Ποιος θα βγει τώρα να στηρίξει την εργατιά; Περιμένω...Στον αέρα παραμένει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας των γραμμών του Μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, κάθε Παρασκευή και Σάββατο έως τις 2 τα ξημερώματα, καθώς οι εργαζόμενοι αντιτίθενται στην απόφαση του ΟΑΣΑ.
Βάσει της απόφασης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής, η πιλοτική μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του Ηλεκτρικού ξεκινά από την 1η Φεβρουαρίου και θα διαρκέσει μέχρι την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου.
Οι εργαζόμενοι, από την πλευρά τους, αρνούνται να εφαρμόσουν το νέο ωράριο, απειλώντας με απεργιακές κινητοποιήσεις τις ημέρες ισχύος του νέου ωραρίου.
Όπως υποστηρίζουν, η νυχτερινή λειτουργία θα μειώσει το χρόνο ανάπαυσής τους, καθώς και το διάστημα συντήρησης των συρμών και του δικτύου. Πάντως, οι οριστικές αποφάσεις των σωματείων των εργαζομένων αναμένονται την Πέμπτη.
Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι μέχρι το μεσημέρι της Πέμπτης οι εργαζόμενοι στην τηλεφωνική γραμμή 185, για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, δεν ήταν σε θέση να απαντήσουν για το εάν το νέο ωράριο θα ισχύσει από αυτή την Παρασκευή και επεσήμαναν ότι δεν είχαν σχετική ενημέρωση.
Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- ismael blanco
- Kilobyte level
- Posts: 437
- Joined: Wed Nov 21, 2007 12:10 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Βασικά οι εργαζόμενοι και στα δυο μέσα μεταφοράς έχουν απολύτως δικιο.Είναι πολλά τα πράγματα που γίνονται μόλις κλείνουν το μετρό και ο ηλεκτρικος όπως καθαρισμός και γενικά συντήρηση ούτως ώστε την επόμενη μέρα να είναι όλα εντάξει από τεχνική άποψη, από άποψη καθαριότητας κ.λ.π.Παρόλου που θα ήταν πολύ βολικό για όλους μας να μένουν ανοιχτά μέχρι τις 2 δεν πολύ πιστεύω ότι θα γίνει.
Live your dreams...
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Δεν είμαι ειδήμων στο θέμα για να κάνω την έξυπνη, αλλά μου φαίνεται πως και τα δύο προβλήματα λύνονται με την πρόσληψη εξτρά προσωπικού. Αν οργανωθούν σε βάρδιες μερικά άτομα παραπάνω και έχουν περισσότερα χέρια για την καθαριότητα (που είναι άριστη σήμερα τους το αναγνωρίζω) δεν μου μοιάζει τόσο ακατόρθωτο. Εντάξει εννοείται πως κάποιοι θα δουλεύουν βάρβαρες ώρες (του 24 ωρου, όχι ως προς τον αριθμό), αλλά αυτό δεν είναι κάτι που δεν κάνουν πχ. οι μηχανοδηγοί των υπεραστικών τρένων. Οπότε μάλλον στα χρήματα είναι το πρόβλημα για άλλη μια φορά (και στο ηλεκτρικό ρεύμα βεβαίως...)
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Εννοείται πρόσληψη νέου προσωπικού, τόση ανεργία έχουμε... Υπάρχει και ζήτηση, δεν το συζητάμε...
- Theofaman
- Mbyte level
- Posts: 984
- Joined: Sat Sep 24, 2005 1:07 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Running from the weak side to the low post
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ






Theo(pame na)fam(e mprizoles)an!
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Το εισητηριο ομως παρολαυτα θα "στρογγυλοποιηθει" στο 1 ευρω, απο τα 0.80 ε?? 

- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Εμένα δεν με χαλάει καθόλου, ειδικά για το μετρό, διότι (σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα ΜΜΜ) παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Άλλωστε είναι το μόνο μέσο που ΔΕΝ έχει έλλειμμα, αλλά ένα μικρό πλεόνασμα (που χρησιμοποιεί π.χ. για να βάζει PIS (ηλεκτρονικές πινακίδες των δρομολογίων) και άλλα πράγματα που διευκολύνουν τους επιβάτες), και άρα η κακοδιαχείριση είναι μικρότερη. Επίσης, το μετρό είναι το μέσο με το μεγαλύτερο κόστος λειτουργίας - είναι απλώς ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ να λειτουργήσεις μια γραμμή μετρό. Και τα μετρό στην Ευρώπη έχουν πολύ πιο ακριβό εισιτήριο - μπορεί να είναι από 3 μέχρι και 10 ευρώ συνήθως για απλή διαδρομή!Ganther wrote:Το εισητηριο ομως παρολαυτα θα "στρογγυλοποιηθει" στο 1 ευρω, απο τα 0.80 ε??
Αυτό που θα με χάλαγε είναι να έπρεπε να πληρώσω επιπλέον για τα (χάλια) αστικά λεωφορεία ή για τον (χάλια) ΟΣΕ.
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
-
- Gbyte level
- Posts: 1040
- Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
- Gender: ♂
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
http://www.anoihtipoli.gr/ wrote:ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
Αν ξεκινάτε ένα εγχείρημα και θέλετε να είστε σίγουροι για την αποτυχία του, μην διστάσετε να ακολουθήστε τα εξής απλά βήματα: επιδείξτε εχεμύθεια αντί να κάνετε καμπάνια ενημέρωσης για την έναρξή του, βάλτε τους ανθρώπους σας να δουλεύουν τρελλές υπερωρίες αντί να προσλάβετε κι άλλους, κυκλοφορήστε φήμες «έγκυρων πηγών» που να επιβεβαιώνουν εξ’αρχής την αποτυχία του εγχειρήματός σας, εφαρμόστε το αποσπασματικά χωρίς κανένα άλλο παρόμοιο μέτρο.
Αν, παρά όλα αυτά, επιτύχετε τότε θα έχετε ένα μετρό που θα κυκλοφορεί μέχρι τις δύο τα βράδια της Παρασκευής και του Σαββάτου.
Ως Ανοιχτή Πόλη εδώ και καιρό φέραμε το θέμα της νυχτερινής λειτουργίας του μετρό και των λεωφορείων στο δημοτικό συμβούλιο, προκαλώντας σχετικό ψήφισμα, συναντηθήκαμε με τον Υπουργό Μεταφορών καθώς και με την Εταιρεία Λειτουργίας του Μετρό. Πιστεύουμε πως το κοινωνικό όφελος ενός ολοκληρωμένου και αξιόπιστου στυστήματος μαζικής μεταφοράς κατά τις νυχτερινές ώρες είναι κατά πολύ σπουδαιότερο του οποιουδήποτε οικονομικού κόστους. Η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, της όχλησης στις γειτονιές που υπάρχουν πολλά κέντρα διασκέδασης και της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης είναι τα κυριότερα σημεία στα οποία μπορούμε να σταθούμε. Το γεγονός λοιπόν ότι το Υπουργείο Μεταφορών επιλέγει να προσεγγίσει το ζήτημα από την πλευρά του οικονομικού κόστους και να μετακυλήσει την ευθύνη στους εργαζόμενους του μετρό είναι λυπηρό. Θυμίζουμε όμως πως σε πάρα πολλές πρωτεύσουσες και πόλεις της Ευρώπης, που επίσης έχουν ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια, εφαρμόζεται η νυχτερινή λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Ας προσλάβουν λοιπόν το απαραίτητο προσωπικό μέσα στα πλαίσια ενός συνολικού σχεδιασμού, ας ενημερώσουν κατάλληλα τους κατοίκους της Αθήνας για την επέκταση του ωραρίου του μετρό και των λεωφορείων και ας σταματήσουν να κάνουν τις Κασσάνδρες. Ας σταματήσουν να μας εμπαίζουν δηλαδή.
- silegav
- Venus Project Founder
- Posts: 2098
- Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: The Center of the World -> Piraeus
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Σε πολλά μέρη του κόσμου στα οποία οι άνθρωποι κοιμούνται από τις 10, το μετρό λειτουργεί μέχρι τη 1. Στην Ελλάδα είναι απαραίτητο.
Οι άνθρωποι που δουλεύουν σε αυτό προσφέρουν μια δημόσια υπηρεσία. Στη ΔΕΗ γιατί υπάρχουν άνθρωποι που το βράδυ εποπτέυουν το δίκτυο; Χαζοί είναι;
Μετά τις 12 δεν θα παίρνουν έξτρα λεφτάκια ως υπερωρίες; Τους χαλάει; Αν δεν τους χαλάει πάει να πει πως δεν έχουν και τρελή ανάγκη.
Οι εργαζόμενοι στο 040 και στην άλλη γραμμή του ΟΑΣΑ που λειτουργεί βράδυ δεν έχουν ψυχή;
Είναι τόσο τραγικό overhead να βάλει 4 τρένα (1 ανά 30 λεπτά) να πάνε σε μια γραμμή;
Μου φαίνεται τόσο μα τόσο παράλογη η αντίδραση!
Οι άνθρωποι που δουλεύουν σε αυτό προσφέρουν μια δημόσια υπηρεσία. Στη ΔΕΗ γιατί υπάρχουν άνθρωποι που το βράδυ εποπτέυουν το δίκτυο; Χαζοί είναι;
Μετά τις 12 δεν θα παίρνουν έξτρα λεφτάκια ως υπερωρίες; Τους χαλάει; Αν δεν τους χαλάει πάει να πει πως δεν έχουν και τρελή ανάγκη.
Οι εργαζόμενοι στο 040 και στην άλλη γραμμή του ΟΑΣΑ που λειτουργεί βράδυ δεν έχουν ψυχή;
Είναι τόσο τραγικό overhead να βάλει 4 τρένα (1 ανά 30 λεπτά) να πάνε σε μια γραμμή;
Μου φαίνεται τόσο μα τόσο παράλογη η αντίδραση!
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Το προβλημα ειναι οτι δεν μιλαμε για μια υπηρεσια που εχεις επιλογη, και εσυ πχ θες ποιοτητα, αλλα για μια βασικη αναγκη του κοσμου (μετακινηση) στην οποια δεν εχει εναλακτικη με μικροτερη τιμη. ΚΑι ναι εγω και εσυ και ισως οι περισσοτεροι απο τον κυκλο μας να μην εχουν προβλημα να παει απο το 0.80 στο 1 ευρω, αλλα υπαρχει (πολυς) κοσμος που τα βγαζει πολυ δυσκολα περα, και δεν ειναι δημιουργημα των καναλιων.mikem4600 wrote:Εμένα δεν με χαλάει καθόλου, ειδικά για το μετρό, διότι (σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα ΜΜΜ) παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Άλλωστε είναι το μόνο μέσο που ΔΕΝ έχει έλλειμμα, αλλά ένα μικρό πλεόνασμα (που χρησιμοποιεί π.χ. για να βάζει PIS (ηλεκτρονικές πινακίδες των δρομολογίων) και άλλα πράγματα που διευκολύνουν τους επιβάτες), και άρα η κακοδιαχείριση είναι μικρότερη. Επίσης, το μετρό είναι το μέσο με το μεγαλύτερο κόστος λειτουργίας - είναι απλώς ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ να λειτουργήσεις μια γραμμή μετρό. Και τα μετρό στην Ευρώπη έχουν πολύ πιο ακριβό εισιτήριο - μπορεί να είναι από 3 μέχρι και 10 ευρώ συνήθως για απλή διαδρομή!Ganther wrote:Το εισητηριο ομως παρολαυτα θα "στρογγυλοποιηθει" στο 1 ευρω, απο τα 0.80 ε??
Αυτό που θα με χάλαγε είναι να έπρεπε να πληρώσω επιπλέον για τα (χάλια) αστικά λεωφορεία ή για τον (χάλια) ΟΣΕ.
και οχι, μια αυξηση 25% σε μια μερα, δεν ειναι στρογγυλοποιηση ουτε αποτελει μικρο θεμα. Μιλαμε για απιστευτη αυξηση, οχι για 5%, ειναι 25% με τη μια. απαραδεκτο απλα.
YΓ. και σκεψου οτι τετοιου τυπου αυξησεις συνηθως ωθουν τον κοσμο στο να παρει το αμαξι του. Αντι να δινουν κινητρα για να παρειςς ΜΜΜ, κανουν το αντιθετο.
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Στην αμερική για μικροδιαδρομές αφού εκεί πληρώνεις ανάλογα με την απόσταση για 7-8 στάσεις ήταν 3.2$ αν θυμάμαι καλά... Φυσικά εκεί οι μισθοί είναι 3-4πλάσιοι οπότε όλα καλά...
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Σύμφωνοι, η ποσοστιαία αύξηση είναι μεγάλη, αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν νομίζω ότι θα αποτρέψει κανέναν που χρησιμοποιούσε πριν το μετρό (νόμιμα) ώστε να μην το χρησιμοποιήσει πλέον, ενώ απ' ότι διάβασα οι αυξήσεις στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών (που είναι οι "σοβαροί" χρήστες) θα είναι πολύ πιο περιορισμένες. Επιπλέον, το εισιτήριο θα εξακολουθήσει να είναι πολύ χαμηλό συγκριτικά με τα κόστη (και φυσικά τάξεις μεγέθους χαμηλότερο από το κόστος χρήσης ΙΧ) και δεν νομίζω να αποτρέψει κανέναν από το να αφήσει το ΙΧ του.Ganther wrote:και οχι, μια αυξηση 25% σε μια μερα, δεν ειναι στρογγυλοποιηση ουτε αποτελει μικρο θεμα. Μιλαμε για απιστευτη αυξηση, οχι για 5%, ειναι 25% με τη μια. απαραδεκτο απλα.
Επιπλέον, νομίζω ότι ακόμα δεν έχεις αντιληφθεί το κόστος λειτουργίας του μετρό ως σύστημα: πέρα από το ρεύμα για την ισχύ έλξης των συρμών, έχουμε συστήματα αερισμού, φωτισμού (χιλιάδες λάμπες!), επιτήρησης, προσωπικό που τα επιβλέπει, αντλιοστάσια κτλ. Ο λόγος που θέλουν την αύξηση είναι λόγω των 3 νέων σταθμών στη γραμμή 3 (Χολαργός, Νομισματοκοπείο, Αγ. Παρασκευή) που δεν θα καλύπτουν το κόστος λειτουργίας τους από την αύξηση της επιβατικής κίνησης. Το μετρό έχει ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ λειτουργικό κόστος.
Επί του θέματος τώρα, νομίζω ότι οι οδηγοί που αρνούνται την επέκταση του ωραρίου είναι απλώς αλήτηδες. Σιγά και τη φοβερή αύξηση - 2 ώρες σε 2 μέρες της εβδομάδας με αραιά δρομολόγια! Θυμάμαι μάλιστα πριν από καιρό που είχαν κάνει και μια απεργία για τις συνθήκες δουλειάς τους και το δικαστήριο τους την έβγαλε παράνομη & καταχρηστική! Αν ακολουθείται το γράμμα του νόμου και πληρώνονται κατάλληλα οι υπερωρίες κτλ., δεν έχουν καν δικαιολογία να απεργήσουν. Στον ΗΣΑΠ που είναι "πιο" δημόσιο πράγματι θα υπάρχει πρόβλημα, αλλά νομίζω ότι η ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρία Λειτουργίας), που είναι ουσιαστικά ιδιωτική εταιρία (με μόνο μέτοχο το δημόσιο), μπορεί να έχει περισσότερες πιθανότητες να εφαρμόσει το νέο ωράριο.
Last edited by mikem4600 on Fri Feb 01, 2008 4:16 pm, edited 3 times in total.
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
mikem4600 wrote:αλήτηδες

Last edited by tsilochr on Fri Feb 01, 2008 6:43 pm, edited 1 time in total.
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Εχω μια αντιληψη οποτε καταλαβαινω οτι το μετρο εχει τεραστιο λειτουργικο κοστος, και προφανως δεν ειναι το ρευμα που καιει το βαγονι το μονο του εξοδο, αλλα απο την αλλη διακρινω μια εξοργιστικη(για εμενα) υποκρισια απο την καθε κυβερνηση οταν "προσπαθει" να καταπολεμησει την ακριβεια στον καφε η στα ραπανακια και την ιδια στιγμη κανει "στρογγυλοποιηση" του εισητηριου απο τα 0.8 στο 1 ευρω.
Δεν ξερω αν αντιλαμβανεσαι την ειρωνια σε αυτο το πραγμα. Και αλιμονο εαν φταναμε το μετρο σε παραπλησιο κοστος με το ΙΧ, τοτε δεν θα το χρησιμοποιουσε κανεις.
Για την απεργια, εγω πιστευω οτι υπαρχουν οδηγοι και γενικα προσωπικο που δεν θα τους χαλαγαν καθολου τα νυχτερινα λεφτακια
ΥΓ. Tsilo δεν το εγραψα εγω το αλητηδες

Δεν ξερω αν αντιλαμβανεσαι την ειρωνια σε αυτο το πραγμα. Και αλιμονο εαν φταναμε το μετρο σε παραπλησιο κοστος με το ΙΧ, τοτε δεν θα το χρησιμοποιουσε κανεις.
Για την απεργια, εγω πιστευω οτι υπαρχουν οδηγοι και γενικα προσωπικο που δεν θα τους χαλαγαν καθολου τα νυχτερινα λεφτακια

ΥΓ. Tsilo δεν το εγραψα εγω το αλητηδες


- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Την αντιλαμβάνομαιGanther wrote:Δεν ξερω αν αντιλαμβανεσαι την ειρωνια σε αυτο το πραγμα.

@tsilo
Προφανώς πάτησα κάποια χορδή.

Είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τα μέσα σταθερής τροχιάς (όπως εγώ

Ενδεικτικά τις κατάστασης είναι τα εξής: σε όσες σοβαρές συζητήσεις έχουν γίνει για τη συγχώνευση ΑΜΕΛ & ΗΣΑΠ, οι τελευταίοι αντιδρούσαν σφοδρά διότι θα έχαναν τα κεκτημένα τους. Για παράδειγμα: Τη στιγμή που όλα τα σοβαρά μετρό του κόσμου (του δικού μας συμπεριλαμβανομένου) χρησιμοποιούν one-man-operation (δηλαδή κάθε τραίνο χρειάζεται μόνο έναν άνθρωπο για τη λειτουργία του, τον οδηγό), και πολλά από τα πιο σύγχρονα χρησιμοποιούν ΑΤΟ (Automatic Train Operation)* οπότε είτε δεν έχουν καθόλου οδηγό, είτε ο οδηγός απλώς κάθεται και διαβάζει εφημερίδα ή λύνει σταυρόλεξα**, οι δικοί μας στον ΗΣΑΠ έχουν καταφέρει να διατηρήσουν και το πόστο του προϊσταμένου (του συρμού) πέραν του οδηγού. Είναι εκείνος που κάθεται συνήθως σε μεσαία βαγόνια και ανοιγοκλείνει τις πόρτες. (Είναι προφανές στη νοοτροπία του ΗΣΑΠ ότι είναι αδιανόητο το ίδιο άτομο να οδηγεί το τραίνο ΚΑΙ να ανοιγοκλείνει τις πόρτες! Χρειάζονται 2 άτομα που θα πληρώνονται από τους φόρους μας για αυτή τη δουλειά!) Η θέση έχει παραμείνει από τότε που ο ΗΣΑΠ ήταν υπεραστικό τραίνο (το "θηρίο" της Κηφισιάς).
Αυτά λοιπόν, τα βλέπουν οι συνδικαλιστές της ΑΜΕΛ και τους γυρίζει το μάτι τους, διότι δεν είναι τόσο βολεμένοι. Θέλουν να γίνουν ΗΣΑΠ στη θέση του ΗΣΑΠ. Και γι' αυτό φυσικά αντιτίθενται στην επέκταση του ωραρίου.
* Πληροφοριακά, εντός λίγων εβδομάδων θα τεθεί σε λειτουργία το ΑΤΟ και στο δικό μας μετρό, και τα τραίνα θα πηγαίνουν κυριολεκτικά μόνα τους.
** Δεν το λέω χαριτολογώντας, αυτό πράγματι γίνεται σε κάποιες γραμμές του μετρό το Λονδίνου! Μάλιστα ο εκεί φορέας έβγαλε οδηγία ώστε οι οδηγοί να μην αφήνουν τις εφημερίδες/περιοδικά τους να φαίνονται από το τζάμι διότι τα έβλεπαν οι επιβάτες που περίμεναν στις αποβάθρες και πανικοβάλονταν!
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
-
- Gbyte level
- Posts: 1040
- Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
- Gender: ♂
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Ρε σεις... μιλάμε για το αν πρέπει κάνουμε τον ΗΣΑΠ ΑΤΟ? Δηλαδή οικονομικά να το πάρουμε τί είναι 20 μισθοί μπροστά στο τεράστιο κόστος λειτουργίας ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ.
Και θα μου πείτε, από κάπου πρέπει να αρχίσουμε... Από πού όμως? Ιδιαίτερα τη στιγμή που η πολιτική εξουσία μας εμπαίζει κανονικότατα και οι δημοσιογράφοι δεν αντέχουν να μην ρουφιανέψουν συνάδελφό τους? Εδώ έχουν βγει τα μεγαλύτερα σκάνδαλα από τη μεταπολίτευση -με εξαίρεση ίσως τον κοσκωτά- και μερικοί τα ρίχνουν στους συνδικαλιστές και τους εργαζομένους που θέλουν να κρατήσουν τις θέσεις τους... Δηλαδή είναι κατάντια για τη χώρα να μη χρησιμοποιεί ΑΤΟ και να απασχολεί 20 εργαζομένους παραπάνω... και δεν είναι η περίοδος ακυβερνησίας από το καλοκαίρι και ύστερα (για τους συμβιβασμένους!) ?
Και στην τελική -αν και δεν γνωρίζω για το θέμα- καλά κάνουν και καταφεύγουν στα δικαστήρια και στις απεργίες οι εργαζόμενοι... Έστω και αν τους έφταναν τα λεφτά (χα!) η εξαναγκαστική υπερ-εργασία δεν είναι λύση. Και ατάκες του στυλ, "αν θέλουν παραπάνω λεφτουδάκια, υπερωρία"... Δεν μας βγάζουν πουθενά! Για ποια ποιότητα ζωής μπορούν να κάνουν λόγο οι καπιταλιστές? Για τις υπερωρίες τους ή την ανεργία τους? ...όλα αυτά μάλιστα την εποχή που το οικονομικό σύστημα -για ελάχιστους προφανώς- αντέχει την 6ωρη εργασία, την εργασία για όλους.
Και θα μου πείτε, από κάπου πρέπει να αρχίσουμε... Από πού όμως? Ιδιαίτερα τη στιγμή που η πολιτική εξουσία μας εμπαίζει κανονικότατα και οι δημοσιογράφοι δεν αντέχουν να μην ρουφιανέψουν συνάδελφό τους? Εδώ έχουν βγει τα μεγαλύτερα σκάνδαλα από τη μεταπολίτευση -με εξαίρεση ίσως τον κοσκωτά- και μερικοί τα ρίχνουν στους συνδικαλιστές και τους εργαζομένους που θέλουν να κρατήσουν τις θέσεις τους... Δηλαδή είναι κατάντια για τη χώρα να μη χρησιμοποιεί ΑΤΟ και να απασχολεί 20 εργαζομένους παραπάνω... και δεν είναι η περίοδος ακυβερνησίας από το καλοκαίρι και ύστερα (για τους συμβιβασμένους!) ?
Και στην τελική -αν και δεν γνωρίζω για το θέμα- καλά κάνουν και καταφεύγουν στα δικαστήρια και στις απεργίες οι εργαζόμενοι... Έστω και αν τους έφταναν τα λεφτά (χα!) η εξαναγκαστική υπερ-εργασία δεν είναι λύση. Και ατάκες του στυλ, "αν θέλουν παραπάνω λεφτουδάκια, υπερωρία"... Δεν μας βγάζουν πουθενά! Για ποια ποιότητα ζωής μπορούν να κάνουν λόγο οι καπιταλιστές? Για τις υπερωρίες τους ή την ανεργία τους? ...όλα αυτά μάλιστα την εποχή που το οικονομικό σύστημα -για ελάχιστους προφανώς- αντέχει την 6ωρη εργασία, την εργασία για όλους.
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Δεν μπορώ να μιλήσω για το θέμα των εργαζομένων... O mikem είπε πριν για το ATO στα μετρό και ρωτάω μπορεί να μπεί και στα ασημένια και στα λευκά μετρό αυτό? Στο ΗΣΑΠ δεν σηκώνει πράγματα λόγω παλαιότητας και συνδικαλισμού απ' ότι φαίνεται...Αυτό τουλάχιστον θα μπορούσε άνετα να αυξήσει την ώρα λειτουργίας κατα 2-3 ώρες μετα τις 12... Χωρίς το παράπονο των εργαζόμενων για μεγάλα ωράρια...Προφανώς θα μου πείτε αν γίνουν ATO τα μετρό δεν θα χρειάζονται καν μηχανοδηγοί, και η απάντηση έρχεται πιθανώς σε άλλου είδους εξυπηρέτηση:πληροφόρηση, επίβλεψη στα συστήματα Η/Υ και στις κάμερες security/ περισσότεροι έλεγχοι καλύτερη καθαριότητα και συντήρηση κτλ...
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
@ganther: διορθώθηκε
@mikem: (ναι το ξέρω είμαι σπασίκλας ώρες ώρες αλλά το έγραψα διότι) ο αλήτης -> οι αλήτες (ουχί αλήτηδες
)
@mikem: (ναι το ξέρω είμαι σπασίκλας ώρες ώρες αλλά το έγραψα διότι) ο αλήτης -> οι αλήτες (ουχί αλήτηδες

-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
θα μας κρατάς ενήμερους φαντάζομαι ε ?Πληροφοριακά, εντός λίγων εβδομάδων θα τεθεί σε λειτουργία το ΑΤΟ και στο δικό μας μετρό, και τα τραίνα θα πηγαίνουν κυριολεκτικά μόνα τους.
- ismael blanco
- Kilobyte level
- Posts: 437
- Joined: Wed Nov 21, 2007 12:10 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Να σε ενημερώσω ότι αυτό δεν είναι τελείος σωστό.Το σύστημα αυτό ναι μεν θα μπει στο μετρό αλλά θα έχει περιορισμένη χρήση.Θα υπάρχουν κανονικά οδηγοί οι οποιοι και θα οδηγούν τα τρένα, από όσο τουλάχιστον εγώ ξέρω,μπορεί να κάνω και λάθος δεν ξέρω.Πληροφοριακά, εντός λίγων εβδομάδων θα τεθεί σε λειτουργία το ΑΤΟ και στο δικό μας μετρό, και τα τραίνα θα πηγαίνουν κυριολεκτικά μόνα τους.
Τέλος όσον αφορά την επέκταση του ωραρίου λειτουργείας πιστεύω ότι γενικά είναι μια λαθος κινηση καθώς είναι πολλά τα πράγματα που γίνονται στο μετρό μόλις κατέβουν τα ρολλά στους σταθμούς.Βέβαια καλό θα ήταν αυτό να αρχίσει να γινετε σιγά-σιγά,δλδ να επεκταθεί αρχικά το ωράριο λειτουργείας για 30 λεπτά δλδ να προστεθεί άλλος ένας συρμός και κάθε χρόνο αναλόγως με το πως θα πηγαίνει το όλο σύστημα να προστίθενται επιπλέον 30 λεπτά.Όπως ακριβώς άρχισε να γίνετε και στη Γαλλία φέτος,όπου από φέτος το μετρό της Γαλλίας επέκτεινε το ωράριο του για 1 ώρα και του χρόνου θα το επεκτείνει άλλη 1 ωρα.Ετσι και εδώ οι όποιες αλλάγές πρέπει να γίνουν ομαλά και όχι κατευθείαν να πάμε στις 2 επιπλέον ώρες λειτουργείας.
Live your dreams...
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
κάθε μέρα?όπου από φέτος το μετρό της Γαλλίας επέκτεινε το ωράριο του για 1 ώρα
- ismael blanco
- Kilobyte level
- Posts: 437
- Joined: Wed Nov 21, 2007 12:10 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Όχι μου φαίνεται μόνο την Παρασκευή και το Σάββατο.
Live your dreams...