Είναι η λύση για να φαίνεται μεγαλύτερο το ποσοστό αυτών που τους αρέσει η διαδικασίαDrNio wrote: Κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω : γιατί μπήκαν κάποιοι στο "τριπάκι" να βάλουν "δεν απαντώ";Ποιός ο λόγος;![]()
Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
- photisd
- Mbyte level

- Posts: 875
- Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Το συγκεκριμενο μαθημα τα τελευταια χρονια εχει γινει στοχος ως προς τον τροπο βαθμολογησης.Τα τελευταια 2-3 χρονια τα ιδια και τα ιδια.
Και οσες συζητησεις γινονται στο φορουμ τοσο πιο πολυ δυσκολευει.
Οποτε το καλο που μας θελω ξεκινατε να λετε οτι το μαθημα ειναι πανευκολο και οτι ο τροπος βαθμολογησης ειναι ο καλυτερος που υπαρχει στο κοσμο!!!
Και οσες συζητησεις γινονται στο φορουμ τοσο πιο πολυ δυσκολευει.
Οποτε το καλο που μας θελω ξεκινατε να λετε οτι το μαθημα ειναι πανευκολο και οτι ο τροπος βαθμολογησης ειναι ο καλυτερος που υπαρχει στο κοσμο!!!
- enum21
- Venus Former Team Member
- Posts: 5436
- Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Underworld
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Σε αυτό το μάθημα δεν έχει αλλάξει διδάσκοντας εδώ και χρόνια. Οπότε τα ίδια.DrNio wrote: Toυ χρόνου ξέρουμε τι θα γίνει με το μάθημα,ποιός θα διδάσκει , εργασίες κλπ. ;
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
enum21 wrote:Σε αυτό το μάθημα δεν έχει αλλάξει διδάσκοντας εδώ και χρόνια. Οπότε τα ίδια.DrNio wrote: Toυ χρόνου ξέρουμε τι θα γίνει με το μάθημα,ποιός θα διδάσκει , εργασίες κλπ. ;
φετος δεν αλλαξε;
---
@ crazybone
- Loner
- Venus Former Team Member
- Posts: 4004
- Joined: Fri Oct 26, 2007 11:08 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Στη ρωγμή του χρόνου
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Εμένα με εκπροσωπεί το "δεν απαντώ"... Έτσι δεν απάντησαphotisd wrote:Είναι η λύση για να φαίνεται μεγαλύτερο το ποσοστό αυτών που τους αρέσει η διαδικασίαDrNio wrote: Κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω : γιατί μπήκαν κάποιοι στο "τριπάκι" να βάλουν "δεν απαντώ";Ποιός ο λόγος;![]()
You either die a Spongebob or live long enough to see yourself become the Squidward.
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Αν όλοι ήταν αρνητικοί εξαρχής τότε ισχύει αυτό που λέω.dimitra13 wrote:Tolis αυτο που λες δεν ισχύει καθόλου...Όλοι ήταν αρνητικοί εξαρχής..
Δεν είπα ότι όλοι ηταν θετικοί και τώρα που κόπηκαν τα γυρίζουν. Με λίγα λόγια είπα ότι ενώ αρκετοί ήταν αρνητικοι εξαρχής(και με το δίκιο τους) με τον τρόπο βαθμολόγησης και την απόρριψη αν δεν έχεις προβιβάσιμη εργασία, αντί να αντιδράσουν εξαρχής με αυτό και να κάνουν καμια ενέργεια μέσα στο εξάμηνο να αλλάξει, αντιδρούν τώρα που κόπηκαν.
-
dimitra13
- Kilobyte level

- Posts: 155
- Joined: Wed Mar 11, 2009 6:46 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Αυτο που εννοώ όμως εγώ είναι πως αν φέτος ίσχυε το ίδιο με πέρσι που αρκούσε να ασχοληθείς πολύ σοβαρά με την εργασία,τότε δεν θα υπήρχαν αντιδράσεις για το όλο θέμα με το προβιβάσιμο βαθμό καθώς όποιος ενδιαφερόταν να το περάσει είχε την ευκαιρία!!!!(Ψάξιμο,μεταφράσεις κτλ..η εργασία ήταν βατή!!)tolis wrote:Αν όλοι ήταν αρνητικοί εξαρχής τότε ισχύει αυτό που λέω.
Δεν είπα ότι όλοι ηταν θετικοί και τώρα που κόπηκαν τα γυρίζουν. Με λίγα λόγια είπα ότι ενώ αρκετοί ήταν αρνητικοι εξαρχής(και με το δίκιο τους) με τον τρόπο βαθμολόγησης και την απόρριψη αν δεν έχεις προβιβάσιμη εργασία, αντί να αντιδράσουν εξαρχής με αυτό και να κάνουν καμια ενέργεια μέσα στο εξάμηνο να αλλάξει, αντιδρούν τώρα που κόπηκαν.
Όταν όμως περνάνε οι μέρες και στη πορεία συνειδητοποιείς οτι τελικά δεν έχει να κάνει με το πόσο στα σοβαρά έχεις πάρει την εργασία και πόσο χρόνο θα διαθέσεις αλλα τι γνώσεις έχεις πάνω σε προγραμματισμό εφαρμογές κ.α. είναι απολύτως λογικό τότε να αντιδράσεις..Γιατί τότε συνειδητοποιείς οτι δε σου δίνουν καν την ευκαιρία να δείξεις οτι το πάλεψες όσο μπορούσες....that's all..
- enum21
- Venus Former Team Member
- Posts: 5436
- Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Underworld
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Ναι οκ, αλλά η Θεοχαρίδου ανήκει στην ομάδα του Γκρίτζαλη. Οπότε στα ίδια μένουμε.chriskin wrote:enum21 wrote:Σε αυτό το μάθημα δεν έχει αλλάξει διδάσκοντας εδώ και χρόνια. Οπότε τα ίδια.DrNio wrote: Toυ χρόνου ξέρουμε τι θα γίνει με το μάθημα,ποιός θα διδάσκει , εργασίες κλπ. ;
φετος δεν αλλαξε;![]()
-
v for vendetta
- bit level

- Posts: 19
- Joined: Sun Jan 22, 2012 7:20 pm
- Academic status: N>4
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Από ότι φαίνεται απο τα μεχρι εξής αποτελέσματα, είναι αρκετά πολλοί αυτοι που θέλουν αλλαγή στο σύστημα βαθμολόγησης...
37-9
Υπάρχει σαφής ένδειξη ότι κάτι πρέπει να αλλάξει...
Όμως και πέρυσι το ποσοστό επιτυχίας δεν ήταν και πολύ υψηλό(υπάρχει κάποιος φοιτητής που θυμάται ενδεικτικά κάποια ποσοστά???)
Μια ερώτηση: Aν σε κάποιο μάθημα το ποσοστό αποτυχίας ξεπερνά το 50% ή 60% ή 70% ποιος πραγματικά ευθύνεται οι φοιτητές ή ο καθηγητής(με την έννοια καθηγητής εννοώ τον τρόπο διδασκαλίας και όχι τις ικανότητες του,για να μην παρεξηγουμε)
37-9
Υπάρχει σαφής ένδειξη ότι κάτι πρέπει να αλλάξει...
Όμως και πέρυσι το ποσοστό επιτυχίας δεν ήταν και πολύ υψηλό(υπάρχει κάποιος φοιτητής που θυμάται ενδεικτικά κάποια ποσοστά???)
Μια ερώτηση: Aν σε κάποιο μάθημα το ποσοστό αποτυχίας ξεπερνά το 50% ή 60% ή 70% ποιος πραγματικά ευθύνεται οι φοιτητές ή ο καθηγητής(με την έννοια καθηγητής εννοώ τον τρόπο διδασκαλίας και όχι τις ικανότητες του,για να μην παρεξηγουμε)
Last edited by v for vendetta on Fri Jan 27, 2012 7:42 pm, edited 1 time in total.
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Πιστευω οτι καποια μαθηματα (και οι διδασκοντες) τεινουν να μετατρεψουν τη σχολη σε εξεταστικο κεντρο.
Δηλαδη εαν τυχον ο καθε καθηγητης ζητουσε αυτα που ζηταει το συγκεκριμενο μαθημα αναρωτηθειτε ποσοι φοιτητες θα υπηρχαν αυτη τη στιγμη στη σχολη.
Εργασια επι της εργασιας και εξεταση επι της εξετασης.........
Τα συμπερασματα δικα σας!!!!!!
Δηλαδη εαν τυχον ο καθε καθηγητης ζητουσε αυτα που ζηταει το συγκεκριμενο μαθημα αναρωτηθειτε ποσοι φοιτητες θα υπηρχαν αυτη τη στιγμη στη σχολη.
Εργασια επι της εργασιας και εξεταση επι της εξετασης.........
Τα συμπερασματα δικα σας!!!!!!
- nachos
- Gbyte level

- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Συμφωνώ απόλυτα. Και αυτή η νοοτροπία είναι η μόνη που μπορεί να σε πάει μπροστά άλλωστε.netharis wrote:Kατανοώ οτι δεν είναι όλοι σε θέση να γράψουν exploits, πόσο μάλλον να γράψουν μισή γραμμή κώδικα αλλά δεν γίνεται να προσαρμόζεται το μάθημα στους φοιτητές, it's the other way around.
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
-
v for vendetta
- bit level

- Posts: 19
- Joined: Sun Jan 22, 2012 7:20 pm
- Academic status: N>4
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Σωστό,όμως με το κατάλληλο υπόβαθρο και τις κατάλληλες υποδομές προς τον φοιτητή.Όχι όλο το εξάμηνο εξηγουμε στο φοιτητη το Hello world.java και στο τέλος του ζητάμε υλοποίηση διαχείρισης βιβλιοθήκης(εισαγωγη-διαγραφή-ενημέρωση) σε java.nachos wrote:Συμφωνώ απόλυτα. Και αυτή η νοοτροπία είναι η μόνη που μπορεί να σε πάει μπροστά άλλωστε.netharis wrote:Kατανοώ οτι δεν είναι όλοι σε θέση να γράψουν exploits, πόσο μάλλον να γράψουν μισή γραμμή κώδικα αλλά δεν γίνεται να προσαρμόζεται το μάθημα στους φοιτητές, it's the other way around.
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Βασικά το όλο θέμα είναι οτι το μάθημα το παρακολουθούν άτομα τα οποία δεν έχουν βασικές προγραμματιστικές γνώσεις και δεν εννοώ να έχουν περάσει τα μαθήματα προγραμματισμού
του 1ου και 2ου έτους αλλά να είναι ικανοί να υλοποιήσουν μία εφαρμογή ή έστω ένα κομμάτι της χωρίς να έχουν έτοιμο εργαστηριακό κώδικα. Γνώμη μου είναι οτι ένας φοιτητής
που ασχολήθηκε σοβάρα για τουλάχιστον 5 μέρες θα υλοποίησε πάνω από το 80% της εργασίας μόνο από έτοιμα κομμάτια κώδικα που υπήρχαν στα documentation κάθε
πλατφόρμας. Τώρα όταν ακούω άτομα που έχουν περάσει στο τμημα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ να παράπονίουνται που η εργασία είχε προγραμματιστικό κομμάτι σκέφτομαι οτι
μάλλον βρίσκονται σε λάθος τμήμα. Συγχωρέστε με αν προσέβαλα κάποιον δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου απλά πρέπει να καταλάβουν μερικοί οτι όταν βγούν απο αυτή την σχολή
θα τους ζητάει ο καθέ εργοδότης να κάνουν πράγματα 10 φορές πιο περίπλοκα και δεν θα σου έχουν μία σελίδα με οδηγίες για να στήσεις τα προγράμματα όπως στην εργασία.
Τέλος για να μην αρχίσουν οι συνομοσιολογίες
είμαι φοιτητής και όχι βοηθός ή οτιδήποτε άλλο πέραν αυτου.
του 1ου και 2ου έτους αλλά να είναι ικανοί να υλοποιήσουν μία εφαρμογή ή έστω ένα κομμάτι της χωρίς να έχουν έτοιμο εργαστηριακό κώδικα. Γνώμη μου είναι οτι ένας φοιτητής
που ασχολήθηκε σοβάρα για τουλάχιστον 5 μέρες θα υλοποίησε πάνω από το 80% της εργασίας μόνο από έτοιμα κομμάτια κώδικα που υπήρχαν στα documentation κάθε
πλατφόρμας. Τώρα όταν ακούω άτομα που έχουν περάσει στο τμημα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ να παράπονίουνται που η εργασία είχε προγραμματιστικό κομμάτι σκέφτομαι οτι
μάλλον βρίσκονται σε λάθος τμήμα. Συγχωρέστε με αν προσέβαλα κάποιον δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου απλά πρέπει να καταλάβουν μερικοί οτι όταν βγούν απο αυτή την σχολή
θα τους ζητάει ο καθέ εργοδότης να κάνουν πράγματα 10 φορές πιο περίπλοκα και δεν θα σου έχουν μία σελίδα με οδηγίες για να στήσεις τα προγράμματα όπως στην εργασία.
Τέλος για να μην αρχίσουν οι συνομοσιολογίες
-
v for vendetta
- bit level

- Posts: 19
- Joined: Sun Jan 22, 2012 7:20 pm
- Academic status: N>4
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Αυτό ακριβώς εννοώ και εγώ,όταν 3ετης και άνω φοιτητές έχουν πρόβλημα να υλοποιήσουν ένα κομμάτι εφαρμογής σε ένα τμήμα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ,ποιος ακριβώς ευθύνεται???
Το έχετε αναρωτηθεί ποτέ;Μήπως λέω εγώ,να ευθύνεται το γεγονός ότι πάσχει σοβαρά το σύστημα διδασκαλίας στη σχολή μας...Εφόσον αυτο το ποσοστό είναι αρκετα μεγάλο για να αγνοηθεί.
Ειδικά οταν σε ένα μάθημα που το 80% των διαλέξεων είναι θεωρητικό και ανάλυση εννοιών.Παιδια να σκεφτομαστε και λίγο το γενικό,όταν κάποιος μας δείχνει το φεγγάρι δεν κοιτάμε το δάχτυλό του
Το έχετε αναρωτηθεί ποτέ;Μήπως λέω εγώ,να ευθύνεται το γεγονός ότι πάσχει σοβαρά το σύστημα διδασκαλίας στη σχολή μας...Εφόσον αυτο το ποσοστό είναι αρκετα μεγάλο για να αγνοηθεί.
Ειδικά οταν σε ένα μάθημα που το 80% των διαλέξεων είναι θεωρητικό και ανάλυση εννοιών.Παιδια να σκεφτομαστε και λίγο το γενικό,όταν κάποιος μας δείχνει το φεγγάρι δεν κοιτάμε το δάχτυλό του
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Αν επάσχε το σύστημα διδασκαλίας της σχολής μας τότε θέλεις να πείς οτι καθηγητές που είναι κορυφαίοι στον τομέα τους (π.χ Ανδρουτσόπουλος, Δημακης κτλ..) δεν μπορούν να σε κάνουν
να μάθεις προγραμματισμό? Το πρόβλημα δεν είναι το σύστημα διδασκαλίας αλλά η νοοτροπία των ανθρώπων του πανεπιστημίου. Για να εξηγησω τι εννοώ, όταν ένας φοιτητής για κάποιο
λόγο δεν ασχοληθεί με την σχολή απο την αρχή αλλα σε ένα μεγαλύτερο έτος (ενα τεράστιο ποσοστό των φοιτητών το κάνει αυτο), προσπαθεί να καλύψει όπως είναι φυσιολόγικό τα κενά.
Όταν λοιπόν βλέπει οτι σχεδόν όλα τα μαθήματα έχουν μεγάλες προγραμματιστικές εργασίες και τα κενά δεν μπορούν τόσο εύκολα να καλυφθούν προσπαθεί να περάσει μερικά μαθήματα
με λίγο διάβασμα και πολύ αντιγραφή, σε αυτο συνήθως βοηθάνε και διαφορα περίεργου χρώματος ανθρωπάκια π.χ πρασινο κοκκινο και μπλε(κατηγορήστε το rgb). Έτσι λοιπόν ερχόμαστε
αντιμέτωποι με ανθρώπους που μπορεί να είχαν πολύ καλή διάθεση να μάθουν όταν μπήκαν σε αυτή την σχολή αλλά λόγω δυσκολίας να φτάνουν στο 3ο ετός ή παραπάνω έχοντας
λιγότερη γνώση προγραμματισμού από την μάνα μου. Οπότε μην ρίχνεις το φταίξιμο στους καθηγητές γιατί ακόμα και πιθανοτικά να το πάρεις δεν μπορεί όλοι όσοι διδάσκουν
καθαρά προγραμματιστικά μαθήματα να μην το κάνουν καλά. Το wall of text που συνεχίζω να γράφω πρέπει να σταματήσει
να μάθεις προγραμματισμό? Το πρόβλημα δεν είναι το σύστημα διδασκαλίας αλλά η νοοτροπία των ανθρώπων του πανεπιστημίου. Για να εξηγησω τι εννοώ, όταν ένας φοιτητής για κάποιο
λόγο δεν ασχοληθεί με την σχολή απο την αρχή αλλα σε ένα μεγαλύτερο έτος (ενα τεράστιο ποσοστό των φοιτητών το κάνει αυτο), προσπαθεί να καλύψει όπως είναι φυσιολόγικό τα κενά.
Όταν λοιπόν βλέπει οτι σχεδόν όλα τα μαθήματα έχουν μεγάλες προγραμματιστικές εργασίες και τα κενά δεν μπορούν τόσο εύκολα να καλυφθούν προσπαθεί να περάσει μερικά μαθήματα
με λίγο διάβασμα και πολύ αντιγραφή, σε αυτο συνήθως βοηθάνε και διαφορα περίεργου χρώματος ανθρωπάκια π.χ πρασινο κοκκινο και μπλε(κατηγορήστε το rgb). Έτσι λοιπόν ερχόμαστε
αντιμέτωποι με ανθρώπους που μπορεί να είχαν πολύ καλή διάθεση να μάθουν όταν μπήκαν σε αυτή την σχολή αλλά λόγω δυσκολίας να φτάνουν στο 3ο ετός ή παραπάνω έχοντας
λιγότερη γνώση προγραμματισμού από την μάνα μου. Οπότε μην ρίχνεις το φταίξιμο στους καθηγητές γιατί ακόμα και πιθανοτικά να το πάρεις δεν μπορεί όλοι όσοι διδάσκουν
καθαρά προγραμματιστικά μαθήματα να μην το κάνουν καλά. Το wall of text που συνεχίζω να γράφω πρέπει να σταματήσει
-
v for vendetta
- bit level

- Posts: 19
- Joined: Sun Jan 22, 2012 7:20 pm
- Academic status: N>4
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Μπορεί να έχεις δίκιο σε ορισμένα σημεία...Στην περίπτωση της ασφάλειας όμως,εφόσον επέλεξαν να βάλουν προγραμματιστική εργασία γνωρίζοντας ότι πολλοί φοιτητές μπορεί να μην την ολοκληρώσουν, αυτό το εκβιαστικό κομμάτι: βάση σε μια εργασία αξίας 15% του τελικού βαθμού για να αποκτήσεις δικαίωμα συμμετοχής στις 2 εξεταστικές πως το δικαιολογείς φίλε μου is1ldur(μην ξεχνάς αναφερόμαστε σε θεωρητικό μάθημα)..
Διότι η παραπάνω δημοσκόπηση δεν αναφέρεται στο επίπεδο δυσκολίας της εργασίας αλλά στο σύστημα βαθμολόγησης.Μην το ξεχνάμε αυτό...
Διότι η παραπάνω δημοσκόπηση δεν αναφέρεται στο επίπεδο δυσκολίας της εργασίας αλλά στο σύστημα βαθμολόγησης.Μην το ξεχνάμε αυτό...
Last edited by v for vendetta on Sat Jan 28, 2012 1:24 am, edited 2 times in total.
- nachos
- Gbyte level

- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Το μάθημα δεν απευθύνεται σε πρωτοετείς.v for vendetta wrote:Σωστό,όμως με το κατάλληλο υπόβαθρο και τις κατάλληλες υποδομές προς τον φοιτητή.Όχι όλο το εξάμηνο εξηγουμε στο φοιτητη το Hello world.java και στο τέλος του ζητάμε υλοποίηση διαχείρισης βιβλιοθήκης(εισαγωγη-διαγραφή-ενημέρωση) σε java.nachos wrote:Συμφωνώ απόλυτα. Και αυτή η νοοτροπία είναι η μόνη που μπορεί να σε πάει μπροστά άλλωστε.netharis wrote:Kατανοώ οτι δεν είναι όλοι σε θέση να γράψουν exploits, πόσο μάλλον να γράψουν μισή γραμμή κώδικα αλλά δεν γίνεται να προσαρμόζεται το μάθημα στους φοιτητές, it's the other way around.
Well saidis1ldur wrote:Αν επάσχε το σύστημα διδασκαλίας της σχολής μας τότε θέλεις να πείς οτι καθηγητές που είναι κορυφαίοι στον τομέα τους (π.χ Ανδρουτσόπουλος, Δημακης κτλ..) δεν μπορούν να σε κάνουν
να μάθεις προγραμματισμό? Το πρόβλημα δεν είναι το σύστημα διδασκαλίας αλλά η νοοτροπία των ανθρώπων του πανεπιστημίου. Για να εξηγησω τι εννοώ, όταν ένας φοιτητής για κάποιο
λόγο δεν ασχοληθεί με την σχολή απο την αρχή αλλα σε ένα μεγαλύτερο έτος (ενα τεράστιο ποσοστό των φοιτητών το κάνει αυτο), προσπαθεί να καλύψει όπως είναι φυσιολόγικό τα κενά.
Όταν λοιπόν βλέπει οτι σχεδόν όλα τα μαθήματα έχουν μεγάλες προγραμματιστικές εργασίες και τα κενά δεν μπορούν τόσο εύκολα να καλυφθούν προσπαθεί να περάσει μερικά μαθήματα
με λίγο διάβασμα και πολύ αντιγραφή, σε αυτο συνήθως βοηθάνε και διαφορα περίεργου χρώματος ανθρωπάκια π.χ πρασινο κοκκινο και μπλε(κατηγορήστε το rgb). Έτσι λοιπόν ερχόμαστε
αντιμέτωποι με ανθρώπους που μπορεί να είχαν πολύ καλή διάθεση να μάθουν όταν μπήκαν σε αυτή την σχολή αλλά λόγω δυσκολίας να φτάνουν στο 3ο ετός ή παραπάνω έχοντας
λιγότερη γνώση προγραμματισμού από την μάνα μου. Οπότε μην ρίχνεις το φταίξιμο στους καθηγητές γιατί ακόμα και πιθανοτικά να το πάρεις δεν μπορεί όλοι όσοι διδάσκουν
καθαρά προγραμματιστικά μαθήματα να μην το κάνουν καλά. Το wall of text που συνεχίζω να γράφω πρέπει να σταματήσει
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
-
v for vendetta
- bit level

- Posts: 19
- Joined: Sun Jan 22, 2012 7:20 pm
- Academic status: N>4
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Το παραπάνω ερώτημα ισχύει και για σένα φίλε μου nachos..v for vendetta wrote:Μπορεί να έχεις δίκιο σε ορισμένα σημεία...Στην περίπτωση της ασφάλειας όμως,εφόσον επέλεξαν να βάλουν προγραμματιστική εργασία γνωρίζοντας ότι πολλοί φοιτητές μπορεί να μην την ολοκληρώσουν, αυτό το εκβιαστικό κομμάτι: βάση σε μια εργασία αξίας 15% του τελικού βαθμού για να αποκτήσεις δικαίωμα συμμετοχής στις 2 εξεταστικές πως το δικαιολογείς φίλε μου is1ldur(μην ξεχνάς αναφερόμαστε σε θεωρητικό μάθημα)..
Διότι η παραπάνω δημοσκόπηση δεν αναφέρεται στο επίπεδο δυσκολίας της εργασίας αλλά στο σύστημα βαθμολόγησης.Μην το ξεχνάμε αυτό...
- nachos
- Gbyte level

- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Η λογική βάση του ισχυρισμού σου είναι ασταθής. Το ότι πολλοί φοιτητές μπορεί να μη δύνανται να ολοκληρώσουν την εργασία δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Η νόρμα που έχουμε αναπτύξει στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες, πως ο φοιτητής έχει δικαίωμα άνευ όρων στο πτυχίο, είναι απλά ανοησία. Όπως ανοησία είναι και η αντίληψη περί "θεωρητικών μαθημάτων". Και αυτό που δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν πολλοί, είναι ότι βλάπτουν πρώτα και κύρια τους ίδιους τους τους εαυτούς, με αυτού του είδους τις νοοτροπίες.v for vendetta wrote:Το παραπάνω ερώτημα ισχύει και για σένα φίλε μου nachos..v for vendetta wrote:Μπορεί να έχεις δίκιο σε ορισμένα σημεία...Στην περίπτωση της ασφάλειας όμως,εφόσον επέλεξαν να βάλουν προγραμματιστική εργασία γνωρίζοντας ότι πολλοί φοιτητές μπορεί να μην την ολοκληρώσουν, αυτό το εκβιαστικό κομμάτι: βάση σε μια εργασία αξίας 15% του τελικού βαθμού για να αποκτήσεις δικαίωμα συμμετοχής στις 2 εξεταστικές πως το δικαιολογείς φίλε μου is1ldur(μην ξεχνάς αναφερόμαστε σε θεωρητικό μάθημα)..
Διότι η παραπάνω δημοσκόπηση δεν αναφέρεται στο επίπεδο δυσκολίας της εργασίας αλλά στο σύστημα βαθμολόγησης.Μην το ξεχνάμε αυτό...
Όποιος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε μια προγραμματιστική εργασία, θα έπρεπε απλά να προβληματιστεί από αυτο το γεγονός και να σχεδιάσει την πορεία του αντίστοιχα με τέτοιο τρόπο, ώστε να δώσει στον εαυτό του τα εφόδια που απαιτούνται για να το πετύχει. Και ΝΑΙ, αυτό συνεπάγεται μήνες δουλειάς, με λιώσιμο πάνω από το πληκτρολόγιο. Σε κανέναν μας άλλωστε δεν ήρθε ποτέ η θεία επιφοίτηση του programming.
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Βασικα η ερώτηση σου θα απαντηθεί την αρχή της επόμενης εβδομάδας αν και εφόσον έχουν βγεί οι βαθμοί. Στην απίθανη κατα την γνώμη μου περίπτωση οπου κάποιος που κόπιασε
έχει κοπεί τότε θα έχει δικαίωμα να παραπονίεται. Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι γιατί έχετε βαλτώσει στην ιδέα οτι το μάθημα είναι θεωρητικό. Είναι μάθημα του τμήματος
πληροφορικής, οπότε έχει κάθε λόγο να έχει προγραμματιστική εργασία. Ο κ.Γκριτζαλης έβαζε θεωρητικές εργασίες επειδή έτσι του άρεσε. Αυτό σημαίνει οτι όποιος και να το
πάρει το μάθημα πρέπει να κάνει το ίδιο? Προσωπικά αν δεν είχε τουλάχιστον κάποιο προγραμματιστικό κομμάτι θα το θεωρούσα βαρετό...
έχει κοπεί τότε θα έχει δικαίωμα να παραπονίεται. Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι γιατί έχετε βαλτώσει στην ιδέα οτι το μάθημα είναι θεωρητικό. Είναι μάθημα του τμήματος
πληροφορικής, οπότε έχει κάθε λόγο να έχει προγραμματιστική εργασία. Ο κ.Γκριτζαλης έβαζε θεωρητικές εργασίες επειδή έτσι του άρεσε. Αυτό σημαίνει οτι όποιος και να το
πάρει το μάθημα πρέπει να κάνει το ίδιο? Προσωπικά αν δεν είχε τουλάχιστον κάποιο προγραμματιστικό κομμάτι θα το θεωρούσα βαρετό...
-
v for vendetta
- bit level

- Posts: 19
- Joined: Sun Jan 22, 2012 7:20 pm
- Academic status: N>4
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Φίλε nachos διότι το πτυχίο ειναι το πρώτο βήμα για περαιτέρω εξέλιξη,όχι αναγκαστικά στο τομέα της πληροφορικής(ευτυχώς το πτυχίο μας μας δίνει την δυνατότητα να ακολουθησουμε και άλλους τομείς) αλλά σε αυτό που θα αποφασίσεις έπειτα εσύ ο ίδιος.Όποιος τομέας είναι αυτός.Θα θεωρουσα πιο λογικό αν η εργασία επιανε μεγαλύτερο ποσοστό και όχι αυτόματο αποκλεισμό,για αυτό υπάρχει η βαθμολόγηση μέχρι 10 για διαχωρισμό του επιπέδου των φοιτητών.Ο αυτόματος αποκλεισμός απο εξεταστικές κατα προσωπικη μου άποψη ειναι κατι πολύ ακραίο που πολύ δύσκολα θα συναντήσεις σε ελληνικά πανεπιστήμια.
- nachos
- Gbyte level

- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Δημοσκόπηση Ασφάλεια 2012
Ό,τι κι αν αποφασίσει κανείς να ακολουθήσει έπειτα στη ζωή του, δεν αλλάζει το γεγονός ότι δε θα καταφέρει να το πετύχει με τη νοοτροπία του "να το μοντάρουμε στα μουλωχτά". Κι αυτό γιατί αν μη τι άλλο, το περίφημο ελληνικό δημόσιο πλέον πέθανε, και πάμε να του κάνουμε και τα 40. Πέρα από το δημόσιο προφανώς, δεν υπάρχει κανείς που να ενδιαφέρεται για στελέχη χωρίς ουσιαστικά skills, αλλά με πλούσιο ρεπερτόριο σε βιβλιογραφικές εργασίες και λοιπό παπατζιλίκι.
Συμφωνώ σε αυτό που λες για τη διαβάθμιση, αλλά μη ξεχνάς ότι αυτή περιλαμβάνει και βαθμούς < 5, ήτοι μη πρσβάσιμους, που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν το επίπεδο των φοιτητών εξίσου καλά. Όσο δε για το ακραίο του μέτρου, κάνεις λάθος αφου εφαρμόζεται κατά κόρον, απλά με διαφορετικό τρόπο. Τσέκαρε να δεις πόσα μαθήματα έχουν κολοσσιαία προγραμματιστικά projects, με βαθμό συμμετοχής στην τελική βαθμολογία >= 60%. Πράγμα που κατουσίαν σημαίνει πως αποτυχία παράδοσης εργασίας συνεπάγεται αποτυχία στο μάθημα. Η προτοτυπία απλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι πως ο διδάσκων κράτησε και την πίτα ολόκληρη, και το σκύλο χορτάτο.
Συγνώμη αν ακούγομαι επιθετικός, αλλά προτιμώ να θεωρηθώ ο μλκς της υπόθεσης, αν αυτό αρκέσει για σκέψη και προβληματισμό. Πολλές φορές οι συνομιλητές μου στο φόρουμ δεν το καταλαβαίνουν, αλλά στα μερικά χρόνια που έχω παραπάνω από αυτούς στην καμπούρα μου, έζησα το ελληνικό πανεπιστήμιο σε όλες τις εκφάνσεις του. Ως εκ τούτου και εν τω προκειμένω, έχω δει αμέτρητα άτομα να υποπίπτουν στο λάθος του να χαραμίζουν τα πανεπιστημιακά τους χρόνια και να βολεύονται με εύκολες λύσεις, τις οποίες πλέον ως απόφοιτοι καταλήγουν να μετανιώνουν. Δε νομίζω πως χρειάζεται να τα επαναλάβετε κι εσείς. Αν μη τι άλλο, οι καιροί πλέον δε σας δίνουν αυτή την πολυτέλεια.
Συμφωνώ σε αυτό που λες για τη διαβάθμιση, αλλά μη ξεχνάς ότι αυτή περιλαμβάνει και βαθμούς < 5, ήτοι μη πρσβάσιμους, που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν το επίπεδο των φοιτητών εξίσου καλά. Όσο δε για το ακραίο του μέτρου, κάνεις λάθος αφου εφαρμόζεται κατά κόρον, απλά με διαφορετικό τρόπο. Τσέκαρε να δεις πόσα μαθήματα έχουν κολοσσιαία προγραμματιστικά projects, με βαθμό συμμετοχής στην τελική βαθμολογία >= 60%. Πράγμα που κατουσίαν σημαίνει πως αποτυχία παράδοσης εργασίας συνεπάγεται αποτυχία στο μάθημα. Η προτοτυπία απλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι πως ο διδάσκων κράτησε και την πίτα ολόκληρη, και το σκύλο χορτάτο.
Συγνώμη αν ακούγομαι επιθετικός, αλλά προτιμώ να θεωρηθώ ο μλκς της υπόθεσης, αν αυτό αρκέσει για σκέψη και προβληματισμό. Πολλές φορές οι συνομιλητές μου στο φόρουμ δεν το καταλαβαίνουν, αλλά στα μερικά χρόνια που έχω παραπάνω από αυτούς στην καμπούρα μου, έζησα το ελληνικό πανεπιστήμιο σε όλες τις εκφάνσεις του. Ως εκ τούτου και εν τω προκειμένω, έχω δει αμέτρητα άτομα να υποπίπτουν στο λάθος του να χαραμίζουν τα πανεπιστημιακά τους χρόνια και να βολεύονται με εύκολες λύσεις, τις οποίες πλέον ως απόφοιτοι καταλήγουν να μετανιώνουν. Δε νομίζω πως χρειάζεται να τα επαναλάβετε κι εσείς. Αν μη τι άλλο, οι καιροί πλέον δε σας δίνουν αυτή την πολυτέλεια.
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself


