αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
sandra
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 4917
Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by sandra » Mon Feb 18, 2008 7:35 pm

Αν και οι γνώσεις ελάχιστες, αν βγάλετε άκρη εδώ είμαστε για οποιαδήποτε βοήθεια :)
Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
User avatar
Bloody Mary
Venus Former Team Member
Posts: 1230
Joined: Thu May 10, 2007 6:52 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by Bloody Mary » Mon Feb 18, 2008 10:15 pm

Ρώτησα κυρίως για κάποιο όνομα καθηγητή ή υπευθύνου, αλλά μάλλον προτρέχω, άλλωστε έχουμε ακόμα σχεδόν μισό μήνα εξεταστικής μπροστά μας... Αν είναι οργανωνόμαστε τότε και τα βρίσκουμε αυτά! Thanks anyway :)
Στείλε μας το άρθρο σου, βοήθησε να αναπτυχθεί
το portal με θέματα που σε ενδιαφέρουν!
Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων: Αυτοί που ξέρουν δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν ξέρουν.
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by silegav » Tue Feb 19, 2008 11:58 am

Απ΄όσα γνωρίζω, όταν ξεκίνησε το να χρησιμοποιείται το eclass υπεύθυνος ήταν ο κος Ανδρουτσόπουλος και όταν έφυγα από το πανεπιστήμιο νομίζω ανέλαβε ο κος Ξυλωμένος.
Οπότε, πρόταση μου είναι να στείλετε ένα mail στον κο Ξυλωμένο και να μιλήσετε μαζί του για κατευθύνσεις.
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by redlabel » Tue Feb 19, 2008 12:11 pm

Θα υπάρξουν εξελίξεις, δώστε κάποιο χρόνο στους συναδέλφους που ασχολούνται με το ζήτημα για να προετοιμάσουν τις επόμενες ενέργειές τους.

Δ. Γκρ.
User avatar
sagwnias
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1005
Joined: Tue May 23, 2006 6:05 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: To RING του Steel FM
Contact:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by sagwnias » Tue Feb 19, 2008 2:25 pm

tsilochr wrote:
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
ηρεμία με τα spoilers :-p
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
sta spoilers epitrepontai greeklish?
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ?
tsilochr++++
:smt005 :smt005
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Αποψε εχει CL!!!! Δεν ειμαστε καλα, δεν εχουμε μυαλο, ειμαστε αρρωστοι με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!!!..........
Και να θυμησω οτι εργασιες ειχαν κλαπει και περσυ απο τους Αλγοριθμους αλλα οχι μεσω e-class αλλα με παραδωση σε γραμματοκυβωτιο της κ. Σιδερη.
User avatar
Spy
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 443
Joined: Mon Dec 12, 2005 9:40 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Ε-75, Ε-65, Ε-90
Contact:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by Spy » Tue Feb 19, 2008 2:51 pm

sagwnias wrote:Και να θυμησω οτι εργασιες ειχαν κλαπει και περσυ απο τους Αλγοριθμους αλλα οχι μεσω e-class αλλα με παραδωση σε γραμματοκυβωτιο της κ. Σιδερη.
Απο το εδρανο ειχαν κλαπει.... οχι απο το γραμματοκυβωτιο!
User avatar
Serendipity
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 19, 2006 11:16 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Sweden
Contact:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by Serendipity » Tue Feb 19, 2008 3:19 pm

Joanna wrote:Μπορούμε, όπως είπε και ο silegav παραπάνω, να απευθυνθούμε σε κάποιον καθηγητή. Αυτό θα μας δώσει και κατευθυντήριες γραμμές για το πώς να κινηθούμε (σε ομάδες ή όλοι μαζί, και αν θα αποτελεί κάποιο τύπο εργασίας), αλλά και τη δικαιοδοσία να ασχοληθούμε και να βελτιώσουμε το e-class. Θα ήταν όντως πολύ ενδιαφέρουσα και αξιόλογη προσπάθεια, μιας και το e-class είναι το πλέον απαραίτητο εργαλείο μας, και, πραγματικά, δεν είναι κι στην καλύτερη κατάσταση που θα μπορούσε :). Μόλις τελειώσει η εξεταστική, μπορούμε να οργανωθούμε και να κανονίσουμε να στείλουμε ένα mail σε κάποιον από τους καθηγητές που θα μας συστήσουν οι παλιότεροι!
Βασικα και εγω ενδιαφερομαι για κατι τετοιο,ομως δεν νιωθω πως εχω τις γνωσεις για να πω οτι 8α αποδωσω σε ενα τετοιο εγχειρημα.Πιστευω απο του χρονου θα ειμαι ικανη και θα εχω καποιες γνωσεις παραπανω ετσι ωστε αυτο που θα κανω να εχει αποτελεσματα,ωστοσο αμα το ολο θεμα εχει καποια εξελιξη ας το αναφερουν αυτοι που θα ασχοληθουν..
-Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
--Albert Einstein--


ImageImage

My new blog Serendipity's thoughts!
User avatar
Darksoul
byte level
byte level
Posts: 118
Joined: Sat Sep 30, 2006 1:22 am
Academic status: N>4
Gender:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by Darksoul » Tue Feb 19, 2008 7:25 pm

Το θεμα με τις αντιγραφες ειναι απαραδεκτο.Και το χειροτερο απο ολα ειναι οτι αυτοι που το κανουν αντι να το εκμεταλευτουν το χρησιμοποιουν με τελειως χαζο τροπο, και στο τελος οχι απλα οι ιδιοι δεν κερδιζουν τπτ, αλλα "καινε" και αλλα ατομα...Και κυριως αν ηξεραν να εκμεταευτον καποια τρυπα στα συτημα δεν το κρυβουν καθολου... :evil:

Για να γινει κατι δηλαδη και να κοιταξουν το eclass επρεπε να φτασουμε σε αυτο το σημειο...Ελεος!!!
εμεις τουλαχιστον θα προσπαθησουμε να διεκδικησουμε το δικιο μας.Οσοι ομως ειχαν την ιδια τυχη παλαιοτερα δεν θα μπορεσουν να το αλλαξουν...ασ ελπισουμε να κανουμε κατι να ελαχιστοποιηθουν τετοια φαινομενα στο μελλον..

υγ: για το τι θα γινει στο eclass για την συντηρηση και αναβαθμιση θα υπαρξει καποια ανακοινωση και εδω?
πως θα το μαθουμε?
“I'm not upset that you lied to me, I'm upset that from now on I can't believe you”
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by tZoLe » Tue Feb 19, 2008 7:33 pm

Φαντάζομαι πως το ζήτημα σχετικά με το eclass θα συζητηθεί σε κάποια Γ.Σ. τμήματος άλλωστε έχουν πέσει κάποια χρήματα για το σύστημα αυτό. Άρα, ίσως να πρέπει να περιμένουμε μέχρι την επόμενη Γ.Σ.
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by redlabel » Tue Feb 19, 2008 7:51 pm

Darksoul wrote:Για να γινει κατι δηλαδη και να κοιταξουν το eclass επρεπε να φτασουμε σε αυτο το σημειο...Ελεος!!!
Μήπως έτυχε να παρακολουθήσεις την ανάλυση για το θέμα των "horror stories" στην Ασφάλεια Π.Σ.; Η ανάλυση αυτή δίνει την απάντηση στο (εύλογο) ερώτημά σου.

Δ. Γκρ.
StormRider
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1040
Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
Gender:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by StormRider » Tue Feb 19, 2008 8:40 pm

Darksoul wrote:Το θεμα με τις αντιγραφες ειναι απαραδεκτο.Και το χειροτερο απο ολα ειναι οτι αυτοι που το κανουν αντι να το εκμεταλευτουν το χρησιμοποιουν με τελειως χαζο τροπο, και στο τελος οχι απλα οι ιδιοι δεν κερδιζουν τπτ, αλλα "καινε" και αλλα ατομα...Και κυριως αν ηξεραν να εκμεταευτον καποια τρυπα στα συτημα δεν το κρυβουν καθολου... :evil:

Για να γινει κατι δηλαδη και να κοιταξουν το eclass επρεπε να φτασουμε σε αυτο το σημειο...Ελεος!!!
εμεις τουλαχιστον θα προσπαθησουμε να διεκδικησουμε το δικιο μας.Οσοι ομως ειχαν την ιδια τυχη παλαιοτερα δεν θα μπορεσουν να το αλλαξουν...ασ ελπισουμε να κανουμε κατι να ελαχιστοποιηθουν τετοια φαινομενα στο μελλον..
Μου φαίνεται δεν καταλαβαίνω το ποστ σου. Θα διεκδικήσεις το δίκιο σου γιατί ήσουν σε μία ομάδα που κάποιο μέλος σας έστειλε μια εργασία κλεμμένη από αλλού? Θα διεκδικήσεις το δίκιο σου επειδή κάποιοι πήραν βαθμούς πιο εύκολα από εσένα ή επειδή μηδενίστηκες, πέφτοντας και συ θύμα των αντιγραφέων?

Γενικά,
τα φαινόμενα που πρέπει να εξαληφθούν πρώτα απ' όλα τ' άλλα είναι η αναπαραγωγή βαθμολογικής φύσεως εργασιών, οι οποίες δεν προκαλούν κάποιο μη-βαθμολογικό κίνητρο, ούτε και εξάρουν τη δημιουργικότητά μας επί των επιστημονικών θεμάτων που μελετάμε...

Ωστόσο, η μελέτη, το στήσιμο και η συντήρηση ενός συστήματος τύπου e-class στο διαδίκτυο είναι κάτι που αξίζει να ασχοληθείς σοβαρά. Ένα τέτοιο εγχείρημα δεν απαιτεί την εφαρμογή των γνώσεων που έχεις αποκτήσει, αλλά τη δυναμική επέκτασή τους. Αν επιτραπεί η ελεύθερη συμμετοχή του συνόλου των ενδιαφερόμενων φοιτητών σε κάτι τέτοιο θα ήταν ικανοποιητικό για εμάς και για το πανεπιστήμιο κατάκτηση.
Image
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by redlabel » Tue Feb 19, 2008 9:09 pm

StormRider wrote:Αν επιτραπεί η ελεύθερη συμμετοχή του συνόλου των ενδιαφερόμενων φοιτητών σε κάτι τέτοιο θα ήταν ικανοποιητικό για εμάς και για το πανεπιστήμιο κατάκτηση.
Αυτό δεν ειναι καθόλου κακή ιδέα, παρά τις μη αμελητέες δυσκολίες στην εφαρμογή της.

Δ. Γκρ.
StormRider
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1040
Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
Gender:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by StormRider » Tue Feb 19, 2008 10:00 pm

redlabel wrote:
StormRider wrote:Αν επιτραπεί η ελεύθερη συμμετοχή του συνόλου των ενδιαφερόμενων φοιτητών σε κάτι τέτοιο θα ήταν ικανοποιητικό για εμάς και για το πανεπιστήμιο κατάκτηση.
Αυτό δεν ειναι καθόλου κακή ιδέα, παρά τις μη αμελητέες δυσκολίες στην εφαρμογή της.

Δ. Γκρ.
Μπορεί να γίνει αναφορά σε κάποιες από τις δυσκολίες? είναι τεχνικές ή διαδικαστικές?

Απλά προχωρώντας το συλλογισμό μου λίγο παραπέρα, πιστεύω ότι ο διαμοιρασμός του έργου (π.χ κώδικας, μετάφραση, web interface, ασφάλεια) μπορεί να γίνει εφικτός, όταν περνώντας από την ανάλυση στην τμηματική υλοποίησή του, υπάρχει ένα σύστημα κατάθεσης των τμημάτων του έργου (π.χ κάποιο τμήμα του παλιού eclass στο οποίο θα γίνεται το submit της κάθε επιμέρους εργασίας).
Από κει και πέρα το ποια θα είναι η ομάδα συντονισμού ή -αρχικά- ποιος θα κάνει την ανάλυση του έργου είναι το ζήτημα, αν πραγματικά θέλουμε να κάνουμε την υπέρβαση (αν όχι απλά έχουμε κάνει μια αρχή)...

Τέλος, το ελάχιστο, να ακουστεί στο αρμόδιο όργανο λήψης αυτής της απόφασης (ΓΣ ?) η θέληση των φοιτητών για τη συμμετοχή τους στο έργο, αλλιώς ο κλήρος πέφτει σε εμάς και πόσο πραγματικά το θέλουμε...
Image
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by redlabel » Tue Feb 19, 2008 10:26 pm

Το e-class είναι προϊόν με συγκεκριμένες δυνατότητες και αδυναμίες (ενδεχομένως αντιμετωπίσιμες). Η εκτίμησή μου είναι ότι η "ρύθμισή" του δεν αποτελεί considerable project, δεν ενδείκνυται για μαζική άσκηση (αν και θα ωφεληθεί από συνεισφορά συγκεκριμένων γνώσεων) και δεν έχει νόημα να ανακαλύψουμε τον τροχό...

Δ. Γκρ.
StormRider
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1040
Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
Gender:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by StormRider » Tue Feb 19, 2008 10:44 pm

redlabel wrote:Το e-class είναι γνωστό προϊόν, με συγκεκριμένες δυνατότητες και κάποιες αδυναμίες - ενδεχομένως αντιμετωπίσιμες. Η εκτίμησή μου είναι ότι η "ρύθμισή" του δεν αποτελεί considerable project, δεν ενδείκνυται για μαζική άσκηση (αν και μπορεί να ωφεληθεί από συνεισφορά συγκεκριμένων ιδεών και γνώσεων) και δεν έχει νόημα να ανακαλύψουμε τον τροχό...

Δ. Γκρ.
Σωστό αυτό, αλλά κάπως πρέπει να ξεκινήσουν οι προπτυχιακοί. Αν φτιάχναμε ένα σύστημα το οποίο είναι ελεύθερο και ανοιχτό για βελτίωση, δεν θα κόστιζε τίποτα στο πανεπιστήμιο (αν και πάλι δεν ξέρω πόσο κοστίζει -αν δεν είναι open- και αν αξίζει λίγο το eclass, ώστε να το αντικαταστήσει κάτι δικό μας). Όσο για το ζήτημα των προκλήσεων και της ασφάλειας, οκ, μπορεί να γίνει hacked ίσως ποιο εύκολα από κάτι κλειστό. Η ευκαιρία όμως που δίνεται στην ανοιχτή κοινότητα του πανεπιστημίου (θα δημιουργηθεί με στόχο ένα τέτοιο εγχείρημα) είναι μοναδική, είναι η αρχή και είναι διδακτική και για τους επόμενους.
Image
User avatar
mikros
byte level
byte level
Posts: 127
Joined: Wed Nov 09, 2005 8:08 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: somewhere in the world
Contact:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by mikros » Tue Feb 19, 2008 10:55 pm

Για να δημιουργηθεί ένα νέο eclass με παρόμοιες δυνατότητες χρειάζονται παρα πολλές ανθρωποημέρες εργασίας(6μηνο το λιγότερο). Για αποφασιστεί να δημιουργηθεί ξανά θα πρέπει αν έχει ΠΑΡΑ πολλα προβληματα που προς το παρόν δεν φαίνεται να έχει. Εξάλλου ακόμα και καινούργια εφαρμογή να γίνει πάλι θα προκύψουν κάποια bugs. Κατα την γνώμη μου πρέπει διάφορες διαδικασίες του eclass (υποβολή εργασίας εγγραφή χρήστη ktl)να αναλυθούν και από εκει και πέρα τα διάφορα κομμάτια ή αντικαθιστούνται ή διορθώνονται. Π.χ για να μην είναι προσβάσιμες οι εργασίες και τα αρχεία εξωτερικά, θα πρέπει να σώνονται ή σε binary μορφή στη βάση ή σε folder εκτός του document root του apache (φυσικά με σωστά δικαιώματα για τον χρήστη με τον οποίο τρέχει ο apache). Αυτή η διαδικασία (στη οποία το eclass φαίνεται οτι το eclass πάσχει) δεν απαιτεί παραπάνω από μια μέρα δουλειά.
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by marios » Wed Feb 20, 2008 12:53 am

mikros wrote:Για να δημιουργηθεί ένα νέο eclass με παρόμοιες δυνατότητες χρειάζονται παρα πολλές ανθρωποημέρες εργασίας(6μηνο το λιγότερο). Για αποφασιστεί να δημιουργηθεί ξανά θα πρέπει αν έχει ΠΑΡΑ πολλα προβληματα που προς το παρόν δεν φαίνεται να έχει. Εξάλλου ακόμα και καινούργια εφαρμογή να γίνει πάλι θα προκύψουν κάποια bugs. Κατα την γνώμη μου πρέπει διάφορες διαδικασίες του eclass (υποβολή εργασίας εγγραφή χρήστη ktl)να αναλυθούν και από εκει και πέρα τα διάφορα κομμάτια ή αντικαθιστούνται ή διορθώνονται. Π.χ για να μην είναι προσβάσιμες οι εργασίες και τα αρχεία εξωτερικά, θα πρέπει να σώνονται ή σε binary μορφή στη βάση ή σε folder εκτός του document root του apache (φυσικά με σωστά δικαιώματα για τον χρήστη με τον οποίο τρέχει ο apache). Αυτή η διαδικασία (στη οποία το eclass φαίνεται οτι το eclass πάσχει) δεν απαιτεί παραπάνω από μια μέρα δουλειά.
Μα στο τέλος αυτής της διαδικασίας, πάλι θα έχουμε κάτι δύσκαμπτο, για το οποίο η συντήρηση θα ειναι εξίσου δύσκολη με τη σημερινή και η διορθωση όσων προβλημάτων υπάρξουν πάλι θα απαιτεί την ίδια διαδικασία... Ο σκοπός ειναι να διορθώσουμε το πρόβλημα δημιουργώντας κάτι νέο, που να μην έχει τις παραπάνω ατέλειες και όχι να μαζέψουμε τις σημερινές...
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
*estrngd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 612
Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
Academic status: N>4
Gender:
Contact:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by *estrngd » Wed Feb 20, 2008 2:03 pm

StormRider wrote:Αν φτιάχναμε ένα σύστημα το οποίο είναι ελεύθερο και ανοιχτό για βελτίωση, δεν θα κόστιζε τίποτα στο πανεπιστήμιο
Όμως εγώ μερικές φορές ανησυχώ ότι καμιά φορά θα υπήρχε τρόπος να κοστίσει ...
User avatar
djsolid
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 483
Joined: Thu Dec 02, 2004 7:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Πετράλωνα
Contact:

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by djsolid » Wed Feb 20, 2008 4:03 pm

marios wrote:Ο σκοπός ειναι να διορθώσουμε το πρόβλημα δημιουργώντας κάτι νέο, που να μην έχει τις παραπάνω ατέλειες και όχι να μαζέψουμε τις σημερινές...
O σκοπός είναι να έχουμε ενα πραγματικό εργαλείο κατα τη διάρκεια της φοιτιτικής μας διαδρομής το οποίο πλησιάζει όσο πιο πολύ γίνεται τα όρια της λειτουργικότητας, της σταθερότητας και της χρησιμότητας (όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά).
Αν μπορούμε να έχουμε κάτι τέτοιο με μια μέρα δουλειά ας γίνει τότε να είμαστε όλοι χαρούμενοι.

Λύση δεν είναι να φτιάξουμε κάτι απο την αρχή γιατί όπως πολύ σωστα είπε και ο κ. Γκρίτζαλης πιο πάνω δεν υπάρχει λόγος να ανακαλύπτουμε ξανα τον τροχό. Λύση είναι να ασχοληθούμε εμείς στην ανάπτυξη, το σχεδιασμό (τον όποιο επιπλέον χρειάζεται), την συντήρηση και ότι άλλο χρειάζεται.

Σίγουρα το πιο σημαντικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι το θέμα της ασφάλειας. Οταν λυθεί αυτό όμως τότε θα είμαστε ευχαριστημένοι? Δεν θέλουμε να έχουμε κάτι που εξελλίσσεται(Και ας μην το προλάβουμε εμείς...Παρακαταθήκη στους επόμενους)? Γιατί στο eclass να μην έχει ο κάθε φοιτητής δικό του Blog? καλύτερο UI? RSS Feeds με τα τελευταία νέα και ανακοινώσεις μαθημάτων? Όλα αυτά όπως και αν ακούγονται είναι πραγματοποιήσιμα αν είμαστε εμείς υπέυθυνοι καθώς αν δεν ξέρουμε εμείς τις ανάγκες μας τότε ποιος τις ξέρει?

Καλά θα μου πείτε εδώ εχει πρόβλημα με την ασφάλεια και εσυ μιλάς για Blogs και για RSS?Φτάνεις τόσο μακριά όσο έχεις ορίσει στους στόχους σου. Αν στόχος είναι να έχουμε ένα ασφαλές μέρος να "παραδίδουμε" εργασίες τότε ας κυνηγήσουμε αυτό. Αλλά δεν νομίζω καποιος απο εμάς να θέλει μόνο αυτό...
User avatar
madMax
byte level
byte level
Posts: 90
Joined: Thu Jul 05, 2007 2:19 pm

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by madMax » Wed Feb 20, 2008 4:30 pm

Όσο η αντιγραφή θεωρείται κατόρθωμα και δυστυχώς επειδη κάπου θα τύχει να είσαι στο διλημμα "τώρα να τον κάψω, ή να κάνω τον κινέζο?" , αν κάνεις τον κινέζο, το βιολί θα συνεχίζεται.
Τρόποι για υποκλοπές θα εφευρίσκονται.Ένας τρόπος περιορισμού θα ήταν οι συνέπειες.Αφού οι "νομικές" δεν εφαρμόζονται πλήρως υπάρχει και το περιθώριο, άλλωστε είναι επιλογη του ίδιου του κλέφτη.
Ή μήπως στον έξω κόσμο δε συμβαίνει κάτι ανάλογο... :smt014
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by AnINffected » Thu Feb 21, 2008 1:56 pm

Προσωπικά διαφωνώ με το να αρχίσει κάτι από την αρχή, (α) λόγω της ύπαρξης τροχού και (β) επειδή, αν το "σημερινό" eclass έχει 10 τρύπες τώρα, το "νεο" θα έχει 100 κενά στην πρωτότυπη έκδοση του.
Είμαι σύμφωνος με μια προσπάθεια συντήρησης του υπάρχοντος eclass.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
User avatar
fo@
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 337
Joined: Mon Jun 19, 2006 12:35 pm

Re: αναγνωριστε μαθηματα στους hackers!

Post by fo@ » Thu Feb 21, 2008 3:02 pm

Κάποιο μιλάνε για τροχούς και δεν βλέπουν τη μεγάλη εικόνα: Παιδιά με ενδιαφέρον, έτοιμα να κάτσουν να συζητήσουν, να αναλύσουν τις ανάγκες ενός σύγχρονου συστήματος τηλεκπαίδευσης και να επιδοθούν σε μια συλλογική προσπάθεια. Κανείς δεν είπε ότι αυτή η αλληλεπίδραση θα οδηγήσει στην ανάπτυξη ενός νέου συστήματος (Το οποίο αν μας μαθαίνουν καλά οι δασκαλοί μας τότε υπάρχουν τεχνικές να ελέγξουμε ποιοτικά προτού παραδωθεί σε λειτουργία). Μπορεί κάλλιστα να είναι απλά η καταγραφή των απαιτήσεων. Το ζητούμενο είναι δραστηριοποίηση έξω από το μικρόκοσμο του ευατού μας. Και ακόμα να μην ευδοκιμήσει αυτή η πρόσπαθεια, τουλάχιστον θα είναι χρήσιμη για την κατανόηση των δυσκολιών ενός τέτοιου εγχειρήματος. Και σε αυτό έχουμε ακόμα πολλούς τροχούς να ανακαλύψουμε μιας και όλα αυτά που λέγονται μου φαίνονται μια συγκαλυμμένη μοιρολατρία: Ότι όλα κινούνται γύρω από το χρήμα.
"With soap, baptism is a good thing"
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”