Είναι η λύση για να φαίνεται μεγαλύτερο το ποσοστό αυτών που τους αρέσει η διαδικασίαDrNio wrote: Κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω : γιατί μπήκαν κάποιοι στο "τριπάκι" να βάλουν "δεν απαντώ";Ποιός ο λόγος;![]()

Είναι η λύση για να φαίνεται μεγαλύτερο το ποσοστό αυτών που τους αρέσει η διαδικασίαDrNio wrote: Κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω : γιατί μπήκαν κάποιοι στο "τριπάκι" να βάλουν "δεν απαντώ";Ποιός ο λόγος;![]()
Σε αυτό το μάθημα δεν έχει αλλάξει διδάσκοντας εδώ και χρόνια. Οπότε τα ίδια.DrNio wrote: Toυ χρόνου ξέρουμε τι θα γίνει με το μάθημα,ποιός θα διδάσκει , εργασίες κλπ. ;
enum21 wrote:Σε αυτό το μάθημα δεν έχει αλλάξει διδάσκοντας εδώ και χρόνια. Οπότε τα ίδια.DrNio wrote: Toυ χρόνου ξέρουμε τι θα γίνει με το μάθημα,ποιός θα διδάσκει , εργασίες κλπ. ;
Εμένα με εκπροσωπεί το "δεν απαντώ"... Έτσι δεν απάντησαphotisd wrote:Είναι η λύση για να φαίνεται μεγαλύτερο το ποσοστό αυτών που τους αρέσει η διαδικασίαDrNio wrote: Κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω : γιατί μπήκαν κάποιοι στο "τριπάκι" να βάλουν "δεν απαντώ";Ποιός ο λόγος;![]()
Αν όλοι ήταν αρνητικοί εξαρχής τότε ισχύει αυτό που λέω.dimitra13 wrote:Tolis αυτο που λες δεν ισχύει καθόλου...Όλοι ήταν αρνητικοί εξαρχής..
Αυτο που εννοώ όμως εγώ είναι πως αν φέτος ίσχυε το ίδιο με πέρσι που αρκούσε να ασχοληθείς πολύ σοβαρά με την εργασία,τότε δεν θα υπήρχαν αντιδράσεις για το όλο θέμα με το προβιβάσιμο βαθμό καθώς όποιος ενδιαφερόταν να το περάσει είχε την ευκαιρία!!!!(Ψάξιμο,μεταφράσεις κτλ..η εργασία ήταν βατή!!)tolis wrote:Αν όλοι ήταν αρνητικοί εξαρχής τότε ισχύει αυτό που λέω.
Δεν είπα ότι όλοι ηταν θετικοί και τώρα που κόπηκαν τα γυρίζουν. Με λίγα λόγια είπα ότι ενώ αρκετοί ήταν αρνητικοι εξαρχής(και με το δίκιο τους) με τον τρόπο βαθμολόγησης και την απόρριψη αν δεν έχεις προβιβάσιμη εργασία, αντί να αντιδράσουν εξαρχής με αυτό και να κάνουν καμια ενέργεια μέσα στο εξάμηνο να αλλάξει, αντιδρούν τώρα που κόπηκαν.
Ναι οκ, αλλά η Θεοχαρίδου ανήκει στην ομάδα του Γκρίτζαλη. Οπότε στα ίδια μένουμε.chriskin wrote:enum21 wrote:Σε αυτό το μάθημα δεν έχει αλλάξει διδάσκοντας εδώ και χρόνια. Οπότε τα ίδια.DrNio wrote: Toυ χρόνου ξέρουμε τι θα γίνει με το μάθημα,ποιός θα διδάσκει , εργασίες κλπ. ;
φετος δεν αλλαξε;![]()
Συμφωνώ απόλυτα. Και αυτή η νοοτροπία είναι η μόνη που μπορεί να σε πάει μπροστά άλλωστε.netharis wrote:Kατανοώ οτι δεν είναι όλοι σε θέση να γράψουν exploits, πόσο μάλλον να γράψουν μισή γραμμή κώδικα αλλά δεν γίνεται να προσαρμόζεται το μάθημα στους φοιτητές, it's the other way around.
Σωστό,όμως με το κατάλληλο υπόβαθρο και τις κατάλληλες υποδομές προς τον φοιτητή.Όχι όλο το εξάμηνο εξηγουμε στο φοιτητη το Hello world.java και στο τέλος του ζητάμε υλοποίηση διαχείρισης βιβλιοθήκης(εισαγωγη-διαγραφή-ενημέρωση) σε java.nachos wrote:Συμφωνώ απόλυτα. Και αυτή η νοοτροπία είναι η μόνη που μπορεί να σε πάει μπροστά άλλωστε.netharis wrote:Kατανοώ οτι δεν είναι όλοι σε θέση να γράψουν exploits, πόσο μάλλον να γράψουν μισή γραμμή κώδικα αλλά δεν γίνεται να προσαρμόζεται το μάθημα στους φοιτητές, it's the other way around.
Το μάθημα δεν απευθύνεται σε πρωτοετείς.v for vendetta wrote:Σωστό,όμως με το κατάλληλο υπόβαθρο και τις κατάλληλες υποδομές προς τον φοιτητή.Όχι όλο το εξάμηνο εξηγουμε στο φοιτητη το Hello world.java και στο τέλος του ζητάμε υλοποίηση διαχείρισης βιβλιοθήκης(εισαγωγη-διαγραφή-ενημέρωση) σε java.nachos wrote:Συμφωνώ απόλυτα. Και αυτή η νοοτροπία είναι η μόνη που μπορεί να σε πάει μπροστά άλλωστε.netharis wrote:Kατανοώ οτι δεν είναι όλοι σε θέση να γράψουν exploits, πόσο μάλλον να γράψουν μισή γραμμή κώδικα αλλά δεν γίνεται να προσαρμόζεται το μάθημα στους φοιτητές, it's the other way around.
Well saidis1ldur wrote:Αν επάσχε το σύστημα διδασκαλίας της σχολής μας τότε θέλεις να πείς οτι καθηγητές που είναι κορυφαίοι στον τομέα τους (π.χ Ανδρουτσόπουλος, Δημακης κτλ..) δεν μπορούν να σε κάνουν
να μάθεις προγραμματισμό? Το πρόβλημα δεν είναι το σύστημα διδασκαλίας αλλά η νοοτροπία των ανθρώπων του πανεπιστημίου. Για να εξηγησω τι εννοώ, όταν ένας φοιτητής για κάποιο
λόγο δεν ασχοληθεί με την σχολή απο την αρχή αλλα σε ένα μεγαλύτερο έτος (ενα τεράστιο ποσοστό των φοιτητών το κάνει αυτο), προσπαθεί να καλύψει όπως είναι φυσιολόγικό τα κενά.
Όταν λοιπόν βλέπει οτι σχεδόν όλα τα μαθήματα έχουν μεγάλες προγραμματιστικές εργασίες και τα κενά δεν μπορούν τόσο εύκολα να καλυφθούν προσπαθεί να περάσει μερικά μαθήματα
με λίγο διάβασμα και πολύ αντιγραφή, σε αυτο συνήθως βοηθάνε και διαφορα περίεργου χρώματος ανθρωπάκια π.χ πρασινο κοκκινο και μπλε(κατηγορήστε το rgb). Έτσι λοιπόν ερχόμαστε
αντιμέτωποι με ανθρώπους που μπορεί να είχαν πολύ καλή διάθεση να μάθουν όταν μπήκαν σε αυτή την σχολή αλλά λόγω δυσκολίας να φτάνουν στο 3ο ετός ή παραπάνω έχοντας
λιγότερη γνώση προγραμματισμού από την μάνα μου. Οπότε μην ρίχνεις το φταίξιμο στους καθηγητές γιατί ακόμα και πιθανοτικά να το πάρεις δεν μπορεί όλοι όσοι διδάσκουν
καθαρά προγραμματιστικά μαθήματα να μην το κάνουν καλά. Το wall of text που συνεχίζω να γράφω πρέπει να σταματήσει
Το παραπάνω ερώτημα ισχύει και για σένα φίλε μου nachos..v for vendetta wrote:Μπορεί να έχεις δίκιο σε ορισμένα σημεία...Στην περίπτωση της ασφάλειας όμως,εφόσον επέλεξαν να βάλουν προγραμματιστική εργασία γνωρίζοντας ότι πολλοί φοιτητές μπορεί να μην την ολοκληρώσουν, αυτό το εκβιαστικό κομμάτι: βάση σε μια εργασία αξίας 15% του τελικού βαθμού για να αποκτήσεις δικαίωμα συμμετοχής στις 2 εξεταστικές πως το δικαιολογείς φίλε μου is1ldur(μην ξεχνάς αναφερόμαστε σε θεωρητικό μάθημα)..
Διότι η παραπάνω δημοσκόπηση δεν αναφέρεται στο επίπεδο δυσκολίας της εργασίας αλλά στο σύστημα βαθμολόγησης.Μην το ξεχνάμε αυτό...
Η λογική βάση του ισχυρισμού σου είναι ασταθής. Το ότι πολλοί φοιτητές μπορεί να μη δύνανται να ολοκληρώσουν την εργασία δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Η νόρμα που έχουμε αναπτύξει στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες, πως ο φοιτητής έχει δικαίωμα άνευ όρων στο πτυχίο, είναι απλά ανοησία. Όπως ανοησία είναι και η αντίληψη περί "θεωρητικών μαθημάτων". Και αυτό που δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν πολλοί, είναι ότι βλάπτουν πρώτα και κύρια τους ίδιους τους τους εαυτούς, με αυτού του είδους τις νοοτροπίες.v for vendetta wrote:Το παραπάνω ερώτημα ισχύει και για σένα φίλε μου nachos..v for vendetta wrote:Μπορεί να έχεις δίκιο σε ορισμένα σημεία...Στην περίπτωση της ασφάλειας όμως,εφόσον επέλεξαν να βάλουν προγραμματιστική εργασία γνωρίζοντας ότι πολλοί φοιτητές μπορεί να μην την ολοκληρώσουν, αυτό το εκβιαστικό κομμάτι: βάση σε μια εργασία αξίας 15% του τελικού βαθμού για να αποκτήσεις δικαίωμα συμμετοχής στις 2 εξεταστικές πως το δικαιολογείς φίλε μου is1ldur(μην ξεχνάς αναφερόμαστε σε θεωρητικό μάθημα)..
Διότι η παραπάνω δημοσκόπηση δεν αναφέρεται στο επίπεδο δυσκολίας της εργασίας αλλά στο σύστημα βαθμολόγησης.Μην το ξεχνάμε αυτό...