αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by AnINffected » Wed Feb 27, 2008 3:44 pm

Φυσικά και η τελική απόφαση θα είναι των υπεύθυνων, αλλά θα μπορούσαμε πιστεύω να τους προτείναμε κάποια πράγματα.
Και όντως λίγοι κάνουν τελικά δουλειά (και εγώ έχω ματαιώσει πολλές δουλειές), αλλά, αν δεν τα συζητάμε, κανείς δεν πρόκειται να κάνει ποτέ τίποτα.
Να προσγειωθούμε μεν, να μην μείνουμε κολλημένοι στο έδαφος δε.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by redlabel » Wed Feb 27, 2008 4:01 pm

fo@ wrote:redlabel--

γιατί υπάρχουν καθηγητές που εμπνέουν και καθοδηγούν και καθηγητές που προσγειώνουν
Φίλε συν-forumίτη fo@, σου θυμίζω ότι απ' όσο ψηλότερα πέσεις, τόσο περισσότερο θα χτυπήσεις και τόσο αργότερα θα συνέλθεις.

Σου θυμίζω ότι όσο σημαντικό είναι να εμπνέεις τους φοιτητές σου, άλλο τόσο σημαντικό είναι να μην τους παραμυθιάζεις.

Σου θυμίζω ότι όσο σημαντικό είναι να δείχνεις δρόμους στους φοιτητές σου, άλλο τόσο σημαντικό είναι να μην τους ποδηγετείς.

Σου θυμίζω ότι - κι εσύ κι εγώ - έχουμε πολλά να μάθουμε ακόμη. Εσύ υπερέχεις, θεωρητικά, γιατί έχεις περισσότερο χρόνο στη διάθεσή σου. Εγώ υπερέχω, θεωρητικά, γιατί έχω να μάθω λιγότερα.

Ας μάθουμε να εκτιμάμε αυτούς που μας λένε την αλήθεια - που ειναι σκληρή μερικές φορές - και όχι αυτούς που μας χαϊδεύουν τα αυτιά.

Δ. Γκρ.

ΥΓ. Τα μετρημένα όνειρα είναι αυτά που γίνονται πραγματικότητα, φίλε AnINffected... Γιατί όταν τα όνειρα καταλήξουν να γίνουν μόνο αυτοσκοπός, τότε θα μας πληγώσουν.
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by marios » Wed Feb 27, 2008 6:18 pm

Dream until your dreams come true που λένε και οι Aerosmith...

Καλό ειναι να κάνουμε μεγαλεπίβολα όνειρα, αρκεί να ξέρουμε ότι δεν πρόκειται να γίνουν στο 100%... Κανείς όμως δεν ξεκίνησε με ρεαλισμό και έκανε κάτι το σπουδαίο, όλοι έκαναν ανώτερα όνειρα απο αυτά που εκείνα που τελικά κατάφεραν(για να πας στην μέση του βουνού, πρέπει να κοιτάς την κορυφή και όχι το σημείο ακριβώς που θα καταλήξεις, αυτό είναι αποτέλεσμα άλλων παραγόντων...)!

Το συμπέρασμα από το παραλήρημα παραπάνω είναι ότι η γνώμη μου είναι ότι είναι θεμιτό να κάνεις μεγάλα όνειρα(και εγώ θέλω να κάνω jamming με τους Metallica ας πούμε :-p ) αλλά πρέπει να μπορείς να ξέρεις ότι στο 100% είναι απίθανο να πραγματοποιηθεί και να μπορείς να είσαι ευχαριστημένος με αυτά που θα καταφέρεις(ας πούμε το να παίξω live γενικα :-p )...
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
StormRider
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1040
Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
Gender:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by StormRider » Wed Feb 27, 2008 11:03 pm

Καλά αυτό που με νοιάζει εμένα δεν είναι να βελτιώσω τόσο το e-class όσο το να μάθω πως ακριβώς λειτουργεί και να το μελετήσω... Αυτό είναι κάτι αρκετά ρεαλιστικό και πραγματοποιήσιμο αν τεθεί όλο το project ανοιχτό στους προπτυχιακούς φοιτητές και συσταθεί μία ομάδα καθηγητών (π.χ συντονιστές) για να βοηθήσουν... Επίσης το θέμα με τη γνώση και την πρακτική εφαρμογή των γνώσεων είναι ότι έρχονται κλιμακωτά. Ένας δευτεροετής φοιτητής -όπως εγώ- μπορεί να μην είμαι σε θέση φυσικά να βρω κάποιο bug του eclass αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δε μαθω με αυτό τον ειδικό τρόπο κάτι δημιουργικό, ιδιαίτερα γρήγορα.

Όσο για τις σκέψεις του cs.aueb-open.source.community θεωρώ ότι μπορεί να στηθεί σε μια άλλη βάση, όπως για παράδειγμα η δημιουργία προγραμμάτων από τους φοιτητές (ή ομάδες τους) και η ελεύθερη ανάπτυξή τους από άλλους -ίσως- μεταγενέστερους φοιτητές. Επίσης μία επιπλεόν αρμοδιότητα του o.s.c μπορεί να θεωρηθεί η μελέτη, συντήρηση, testing, αναβάθμιση του eclass.

Ουτοπικό δεν είναι, αρκεί απο κάπου να αρχίσει.
Image
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”