καν είχαν ακούσει τι είναι IDE -για να μη μιλήσω όσους χρησιμοποιούσαν τον editor του Visual Studio...). Αν αυτόν τον κόσμο δεν τον έχεις δει, τι να πω? η άλλαξε η κατάσταση προς το καλύτερο ή δεν είσαι αρκετά παρατηρητικός όταν μπαίνεις στο εργαστήρι.
3ον όταν αρχίσεις να γράφεις κώδικα σε σοβαρό IDE θα δεις ότι τα προβλήματα είναι και στον editor
Γενικά αν δεν ψαχτείς μόνος σου και δεν παλέψεις με το keyboard, προγραμματισμό δε μαθαίνεις (ακόμα κι αν έχεις διαβασει 1000 βιβλία).
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
μου φαίνεται φυσιολογικό ότι οι μεγαλύτερου έτους έγραψαν καλύτερα, αφού έχουν περισσότερη εμπειρία (αν και το ποσοστό είναι μόλις 50%). ΑΠό την άλλη το ότι πέρασε μονο το 14% των πρωτοετών πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις... Μάλλον το θέμα έγκειται ότι στη Java 1 δεν έγινε σωστή δουλειά (αλήθεια πόσοι από τους 85 είχαν περάσει Java?).mikros wrote:μερικα σταστικα ( να'ναι καλά το excel)
85/99 πρωτοετεις κόπηκαν
35/68 >1ου έτους κόπηκαν
Μέχρι την τρίτη εργασία παρέδωσαν 44 πρωτοετεις και πάνω κάτω άλλοι τόσοι μεγαλύτεροι.
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Γενικοτερα αυτο που εχω να πω ειναι οτι χαλαρωστε και οι μεν και οι δε!
Τι θελω να πω!
Ουτε απο τη μια η σχολη ειναι για να βγαζει τους σουπερ-προγραμματιστες και μονο αυτους, στο κατω κατω της γραφης καποιοι μπηκαμε σε αυτο το τμημα σκεφτομενοι και τις αλλες διεξοδους που σου δινονται στο συγκεκριμενο τμημα και οχι μονο το να γινουμε οι ξεροι προγραμματιστες που προγραμματιζουν ολη μερα!
Απο την αλλη δεν ειναι σωστο το να ζηταμε η σχολη να ειναι σχολειο και να μας δινονται ολα νια-νια και εμεις να τα μαθαινουμε απεξω κ να περναμε τα μαθηματα! Ουτε κανεις ζητησε να ειναι ο Προγραμματισμος Η/Υ hello world! Ομως αν θελετε τη γνωμη μου η ΕΙΣΑΓΩΓΗ στον προγραμματισμο θα επρεπε να ειναι πιο κοντα στο hello world παρα εκει που ηταν με τον Συντιχακη Π.χ. ( Ο Γιακουμμακης ειναι αλλη φαση)
Γενικοτερα erevo μην κρινεις τα παντα μονοπατα, σκεψου και αλλα παιδια που ειναι στη σχολη και δεν τους ενδιαφερει μονο ο στιγνος προγραμματισμος!
Καλα κανεις και εισαι πορωμενος κτλ κτλ, πραγματικα χαιρομαι να υπαρχουν και τετοιοι ανθρωποι στη σχολη, αλλα δεν ειναι ολοι στην ιδια φαση με εσενα, ουτε τους ενδιαφερει το θεμα των μεταγλωτιστων το ιδιο π.χ. Λες και ας πουμε σε ενα Καθηγητη Πληροφορικης σε γυμνασιο θα του χρειαστει αυτο! Και ναι ειναι πολλοι αυτοι που μπηκαν στη σχολη για αυτο το λογο...
Γενικοτερα ενα ρημαδοβιβλιο μπορουσε να δωθει να τελειωνουμε! Στο κατω κατω της γραφης αφου το δικαιουμαστε! Ειναι καλυτερα να το αγορασουμε μετα??
Τι θελω να πω!
Ουτε απο τη μια η σχολη ειναι για να βγαζει τους σουπερ-προγραμματιστες και μονο αυτους, στο κατω κατω της γραφης καποιοι μπηκαμε σε αυτο το τμημα σκεφτομενοι και τις αλλες διεξοδους που σου δινονται στο συγκεκριμενο τμημα και οχι μονο το να γινουμε οι ξεροι προγραμματιστες που προγραμματιζουν ολη μερα!
Απο την αλλη δεν ειναι σωστο το να ζηταμε η σχολη να ειναι σχολειο και να μας δινονται ολα νια-νια και εμεις να τα μαθαινουμε απεξω κ να περναμε τα μαθηματα! Ουτε κανεις ζητησε να ειναι ο Προγραμματισμος Η/Υ hello world! Ομως αν θελετε τη γνωμη μου η ΕΙΣΑΓΩΓΗ στον προγραμματισμο θα επρεπε να ειναι πιο κοντα στο hello world παρα εκει που ηταν με τον Συντιχακη Π.χ. ( Ο Γιακουμμακης ειναι αλλη φαση)
Γενικοτερα erevo μην κρινεις τα παντα μονοπατα, σκεψου και αλλα παιδια που ειναι στη σχολη και δεν τους ενδιαφερει μονο ο στιγνος προγραμματισμος!
Καλα κανεις και εισαι πορωμενος κτλ κτλ, πραγματικα χαιρομαι να υπαρχουν και τετοιοι ανθρωποι στη σχολη, αλλα δεν ειναι ολοι στην ιδια φαση με εσενα, ουτε τους ενδιαφερει το θεμα των μεταγλωτιστων το ιδιο π.χ. Λες και ας πουμε σε ενα Καθηγητη Πληροφορικης σε γυμνασιο θα του χρειαστει αυτο! Και ναι ειναι πολλοι αυτοι που μπηκαν στη σχολη για αυτο το λογο...
Γενικοτερα ενα ρημαδοβιβλιο μπορουσε να δωθει να τελειωνουμε! Στο κατω κατω της γραφης αφου το δικαιουμαστε! Ειναι καλυτερα να το αγορασουμε μετα??

- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Τώρα πέρα από την πλάκα και χωρίς υπερβολές. Όταν έρχεσαι στο πανεπιστήμιο και δεν έχεις ιδέα από προγραμματισμό χρειάζεσαι ένα καλό εγχειρίδιο και από κι και πέρα από μόνος σου παίρνεις και άλλα. Αλλά τώρα το βιβλίο του Κάβουρα είναι γελοίο. Σε κάποια σημεία μάλιστα απλά μεταφράζει τη Sun. Δεν νομίζω πως θα ήταν κακό εφόσον υπάρχει η δυνατότητα να δωθεί ένα επιπλέον βιβλίο στα πλαίσια της JAVA2 εκτός και αν θα θίξουμε τον Κάβουρα. Από την άλλη χρειάζεσαι τα εργαστήρια μιας και ως πρωτοτετής δεν έχεις την εμπειρία ενός μεγαλύτερου. Έλα που όμως κάποιοι βοηθοί χάναν το δρόμο για το εργαστήριο. Ο μισθός τους όμως έβρισκε το δρόμο για το λογαριασμό τους. Και ο Παπαϊωάννου ήταν γνώστης της κατάστασης. Επίσης, για να μην ρίχνουμε τα βάρη μόνο στους άλλους υπάρχουν και κενά από JAVA1 και ο παρογραμματισμός απαιτεί γράψιμο κώδικα και όχι θεωρητικό διάβασμα πριν την εξεταστική.

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Ο λόγος που με βλέπεις "πορωμένο" είναι ότι διδάσκω σε παιδιά Λυκείου σε φροντιστήριο και έχουν καθηγητές στα σχολεία τους που έχουν τελειώσει την ΑΣΟΕΕ (οι 2 από τους 3 καθηγητές των μαθητών μου). Και το τι ασυναρτησίες έχω ακούσει δεν λέγεται. Όταν πας σε μια σχολή που λέγεται πληροφορική θα πρέπει να ξέρεις προγραμματισμό. Αν θες κάτι άλλο τότε είσαι σε λάθος σχολή...
Ποτέ δεν είπα ότι το βιβλίο του Κάβουρα είναι καλό (είναι από τα χειρότερα που έχω δει -και μάλιστα το δικό μας ήταν πολύ χειρότερο... έχω πολλές ιστορίες τρόμου να αφηγηθώ). ωστόσο το μάθημα που συζητάμε δεν είναι το java 1, αλλά το java 2. και μέσα σε αυτά τα πλαίσια (οι φοιτητές έμαθαν ήδη προγραμματισμό) κάνει το μάθημά του ο Παπαιωάννου.
Τώρα για το βιβλίο, ΟΚ προφανώς και θα μπορούσε να δοθεί (για να μην πω ότι έπρεπε). αλλά ότι αυτός είναι ο λόγος της αποτυχίας σε καμία περίπτωση δεν ισχύει.
Για τα φροντιστήρια... στα χρόνια μου τα φορντιστήρια ήταν για τα μπάζα (εκτός από κάποια συγκεκριμένα). συνήθως δεν πάταγα γιατί δεν είχαν νόημα (περιορίζονταν σε βασικές έννοιες όπου όποιος είχε γράψει 2 προγραμματάκια θα τα ήξερε). άρα ούτε αυτό το θεωρώ σοβαρή δικαιολογία. ΠΡΟΦΑΝΩΣ τα φροντιστήρια θα έπρεπε να δείνουν γνώση, να είναι χρήσιμα. Αλλά ακόμα και τώρα που δεν λειτουργούσαν (πραγματικά ποιος βοηθός δεν ερχόταν? -αν και μάλλον δε νομίζω ότι θα αμοίβεται) θα έπρεπε ο κόσμος να πέρναγε το μάθημα.
Αυτό που λέω είναι ότι οι δικαιολόγιες του τύπου
α.) δεν είχαμε βιβλίο
β.) δεν είχαμε φροντιστήρια
γ.) πολύ δύσκολα θέματα
δεν στέκουν από μόνες τους.
α.) Ναι θα έπρεπε να είχατε βιβλία (αλλά το net είναι γεμάτο.
β.) Ναι το φροντιστήριο είναι σημαντικό, αλλά όχι αναγκαίο. αν γράψει 2-3 προγράμματα μόνος σου θα δεις ότι τα φροντιστήρια είναι χάσιμου πολύτιμου χρόνου.
γ.) τα θέματα δεν ήταν πιο δύσκολα από ότι οι εργασίες.
P.S. Ο προγραμματισμός σε αυτό το επίπεδο δεν είναι για πορωμένους, αλλά το Minimum που θα έπρεπε να έχει οποιοσδήποτε θέλει να λέει ότι τελείωσε σχολή πληροφορικής. Αν αυτό το μάθημα είναι για προρωμένους, τότε τι θα πείτε στα επόμενα...
Ποτέ δεν είπα ότι το βιβλίο του Κάβουρα είναι καλό (είναι από τα χειρότερα που έχω δει -και μάλιστα το δικό μας ήταν πολύ χειρότερο... έχω πολλές ιστορίες τρόμου να αφηγηθώ). ωστόσο το μάθημα που συζητάμε δεν είναι το java 1, αλλά το java 2. και μέσα σε αυτά τα πλαίσια (οι φοιτητές έμαθαν ήδη προγραμματισμό) κάνει το μάθημά του ο Παπαιωάννου.
Τώρα για το βιβλίο, ΟΚ προφανώς και θα μπορούσε να δοθεί (για να μην πω ότι έπρεπε). αλλά ότι αυτός είναι ο λόγος της αποτυχίας σε καμία περίπτωση δεν ισχύει.
Για τα φροντιστήρια... στα χρόνια μου τα φορντιστήρια ήταν για τα μπάζα (εκτός από κάποια συγκεκριμένα). συνήθως δεν πάταγα γιατί δεν είχαν νόημα (περιορίζονταν σε βασικές έννοιες όπου όποιος είχε γράψει 2 προγραμματάκια θα τα ήξερε). άρα ούτε αυτό το θεωρώ σοβαρή δικαιολογία. ΠΡΟΦΑΝΩΣ τα φροντιστήρια θα έπρεπε να δείνουν γνώση, να είναι χρήσιμα. Αλλά ακόμα και τώρα που δεν λειτουργούσαν (πραγματικά ποιος βοηθός δεν ερχόταν? -αν και μάλλον δε νομίζω ότι θα αμοίβεται) θα έπρεπε ο κόσμος να πέρναγε το μάθημα.
Αυτό που λέω είναι ότι οι δικαιολόγιες του τύπου
α.) δεν είχαμε βιβλίο
β.) δεν είχαμε φροντιστήρια
γ.) πολύ δύσκολα θέματα
δεν στέκουν από μόνες τους.
α.) Ναι θα έπρεπε να είχατε βιβλία (αλλά το net είναι γεμάτο.
β.) Ναι το φροντιστήριο είναι σημαντικό, αλλά όχι αναγκαίο. αν γράψει 2-3 προγράμματα μόνος σου θα δεις ότι τα φροντιστήρια είναι χάσιμου πολύτιμου χρόνου.
γ.) τα θέματα δεν ήταν πιο δύσκολα από ότι οι εργασίες.
P.S. Ο προγραμματισμός σε αυτό το επίπεδο δεν είναι για πορωμένους, αλλά το Minimum που θα έπρεπε να έχει οποιοσδήποτε θέλει να λέει ότι τελείωσε σχολή πληροφορικής. Αν αυτό το μάθημα είναι για προρωμένους, τότε τι θα πείτε στα επόμενα...
Πάντως απο τις εργασίες που έβαλε ο Γιακουμάκης στο έτος μπορώ να πώ ότι ξέχασε να βάλει αντικειμενοστραφή προγραμματισμό στις εργασίες(ελπίζω να θυμήθηκε να τον διδάξει:D (δεν παρακολούθησα διαλέξεις)). Μόνο η τελευταία σου παρείχε τη δυνατότητα να παιδευτείς με το θέμα, αν και ο τρόπος λύσης που πρότεινε η εκφώνηση ήταν το αντίθετο. Δεν πιστεύω ότι έμαθαν πολλα οι πρωτοετείς απο Γιακουμάκη.
Κι επειτα εμείς οι παλιότεροι μάθαμε java απο δομές. Ο Συντιχάκης μας είχε αλλάξει την Παναγία και προφανώς μάθαμε και Java.
Guys, να λιώσει το πληκτρολόγιο...και καλή τύχη την επόμενη φορά, no worries!!
(Erevodifwntas++)++; // Eδωσες όλες τις συμβουλές
(tsilocr++)++; // Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!!! δίκιο έχεις, κι εγώ άργησα να το καταλάβω
Κι επειτα εμείς οι παλιότεροι μάθαμε java απο δομές. Ο Συντιχάκης μας είχε αλλάξει την Παναγία και προφανώς μάθαμε και Java.
Guys, να λιώσει το πληκτρολόγιο...και καλή τύχη την επόμενη φορά, no worries!!
(Erevodifwntas++)++; // Eδωσες όλες τις συμβουλές
(tsilocr++)++; // Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!!! δίκιο έχεις, κι εγώ άργησα να το καταλάβω
laikedelic !
Παιδιά επεσήμανα 2 σημαντικά θέματα και ελπίζω οι μελλοντικοί πρωτοετείς να έχουν περισσότερη φροντίδα. Και erevo μιλάς εκ του ασφαλούς, είδα πολλούς πρωτοετείς που διάβασαν και μόλις που το πέρασαν. Τώρα αν μας θεωρείς χαζούς οκ αλλά μάλλον και εσύ έτσι ήσουν στο 1ο έτος. Σίγουρα βρωμάει ο τόπος από e-books στο διαδίκτυο αλλά εμένα μου αρέσει το book το κανονικό γιατί δε θέλω το μάτι να γίνεται γαρίδα και να εκτυπώνω 1000+ σελίδες. Και το site της sun δεν παρέχει επαρκή πληροφόρηση για έναν που δεν ξέρει προγραμματισμό. Εγώ θέλω βιβλίο να μου τα εξηγεί γιατί δεν ξέρω ακόμα τα βασικά του αντικειμενοστραφούς.
Τα φροντιστήρια που έγιναν ήταν σκέτη αποτυχία και άσε να το κρίνουμε εμείς που πήγαμε και όχι κανείς άλλος από τους έξω, κάτι ξέρουμε και εμείς.
Και δεν είπα ότι η αποτυχία οφείλονταν μόνο σ'αυτά τα θέματα αλλά έπαιξαν και αυτά το ρόλο τους. Είπαμε δε διαβάσαμε καλά αλλά είναι ένα δύσκολο μάθημα και θέλουμε όσο περισσότερη guidance γίνεται (και δεν είναι κακό αυτό-αλλιώς να καταργήσουμε και το θεσμό του καθηγητή).
Και να το πω μια φορά ακόμα ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχει ο φοιτητής αλλά να λέμε και τις παρατηρήσεις μας, ίσως κάνουν καλό σ' αυτούς που θα έρθουν!
Και κάτι για να γελάσουμε...Το ποσοστό αποτυχίας για τους πρωτοετείς έφτασε στο 86%. Κάβουρας-Παπαιωάννου :smt062 κοντράρονται άγρια και ΝΙΚΗΤΗΣ ο κύριος Παπαιωάννου για τώρα!
Πέρα από την πλάκα μπράβο τους γιατί η σωστή βαθμολόγηση μας κάνει καλό!
Τα φροντιστήρια που έγιναν ήταν σκέτη αποτυχία και άσε να το κρίνουμε εμείς που πήγαμε και όχι κανείς άλλος από τους έξω, κάτι ξέρουμε και εμείς.
Και δεν είπα ότι η αποτυχία οφείλονταν μόνο σ'αυτά τα θέματα αλλά έπαιξαν και αυτά το ρόλο τους. Είπαμε δε διαβάσαμε καλά αλλά είναι ένα δύσκολο μάθημα και θέλουμε όσο περισσότερη guidance γίνεται (και δεν είναι κακό αυτό-αλλιώς να καταργήσουμε και το θεσμό του καθηγητή).
Και να το πω μια φορά ακόμα ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχει ο φοιτητής αλλά να λέμε και τις παρατηρήσεις μας, ίσως κάνουν καλό σ' αυτούς που θα έρθουν!
Και κάτι για να γελάσουμε...Το ποσοστό αποτυχίας για τους πρωτοετείς έφτασε στο 86%. Κάβουρας-Παπαιωάννου :smt062 κοντράρονται άγρια και ΝΙΚΗΤΗΣ ο κύριος Παπαιωάννου για τώρα!

Πέρα από την πλάκα μπράβο τους γιατί η σωστή βαθμολόγηση μας κάνει καλό!
Last edited by xrokos on Sat Sep 23, 2006 1:03 pm, edited 1 time in total.
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Όντως μιλώ εκ του ασφαλούς, αλλά κάποτε τα πέρασα κι εγώ (και ίσως σε χειρότερο βαθμό γιατί εγώ δεν είχα μάθημα Java 2 και όλα αυτά έπρεπε να τα μάθω τελείως μόνος μου, και έχοντας και άλλα μαθήματα στο κεφάλι μου που τα θεωρούσαν ως αυτονόητα). Το πρόβλημα είναι σε αυτό που λες "Και το site της sun δεν παρέχει επαρκή πληροφόρηση για έναν που δεν ξέρει προγραμματισμό". θα έπρεπε να ξέρετε προγραμματισμό. γι'αυτό υπάρχει η Java 1. αν δεν ξέρετε φταίει το μάθημα Java 1 και όχι το Java 2. αλλά δε βλέπω να φωνάζετε γι'αυτό. Δεν λετε για το βιβλίο κοροϊδία, για τα φροντιστήρια που είναι σε μαύρο χάλι (γαιτί μη μου πείτε ότι στο Java 1 τα εργαστήρια ήταν φοβερά και τώρα χάλασαν). γιατί συμβαίνει αυτό?
Μία θεωρία είναι ότι τα ποσοστά επιτυχίας στο Java 1 ήταν πολύ υψηλότερα.
Μία θεωρία είναι ότι τα ποσοστά επιτυχίας στο Java 1 ήταν πολύ υψηλότερα.
Κοίτα τα εργαστήρια της java στο 1ο εξάμηνο ήταν καλούλια-είμασταν και πιο χαζά τότε. Παρόλα αυτά δε μάθαμε τότε ιδιαίτερα αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, ήταν λίγος ο χρόνος για αφομοίωση. Ο Κ. Γιακουμάκης βέβαια έκανε ότι μπορούσε και τον εκτίμησα ιδιαίτερα όταν μπήκε να μας κάνει μάθημα ο Κάβουρας-ήταν μέτριος, λές και διάβαζε τις βλακείες του βιβλίου του. Απλώς να πω ότι άλλο καλός στην επιστήμη του και άλλο καλός δάσκαλος.
Θα διαφωνήσω ότι τα εργαστήρια είναι για τα μπάζα μιας και στα μεγάλα ιδρύματα Πληροφορικής του εξωτερικού δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην πρακτική, δίνει ώθηση στο φοιτητή να αγαπήσει αυτό που κάνει και αποτελεί κίνητρο να ασχοληθεί μόνος στο σπίτι του.
Θα διαφωνήσω ότι τα εργαστήρια είναι για τα μπάζα μιας και στα μεγάλα ιδρύματα Πληροφορικής του εξωτερικού δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην πρακτική, δίνει ώθηση στο φοιτητή να αγαπήσει αυτό που κάνει και αποτελεί κίνητρο να ασχοληθεί μόνος στο σπίτι του.
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Παιδιά, κανένας από όσους μίλησαν πριν δεν σας θεωρεί χαζούς και τεμπέληδες. Αυτό που σας λέμε τόση ώρα (ή τόσα post
) είναι πως καλώς ή κακώς θα συναντήσετε απαράδεκτες συνθήκες σε περισσότερα από ένα μαθήματα (κι όχι μόνο στη σχολή μας).
Υπάρχουν δύο δρόμοι:
1) Να αρκεστείτε στη γκρίνια και τα (δίκαια) σχόλια του τύπου "δεν περνάω γιατί δεν γίνεται σωστό μάθημα" και να μείνετε αιωνίως στα ίδια.
2) Να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας και να βρείτε τρόπο να καλύψετε τις εμφανείς αδυναμίες της διδασκαλίας με προσωπική προσπάθεια.
Νομίζουμε πως το δεύτερο σας συμφέρει περισσότερο...

Υπάρχουν δύο δρόμοι:
1) Να αρκεστείτε στη γκρίνια και τα (δίκαια) σχόλια του τύπου "δεν περνάω γιατί δεν γίνεται σωστό μάθημα" και να μείνετε αιωνίως στα ίδια.
2) Να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας και να βρείτε τρόπο να καλύψετε τις εμφανείς αδυναμίες της διδασκαλίας με προσωπική προσπάθεια.
Νομίζουμε πως το δεύτερο σας συμφέρει περισσότερο...
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."