Post
by vassia » Thu Jun 11, 2009 6:49 pm
Δυστυχως το θεμα με τον αριθμο των εισακτεων ισχυει, για καθε σχολη του ΕΜΠ σε αλλο βαθμο βεβαια. Γιατι εκτος των οσων μπαινουν με τις πανελλαδικες(90%), υπαρχει το 10%, τα εσπερινα λυκεια, οι Κυπριοι, οι ομογενεις, ατομα με μετεγγραφες- και λογω αθλητικων επιδοσεων και απο αλλες σχολες λογω πολυτεκνων κλπ.
Επειδη πολυ επιθεση εχει γινει για τις σχολες του ΕΜΠ και μαλιστα χωρις να εχει συμβει το αντιστροφο, εσεις οι οποιοι μιλατε για το ποιος δε σεβεται τη δουλεια του αλλου και τους κοπους και σας βλεπει αφ'υψηλου, μαλλον οι ιδιοι θα επρεπε να σταματησετε να επιτιθεστε, γιατι μονοι σας υποβιβαζεστε. Κανεις δεν μπηκε εδω πιστευω ουτε για να σας κραξει, ουτε για να σας συγκρινει, ουτε για να σας προσβαλλει. Μαλλον το αντιθετο συνεβη. Οσοι απο εμας τους ασχετους καναμε παρεμβαση, ηταν για να διορθωσουμε τα λεγομενα σας, καθως μιλατε χωρις να ξερετε. Και πραγματικα εκτιμω αυτον που ειπε οτι αντι να κοιταμε ο καθενας να διεκδικησει το καλυτερο για τη σχολη/επαγγελμα του, καθομαστε και τρωγομαστε μεταξυ μας. Το πολυτεχνειο δεν προσπαθει να βγαλει ουτε πανεπιστημονες ουτε τιποτα τετοιο. Δεν αυτοπροσδιοριζομαστε καν επιστημονες, μα μηχανικοι. Οι μηχανικοι ερχονται να δωσουν λυση σε πρακτικα ζητηματα και να χρησιμοποιησουν/εφαρμοσουν τα οσα οι θεωρητικοι-επιστημονες- ανακαλυπτουν. Το αν το ΤΕΕ εχει μεγαλη δυναμη και κανει ο,τι θελει, δεν αναιρει το γεγονος οτι οι σχολες στο πολυτεχνειο ειναι πολυ δυσκολες και απαιτητικες. Ο αριθμος μαθηματων δυστυχως παιζει ρολο, μαζι με την ποιοτητα παντα. Το να διδασκομαστε γενικα μαθηματα- οικονομικης φυσης, προγραμματισμου, στατικης, μηχανικης, μαθηματικων και φυσικης, ειναι απολυτα αναγκαιο για τη φυση της δουλειας μας., αν σκεφτει κανεις το ποσοι παραγοντες μπαινουν στη μελετη οποιουδηποτε τεχνικου εργου πραγματευομαστε, ο καθενας στον κλαδο του. Και τελοσπαντων, οποιος δεν εχει δει απο κοντα, καλο θα ηταν να μην κρινει. Εμεις το ξαναλεω, δεν μπηκαμε για να κρινουμε εσας, και εχω την εντυπωση οτι σε κανενα ποστ δε συνεβη αυτο. Καποιοι εκριναν εμας και εμεις θελησαμε να αποκαταστησουμε τα οσα ξερουμε, απο την προσωπικη μας εμπειρια, και οχι απο τα οσα ακουμε η νομιζουμε.