Επανεξέταση Μαθημάτων
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Καλύτερα να μην θίξετε το θέμα όριο μαθημάτων, γιατί απλά θα ειπωθεί ότι υπάρχει συνολικός κανονισμός της σχολής. Εξάλλου 4 μαθήματα νομίζω ότι είναι αρκετά (που το κουράγιο να δίνει κάποιος περισσότερα). Τώρα για να ισχύει αναδρομικά η αναβαθμολόγηση, σ' αυτό συμφωνώ και εγώ, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να ισχύει μόνο για μαθήματα του προηγούμενου έτους. Αν θέλετε κάντε μια νύξη στον Κάβουρα, είναι προσεγγίσιμος για οτιδήποτε.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- semis19
- Gbyte level
- Posts: 1607
- Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
- Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
- Contact:
Θα πω μια διάσταση σε σχέση με την αναδρομηκότητα την οποία και βέβαια υπερασπίζομαι. (την αναδρομηκότητα όχι τη διάσταση!
)
Είχα ακούσει από τον Καλαμπούκη ότι η αναβαθμολόγηση αν λειτουργούσε ο θεσμός υποχρεούται να γίνεται στο τρέχον έτος και αυτό διότι το νόημα της είναι κάπου αν για διάφορους λόγους δεν πήγες καλά να έχεις μια 2η ευκαιρία ...
Δηλαδή δεν έχει στόχο για κάποιον που είναι στο 4ο έτος να "κόψει" τους προγραμματισμούς του 1ου έτους ... εννοείται ότι ο φοιτητής αυτός πρέπει να πάρει 10 στα μαθήματα αυτά αλλά δεν είναι αυτό το νόημα της αναβαθμολόγησης ...
Το γράφω ως τροφή για σκέψη εν μέρει έχει κάποιο δίκιο ...

Είχα ακούσει από τον Καλαμπούκη ότι η αναβαθμολόγηση αν λειτουργούσε ο θεσμός υποχρεούται να γίνεται στο τρέχον έτος και αυτό διότι το νόημα της είναι κάπου αν για διάφορους λόγους δεν πήγες καλά να έχεις μια 2η ευκαιρία ...
Δηλαδή δεν έχει στόχο για κάποιον που είναι στο 4ο έτος να "κόψει" τους προγραμματισμούς του 1ου έτους ... εννοείται ότι ο φοιτητής αυτός πρέπει να πάρει 10 στα μαθήματα αυτά αλλά δεν είναι αυτό το νόημα της αναβαθμολόγησης ...
Το γράφω ως τροφή για σκέψη εν μέρει έχει κάποιο δίκιο ...
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
Ε τότε έλα κι εσύ μαζί...rapadder wrote: Αν θέλετε κάντε μια νύξη στον Κάβουρα, είναι προσεγγίσιμος για οτιδήποτε.
Ποιός μίλησε για το 1ο έτος?? Αλλά Λογιστική, Λειτουργικά, Αλγόριθμοι κλπ αξίζουν 2η προσπάθεια!!!semis19 wrote:Δηλαδή δεν έχει στόχο για κάποιον που είναι στο 4ο έτος να "κόψει" τους προγραμματισμούς του 1ου έτους ... εννοείται ότι ο φοιτητής αυτός πρέπει να πάρει 10 στα μαθήματα αυτά αλλά δεν είναι αυτό το νόημα της αναβαθμολόγησης ...
- Einherjar
- Venus Project Founder
- Posts: 3751
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Washington DC, USA
- Contact:
ναι πράγματι είναι λογικό σαν σκέψη από τους καθηγητές.
Σκέψου όμως τα μαθήματα προγραμματισμού του πρώτου έτους ως ένα αναγκαίο κακό τα οποία πρέπει να δώσεις άσχετα αν έχεις μπει στη φόρμα του προγραμματιστή, ως πρώτο βημα για να ξεκινήσεις. Δεν πρέπει όμως αυτές οι πρώτες αρνητικές επιδόσεις να μας κηνυγάνε τώρα που έχουμε πολλή περισσότερη εμπειρία. Θα πρέπει να έχουμε δικαίωμα να επανορθώσουμε.
Νομίζω ότι δεν κάνω πολύ λιανά αυτό που θέλω να πω, αλλά τέσπα
Σκέψου όμως τα μαθήματα προγραμματισμού του πρώτου έτους ως ένα αναγκαίο κακό τα οποία πρέπει να δώσεις άσχετα αν έχεις μπει στη φόρμα του προγραμματιστή, ως πρώτο βημα για να ξεκινήσεις. Δεν πρέπει όμως αυτές οι πρώτες αρνητικές επιδόσεις να μας κηνυγάνε τώρα που έχουμε πολλή περισσότερη εμπειρία. Θα πρέπει να έχουμε δικαίωμα να επανορθώσουμε.
Νομίζω ότι δεν κάνω πολύ λιανά αυτό που θέλω να πω, αλλά τέσπα
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
- lewton
- Kilobyte level
- Posts: 446
- Joined: Thu Nov 18, 2004 5:28 pm
- Location: In the vast, deep forest of Hyrule...
- Contact:
Mια πολύ καλή απάντηση προς τον Κύριο Καλαμπούκη είναι ότι αυτός που έγραψε java 6 και θέλει τώρα να το κόψει αδικείται σε σχέση με αυτόν που έγραψε java 4 και πάει να τη δώσει τώρα ως τεταρτοετής.semis19 wrote:Θα πω μια διάσταση σε σχέση με την αναδρομηκότητα την οποία και βέβαια υπερασπίζομαι. (την αναδρομηκότητα όχι τη διάσταση!)
Είχα ακούσει από τον Καλαμπούκη ότι η αναβαθμολόγηση αν λειτουργούσε ο θεσμός υποχρεούται να γίνεται στο τρέχον έτος και αυτό διότι το νόημα της είναι κάπου αν για διάφορους λόγους δεν πήγες καλά να έχεις μια 2η ευκαιρία ...
Δηλαδή δεν έχει στόχο για κάποιον που είναι στο 4ο έτος να "κόψει" τους προγραμματισμούς του 1ου έτους ... εννοείται ότι ο φοιτητής αυτός πρέπει να πάρει 10 στα μαθήματα αυτά αλλά δεν είναι αυτό το νόημα της αναβαθμολόγησης ...
Το γράφω ως τροφή για σκέψη εν μέρει έχει κάποιο δίκιο ...
Stop playing games... feel them.


- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Για να είμαι πνεύμα αντιλογίας, θα έλεγα ότι δεν είναι και πολλοί οι 4ετείς που χρωστάνε Java και όσοι υπάρχουν θα χρωστάνε τόσα πολλά που μάλλον θα δίνουν μαθήματα αντί να κάνουν αναβαθμολογήσεις. Ίσως είναι καλύτερη ιδέα να ισχύει η αναβαθμολόγηση για μαθήματα που κάποιος έδωσε (και πέρασε) το προηγούμενο/προηγούμενα εξάμηνο/α. Έτσι αυτό θα είναι πιο κοντά στην άποψη του Καλαμπούκη. Δηλαδή να μπορώ να κόψω την Java, αρκεί να την πέρασα για πρώτη φορά μέχρι 3 εξάμηνα πριν από το τρέχων. Δηλαδή να είναι περίπου το ίδιο μέτρο αλλά να μην έχει σημασία σε τι εξάμηνο είναι κάθε μάθημα (το οποίο είναι και σχετικό γιατί γίνονται και αλλαγές από εξάμηνο σε εξάμηνο), αλλά πότε το πέρασα για πρώτη φορά.
Μπορείτε να υποστηριξετε την παραπάνω θέση εάν δείτε ότι τίποτα από όσα λέτε δεν είναι αποδεκτό (πράγμα διόλου απίθανο).
Μπορείτε να υποστηριξετε την παραπάνω θέση εάν δείτε ότι τίποτα από όσα λέτε δεν είναι αποδεκτό (πράγμα διόλου απίθανο).
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- silegav
- Venus Project Founder
- Posts: 2098
- Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: The Center of the World -> Piraeus
Ένα επιχείρημα υποστήριξης της αναδρομικότητας είναι και η πίεση που δεχόμαστε από το δεύτερο έτος.
Εγώ προσωπικά από την στιγμή που πέρασα το πρώτο έτος στην σχολή δεν έχω προλάβει ούτε να σκεφτώ να φορτωθώ άλλο ένα μάθημα με αποτέλεσμα να μείνω με κάτι 5ρια σε μαθηματικά και γενικά σε μαθήματα που τότε είχα πάρει χαλαρά, καθώς ήμουν στην λογική "να το περάσω απλά και να πάρω το πτυχίο".
Στην συνέχεια κατάλαβα ότι χρειάζεται ένα καλό πτυχίο και με δουλειά εδώ μπορείς να το αποκτήσεις.
Όσο για τον Κατερίνη, εγώ πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον απαράδεκτος. Αν θες βαθμ,ό δεν σου δίνει το δικαίωμα ούτε να διαβάσει λίγο και να πας ελπίζοντας να γράψεις έστω κι ένα αμφίβολο 6,5, αφού απορίπτει και τις ρήτρες.
Ειδικά στα μαθηματικά που δεν είναι μάθημα στο οποιο ξέρεις 100% αν έχεις γράψει σωστά ή όχι, θα έπρεπε να είναι ελαστικος. Εμένα με έχει φοτρτώσει με ένα 5ρι την στιγμ,ή που του είχα ζητήσει να με κόψει αν γράψω κάτω από 6,5. Δεν είναι και τόσο τρομερή η ρήτρα που ζήτησα και το να με περάσει με 5 δεν νομίζω ότι τον κάνει να νομίζει ότι κατάφερε να μου διδάξει μαθηματικα.
Εγώ νομίζω πως μερικοί καθηγητές απορίπτουν τις ρήτρες και τα μέτρα αναβαθμολόγησης προκειμένου να κρατήσουν μια φήμη, ή ένα κύρος που τους δίνει η φράση "στο μάθημα μου περνά το 20% μόνο των φοιτητών" και κάνει το μάθημα τους να φαντάζει υψηλού επιπέδου.
Αυτή είναι η άποψη μου.
Εγώ προσωπικά από την στιγμή που πέρασα το πρώτο έτος στην σχολή δεν έχω προλάβει ούτε να σκεφτώ να φορτωθώ άλλο ένα μάθημα με αποτέλεσμα να μείνω με κάτι 5ρια σε μαθηματικά και γενικά σε μαθήματα που τότε είχα πάρει χαλαρά, καθώς ήμουν στην λογική "να το περάσω απλά και να πάρω το πτυχίο".
Στην συνέχεια κατάλαβα ότι χρειάζεται ένα καλό πτυχίο και με δουλειά εδώ μπορείς να το αποκτήσεις.
Όσο για τον Κατερίνη, εγώ πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον απαράδεκτος. Αν θες βαθμ,ό δεν σου δίνει το δικαίωμα ούτε να διαβάσει λίγο και να πας ελπίζοντας να γράψεις έστω κι ένα αμφίβολο 6,5, αφού απορίπτει και τις ρήτρες.
Ειδικά στα μαθηματικά που δεν είναι μάθημα στο οποιο ξέρεις 100% αν έχεις γράψει σωστά ή όχι, θα έπρεπε να είναι ελαστικος. Εμένα με έχει φοτρτώσει με ένα 5ρι την στιγμ,ή που του είχα ζητήσει να με κόψει αν γράψω κάτω από 6,5. Δεν είναι και τόσο τρομερή η ρήτρα που ζήτησα και το να με περάσει με 5 δεν νομίζω ότι τον κάνει να νομίζει ότι κατάφερε να μου διδάξει μαθηματικα.
Εγώ νομίζω πως μερικοί καθηγητές απορίπτουν τις ρήτρες και τα μέτρα αναβαθμολόγησης προκειμένου να κρατήσουν μια φήμη, ή ένα κύρος που τους δίνει η φράση "στο μάθημα μου περνά το 20% μόνο των φοιτητών" και κάνει το μάθημα τους να φαντάζει υψηλού επιπέδου.
Αυτή είναι η άποψη μου.
Βρε rapadder ! "Λύσσαξες" με τη java. Αυτό είναι το λιγότερο!rapadder wrote:Για να είμαι πνεύμα αντιλογίας, θα έλεγα ότι δεν είναι και πολλοί οι 4ετείς που χρωστάνε Java και όσοι υπάρχουν θα χρωστάνε τόσα πολλά που μάλλον θα δίνουν μαθήματα αντί να κάνουν αναβαθμολογήσεις. ............
Υπάρχουν μαθήματα, όπως τα διάφορα μαθηματικά που αναφέρει ο silegav πιο πάνω εξαμήνων, που πραγματικά μας κηνυγάνε...
- a_s
- Mbyte level
- Posts: 615
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:52 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Πάτρα
- Contact:
με αυτή τη σκέψη οδηγείσε στην εξής συλλογιστική που δεν είναι σωστή:semis19 wrote:Δηλαδή δεν έχει στόχο για κάποιον που είναι στο 4ο έτος να "κόψει" τους προγραμματισμούς του 1ου έτους ... εννοείται ότι ο φοιτητής αυτός πρέπει να πάρει 10 στα μαθήματα αυτά αλλά δεν είναι αυτό το νόημα της αναβαθμολόγησης ...
Το γράφω ως τροφή για σκέψη εν μέρει έχει κάποιο δίκιο ...
Πρέπει τα μαθήματα να τα περνάμε στο έτος τους... Δηλαδή εγώ που είμαι στο 4ο έτος και δίνω για 1η φορά τη Java, αυτό δεν είναι "αδικία" για τον πρωτοετή?? Η αναβαθμολόγηση μας πείραξε??
merged
Ναι.. συμφωνώ μαζί σου. Για παράδειγμα ο φίλος μας ο Lewton είναι από το 3ο έτος της Πληροφορικής και αντιπρόσωπος κάποιας παράταξης στη σύγκλητο.Einherjar wrote:Θα σου πει - και με το δίκιο του - ότι αυτό είναι κάτι με το οποίο θα πρέπει να ασχολούνται οι αντιπρόσωποι μας. τώρα αν αυτοί είναι αδιάφοροι είναι δικό μας θέμα.
Σκέψου ότι πέρυσι ήταν στο 2ο έτος και μας εκπροσωπούσε και εμάς...


όλα στη ζωή είναι ένας κύκλος...
- lumenintervalum
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2377
- Joined: Thu May 06, 2004 7:06 pm
- Location: somewhere far beyond..
- Contact:
Γιατί θα πρέπει να είναι αδικία για τον πρωτοετή??Δε συμφωνώ...το πότε θα επιλέξει κάποιος να δώσει η όχι ενα μάθημα γιατί αδικεί άλλους??είναι προσωπική επιλογή και ο οδηγός σπουδών αναφέρει ότι "Αν και η κατανοµή των µαθηµάτων σε εξάµηνα είναι ενδεικτική, ανταποκρίνεται στις συνθήκες κανονικής φοίτησης προσαρµοσµένης στον ελάχιστο δυνατό αριθµό εξαµήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου, καθώς και στην αλληλουχία των γνώσεων των διαφόρων µαθηµάτων. Συνίσταται στους φοιτητές να ακολουθούν αυτή την αλληλουχία γιατί έτσι κατανέµουν ισοβαρώς το φόρτο τους ανά εξάµηνο και αποφεύγουν συγκρούσεις µεταξύ µαθηµάτων στο ωρολόγιο πρόγραµµα." Επομένως είναι δικαίωμα του καθενός να διαλέξει τι μαθήματα θα πάρει και πότε.a_s wrote:με αυτή τη σκέψη οδηγείσε στην εξής συλλογιστική που δεν είναι σωστή:semis19 wrote:Δηλαδή δεν έχει στόχο για κάποιον που είναι στο 4ο έτος να "κόψει" τους προγραμματισμούς του 1ου έτους ... εννοείται ότι ο φοιτητής αυτός πρέπει να πάρει 10 στα μαθήματα αυτά αλλά δεν είναι αυτό το νόημα της αναβαθμολόγησης ...
Το γράφω ως τροφή για σκέψη εν μέρει έχει κάποιο δίκιο ...
Πρέπει τα μαθήματα να τα περνάμε στο έτος τους... Δηλαδή εγώ που είμαι στο 4ο έτος και δίνω για 1η φορά τη Java, αυτό δεν είναι "αδικία" για τον πρωτοετή?? Η αναβαθμολόγηση μας πείραξε??
θεωρώ ότι μαθήματα πυρήνα πληροφορικής έχουν το δικό τους τρόπο σκέψης και κάποιος θα πρέπει να μπει στη λογική τους για να γράψει ένα βαθμό. Δεν ξέρω πόσοι από εμάς είχαν την ικανότητα αυτή στο πρώτο έτος και τι υπόβαθρο είχαν τότε. Θεωρώ πως η πλειοψηφία τα μαθήματα του προγραμματισμού είτε τον περνάει κουτσά στραβά με ένα 5 χωρίς να μαθαίνει και πολλά πολλά είτε τα αφήνει για μεγαλύτερο έτος και τότε τα εμπεδώνει. όσον αφορά τα μαθηματικά από την άλλη, θεωρώ ότι τα κάνουμε με πολύ χαζό τρόπο..Αντιγράφουμε από ένα πίνακα, μαθαίνουμε πέντε πραγματάκια παπαγαλία και πάμε και τα γράφουμε. Αν ήταν περισσότερο απτά πιστεύω όλοι θα έγραφαν βαθμούς από την πρώτη στιγμή, δεν θα περιμέναμε στο πτυχίο να τα κάνουμε αναβαθμολόγηση.Δε ξέρω αν στη συνείδηση των πρωτοετών έχει αποτυπωθεί το κηνύγι του βαθμού...
We are just a moment in time
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
- semis19
- Gbyte level
- Posts: 1607
- Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
- Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
- Contact:
Συμφωνώ με τον rapadder σε όλα!
Συνοψίζοντας:
(σύμφωνα με το όριο το μαθημάτων που ανέπτυξα και πριν)
1) αναβαθμολόγηση για το πολύ 2 έτη πριν ή έστω άλλο e
2) όχι πτυχιακή εξεταστική (ή με τη υπόθεση για αυτούς που έχουν 1 με 2 μαθήματα)
3) να μην αλλάξουν τα μαθήματα που θα πρέπει να δηλώνονται τα αντίστοιχα εξάμηνα
υγ: εμένα το τονίζω με συμφέρει η αναδρομηκότητα η pure τρελά στον Κατερίνη έχω 2 τάληρα και 1 6 αλλά δεν το θεωρώ σωστό αλλά και όχι να μην μπορώ να κόψω μαθήματα όπως Γιαννακουδάκη, Γιακουμάκη κοκ (περασμένα στο τρέχον εξάμηνο)
Συνοψίζοντας:
(σύμφωνα με το όριο το μαθημάτων που ανέπτυξα και πριν)
1) αναβαθμολόγηση για το πολύ 2 έτη πριν ή έστω άλλο e
2) όχι πτυχιακή εξεταστική (ή με τη υπόθεση για αυτούς που έχουν 1 με 2 μαθήματα)
3) να μην αλλάξουν τα μαθήματα που θα πρέπει να δηλώνονται τα αντίστοιχα εξάμηνα
υγ: εμένα το τονίζω με συμφέρει η αναδρομηκότητα η pure τρελά στον Κατερίνη έχω 2 τάληρα και 1 6 αλλά δεν το θεωρώ σωστό αλλά και όχι να μην μπορώ να κόψω μαθήματα όπως Γιαννακουδάκη, Γιακουμάκη κοκ (περασμένα στο τρέχον εξάμηνο)
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
Sigelav για τον Κατερίνη έχεις απόλυτο δίκιο! Είχα πάθει και εγώ τα ίδια με σένα. Του είχα βάλει ρήτρα 7 και με πέρασε με 6. Και το κακό είναι ότι δεν ήξερα ότι δεν δέχεται ρήτρα αλλιώς θα το είχα κόψει μόνος μου γιατί ήξερα ότι κάπου τόσο είχα γράψει. Και το ακόμα χειρότερο είναι ότι το μάθημα (Γραμμική Άλγεβρα) το είχα μάθει πολύ καλά αλλά έκανα ένα λάθος στις πράξεις, τα ξανάγραψα όλα από την αρχή και δεν πρόλαβα να γράψω το επόμενο θέμα. 

- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Σχετικά με το Programming απο την εμπειρία που έχουμε όλοι ξέρουμε πολύ καλά πως ανεβαίνεις κατηγορία με τον χρόνο ενασχόλησης σου και μόνο. Συνεπώς εάν δίνεις στο 1ο έτος είναι αρκετά δύσκολο να περνάς με βαθμούς. Απο την άλλη επειδή είναι καθαρά εμπειρικό θέμα(οι γνώσεις της γλώσσας δεν αρκούν μόνο για να είσαι καλός coder) εάν δίνεις σε μεγαλύτερα έτη έχεις μεγάλα ποσοστά επιτυχίας. Για τα μαθηματικά παιδιά το θέμα είναι όχι το βλέπουμε(όχι οι φοιτητές) απο λάθος πλευρά. Ο φοιτητής της πληροφορικής δεν έχει ανάγκη να μάθει μεθοδολογίες, αποδεικτικές διαδικασίες και να εντριφύσει στον μαθηματικό τρόπο σκέψης. Υπάρχουν δόξα το θεό άπειροι μαθηματικοί για να θεραπεύσουν αυτά τα προβλήματα, έχει ανάκγη απο εφαρμοσμένα μαθηματικά. Τι να το κάνω να ξέρω γραφήματα και 10 τρόπους να κανονικοποιώ ένα matrix εάν δεν μπορώ να το εφαρμόσω πρακτικά σε ένα πρόβλημα. Τις μόνες τεχνικές που έμαθα για να χρησιμοποιώ εγώ matrixes, matrix decomposition και μεθοδολογίες σττιστικής ανάλυσης σωστά τις έμαθα απο την εξόρυξη!! Τα μαθηματικά πρέπει να δώσουν στον φοιτητή της πληροφορικής έναν τρόπο σκέψης σχετικό με την εφαρμογή/χρήση τους σαν εργαλείο και όχι στο να δούμε πως θα αποδείξουμε ότι ο newton φέρνει τον πίνακα σε ΑΚΜ.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- lumenintervalum
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2377
- Joined: Thu May 06, 2004 7:06 pm
- Location: somewhere far beyond..
- Contact:
πες τα ρε hdkiller!!όντως τι να τα κάνεις τα μαθηματικά, είτε διακριτά είναι αυτά είτε γραμμική αν δεν μπορείς να δεις τη χρησιμότητά τους σε πρακτικό επίπεδο..Δε σε πείθουν καν!!!Παπαγαλία τα διαβάζεις...
We are just a moment in time
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
- semis19
- Gbyte level
- Posts: 1607
- Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
- Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
- Contact:
silegav, ο Καλαμπούκης εννοεί επανεξέταση στην τρέχουσα περίοδο και εγώ λέω με χρονικό ορίζοντα 2 χρόνων (σου φαίνεται ίδιο;) αλλά όχι πάνω από 2 για γνωστούς λόγους ...silegav wrote:ε τότε να γίνεις πρύτανης...τις ίδιες ιδέες έχετε
Εμένα με συμφέρει τρελά να είναι ν - αναδρομή ... αλλά σε αυτά που λέω συνήθως προσπαθώ να μην κοιτάζω μόνο τον εαυτό μου.
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
- semis19
- Gbyte level
- Posts: 1607
- Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
- Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
- Contact:
Παιδιά, παραξεγήθηκα και εγώ μέσα είμαι να κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για πλήρη αναδρομή της αναβαθ/σης ... αλλά να ξέρετε δεν είναι σωστό ...
Άλλο θεωρία και άλλο πράξη ...




Άλλο θεωρία και άλλο πράξη ...



"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Το ότι η πλειοψηφία συμφωνεί (ή δεν συμφωνεί) σ' ένα θέμα αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η άποψη που υποστηρίζει είναι δίκαια. Εξετάζουμε κάθε θέμα από διάφορες οπτικές γωνίες προσπαθώντας να βρούμε τα υπερ και τα κατά. Αν γράφονται εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις, ο καθένας μας θα έχει μια πληρέστερη εικόνα του θέματος και θα μπορεί να αποφασίσει για την θέση του ορθότερα. Δεν διαφωνούμε για να αντιδικούμε συνεχώς και να γίνονται όλα τα topic πισινός (κάνει και ομοιοκαταληξία
). Αυτό βοηθάει αν μη τι άλλο τους υπέρμαχους της μίας άποψης στο να μπορούν να αντιμετωπίσουν τυχόν επιφυλάξεις και ενστάσεις (του Κάβουρα) με πιο τεκμηριωμένα επιχειρήματα, λόγω της συζήτησης θα που έχει προηγηθεί.

... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...