New physics chip aims to shake up video games

Αναδημοσιεύσεις άρθρων και συζητήσεις με θέμα την τεχνολογία.
Post Reply
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

New physics chip aims to shake up video games

Post by AnINffected » Sat Apr 29, 2006 1:53 pm

SAN FRANCISCO (Reuters) - A Silicon Valley start-up hopes to introduce a lot of bounce, rattle and roll into the video game industry with a new microchip that makes virtual worlds behave as realistically as they look.

For years, video games have been getting prettier thanks to increasingly sophisticated graphics processors.

But crates that don't budge, planks that don't splinter and windows that don't break are a constant complaint of gamers who crave more than just skin-deep realism.

Ageia Technologies Inc. wants to change that with its new PhysX processor, which simulates the physical properties of everything from smoke to rocks.

"What we are offering to the game industry is the ability to make physics and interactivity reach the same level of importance that graphics has," said Manju Hegde, AgeHia's chief executive.

"Physics makes games feel real the way graphics makes games look real," Hegde told Reuters in a recent interview.

Ageia faces a number of obstacles, however, from skeptical gamers grumbling at the prospect of opening their wallets for yet more hardware, to competitors that are putting physics in games using existing chips like a graphics processor.

The chips will go on sale in retail stores in May for about $300, but the price tag is already raising eyebrows in online forums, where gamers are asking whether its worth paying extra for an unproven technology.

Περισσότερα εδώ...


Πηγή:
Reuters
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Post by AnINffected » Sat Apr 29, 2006 1:54 pm

Γμτ... μου κλέψαν την ιδέα... ;)
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Post by tsilochr » Mon May 01, 2006 1:22 pm

ο επεξεργαστής φυσικής ετοιμάζεται εδώ και πολύ καιρό, δεν είναι ιδέα του 2006.
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Post by tsilochr » Mon May 01, 2006 1:26 pm

βγήκε και στο in.gr

Επεξεργαστής Φυσικής φέρνει «επανάσταση» στο χώρο των βιντεοπαιχνιδιών

Image

Σαν Φρανσίσκο

Μια νέα εταιρεία της Σίλικον Βάλει ετοιμάζεται να ταράξει τα νερά στο χώρο των βιντεοπαιχνιδιών λανσάροντας ένα τσιπ που προσομοιώνει τις φυσικές ιδιότητες των αντικειμένων στην οθόνη.

Ο νέος επεξεργαστής, που αναλαμβάζνει αποκλειστικά τους υπολογισμούς φυσικής στα παιχνίδια, συνδυάζεται με συμβατικές κάρτες γραφικών, υπεύθυνες για την ίδια την εικόνα, ώστε να προσφέρει νέα επίπεδα ρεαλισμού. Το νέο τσιπ είναι όμως τόσο απαιτητικο που οι σημερινοί υπολογιστές «στενάζουν».

«Αυτό που προσφέρουμε στην βιομηχανία παιχνιδιών είναι η δυνατότητα να γίνει η φυσική και η διαδραστικότητα το ίδιο σημαντικά όσο τα γραφικά» σχολιάζει στο Reuters ο Μανιού Χετζ, επικεφαλής της εταιρείας Ageia Technologies.

O επεξεργαστής φυσικής, με την ονομασία PhysX έχει ήδη κυκλοφορήσει σε έτοιμα συστήματα για βιντεοπαιχνίδια από την Dell και άλλους κατασκευαστές και αναμένεται στα καταστήματα το Μάιο, με την μάλλον «αλμυρή» τιμή των 300 δολαρίων.

Στους τίτλους παιχνιδιών που υποστηρίζουν τη νέα τεχνολογία, τα παράθυρα για πρώτη φορά σπάνε ρεαλιστικά σε χιλιάδες κομμάτια, τα οχήματα ανατρέπονται ρεαλιστικά και οι εκρήξεις εκτοξεύουν παντού συντρίμμια. Το πρόβλημα, ωστόσο, είναι ότι ο επεξεργαστής φυσικής παράγει τόσα πολλά αντικείμενα ώστε η κάρτα γραφικών αδυνατεί να τα απεικονίσει σε πραγματικό χρόνο σε μεγάλες αναλύσεις και υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης.

Η Ageia, από την πλευρά της, ελπίζει ότι μέχρι να φτάσουν σε ικανοποιητικά επίπεδα οι αποδόσεις των καρτών γραφικών, οι χρήστες θα προτιμήσουν να θυσιάζουν την κορυφαία ποιότητα εικόνας για χάρη του ρεαλισμού.

Η εταιρεία, εξάλλου, έχει συγκεντρώσει μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον, μεταξύ άλλων από την Taiwan Semiconductor Manufacturing, τον μεγαλύτερο εργολάβο κατασκευής τσιπ κατά παραγγελία.

Σύμφωνα με την Ageia πολλά παιχνίδια σύντομα θα προσφέρουν υποστήριξη για τον PhysX, όπως το παιχνίδι στρατιωτικής τακτικής Ghost Recon Advanced Warfighter της γαλλικής Ubisoft, το αναμενόμενο CellFactor της Artificial, όπου οι παίκτες χρησιμοποιούν «νοητικές δυνάμεις» για να καταστρέψουν τους στόχους, καθώς και μια νέα έκδοση του City of Villains, ένα παιχνίδι online role-playing της νοτιοκορεατικής NCSoft.

news.in.gr
Εγώ απλά να προσθέσω ότι τα καλά adventure παιχνίδια δεν χρειάζονται τόση ισχύ, απλά λίγο χιούμορ και καλό σενάριο. Και γι αυτό πέθαναν σαν κατηγορία παιχνιδιών
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Post by The Punisher » Mon May 01, 2006 2:21 pm

Δεν πέθαναν ακόμη...υπάρχουν πολλοί που νοσταλγούν ένα καλό adventure...όπως εγώ :-D Δεν τα έχει ξεχάσει ο κόσμος, απλά περμένουμε την αναγέννηση.. :???:
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Post by AnINffected » Thu May 11, 2006 5:45 pm

Και όμως εγώ πιστεύω οτι ενα τέτοιο τσιπ θα έδινε νέα διάσταση στους γρίφους των adventure games... Φανταστείτε για παράδειγμα ότι ο διαγωνισμός σάλιου στο Monkey Island 2 θα ήταν ακόμη πιο διασκεδαστικός! :lol:

Μην απελπίζεστε, υπάρχει και το DreamFall!Επίσης η εταιρία Tierra επανεκδίδει παλιά adventures της Sierra με ανανεωμένα γραφικά και αρκετή επιτυχία.
Και υπάρχουν αρκετοί νέοι developers και Underground adventures.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Post by The Punisher » Fri May 12, 2006 11:32 am

Νέα PhysiX P1 της Asus

Image

Η ASUSTeK Computer Inc. (Asus) παρουσίασε την κάρτα PhysX P1, η οποία υιοθέτησε την ολοκαίνουργια μονάδα επεξεργασίας PhysX (PhysX Processing Unit - PPU) της Ageia για να προσφέρει στους gamers ένα εντελώς νέο επίπεδο βίντεο ρεαλισμού. Η Asus δηλώνει ότι είναι μία από τις μόνο δύο...

... εταιρείες παγκοσμίως που διαθέτουν την ικανότητα να κατασκευάσουν μονάδες επεξεργασίας PhysX και θα ξεκινήσει τη διάθεση αυτού του νέου προϊόντος αυτό το μήνα.
Σε ένα σύστημα gaming, η CPU (Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας - Central Processing Unit) οδηγεί την τεχνητή νοημοσύνη και τη λογική του παιχνιδιού, ενώ η GPU (Μονάδα Επεξεργασίας Γραφικών - Graphics Processing Unit) προσφέρει τρισδιάστατες οπτικές αναπαραστάσεις. Η μονάδα επεξεργασίας PhysX ανάγει το gaming σε νέα επίπεδα, προσφέροντας πρωτόγνωρη δυναμική κίνηση και αλληλεπίδραση.
Χρησιμοποιώντας τους νόμους της φυσικής για βέλτιστη απόδοση του βίντεο, τα συστήματα με κάρτα PhysX P1 μπορούν πλέον να προσφέρουν προηγμένο ρεαλισμό σε γραφικά που αναδεικνύουν μεταξύ άλλων εκρήξεις, εκτόξευση θραυσμάτων, ροή υγρών, εκτινάξεις νερού και κίνηση που προκαλεί ο αέρας. Κάθε κίνηση θα είναι πλέον διαφορετική, καθώς η κάρτα PhysX P1 βάζει στοπ στα τυποποιημένα animations και στην προκαθορισμένη αλληλεπίδραση.
Πηγή: ComputerTriti.Gr
Post Reply

Return to “Τεχνολογικά Νέα”