Post
by *estrngd » Tue Nov 03, 2009 1:09 am
Η παρακολούθηση ενός μαθήματος νομίζω θα έπρεπε να είναι μια βασική γνωριμία με το αντικείμενο που πραγματεύεται. Όχι βέβαια μια πρόχειρη, μια βασική μεν αλλά σε αυτό το βασικό μια πολύ καλή αρχική γνωριμία, αφού κάθε αντικείμενο μπορεί να πάει πολύ μακριά. Αυτό πώς μπορεί να επιτευχθεί (η καλή βασική γνώση);
1. Με την επικοινωνία στην μητρική γλώσσα. Από τη στιγμή που αυτή είναι τα ελληνικά, τότε θα πρέπει να επικοινωνούμε στα ελληνικά.
2. Με ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΟ υλικό από τον διδάσκοντα, ο οποίος να τιμά το ακροατήριό του (φυσικό ή ηλεκτρονικό) και τον τίτλο του.
3. Ό,τι άλλα...
Από εκεί και πέρα, για όποιον επιθυμεί το συγκεκριμένο αντικείμενο του μαθήματος να το πάει παραπέρα κανείς δεν του το απαγορεύει και φυσικά 90% πιθανολογώ ότι θα διαβάσει αγγλικά κείμενα (πχ man std::vector).
Κατά συνέπεια, ας δίνουν οι διδάσκοντες βάρος στην διδασκαλία τους, να μην ξεκινάνε δηλαδή να χτίζουν από τον 3ο όροφο (σιγά μην κάνουν και αυτό) αλλά από τα θεμέλια. Εκεί, μπορούν να χρησιμοποιούνται οι αγγλικοί όροι (πχ bit, Byte, vector). Για παράδειγμα, όταν το 90% των βιβλίων (λέω ένα ποσοστό) αποκαλεί το bit bit, δεν μπορεί εσύ να θες σώνει και καλά να το λες δυφίο. Aκόμα και την λέξη διάνυσμα, την ακούσαμε από αυτό το τμήμα ίσως πρώτα ως μαθηματική έννοια.
Όμως, για την επίτευξη του βασικού σκοπού του μαθήματος δεν θα πεις και "In worldwide informatics, bit has been established as the least data unit ...... ".
Ξαναλέω ότι για μένα (και) οι αγγλικές όμως διαφάνειες είναι ένδειξη αδιαφορίας προς τους ενδιαφερομένους, κάτι που και με τα παραπάνω δείχνω ότι είναι και άτοπο για το τμήμα μας. Δηλαδή πολλές φορές οι διαφάνειες ή οι σημειώσεις ή τα βιβλία είναι ο ορισμός της αρπακολ@δουλειάς.
Βάρα μωρέ μια διαφάνεια εκεί πέρα... Και λίγες υποχρεωτικές εργασίες... Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...