Ιταλία = Top Sport Cars
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Εγώ πάλι νομίζω ότι κινούν αξιοπρεπώς το mondeo τα 145 αλογά του. Άλλωστε ο jts με τα 165 της αλφα έχει σκοπό την οδηγική συγκίνηση και όχι την οδηγική απόλαυση. Αν ο αγόραστής είναι κρυό...ς θα το προτιμήσει πάντως το mondeo. Τώρα κατά τη γνώμη μου μάλλον συμφέρει περισσότερο η αγορά του mondeo από την αλφα. Αυτοί οι ιταλοί μάλλον υπερτιμημένο το έχουν το σηματάκι τους. Τα παλιά χρόνια πέρασαν και καλό είναι μαζί με τις τιμές να αναβαθμίσουν και άλλα πράματα που θα τις δικαιολογούν. Μη ξεχνάμε τα σχόλια του ειδικού τύπου για το mondeo είναι διθυραμβικά ακόμα και αρκετά χρόνια μετά από την πρώτη του κυκλοφορία και είναι βέβαιο πως αξίζει και με το παραπάνωω τα λεφτά του.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Για δίλιτρο εμένα μου φαίνονται λίγα...Δεν κάνω σύγκριση τώρα με Alfa Romeo.Απλά κρίνω τον αριθμό των ίππων.Το Mondeo μάλλον απευθύνεται περισσότερο σε οικογενειάρχες και σε αυτούς που θέλουν απλά ένα καλό αυτοκίνητο και δε ζητάνε πολλά πράγματα.
Τα παλιά χρόνια πέρασαν,αλλά μετά την εμφάνιση της 145/146 άρχισε μια νέα πορεία που την συνεχίζουν επάξια 147/156(και αναμένεται η 147 FL σε ένα εξάμηνο περίπου ή και λιγότερο και η 157 μέσα στο 2006).Και όσον αφορά την 156,πόσα αυτοκίνητα στα λεφτά της έχουν κλωβό ασφαλείας;;
Τα παλιά χρόνια πέρασαν,αλλά μετά την εμφάνιση της 145/146 άρχισε μια νέα πορεία που την συνεχίζουν επάξια 147/156(και αναμένεται η 147 FL σε ένα εξάμηνο περίπου ή και λιγότερο και η 157 μέσα στο 2006).Και όσον αφορά την 156,πόσα αυτοκίνητα στα λεφτά της έχουν κλωβό ασφαλείας;;
Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Και εμένα λίγα μου φαινονται απλά τόνισα και πριν πως το αυτοκίνητο δεν προορίζεται γι άτομα που θέλουν γκάζι. Άλλωστε θα θυμάσαι από παλιότερες συζητήσεις μας πως η ειδική απόδοση του κινητήρα είναι βασικό στοιχείο όταν σχηματίζω γνώμη για ένα αυτοκίνητο.
Η 157 θα είναι πισωκίνητη?
Η 157 θα είναι πισωκίνητη?
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
.jimmyD wrote:Η 157 θα είναι πισωκίνητη?
Δεν το γνωρίζω αυτό...Λογικά σε κάποιο roadster θα βάλει πρώτα πίσω κίνηση...Στις 147/157 κτλ δε νομίζω να κάνει κάτι τέτοιο....
Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
Αν και λίγο καθυστερημένα (και όχι λόγω φυγής
):
jimmyD, TaRaNTuLa μάλλον δεν καταλάβατε πως είπα το "παπαγαλίζω". Θεωρώ οτι όσοι διαβάζουν από άρθρα κλπ και δεν έχουν προσωπική εμπειρία οδήγησης συγκεκριμένου αμαξιού είναι παπαγάλοι. Αν το νομίζετε "υπρβολικό" σόρρυ!
Μην επανερχόμαστε στα ίδια θέματα. Ηδη κατάλαβες την άποψή μου και εγώ τη δική σου. Τα υπόλοιπα τα συζητάμε κατιδίαν
-----
Anyway, προτιμώ τα ΧΛΙΔΑΤΑ-ΠΟΛΥΤΕΛΗ αυτοκίνητα, αυτά που συνδυάζουν και ταχύτητα και luxe, αυτά που γυρίζουν να τα κοιτάνε στο δρόμο, αυτά που δεν τα παίρνει ο καθένας. Είναι η γνώμη μου.
Aπό ΒΜW ξεκίνησα, με ΒΜW θα συνεχίσω. Η μήπως να προτιμήσω ένα Πούντο? Θα δούμε


jimmyD, TaRaNTuLa μάλλον δεν καταλάβατε πως είπα το "παπαγαλίζω". Θεωρώ οτι όσοι διαβάζουν από άρθρα κλπ και δεν έχουν προσωπική εμπειρία οδήγησης συγκεκριμένου αμαξιού είναι παπαγάλοι. Αν το νομίζετε "υπρβολικό" σόρρυ!

TaRaNTuLa wrote:(και όχι σαν πόρωμένος.Ας προσέχουμε λίγο περισσότερο τι λέξεις χρησιμοποιούμε....)
Μάλλον ο jimmyD έπιασε το ύφος μου και τον χαρακτηρισμό! Ολοι είμαστε πορωμένοι με κάτι. Μην είσαι τόσο ευθικτος και ειδικά με άτομα που γνωρίζεις προσωπικά 3 χρόνια και ξέρεις πόσο σε αγαπάνε. Απλά έχουμε διαφορετική γνώμη σε κάτι.jimmyD wrote:Είναι προφανές ότι υπάρχει πόρωση με τα αυτοκίνητα
Το έχεις σκεφτεί να γίνεις κριτικός σε αυτοκίνητα και συγκεκριμένα σε ΒΜW? Τόοοσες γνώσεις...TaRaNTuLa wrote:Εγώ στάθηκα στην αναφορά σου ότι η BMW έχει ταχύτητα. Όταν η BMW έχει επιτάχυνση α,άλλα αυτοκίνητα έχουν 2α!
Οχι φυσικά. Αναφερόμουν στα φτιαγμένα. Αλλά και πάλι η Κορόλα δε συγκρίνεται με BMW. Να πώ οτι είναι καταπληκτικό αμάξι αλλά προσωπικά προτιμώ μια σειρά 3.TaRaNTuLa wrote:Δε νομίζω ότι μια Corolla που ανέφερε ο jimmyD μπορείς να την πεις "σκοτώστρα".
Νομίζω οτι εσύ προβαίνεις σε απλά συμπεράσματα για τις VMW. Το να οδηγήσει κπ 2-3 αμάξια, δεν τον κάνει και φωστήρα. Οσο για το πούντο ήταν στρωμένο 1 χρόνο, νέο μοντέλο.TaRaNTuLa wrote:Το Punto που οδήγησες ήταν 8V ή 16V;Ποια έκδοση;Με πόσα km στο ενεργητικό του;Δεν κρίνεις ένα αμάξι έτσι απλά....
Αυτό είναι κάπως ειρωνικό! "Ας προσέχουμε λίγο περισσότερο τι λέξεις χρησιμοποιούμε...." Κοίτα: τόσες γνώσεις όπως τις δικές σας δεν έχω. Αλλά μπορώ να λέω τη γνώμη μου για το ο,τιδήποτε. Και δεν έκανα τίποτα άλλο απτο να εκφράσω το προσωπικό μου γούστο. Αν σε ενοχλεί, τότε πες στους υπευθυνους να με κάνουν μπάν.TaRaNTuLa wrote:Όταν δεν μπορείς να απαντήσεις στον άλλον με αξιόλογα επιχειρήματα,ο καλύτερος δρόμος είναι αυτός της φυγής....
Μην επανερχόμαστε στα ίδια θέματα. Ηδη κατάλαβες την άποψή μου και εγώ τη δική σου. Τα υπόλοιπα τα συζητάμε κατιδίαν
-----
Anyway, προτιμώ τα ΧΛΙΔΑΤΑ-ΠΟΛΥΤΕΛΗ αυτοκίνητα, αυτά που συνδυάζουν και ταχύτητα και luxe, αυτά που γυρίζουν να τα κοιτάνε στο δρόμο, αυτά που δεν τα παίρνει ο καθένας. Είναι η γνώμη μου.
Aπό ΒΜW ξεκίνησα, με ΒΜW θα συνεχίσω. Η μήπως να προτιμήσω ένα Πούντο? Θα δούμε


- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Mάλλον εσύ δεν καταλαβαίνεις....Δεν κάνω κριτική μόνο στην BMW.Και ούτε έχω κάτι συγκεκριμένο εναντίον της.Απλά δεν μπορώ να βλέπω πράγματα τα οποία δεν ισχύουν....Παλιότερα πχ έλεγα για το τι αυτοκίνητα με χάλια ιπποδύναμη έβγαζε η VW.Τώρα έχει βελτιωθεί πολύ και δε λέω κάτι εναντίον της.Αντίθετα μ'αρέσουν πολύ τα δυνατά μοτέρ του Groupe VAG και το έχω ξαναπεί...
Προανέφερα ότι έχω οδηγήσει 2(συνολικά 3)διαφορετικά μοτέρ της BMW και έχω εμπειρία από το συγκεκριμένο...Δεν κρίνω από άρθρα που διαβάζω αλλά από αυτό που έχω στα χέρια μου και περνάω άνετα στο δρόμο...(δεν το έχω τεστάρει με το Punto,αλλά με την 146 καθάριζα αρκετούς)
Εγώ στέκομαι στο ότι η BMW είναι περισσότερο για άνετη και απλή οδήγηση.Δεν έχει γκάζι-ταχύτητα-συγκίνηση.Μπορεί να έχει μια από τις καλύτερες λαμαρίνες,αλλά αυτό δεν κάνει το αυτοκίνητο και καλύτερο....
Και μια 316/318/320 δε γυρίζεις να τη θαυμάσεις κιόλας....Γεμάτος ο τόπος είναι!Να μου πεις τη καινούργια 5 να σου πω ναι....(κάτι μου είχες πει εσύ σχετικά με τα 2000cc και 2500cc για τη BMW σας...
)
Και δεν έχω οδηγήσει 2-3 αμάξια για να κάνω τον "έξυπνο".Μάλλον θες σαν τα μικρά παιδιά(όπως είπες) να σου απαριθμήσω....Και δεν είναι 2-3....
Υ.Γ. Από Starlet ξεκίνησες...
Πλακωνόμαστε αλλά πάντα αγαπιόμαστε!!
Προανέφερα ότι έχω οδηγήσει 2(συνολικά 3)διαφορετικά μοτέρ της BMW και έχω εμπειρία από το συγκεκριμένο...Δεν κρίνω από άρθρα που διαβάζω αλλά από αυτό που έχω στα χέρια μου και περνάω άνετα στο δρόμο...(δεν το έχω τεστάρει με το Punto,αλλά με την 146 καθάριζα αρκετούς)
Εγώ στέκομαι στο ότι η BMW είναι περισσότερο για άνετη και απλή οδήγηση.Δεν έχει γκάζι-ταχύτητα-συγκίνηση.Μπορεί να έχει μια από τις καλύτερες λαμαρίνες,αλλά αυτό δεν κάνει το αυτοκίνητο και καλύτερο....
Και μια 316/318/320 δε γυρίζεις να τη θαυμάσεις κιόλας....Γεμάτος ο τόπος είναι!Να μου πεις τη καινούργια 5 να σου πω ναι....(κάτι μου είχες πει εσύ σχετικά με τα 2000cc και 2500cc για τη BMW σας...

Και δεν έχω οδηγήσει 2-3 αμάξια για να κάνω τον "έξυπνο".Μάλλον θες σαν τα μικρά παιδιά(όπως είπες) να σου απαριθμήσω....Και δεν είναι 2-3....
Υ.Γ. Από Starlet ξεκίνησες...


Πλακωνόμαστε αλλά πάντα αγαπιόμαστε!!

Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
Ετσι μπράβο! Πάνω από όλα αγαπιόμαστε! :smt052
Από σταρλετ ξεκίνησα (και ακόμα το αδηγώ καμμιά φορά), αλλά δεν παύει το ντεμπούτο (
) μου στα καλά αμάξια να είναι mercedes-BMW.
Τις σειρές 6 και 7 δεν τις συναντάς καθόλου συχνά. Oύτε τις Μ.
(Συνδυασμός κοπέλας με BMW είναι αξιόλογος. Αρα με κοιτάνε -> Ψώνιο!)
Παρτε και μια πρώτη γεύση από τον "άσσο της BMW"

Από σταρλετ ξεκίνησα (και ακόμα το αδηγώ καμμιά φορά), αλλά δεν παύει το ντεμπούτο (


Τις σειρές 6 και 7 δεν τις συναντάς καθόλου συχνά. Oύτε τις Μ.
(Συνδυασμός κοπέλας με BMW είναι αξιόλογος. Αρα με κοιτάνε -> Ψώνιο!)
Παρτε και μια πρώτη γεύση από τον "άσσο της BMW"

- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Εγώ εδώ βλέπω αρκετές 7άρες και Μ να περνάνε....
Στην 1 με χαλάει λίγο το σχήμα του αμαξώματος στο πίσω μέρος...
Το σημείο που τα χαλάμε είναι που θες εσύ απλά να σε κοιτάζουν και εγώ που εμβαθύνω κάπως περισσότερο στο θέμα(αρκετά θα έλεγα...)

Στην 1 με χαλάει λίγο το σχήμα του αμαξώματος στο πίσω μέρος...

Το σημείο που τα χαλάμε είναι που θες εσύ απλά να σε κοιτάζουν και εγώ που εμβαθύνω κάπως περισσότερο στο θέμα(αρκετά θα έλεγα...)
Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
Οχι μόνο να με κοιτάζουν. Είπαμε. Δεν είμαι τόοσο πορωμένη.
Και μένα μαρέσει να εμβαθύνω αλλά συγκρίνοντας όμοια αυτοκίνητα. Οχι ανόμοια.
Επι τη ευκαιρία για δεστε και
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... ies04.html
Και μένα μαρέσει να εμβαθύνω αλλά συγκρίνοντας όμοια αυτοκίνητα. Οχι ανόμοια.
Επι τη ευκαιρία για δεστε και
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... ies04.html
- shuma-cher
- byte level
- Posts: 59
- Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
- Academic status: MSc
- Location: ΑΘΗΝΑ
Tarantula έγραψε :
Tarantula έγραψε :
Τώρα όσον αφορά την άποψη της Semika είναι σεβαστή.Όταν παίρνω ένα αυτοκίνητο το παίρνω για να νιώθω όμορφα μέσα σε αυτό!!Όμως άλλο η οδηγική ευχαρίστηση που μου δίνει ένα ακριβές,ουδέτερο και γρήγορο αυτοκίνητο και άλλο η ικανοποίηση του <<εγώ>> μου λόγω του σήματος που έχω στο καπό μου.Δεν με νοιάζει αν το αυτοκίνητο δεν έχει σήμα.Αν έχει καλώς το έχει.Μου αρκεί η ακρίβεια,η ουδετερότητα και η ταχύτητα στοιχεία τα οποία αυτή την εποχή δεν έχουν ούτε σήμα ούτε πατρίδα!
Για να επανέλθουμε στο πνεύμα του topic πρέπει να σας πω ότι ο Στεφανής στο Traction του Mega δοκιμάζει την Enzo επί Ελληνικού εδάφους και την τελικιάζει
στην, κλειστή από κίνηση , γέφυρα Ρίου-Αντιρίου με κάμερα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου
Θα πρέπει να είναι εξαιρετικό θέμα
Προς Ethel: Όλοι εδώ μέσα απόψεις ανταλλάζουμε και πειράζουμε ο ένας τον άλλον.Κάποιοι μάλιστα γνωριζόμαστε αρκετά καλά και είμαστε φίλοι!Δεν υπάρχει ουδείς λόγος ανησυχίας και καμία παρεξήγηση:-)
Γιατί μήπως η 156 βγάζει 165 hp? Όσες δυναμομετρήσεις έχω δει στον ειδικό τύπο το πολύ να έχουν δείξει 155 hp γι' αυτόν τον κινητήρα.Από τη στιγμή λοιπόν που το μόνο που έχει να δείξει παραπάνω είναι 5 χλμ τελική και 0,5 sec στο 0-100 αξίζει 10 χιλιάρικα παραπάνω?Άσε που σε οδική συμπεριφορά το Mondeo την υπερκαλύπτει απόλυτα.Όσο για το αν απευθύνεται το Mondeo με αυτή την οδική συμπεριφορά σε κρυόκολους δεν το νομίζω.Οι κρυόκολοι συνήθως κρύβονται πίσω από κάποιο <<βαρύ>> σήμα με τη δικαιολογία της μεταπωλιτικής αξίαςΓια δίλιτρο εμένα μου φαίνονται λίγα...


Tarantula έγραψε :
Δεν πιστεύω ότι συγκρίνεις ST220 και GTA με M3Η 330 δεν είναι Μ3....



Τώρα όσον αφορά την άποψη της Semika είναι σεβαστή.Όταν παίρνω ένα αυτοκίνητο το παίρνω για να νιώθω όμορφα μέσα σε αυτό!!Όμως άλλο η οδηγική ευχαρίστηση που μου δίνει ένα ακριβές,ουδέτερο και γρήγορο αυτοκίνητο και άλλο η ικανοποίηση του <<εγώ>> μου λόγω του σήματος που έχω στο καπό μου.Δεν με νοιάζει αν το αυτοκίνητο δεν έχει σήμα.Αν έχει καλώς το έχει.Μου αρκεί η ακρίβεια,η ουδετερότητα και η ταχύτητα στοιχεία τα οποία αυτή την εποχή δεν έχουν ούτε σήμα ούτε πατρίδα!
Για να επανέλθουμε στο πνεύμα του topic πρέπει να σας πω ότι ο Στεφανής στο Traction του Mega δοκιμάζει την Enzo επί Ελληνικού εδάφους και την τελικιάζει


Θα πρέπει να είναι εξαιρετικό θέμα

Προς Ethel: Όλοι εδώ μέσα απόψεις ανταλλάζουμε και πειράζουμε ο ένας τον άλλον.Κάποιοι μάλιστα γνωριζόμαστε αρκετά καλά και είμαστε φίλοι!Δεν υπάρχει ουδείς λόγος ανησυχίας και καμία παρεξήγηση:-)
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Γιατί τότε το Mondeo βγάζει την ονομαστική ισχύ στο ακέραιο;(Δεν έχω δει καμία από τις δυναμομετρήσεις που λες).Κακά τα ψέματα τώρα,το Mondeo δεν έχει το "πάτημα" της Alfa Romeo(εννοώ αναρτήσεις και τα συναφή).Μπες σε μια στροφή με τα ίδια km και με τα δύο και πες μου ποιο ακούει καλύτερα.Σε σύγκριση Mondeo ST220 και 156 GTA στο CAR,ο δημοσιογράφος έλεγε ότι μπορεί να είναι ακριβότερη η GTA αλλά αξίζει τα λεφτά της μπροστά στο ST220(χωρίς να το υποτιμώ).Δε θυμάμαι τεύχος να σου πω.Άμα πάω να ξανακουρευτώ...

Έκανα σύγκριση 330,ST220,GTA που είναι στα ίδια περίπου κυβικά.Την Μ3 με το παραπάνω σχόλιο μου την διαχώρισα...(πάλι δε με πιάνεις...
)
Στο Traction αύριο(μεθαύριο πότε τεσπα είναι) θα δείξει το τελίκιασμα της Enzo;


Έκανα σύγκριση 330,ST220,GTA που είναι στα ίδια περίπου κυβικά.Την Μ3 με το παραπάνω σχόλιο μου την διαχώρισα...(πάλι δε με πιάνεις...

Στο Traction αύριο(μεθαύριο πότε τεσπα είναι) θα δείξει το τελίκιασμα της Enzo;
Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Tarantula, ειμαι ταγμενος ιταλοφιλος, αλλα το mondeo επειδη και το εχω οδηγησει και το εχω τρεξει, πραγματικα ειναι καλο παραδειγμα πολυ καλοστημενου αυτοκινητου. Δεν ξερω αν οντως η 156 θα μπει με περισσοτερα σε καποια στροφη δυστηχως. Α! οδηγησα το 1.8 με 125 αλογα και ηδη το γκαζι ηταν αρκετο. ειναι πιο γρηγορο απο την 1.6 156... για την 1.8 δεν ξερω. Απλα του μοντεο ο κινητηρας κερδιζει γιατι ειναι πιο ροπατος.
- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Από 156 1.8 το κόβω δύσκολο να είναι γρηγορότερο.Δεν είπα ότι δεν είναι καλοστημένο αυτοκίνητο.Τώρα κατά πόσο σου φάνηκε γρηγορότερο από μια 156 1.6 δεν ξέρω(για 5 άλογα διαφορά μιλάμε).Το μόνο είναι το 1,5kgm/rpm παραπάνω που μπορεί να δίνει τέτοια αίσθηση....
Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
η επιταχυνση ειναι αποτελεσμα της ροπης. Δηλαδη ροπη=επιταχυνση Ισχυς = τελικη.
Δεν ηταν τα 5 αλογα παντως, ουτε το 1.5kgm. Ηταν η γενικοτερη αισθηση, το αμαξι αρπαζει απο πολυ χαμηλα, και ο κινητηρας ειναι πιο "γεματος". Η αλφα 1.8 πρεπει να ειναι γρηγοροτερη παντως. Απλα η τιμη του μοντεο 1.8 ειναι πιο μικρη και απο της 1.6 156... Δυστηχως αν και σου λεω ειμαι ταγμενος αλφακιας, η αλφα εχει ψηλα τις τιμες. Κατα τη γνωμη μου η 156 δε δικαιολογει την τιμη της... για 147 κατι παει και ερχεται... 23.000 το 2.0... μια χαρα.
Επισης (αυτο ειναι καθαρα σε αισθηση και οχι σε μετρησεις δικες μου) η 156 ειχε πιο ευαισθητο και σπαστικο ABS. Εμπαινε πιο ευκολα απο του μοντεο.
Δεν ηταν τα 5 αλογα παντως, ουτε το 1.5kgm. Ηταν η γενικοτερη αισθηση, το αμαξι αρπαζει απο πολυ χαμηλα, και ο κινητηρας ειναι πιο "γεματος". Η αλφα 1.8 πρεπει να ειναι γρηγοροτερη παντως. Απλα η τιμη του μοντεο 1.8 ειναι πιο μικρη και απο της 1.6 156... Δυστηχως αν και σου λεω ειμαι ταγμενος αλφακιας, η αλφα εχει ψηλα τις τιμες. Κατα τη γνωμη μου η 156 δε δικαιολογει την τιμη της... για 147 κατι παει και ερχεται... 23.000 το 2.0... μια χαρα.
Επισης (αυτο ειναι καθαρα σε αισθηση και οχι σε μετρησεις δικες μου) η 156 ειχε πιο ευαισθητο και σπαστικο ABS. Εμπαινε πιο ευκολα απο του μοντεο.
- shuma-cher
- byte level
- Posts: 59
- Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
- Academic status: MSc
- Location: ΑΘΗΝΑ
Όταν ένα αυτοκίνητο 1300 κιλών όπως το Mondeo βγάζει το 0-100 σε <9.5 sec μετρημένα με V-Box τι λες βγάζει ή όχι 145 hp?Έχω δυναμομέτρηση τόσο από 156 JTS όσο και από GT Coupe JTS στο DRIVE που φαίνεται αυτή η απουσία 10+ ίππων.Mάλιστα η προηγούμενης γενιάς 156 2.0 TS με 150 hp χωρίς να είναι ελαφρύτερη είναι γρηγορότερη!!Πώς το εξηγείς αυτό?Συμφωνώ με το Ganther και θα προσθέσω ότι το 2λιτρο Mondeo είναι αρκετά φθηνότερο από 156 1.8 και σε εν κινήσει επιτάχυνση πιο γρήγορο σε όλο το φάσμα των στροφών.Από στάση το πιθανότερο είναι λόγω ευστροφίας και ισχύος της 156 1.8 να πηγαίνουν το ίδιο.
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
- Ethel
- Venus Project Founder
- Posts: 2395
- Joined: Fri Mar 19, 2004 10:41 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: New York City, NY
- Contact:
Προσωπικά δεν ανησυχώ καθόλου ούτε πρόκειται να παρεξηγηθώ με όσα λέτε φίλε shuma-cher, απλά έλαβα ένα pm ανησυχίας το οποίο δεν έπρεπε να αγνοηθεί.shuma-cher wrote: Προς Ethel: Όλοι εδώ μέσα απόψεις ανταλλάζουμε και πειράζουμε ο ένας τον άλλον.Κάποιοι μάλιστα γνωριζόμαστε αρκετά καλά και είμαστε φίλοι!Δεν υπάρχει ουδείς λόγος ανησυχίας και καμία παρεξήγηση:-)
There's no place like 127.0.0.1
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Σουμαχερ, αυτο που λες, εχει αποδειχθει οτι ηταν θεμα κακης ποιοτητας καυσιμου και με την επαναχαρτογραφηση που κανανε στους JTS, και τα νεα καυσιμα 98+ οκτανιων, τα χαμενα αλογα βρεθηκανε...
(ολοι οι νεοι κινητηρες θελουνε καλα καυσιμα, παρε τον "φυσαει"
(FSI) της VAG... μονο με 98+οκτανια δεν χτυπαει πυρρακια.
απλα το θεμα ειναι οτι το μοντεο παραμενει πιο καλο σε απδοση τιμη, ισως και σε απολυτη αποδοση αν μιλαμε για 2.0 με 1.8 (για ιδια τιμη) απλα για εμενα το μοντεο χανει σε εσωτερικο-εξωτερικο, οπου ειναι απιστευτα "γεροντέ" ενω η 156 ειναι πανεμορφη, ακομα και μετα απο τοσα χρονια...


απλα το θεμα ειναι οτι το μοντεο παραμενει πιο καλο σε απδοση τιμη, ισως και σε απολυτη αποδοση αν μιλαμε για 2.0 με 1.8 (για ιδια τιμη) απλα για εμενα το μοντεο χανει σε εσωτερικο-εξωτερικο, οπου ειναι απιστευτα "γεροντέ" ενω η 156 ειναι πανεμορφη, ακομα και μετα απο τοσα χρονια...

- shuma-cher
- byte level
- Posts: 59
- Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
- Academic status: MSc
- Location: ΑΘΗΝΑ
Τhanks!!Ωστε υπάρχει και άλλη εξήγηση.
Πήγα πάλι να τα ρίξω στους μαφιόζους τους Ιταλούς

Να και κάτι που δε με είχε πονηρέψει...Για τον FSI το λέει ρητά στο manual του αυτοκινήτου για βενζίνη 100 RON αλλά για τον JTS ούτε που το είχα φανταστεί.Οπότε σιγά-σιγα θα αναγκάσουν τον κόσμο να πληρώνει τέτοιες βενζίνες για να μην έχουν προβλήματα δυσλειτουργίας και αξιοπιστίας...
Άντε να τελειώνουν οι κυβερνώντες με την απελευθέρωση των diesel για να μπορεί ο κόσμος να κυκλοφορήσει κανένα σοβαρό αυτοκίνητο χωρίς να σκέφτεται τις επισκέψεις στο βενζινάδικο.Μόνο εμείς ασχολούμαστε με βενζινοκινητήρες 1.4-2.0 lt.Η BMW έβγαλε τις 320d-330d(150-204hp και ροπή που σέρνει καράβι) μέχρι και σε cabrio έκδοση.Ακόμη και οι ιταλοί τις 147-156-166 turbodiesel τις παίρνουν και δεν τους χαλάει καθόλου.Μόνο εμείς έχουμε μείνει πίσω
Αλήθεια ποια είναι η γνώμη σας για την πετρελαιοκίνηση?Ή μήπως να άνοιγα ένα νέο topic γι΄αυτό?




Να και κάτι που δε με είχε πονηρέψει...Για τον FSI το λέει ρητά στο manual του αυτοκινήτου για βενζίνη 100 RON αλλά για τον JTS ούτε που το είχα φανταστεί.Οπότε σιγά-σιγα θα αναγκάσουν τον κόσμο να πληρώνει τέτοιες βενζίνες για να μην έχουν προβλήματα δυσλειτουργίας και αξιοπιστίας...
Άντε να τελειώνουν οι κυβερνώντες με την απελευθέρωση των diesel για να μπορεί ο κόσμος να κυκλοφορήσει κανένα σοβαρό αυτοκίνητο χωρίς να σκέφτεται τις επισκέψεις στο βενζινάδικο.Μόνο εμείς ασχολούμαστε με βενζινοκινητήρες 1.4-2.0 lt.Η BMW έβγαλε τις 320d-330d(150-204hp και ροπή που σέρνει καράβι) μέχρι και σε cabrio έκδοση.Ακόμη και οι ιταλοί τις 147-156-166 turbodiesel τις παίρνουν και δεν τους χαλάει καθόλου.Μόνο εμείς έχουμε μείνει πίσω

Αλήθεια ποια είναι η γνώμη σας για την πετρελαιοκίνηση?Ή μήπως να άνοιγα ένα νέο topic γι΄αυτό?
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
εγω ειμαι 100% υπερ. Θελω πετρελαιοκινητο με τερατωδεις ροπες, και να μην αλλαζω ταχυτητα ποτε. Θελω να ξεκιναω σαν ταξιτζης με 3η, και το αμαξι να μην σκορτσαρει επειδη ξεχειλιζει απο ροπη! Ροπη= πορωση. Δωστε ροπη στο λαο, και αυτονομια καυσιμου!!! ενα πετρελαιο βγαζει 1000χλμ στο ρεζερβουαρ!!!Προσωπικα περιμενω τα πετρελαια για να δουμε αν θα παρουμε αμαξι μικρο πολης στην οικογενεια! Με το πετρελαιο ομως ξεχαστε τις "ανωριμοτητες" τις σπινιες τους κοφτες και ολα αυτα... 

- shuma-cher
- byte level
- Posts: 59
- Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
- Academic status: MSc
- Location: ΑΘΗΝΑ
Όντως ένα Panda ή Punto 1.3Td είναι ό,τι πρέπει!!
Τους κόφτες τους ξεχνάμε αλλά τις σπινιές γιατί?
Με τόση ροπή και το turbo να σφυρίζει...Πορώθηκα μόνο με τη σκέψη
Δυστυχώς όμως δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τις αλλαγές ταχυτήτων...Τα σύγχρονα turbodiesel λόγω turbo κάτω από τις 1800-2000 δεν τραβάνε καλά και πάνω από τις 4000 αρνούνται.Στο ενδιάμεσο όμως...
Αυτό πάντως θα δυσκολέψει τους πισωκίνητους(οδηγούς όχι...gay
) να κάνουν πάντες γιατί είναι δύσκολο κρατήσουν τον κινητήρα μέσα στη στενή ωφέλιμη περιοχή του υπό συνθήκες drift challenge.Αν πάρει κανείς BMW diesel γι΄αυτή τη δουλειά...
Τους κόφτες τους ξεχνάμε αλλά τις σπινιές γιατί?




Δυστυχώς όμως δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τις αλλαγές ταχυτήτων...Τα σύγχρονα turbodiesel λόγω turbo κάτω από τις 1800-2000 δεν τραβάνε καλά και πάνω από τις 4000 αρνούνται.Στο ενδιάμεσο όμως...




ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Να πω ότι υπάρχει(για Punto) και ο 1.9 Multijet,ένας υπερ-συμπιεστής με ηλεκτρονική βαλβίδα waste gate και αποδίδει 100hp,με 26,5kgm ροπή στις 1750rmp!!!Και μη σας ξεγελάνε οι 100hp,γιατί και τα "ταξιά" τα Octavia τόσο αποδίδουν....shuma-cher wrote:Όντως ένα Panda ή Punto 1.3Td είναι ό,τι πρέπει!!

Me too!!!!shuma-cher wrote:Με τόση ροπή και το turbo να σφυρίζει...Πορώθηκα μόνο με τη σκέψη![]()
![]()
![]()


Y.Γ. Εthel,δεν "έπιασα" αυτό με το pm ανησυχίας....
Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...