Βασικά γιατί να μην θέλει να τα αναβαθμίσουν?XaviannNJ wrote:ultimate_aektzis wrote:Ναι, πιθανον να μην θελει να τα αναβαθμισουν.
Αν μιλάμε για προγράμματα σαν το msn γιατί δεν τα απεγκαθιστούν τελείως να βρούμε κι εμείς την ησυχία μας?
Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
- lost_noni_dw
- Mbyte level
- Posts: 538
- Joined: Wed Mar 03, 2010 9:29 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Το εργαστηριο υποτιθεται ειναι για ακαδημαικους σκοπους. Το εν λογω προγραμμα δεν εχει να κανει με κατι ακαδημαικο. Και ενταξει, νομιζω πολυ θεμα το κανετε οταν υπαρχουν μια χαρα web apps να κανετε την δουλεια σας. Ακομα και hotmail web messenger εχει βγαλει η ms. Kαι οι περισσοτεροι(θελω να πιστευω) εχουν στο στικακι τους portable apps με κανα pidgin μεσα.
- lost_noni_dw
- Mbyte level
- Posts: 538
- Joined: Wed Mar 03, 2010 9:29 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Το msn νομίζω ότι είναι το τελευταίο πρόγραμμα που χρειάζεται αναβάθμιση.Ας φτιάξουν όλα τα άλλα που χρειάζονται τα labs.
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Δεν διαφωνω αλλα μου ζητηθηκε να παρεμβω ως λεγεωναριος.
- lost_noni_dw
- Mbyte level
- Posts: 538
- Joined: Wed Mar 03, 2010 9:29 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Και για κάτι άλλο που ειπώθηκε πιο πάνω,ότι δηλαδή να μην μπορούμε να μπαίνουμε facebook και τέτοια συμφωνώ και με το παραπάνω.Μου έχει τύχει πολλές φορές να έχω εργαστήριο,να μην βρίσκω θέση και να τη βγάζω σε καμιά χαλασμένη καρέκλα χωρίς υπολογιστή.Και βλέπεις μετά από κάνα τέταρτο οι μισοί να έχουν μπει facebook και εσύ που θες να παρακολουθήσεις να μην μπορείς.Ε έλεος. Ή ακόμη και αν δεν έχεις μάθημα και θες να κάνεις εργασία πάλι υπάρχουν παρόμοιες καταστάσεις.Όπως είπε κ ο ultimate εκπαιδευτικά εργαστήρια είναι,όχι internet cafe.
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Αυτό με το fb λύνεται πολύ εύκολα με έναν proxy. Τώρα γιατί δεν το κάνουν μην με ρωτάς.lost_noni_dw wrote:Και για κάτι άλλο που ειπώθηκε πιο πάνω,ότι δηλαδή να μην μπορούμε να μπαίνουμε facebook και τέτοια συμφωνώ και με το παραπάνω.Μου έχει τύχει πολλές φορές να έχω εργαστήριο,να μην βρίσκω θέση και να τη βγάζω σε καμιά χαλασμένη καρέκλα χωρίς υπολογιστή.Και βλέπεις μετά από κάνα τέταρτο οι μισοί να έχουν μπει facebook και εσύ που θες να παρακολουθήσεις να μην μπορείς.Ε έλεος. Ή ακόμη και αν δεν έχεις μάθημα και θες να κάνεις εργασία πάλι υπάρχουν παρόμοιες καταστάσεις.Όπως είπε κ ο ultimate εκπαιδευτικά εργαστήρια είναι,όχι internet cafe.
Μάλλον γιατί δεν αποτελεί κίνδυνο για την ασφάλεια, όπως το ping και το tracert .
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Κανείς καθηγητής δεν αναγκάζει κανέναν φοιτητή να κάνει την εργασία σε κάποιο περιβάλλον... Απλά αναφέρει ποια θεωρεί καλύτερα εργαλεία (πιο εύκολα συνήθως για μια εισαγωγή). Προσωπικά από το τρίτο έτος (τέλη του 2002) έκανα τις εργασίες σε .net (όταν το .net είχε πρωτοβγεί) και κανείς καθηγητής δε μου είπε όχι. Απλά τον ενημέρωνα ότι θα χρησιμοποιούσα C# και μου έλεγε OK, ωστόσο θα είναι πιο δύσκολο στο να με βοηθήσει.
Αυτό με το δημόσιο υπάλληλο το έγραψα για την αναφορά ότι η Γερμανία γύρισε στο open source... Πήγε, είδε και απήλθε....
Αυτό με το δημόσιο υπάλληλο το έγραψα για την αναφορά ότι η Γερμανία γύρισε στο open source... Πήγε, είδε και απήλθε....
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
βασεις δεδομενων πχ, δεν σε υποχρεωνουν καθολου να κανεις την εργασια σε καποιο περιβαλλον...
wait, wut?
θελεις να πεις οτι αμα πηγαινα και τους ελεγα πως θα εκανα την εργασια σε mysql πχ θα μου ελεγαν απλα οκ;
wait, wut?
θελεις να πεις οτι αμα πηγαινα και τους ελεγα πως θα εκανα την εργασια σε mysql πχ θα μου ελεγαν απλα οκ;
- stranger
- Mbyte level
- Posts: 512
- Joined: Fri Nov 26, 2010 3:14 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Athens, Greece
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Ακριβώς! Δε γινόταν να την κάνουμε σε MySQL γιατί ζητάγαν και T-SQL.chriskin wrote:βασεις δεδομενων πχ, δεν σε υποχρεωνουν καθολου να κανεις την εργασια σε καποιο περιβαλλον...
wait, wut?
θελεις να πεις οτι αμα πηγαινα και τους ελεγα πως θα εκανα την εργασια σε mysql πχ θα μου ελεγαν απλα οκ;
Άλλωστε τα δύο συστήματα διαφέρουν σημαντικά. Και σίγουρα ο SQL Server είναι πιο εύκολος στη χρήση αλλά απ' όλα τα RDBMS διαλέξανε το λιγότερο OS-independent! Ας διαλέγαν Oracle κι ας μην την συμπαθώ σαν εταιρία.
Το ίδιο θα διαφωνούσα φυσικά αν μας υποχρέωναν σε μια εργασία να χρησιμοποιούμε ένα εργαλείο ή ένα IDE μόνο για Linux. Στη C++ χρησιμοποιούσαμε τον gcc και στα λειτουργικά ασχοληθήκαμε με το UNIX. Όμως στην πρώτη περίπτωση υπήρχε το cygwin και o mingw ενώ στη δεύτερη μπαίναμε στη niovi μέσω putty. Δεν χρειάστηκε κανένας φοιτητής να βάλει Linux ή FreeBSD πχ για να κάνει τις εργασίες...βλέπετε πού το πάω;
- nachos
- Gbyte level
- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Θα συμφωνήσω για το dual boot Windows/Linux στα labs καθώς και γενικότερα με τη φιλοσοφία πως ο φοιτητής πληροφορικής θα έπρεπε να έχει τη δυνατότητα να μυηθεί σε όσες περισσότερες τεχνολογίες είναι δυνατόν κατα τη διάρκεια της ακαδημαικής του πορείας, η για την ακρίβεια, να διευκολείνεται από το πανεπιστήμειο στο να το πράξει. Άλλωστε, το ένα από τα μεγαλύτερα διδάγματα του πανεπιστημίου, είναι πως η γνώση είναι εκεί έξω, και είναι διαθέσιμη για όλους να την αποκτήσουν, αρκεί φυσικά να έχουν τη θέληση να το πράξουν.
Σε πρακτικό επίπεδο είναι πολύ απλό να υλοποιηθεί, καθώς με μια LTS έκδοση του Ubuntu ο εκάστοτε admin "καθαρίζει" για μια τριετία. Προφανώς το να χρειάζεται ενα maintenance μια φορά στα τρία χρόνια, είναι σχετικά ανύπαρκτο σαν φόρτος εργασίας. Plus, το Ubuntu έχει τη δυνατότητα να "κερδίσει" τον μέσο πληροφορικάριο μιας που είναι η μακράν συνεπέστερη και επαγγελματικότερη διανομή, με αλματώδη βελτίωση τα τελευταία χρόνια. Το slogan άλλωστε "Ubuntu, Linux for human beings" διόλου τυχαίο...
Για τον ίδιο λόγο όμως που είναι απαραίτητη η μύηση στα "ανοιχτά" εργαλεία, είναι επίσης και στα "κλειστά" (αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο). Συγκεκριμένα, η χρήση των τεχνολογιών της Microsoft έχει ελάχιστη έως μηδαμινή απορόφηση στο Ελληνικό πανεπιστήμιο, και είναι πραγματικά ατυχές, αφενώς μεν γιατί εδώ και χρόνια μέσω του msdnaa κάθε φοιτητής έχει διαθέσιμη όλη τη γκάμα software/development tools της MS, αφετέρου δε γιατί γενικά το .NET framework "παίζει" πάρα πολύ στην αγορά εργασίας και η εξοικείωση με αυτό αποτελεί σημαντικό ατού για τον καθένα.
Τέλος, θα σταθώ λίγο στο τελευταίο post του stranger για τον SQL Server, τον οποίον θεωρώ διαχρονικά το καλύτερο, με τεράστια διαφορά από το δεύτερο dbms. Πρωτού ξινίσετε με αυτή την πρόταση, τσεκάρετε αυτό το link, με τις προσθήκες της MySQL από την έκδοση 5 κι έπειτα:
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/ ... shell.html
Κοινώς, η MySQL 4, την οποία πολλοί από μας είχαμε την "εξέχουσα τιμή" να χρησιμοποιήσουμε στα "νιάτα" μας, ήταν ένα dbms αρκετά καλό για να το βάψεις μπλέ και να το πετάξεις στη θάλασσα. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο
Ως εκ τούτου λοιπόν φαντάζομαι προέκυψε και αυτό το "αδικαιολόγητο" κόλλημα του κου. Βασάλου να διδάσκει το μάθημα με χρήση MS SQL Server. Όσο για την Oracle, με δύο λέξεις είναι απλά και οι εφτά πληγές του φαραώ μαζί. Έχετε τα κότσια να τις υποστείτε;
Σε πρακτικό επίπεδο είναι πολύ απλό να υλοποιηθεί, καθώς με μια LTS έκδοση του Ubuntu ο εκάστοτε admin "καθαρίζει" για μια τριετία. Προφανώς το να χρειάζεται ενα maintenance μια φορά στα τρία χρόνια, είναι σχετικά ανύπαρκτο σαν φόρτος εργασίας. Plus, το Ubuntu έχει τη δυνατότητα να "κερδίσει" τον μέσο πληροφορικάριο μιας που είναι η μακράν συνεπέστερη και επαγγελματικότερη διανομή, με αλματώδη βελτίωση τα τελευταία χρόνια. Το slogan άλλωστε "Ubuntu, Linux for human beings" διόλου τυχαίο...
Για τον ίδιο λόγο όμως που είναι απαραίτητη η μύηση στα "ανοιχτά" εργαλεία, είναι επίσης και στα "κλειστά" (αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο). Συγκεκριμένα, η χρήση των τεχνολογιών της Microsoft έχει ελάχιστη έως μηδαμινή απορόφηση στο Ελληνικό πανεπιστήμιο, και είναι πραγματικά ατυχές, αφενώς μεν γιατί εδώ και χρόνια μέσω του msdnaa κάθε φοιτητής έχει διαθέσιμη όλη τη γκάμα software/development tools της MS, αφετέρου δε γιατί γενικά το .NET framework "παίζει" πάρα πολύ στην αγορά εργασίας και η εξοικείωση με αυτό αποτελεί σημαντικό ατού για τον καθένα.
Τέλος, θα σταθώ λίγο στο τελευταίο post του stranger για τον SQL Server, τον οποίον θεωρώ διαχρονικά το καλύτερο, με τεράστια διαφορά από το δεύτερο dbms. Πρωτού ξινίσετε με αυτή την πρόταση, τσεκάρετε αυτό το link, με τις προσθήκες της MySQL από την έκδοση 5 κι έπειτα:
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/ ... shell.html
Κοινώς, η MySQL 4, την οποία πολλοί από μας είχαμε την "εξέχουσα τιμή" να χρησιμοποιήσουμε στα "νιάτα" μας, ήταν ένα dbms αρκετά καλό για να το βάψεις μπλέ και να το πετάξεις στη θάλασσα. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο
Ως εκ τούτου λοιπόν φαντάζομαι προέκυψε και αυτό το "αδικαιολόγητο" κόλλημα του κου. Βασάλου να διδάσκει το μάθημα με χρήση MS SQL Server. Όσο για την Oracle, με δύο λέξεις είναι απλά και οι εφτά πληγές του φαραώ μαζί. Έχετε τα κότσια να τις υποστείτε;
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
I beg to differ. Δεν είναι δουλειά του πανεπιστημίου να δώσει ατού για εργασία. Αυτό (πρέπει να) είναι παράπλευρο. Δουλειά του είναι να σε μάθει 5-10 βασικά πράγματα για την επιστήμη και καλώς ή κακώς ένα framework μιας εταιρίας δεν είναι μέρος της, ακόμα και αν έχει επικρατήσει (σχεδόν) καθολικά στην αγορά εργασίας.nachos wrote:αφετέρου δε γιατί γενικά το .NET framework "παίζει" πάρα πολύ στην αγορά εργασίας και η εξοικείωση με αυτό αποτελεί σημαντικό ατού για τον καθένα.
Για να γίνω λίγο πιο κατανοητός, με την ίδια λογική, αντί για λειτουργικά συστήματα, θα έπρεπε να κάνουμε web design/development στα υποχρεωτικά, γιατί τα λειτουργικά συστήματα είναι (ουσιαστικά) άχρηστα στην (μέση) αγορά εργασίας ενώ αντίθετα το web design έχει μεγάλη απήχηση.
Παρότι μιλάω εκ του ασφαλούς, καθώς δεν είχα ποτέ τον κ.Βασσάλο(είχα όμως αναγκαστεί να βάλω windows λόγω άλλου μαθήματος), υποθέτω όλοι θα ήθελαν την επιλογή, ακόμα και αν την επέλεγαν λίγοι ή ελάχιστοι.nachos wrote:Ως εκ τούτου λοιπόν φαντάζομαι προέκυψε και αυτό το "αδικαιολόγητο" κόλλημα του κου. Βασάλου να διδάσκει το μάθημα με χρήση MS SQL Server. Όσο για την Oracle, με δύο λέξεις είναι απλά και οι εφτά πληγές του φαραώ μαζί. Έχετε τα κότσια να τις υποστείτε;
Επίσης, και η Java πλέον ανήκει στην Oracle Αν αποφασιστεί να αλλάξουμε γλώσσα, θα έχει γέλιο το "ξύλο" που θα πέσει για το ποια θα την αντικαταστήσει
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
- nachos
- Gbyte level
- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Το παράδειγμα σου είναι ατυχές, καθώς περιγράφει την αντικατάσταση ενός γνωστικού αντικειμένου, με ένα άλλο. Εδώ μιλαμε για την διδασκαλία του ίδιου γνωστικού αντικειμένου με διαφορετικά εργαλεία. Και δεν υπάρχει καμία διαφορά του να μάθεις programming σε C# ή VB .ΝΕΤ αντί σε Java. Εκτώς αν κάνει τη διαφορά η δαιμονοποίηση της Microsoft επειδή είναι εταιρικός κολοσσός. By the way, τα περισσότερα frameworks που χρησιμοποιούνται για development έχουν αναπτυχθεί απο κάποια εταιρία. J2SE/EE by Sun-Oracle, Qt by Nokia, MySQL etc. Τι σημαίνει αυτό; Η μήπως τη διαφορά την κάνει το ότι τα frameworks αυτά είναι είτε opensource είτε free to use;marios wrote:I beg to differ. Δεν είναι δουλειά του πανεπιστημίου να δώσει ατού για εργασία. Αυτό (πρέπει να) είναι παράπλευρο. Δουλειά του είναι να σε μάθει 5-10 βασικά πράγματα για την επιστήμη και καλώς ή κακώς ένα framework μιας εταιρίας δεν είναι μέρος της, ακόμα και αν έχει επικρατήσει (σχεδόν) καθολικά στην αγορά εργασίας.
Για να γίνω λίγο πιο κατανοητός, με την ίδια λογική, αντί για λειτουργικά συστήματα, θα έπρεπε να κάνουμε web design/development στα υποχρεωτικά, γιατί τα λειτουργικά συστήματα είναι (ουσιαστικά) άχρηστα στην (μέση) αγορά εργασίας ενώ αντίθετα το web design έχει μεγάλη απήχηση.
Επίσης, το ότι δεν είναι αυτοσκοπός του πανεπιστημίου να σου δώσει ατού για την αγορά (που ισχύει), δεν σημαίνει ότι πρέπει σκοπίμως να στο στερεί. Με την ίδια λογική, και για να φέρω παραπλήσιο με το δικό σου παράδειγμα, δεν θα έπρεπε ποτέ να διδάσκονται τεχνολογίες web design, γιατί είναι πολύ εφαρμοσμένες στην αγορά. Αρκεί το html project που κάναμε στην Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών, όπου γράφουμε όλο τον κώδικα σε notepad, για να νιώθουμε και το essence of pure programming.
Το point είναι να κρατάμε ανοιχτούς τους ορίζοντες μας. Όσο κλειστόμυαλο είναι να απορίπτουμε τις ανοιχτές λύσεις, άλλο τόσο είναι και να τις θεωρούμε μονόδρομο.
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Ακριβώς γι'αυτό το τόνισα ότι το γράφω σε προσπάθεια να γίνω πιο κατανοητός(συνήθως δίνεις ένα ακραίο παράδειγμα ώστε να γίνει πιο φανερή η διαφορά).nachos wrote:Το παράδειγμα σου είναι ατυχές, καθώς περιγράφει την αντικατάσταση ενός γνωστικού αντικειμένου, με ένα άλλο
Προγραμματισμό μαθαίνεις με κάθε γλώσσα(με κάποιες εμφανείς εξαιρέσεις στυλ brainfuck( ) ή ακραίες (π.χ. assembly)), απλά αλλάζει το πόσο low-level θες να πας. Αν θες την γνώμη μου, καλύτερα να ξεκινάγαμε από C++ και όχι από Java ή οποιαδήποτε άλλη high(er)-level (OO) γλώσσα, ώστε να μαθαίναμε καλύτερα και τι παίζει με την μνήμη(και να μαθαίναμε να κάνουμε και λίγο κανονικό debugging).nachos wrote:Εδώ μιλαμε για την διδασκαλία του ίδιου γνωστικού αντικειμένου με διαφορετικά εργαλεία. Και δεν υπάρχει καμία διαφορά του να μάθεις programming σε C# ή VB .ΝΕΤ αντί σε Java.
Δεν δαιμονοποιώ κανέναν. Η Microsoft κάνει την δουλειά της, προσπαθεί να κρατήσει τους χρήστες της σε αυτή(και τα προϊόντα της) και πολύ καλά κάνει. Η Java έχει αρκετά χρόνια παραπάνω στην πλάτη της(1995 αντί για 2002) με ότι αυτό συνεπάγεται και έχει επίσημα versions για OS εκτός windows(σε αντίθεση με το .NET που έχει μόνο το mono project που (φυσικά) δεν είναι επίσημο).nachos wrote:Εκτώς αν κάνει τη διαφορά η δαιμονοποίηση της Microsoft επειδή είναι εταιρικός κολοσσός.
Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοώ. Μέρος της επιστήμης είναι το μάθημα που διδάσκεται. Μέρος του μαθήματος(και κατά συνέπεια της επιστήμης) είναι η εργασία που έχουμε να παραδώσουμε. Μέρος της εργασίας(και κατά συνέπεια και του μαθήματος και της επιστήμης) δεν είναι τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε για αυτή. Αυτό έγραψα και τίποτα παραπάνω.nachos wrote:By the way, τα περισσότερα frameworks που χρησιμοποιούνται για development έχουν αναπτυχθεί απο κάποια εταιρία. J2SE/EE by Sun-Oracle, Qt by Nokia, MySQL etc. Τι σημαίνει αυτό; Η μήπως τη διαφορά την κάνει το ότι τα frameworks αυτά είναι είτε opensource είτε free to use;
Και ναι, κατά την γνώμη μου φυσικά και παίζει ρόλο το ότι είναι opensource ή free to use, για τον απλό λόγο ότι αυτά είναι δωρεάν όσο είμαστε στο πανεπιστήμιο. Μόλις τελειώσουμε θα πρέπει να δίνουμε λεφτά για να τα αποκτήσουμε.
Προσωπικά, προτιμώ να έχω μάθει να χειρίζομαι πράγματα που θα τα έχω δωρεάν ανεξάρτητα από το αν θα είμαι στο πανεπιστήμιο ή σε δουλειά ή άνεργος, εκτός αν δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική.
Δικό σου συμπέρασμα αυτό. Το μάθημα που έχουμε σαν επιλογής είναι μια χαρά για όποιον θέλει να ασχοληθεί. Απο κει και πέρα, το html project + το project των βάσεων(που έχει μέσα site) για μένα είναι αρκετά σαν εργασίες σε υποχρεωτικά μαθήματα πάνω στον τομέα.nachos wrote:Επίσης, το ότι δεν είναι αυτοσκοπός του πανεπιστημίου να σου δώσει ατού για την αγορά (που ισχύει), δεν σημαίνει ότι πρέπει σκοπίμως να στο στερεί. Με την ίδια λογική, και για να φέρω παραπλήσιο με το δικό σου παράδειγμα, δεν θα έπρεπε ποτέ να διδάσκονται τεχνολογίες web design, γιατί είναι πολύ εφαρμοσμένες στην αγορά. Αρκεί το html project που κάναμε στην Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών, όπου γράφουμε όλο τον κώδικα σε notepad, για να νιώθουμε και το essence of pure programming.
Ο καθένας μπορεί να ασχοληθεί με ότι θέλει. Το πανεπιστήμιο θα έπρεπε να έχει εργασίες που να μην απαιτούν ούτε ανοιχτά ούτε κλειστά εργαλεία.nachos wrote:Το point είναι να κρατάμε ανοιχτούς τους ορίζοντες μας. Όσο κλειστόμυαλο είναι να απορίπτουμε τις ανοιχτές λύσεις, άλλο τόσο είναι και να τις θεωρούμε μονόδρομο.
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
- ja_the_invincible
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2414
- Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Κάπου στο matrix...
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
++marios wrote: Προγραμματισμό μαθαίνεις με κάθε γλώσσα(με κάποιες εμφανείς εξαιρέσεις στυλ brainfuck( ) ή ακραίες (π.χ. assembly)), απλά αλλάζει το πόσο low-level θες να πας. Αν θες την γνώμη μου, καλύτερα να ξεκινάγαμε από C++ και όχι από Java ή οποιαδήποτε άλλη high(er)-level (OO) γλώσσα, ώστε να μαθαίναμε καλύτερα και τι παίζει με την μνήμη(και να μαθαίναμε να κάνουμε και λίγο κανονικό debugging).
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
- nachos
- Gbyte level
- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Αυτό το θέμα με τη C++ δεν το πιάνω, γιατί πρέπει να είναι κάποιου είδους φετίχ. Πότε δεν κατάλαβα τον ισχυρισμό ότι η C++ σε διδάσκει καλύτερα memory management, εκτώς αν οι pointers και τα deletes προκαλούν τόσο δέος. Αυτό με το debbuging δεν έχει τύχει να ξανακούσω, σε ό,τι γλώσσα και να γράφεις το τροπάρι ίδιο είναι: breakpoints, prints, asserts και άγιος ο θεός.
Συμφωνώ απόλυτα στο ότι ο καθένας μπορεί να ασχοληθεί με ό,τι θέλει. Το θέμα είναι πως η σχολή οφείλει να δώσει έναυσμα προς πάσα κατεύθυνση. Και στο μάθημα των Βάσεων επί παραδείγματι, δεν βλέπω τι πρόβλημα δημιουργείται από την χρήση του sql server, όταν σε ένα κάρο άλλα μαθήματα μπορεί ο καθένας να χρησιμοποιήσει ό,τι dbms θέλει για να χτίσει το back-end του. So simple!
Δυστυχώς το πρόβλημα είναι πως δεν συνεπάγεται και πολλά απαραίτητα. Σε αυτό θα πιαστώ από ένα σχόλιο του Ισοβίτη που έτυχε να διαβάσω, πως δεν νοείται να κάνεις μάθημα επικοινωνίας ανθρώπου - υπολογιστή σε linux. Ο βασικός λόγος για τον οποίο ισχύει, είναι πως η Java έχει αποτύχει παταγωδώς στο να δώσει ένα presentation api της προκοπής. Όταν στο .NET μιλάμε (εδώ και μερικά χρόνια, αλλά ) πλέον (ώριμα) για τελείως διαφορετική διάσταση στο presentation με WPF (πράγμα που ο CSharp-άκιας Ισοβίτης φαίνεται να ξέρει πολύ καλά), στη Java έχουμε ξεμείνει με τη σαχλαμάρα που ακούει στο όνομα Swing, όπου χρειάζεσαι ένα εκατομμύριο γραμμές κώδικα για να τοποθετήσεις ένα button σε σχετική διάταξη με το παραπάνω textbox, σε σχετική απόσταση από το παραδίπλα label με το τσούκου τσούκου διάκενο από την κορφή του παραθύρου, και όπου θεωρούμε επανάσταση τον gui builder του neatbeans. Sorry, αλλά δεν βλέπω για ποιον λόγο πρέπει να παραμένει κανείς σε αυτές τις λογικές όταν υπάρχει η δυνατότητα για κάτι καλύτερο!marios wrote: Η Java έχει αρκετά χρόνια παραπάνω στην πλάτη της(1995 αντί για 2002) με ότι αυτό συνεπάγεται
Συμφωνώ απόλυτα στο ότι ο καθένας μπορεί να ασχοληθεί με ό,τι θέλει. Το θέμα είναι πως η σχολή οφείλει να δώσει έναυσμα προς πάσα κατεύθυνση. Και στο μάθημα των Βάσεων επί παραδείγματι, δεν βλέπω τι πρόβλημα δημιουργείται από την χρήση του sql server, όταν σε ένα κάρο άλλα μαθήματα μπορεί ο καθένας να χρησιμοποιήσει ό,τι dbms θέλει για να χτίσει το back-end του. So simple!
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Αυτό για την C++ χωράει πολύ συζήτηση. Μετά από χρόνια έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ευτυχώς που η πρώτη μας γλώσσα ΔΕΝ είναι η C++, γιατί πολλοί θα παράταγαν τη σχολή από το 1ο εξάμηνο.
- nachos
- Gbyte level
- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
+1nickpro wrote:Αυτό για την C++ χωράει πολύ συζήτηση. Μετά από χρόνια έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ευτυχώς που η πρώτη μας γλώσσα ΔΕΝ είναι η C++, γιατί πολλοί θα παράταγαν τη σχολή από το 1ο εξάμηνο.
Στο άκουσμα της C++ οι περισσότεροι συνάδελφοι μου ξινίζουν. Και μιλάμε για ανθρώπους με 20+ χρόνων επαγγελματικής εμπειρίας στο development. Θυμάμαι επίσης τη θρυλική αφήγηση του Μάριου Συντιχάκη (για όσους τον γνωρίζουν) την οποία κάνω πάραυτα quote
What more do you need?Μάριος Συντιχάκης wrote:Πριν αρκετά χρόνια ήμουν C++ developer, και σε κάποια φάση έτυχε να αγοράσω ένα βιβλίο για τα "100 recipies σε C++ που δεν γνωρίζετε" (σσ. κάπως έτσι δεν θυμάμαι ακριβώς). Αφού το διάβασα, το έκλεισα και είπα πως αυτή η γλώσσα δεν είναι για μένα!
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Με την C(++) ξέρεις κάθε δεδομένη στιγμή τι γίνεται στην μνήμη σου γιατί δεν έχεις το JVM να κάνει την δουλειά για σένα. Δεν προκαλεί κανένα δέος, αλλά επειδή έχεις τον έλεγχο σε θέματα βελτιστοποίησης είναι ασύγκριτα προτιμότερη από κάθε high-level γλώσσα. Και προφανώς για εκπαιδευτικούς σκοπούς, όσο πιο καλά καταλαβαίνεις τι γίνεται "κάτω", τόσο πιο σωστά μπορείς να δουλέψεις "πάνω".nachos wrote:Αυτό το θέμα με τη C++ δεν το πιάνω, γιατί πρέπει να είναι κάποιου είδους φετίχ. Πότε δεν κατάλαβα τον ισχυρισμό ότι η C++ σε διδάσκει καλύτερα memory management, εκτώς αν οι pointers και τα deletes προκαλούν τόσο δέος. Αυτό με το debbuging δεν έχει τύχει να ξανακούσω, σε ό,τι γλώσσα και να γράφεις το τροπάρι ίδιο είναι: breakpoints, prints, asserts και άγιος ο θεός.
Για το debugging, και εγώ το ίδιο νόμιζα μέχρι που έκανα την πτυχιακή μου. Μετά από ένα γερό κάψιμο με gdb, κατάλαβα ότι το debugging που έκανα για την Java(ακόμα και στα μεγάλα projects, λέγε με κατανεμημένα) ήταν τραγικό
Δεν είπα πουθενά ότι είναι το linux προτιμότερο από τα windows, ούτε η java προτιμότερη από .ΝΕΤ σε θέματα HCI. Και ειδικά εγώ δεν θα μπορούσα να έχω γνώμη γιατί αυτοί οι τομείς μου είναι σχετικά αδιάφοροι.nachos wrote:Δυστυχώς το πρόβλημα είναι πως δεν συνεπάγεται και πολλά απαραίτητα. Σε αυτό θα πιαστώ από ένα σχόλιο του Ισοβίτη που έτυχε να διαβάσω, πως δεν νοείται να κάνεις μάθημα επικοινωνίας ανθρώπου - υπολογιστή σε linux. Ο βασικός λόγος για τον οποίο ισχύει, είναι πως η Java έχει αποτύχει παταγωδώς στο να δώσει ένα presentation api της προκοπής. Όταν στο .NET μιλάμε (εδώ και μερικά χρόνια, αλλά ) πλέον (ώριμα) για τελείως διαφορετική διάσταση στο presentation με WPF (πράγμα που ο CSharp-άκιας Ισοβίτης φαίνεται να ξέρει πολύ καλά), στη Java έχουμε ξεμείνει με τη σαχλαμάρα που ακούει στο όνομα Swing, όπου χρειάζεσαι ένα εκατομμύριο γραμμές κώδικα για να τοποθετήσεις ένα button σε σχετική διάταξη με το παραπάνω textbox, σε σχετική απόσταση από το παραδίπλα label με το τσούκου τσούκου διάκενο από την κορφή του παραθύρου, και όπου θεωρούμε επανάσταση τον gui builder του neatbeans. Sorry, αλλά δεν βλέπω για ποιον λόγο πρέπει να παραμένει κανείς σε αυτές τις λογικές όταν υπάρχει η δυνατότητα για κάτι καλύτερο!
Αυτό που είπα είναι ότι ακόμα και στην HCΙ που το .NET μπορεί να είναι ανώτερο(όπως λέτε), πρέπει να δίνεται η δυνατότητα να γράψω σε ότι θέλω εγώ. Αν αυτό που έφτιαξα δεν είναι καλό, ας φανεί στον βαθμό μου.
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ούτε αυτό. Το μάθημα λέγεται "Βάσεις δεδομένων", όχι "Βάσεις Δεδομένων με χρήση SQL Server". Η εργασία ας ήταν abstract ως προς τα εργαλεία, ώστε να μπορεί ο καθένας να κάνει την επιλογή του και ας ήταν ο SQL Server ως "συμβουλή".nachos wrote:Συμφωνώ απόλυτα στο ότι ο καθένας μπορεί να ασχοληθεί με ό,τι θέλει. Το θέμα είναι πως η σχολή οφείλει να δώσει έναυσμα προς πάσα κατεύθυνση. Και στο μάθημα των Βάσεων επί παραδείγματι, δεν βλέπω τι πρόβλημα δημιουργείται από την χρήση του sql server, όταν σε ένα κάρο άλλα μαθήματα μπορεί ο καθένας να χρησιμοποιήσει ό,τι dbms θέλει για να χτίσει το back-end του. So simple!
Το κακό σε αυτό που είναι;nickpro wrote:Αυτό για την C++ χωράει πολύ συζήτηση. Μετά από χρόνια έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ευτυχώς που η πρώτη μας γλώσσα ΔΕΝ είναι η C++, γιατί πολλοί θα παράταγαν τη σχολή από το 1ο εξάμηνο.
Ο στόχος δεν είναι να "κρατάμε" φοιτητές, είναι να μαθαίνουμε κάποια βασικά πράγματα. Και ναι, ένα από τα πλέον σημαντικά είναι να μάθεις να γράφεις κώδικα έχοντας στα υπόψην και το memory management.
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
- ja_the_invincible
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2414
- Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Κάπου στο matrix...
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Μια μικρή παρέμβαση :nachos wrote: όπου χρειάζεσαι ένα εκατομμύριο γραμμές κώδικα για να τοποθετήσεις ένα button σε σχετική διάταξη με το παραπάνω textbox, σε σχετική απόσταση από το παραδίπλα label με το τσούκου τσούκου διάκενο από την κορφή του παραθύρου, και όπου θεωρούμε επανάσταση τον gui builder του neatbeans. Sorry, αλλά δεν βλέπω για ποιον λόγο πρέπει να παραμένει κανείς σε αυτές τις λογικές όταν υπάρχει η δυνατότητα για κάτι καλύτερο!
Το να χρησιμοποιείς απευθείας JButtons και Text boxes είναι αρκετά ερασιτεχνικό στο gui της Java από την στιγμή ειδικά που με ένα Extend και μια απλή επέμβαση στην repaint method μπορείς να κάνεις ΟΤΙ ΘΕΣ , και εννοείται και να φτιάξεις τις συντεταγμένες.Συγκριτικά με την C# ειδικά το πακέτο Swing της Java προσφέρει άπειρες δυνατότητες ειδικά για όσους δουλεύουν με συντεταγμένες και paint.Εκεί που χάνει η Java είναι ότι δεν έχει αναπτύξει ένα περιβάλλον που να προσφέρει ευκολίες ανάλογα με την χρήση , όπως το Xna.
Αυτό περί UI αν και νομίζω ότι βγαίνουμε εκτός θέματος
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
- nachos
- Gbyte level
- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
No offence, αλλά αυτό το "το JVM κάνει τη δουλειά για σένα" είναι το μεγαλύτερο παραμύθι που έχω ακούσει. Οκ, το JVM έχει αυτόματο garbage collection ενώ στη C++ κάνεις specifically delete. Τι σημαίνει αυτό; Ακόμα και με το delete, τα objects σου περνάνε σε zombi state μέχρι να γίνουν overwritten από κάτι άλλο. Οπότε big a deal. Από κει και πέρα, η κακή υλοποίηση είναι κακή υλοποίηση either way και δεν υπάρχει κάτι στη C++ ούτε στη Java που να σε σώζει από αυτό. Ίσα ίσα που στη C++, αφενός μεν βρίσκεσαι πολλές φορές εκτεθιμένος από τα libraries της (λέγε με πάλαι ποτέ strlen που διάβαζε όλη τη μνήμη μέχρι να συναντήσει το '\0') και αφετέρου δε από τις χακεριές που σου επιτρέπει η ίδια η γλώσσα λόγω της low level αλλά και άναρχης πολλές φορές φύσης της. (πραγματικά δεν έπρεπε να το ανοίξουμε αυτό το θέμα )
@ja
Σκέψου το εξής: μου λες για extend, repaint και συντεταγμένες, όταν το WPF της microsoft σου δείνει coordinance - free design, control animation system, custom data & control templates που μπορούν να σου μετατρέψουν αυτόματα ένα listbox ακόμα και σε data grid και όλα αυτά χωρίς να χρειάζεται να γράφεις το σύμπαν απ' το μηδέν. Μιλάμε για τελείως διαφορετική φιλοσοφία
marios wrote:πρέπει να δίνεται η δυνατότητα να γράψω σε ότι θέλω εγώ
Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι σωστή νοοτροπία. Αλλό πραγμα να υπάρχει εύρος στη χρήση εργαλείων διάσπαρτα στον οδηγό σπουδών σου, και άλλο να θέλει ο καθένας να κάνει ό,τι επιθυμεί στο scope ενός υποχρεωτικού μαθήματος, όπου η συμμετοχή είναι μεγάλη. Είναι παντελώς αντιρεαλλιστικό να ζητάμε από τον διδάσκοντα να παράσχει support και να επιβλέψει γενικά ό,τι κατεβαίνει στο κεφάλι του καθενός. Εσύ μπορεί να θες C++ & MySQL, άλλος Java & oracle, ο παράλλος python & sqlite, C# και sql server και πάει λέγοντας. Σου φαίνεται feasible; Σημειώνω πως το διαχωρίζω τελείως από μαθήματα επιλογής, όπου ζητούμενο δεν είναι το να μάθεις programming (ή database design εν προκειμενω), αλλά να εφαρμόσεις τη γνώση σου για να παράσχεις μια υλοποίηση. Εκεί χρησιμοποιείς ό,τι θες και νομίζω πως γενικά είναι πολύ πιο ευέλικτα τα πράγματα.marios wrote:Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ούτε αυτό. Το μάθημα λέγεται "Βάσεις δεδομένων", όχι "Βάσεις Δεδομένων με χρήση SQL Server". Η εργασία ας ήταν abstract ως προς τα εργαλεία, ώστε να μπορεί ο καθένας να κάνει την επιλογή του και ας ήταν ο SQL Server ως "συμβουλή".
@ja
Σκέψου το εξής: μου λες για extend, repaint και συντεταγμένες, όταν το WPF της microsoft σου δείνει coordinance - free design, control animation system, custom data & control templates που μπορούν να σου μετατρέψουν αυτόματα ένα listbox ακόμα και σε data grid και όλα αυτά χωρίς να χρειάζεται να γράφεις το σύμπαν απ' το μηδέν. Μιλάμε για τελείως διαφορετική φιλοσοφία
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
nachos++ για το διαχωρισμό υποχρεωτικά/επιλογής-κατεύθυνσης.
Οφτόπικ
Ontopic:
Με ενοχλεί που ο καθένας προσπαθεί να επιβάλει τις δικές του προτιμήσεις. Μ'ενα dual boot όλα καλά θα ήταν. Το αν θα έμπαινε κανείς σε linux, δεν είναι πρόβλημα του πανεπιστημίου, αλλά του ίδιου του φοιτητή που δεν έχει κίνητρο/υπομονή/ενδιαφέρον να δει κάτι διαφορετικό (υποθέτοντας ότι πριν τη σχολή δεν έχει ξαναδει ούτε ubuntu). Η προσωπική μου άποψη όμως είναι ότι είμαστε του ύψους και του βάθους. Δε θα πείσεις κάποιον να δει μια εναλλακτική απαξιώνοντας πλήρως την αρχική του επιλογή.
Η κοινότητα FOSS θα μπορούσε να βοηθήσει σε αυτό κάνοντας entry παρουσιάσεις σε ubuntu ή ό,τι άλλο είναι εύκολο και σταδιακά να προχωρήσει.
Οφτόπικ
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Ontopic:
Με ενοχλεί που ο καθένας προσπαθεί να επιβάλει τις δικές του προτιμήσεις. Μ'ενα dual boot όλα καλά θα ήταν. Το αν θα έμπαινε κανείς σε linux, δεν είναι πρόβλημα του πανεπιστημίου, αλλά του ίδιου του φοιτητή που δεν έχει κίνητρο/υπομονή/ενδιαφέρον να δει κάτι διαφορετικό (υποθέτοντας ότι πριν τη σχολή δεν έχει ξαναδει ούτε ubuntu). Η προσωπική μου άποψη όμως είναι ότι είμαστε του ύψους και του βάθους. Δε θα πείσεις κάποιον να δει μια εναλλακτική απαξιώνοντας πλήρως την αρχική του επιλογή.
Η κοινότητα FOSS θα μπορούσε να βοηθήσει σε αυτό κάνοντας entry παρουσιάσεις σε ubuntu ή ό,τι άλλο είναι εύκολο και σταδιακά να προχωρήσει.
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
- ja_the_invincible
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2414
- Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Κάπου στο matrix...
Re: Προς ένα ψήφισμα για free/open source λογισμικό στα εργαστήρια
Καταλαβαίνω τι λες , απλά το java.swing δεν είναι τόσο δύσχρηστο πακέτο εν τέλει.Το θέμα είναι ότι για να φτάσεις στο σημείο να μπεις στην φιλοσοφία του θέλεις αρκετή (βασικά πολύ) ενασχόληση ενώ το GUI για το 99% αυτών που το χρειάζονται πρέπει να είναι εργαλείο και όχι επιστήμη ολόκληρη.Εκεί η C# για παράδειγμα υπερέχει κατά κράτος.nachos wrote: @ja
Σκέψου το εξής: μου λες για extend, repaint και συντεταγμένες, όταν το WPF της microsoft σου δείνει coordinance - free design, control animation system, custom data & control templates που μπορούν να σου μετατρέψουν αυτόματα ένα listbox ακόμα και σε data grid και όλα αυτά χωρίς να χρειάζεται να γράφεις το σύμπαν απ' το μηδέν. Μιλάμε για τελείως διαφορετική φιλοσοφία
Το ποσοστό αυτών που δεν έχουν ενδιαφέρον να δουν κάτι διαφορετικό είναι γύρω στο 50-60 % κάθε έτους( μπορεί και παραπάνω).Εκεί στραβώνει το πράγμα...stoupeace wrote: Το αν θα έμπαινε κανείς σε linux, δεν είναι πρόβλημα του πανεπιστημίου, αλλά του ίδιου του φοιτητή που δεν έχει κίνητρο/υπομονή/ενδιαφέρον να δει κάτι διαφορετικό (υποθέτοντας ότι πριν τη σχολή δεν έχει ξαναδει ούτε ubuntu).
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man