Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
2 ερωτησεις να κανω στον dimbad ή σε καποιο μελος ΔΕΠ που θα διαβασει το ποστ.
1.Οι οποιες αλλαγες θα ισχυουν απο Σεπτεμβρη?
2.Ελπιζω να εχουμε δικαιωμα να προμηθευτουμε τον ανανεωμενο οδηγο ετσι?
1.Οι οποιες αλλαγες θα ισχυουν απο Σεπτεμβρη?
2.Ελπιζω να εχουμε δικαιωμα να προμηθευτουμε τον ανανεωμενο οδηγο ετσι?
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
Κάθε φοιτητής μπαίνει στο παν/μιο μέ ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών . Αν αυτό το πρόγραμμα αλλάξει τότε ο φοιτητής συνεχίζει το πρόγραμμα σπουδων με το οποίο είχε εισαχθεί .ultimate_aektzis wrote:2 ερωτησεις να κανω στον dimbad ή σε καποιο μελος ΔΕΠ που θα διαβασει το ποστ.
1.Οι οποιες αλλαγες θα ισχυουν απο Σεπτεμβρη?
2.Ελπιζω να εχουμε δικαιωμα να προμηθευτουμε τον ανανεωμενο οδηγο ετσι?
Οι αλλαγές μας επηρεάζουν μόνο αν πρόκειται για μεταφορά ενός μαθήματος από το χειμερινό στο εαρινο εξάμηνο και αντίστροφα ή φυσικά αν προκειται για αλλαγές στο περιεχόμενο ενός μαθήματος που ήδη υπάρχει .
Αυτό σημβαίνει γιατί αν π.χ. δημιουργηθεί ένα μάθημα 1ου έτους , εγώ που είμαι 3ο έτος δε γίνεται να επιστρέψω και να πάρω υποχρεωτικά το καινούριο μάθημα
Τέλος για να απαντήσω και συγκεκριμένα
1 Ανάλογα τις αλλαγές που θα γίνουν (π.χ. αν χρειάζονται νέες προσλήψεις η διαδικασία καθυστερεί)
2. Ναι
Επίσης να σας ενημερώσω για κάποιες εξελίξεις πάνω στο θέμα:
Σήμερα συναντήθηκε μια ομάδα από καθηγητές και φοιτητές αναμεσά τους και εγώ και έθεσα μερικούς από τους προβληματισμούς που τέθηκαν και στο topic
συγκεκριμένα:
- είπα για το μεγάλο φόρτο εργασίας που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές και παράλληλα τη μικρή ανταμοιβή που εισπράττουν .
οι καθηγητές έδειξαν κατανόηση και είπαν ότι θα προσπαθήσουνε σε συνεργασία με εμάς(φοιτητές) να βρουν λύση
-έθεσα προς συζήτηση και το ζήτημα που έβαλε ο tsilo για παρουσίαση των εργασιών λέγοντας πως είναι και μια λύση για τις αντιγραφές . Οι καθηγητές είπαν ότι είναι πραγματοποιήσιμο και θα το ξανασυζητήσουμε .
-τέλος ανοιξα και το θέμα των απαλλακτικών εργασιών που πολλοί φοιτητές τις ζητάμε , όμως έκει οι καθηγητές είπαν ότι αν δεν λυθεί το πρόβλημα με τις αντιγραφές δεν μπορούν να δώσουν απαλλακτικές .
Υ.Γ.1 το ξέρω ότι τα συμπεράσματα είναι λίγο αόριστα αλλά είναι αρχή ακόμα
Υ.Γ.2 θέλω να επιμείνω σε αυτό που ζήτησα στην αρχή της συζήτησης , δλδ για συμμετοχή φοιτητών στις συναντήσεις έτσι ώστε να ακούγονται όσο το δυνατό περισσότερες ιδέες .
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
Δηλαδη συμφωνα με τα λεγομενα σου αν προστεθει καποιο μαθημα στο 4ο ετος εγω που ειμαι 1ο δν εχω δικαιωμα να το παρω?
Κακο αυτο...

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
Έχεις δικαίωμα να το πάρεις αλλά μόνο σαν επιλογήultimate_aektzis wrote:Δηλαδη συμφωνα με τα λεγομενα σου αν προστεθει καποιο μαθημα στο 4ο ετος εγω που ειμαι 1ο δν εχω δικαιωμα να το παρω?Κακο αυτο...
Αν αυτό το μάθημα στο καινούριο πρόγραμμα σπουδων είναι υποχρεωτικό για εμας δεν θα είναι
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
η πρωτοτυπία μπορεί λύσει αυτό το πρόβλημα. Επίσης ποικιλία ασκήσεων και όχι επανάληψη κάθε 2 χρόνια-τέλος ανοιξα και το θέμα των απαλλακτικών εργασιών που πολλοί φοιτητές τις ζητάμε , όμως έκει οι καθηγητές είπαν ότι αν δεν λυθεί το πρόβλημα με τις αντιγραφές δεν μπορούν να δώσουν απαλλακτικές .
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
ο φοιτητοπατέρας κάνει λάθος.. δες παλιό και νέο οδηγό σπουδών με μεταβατικές διατάξεις..Dimbab wrote: Κάθε φοιτητής μπαίνει στο παν/μιο μέ ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών . Αν αυτό το πρόγραμμα αλλάξει τότε ο φοιτητής συνεχίζει το πρόγραμμα σπουδων με το οποίο είχε εισαχθεί .
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
ο φοιτητοπατέρας λέει ότι αν λες αυτόgidi wrote:
ο φοιτητοπατέρας κάνει λάθος.. δες παλιό και νέο οδηγό σπουδών με μεταβατικές διατάξεις..
http://www.cs.aueb.gr/news/secretariat/ ... hs2005.pdf
δε νομίζω ότι έχεις δίκιο , όντως δεν παραμένει άθικτο το παλιό πρόγραμμα αλλά δεν παίρνεις πτυχίο μονο με το καινούριο αναιρώντας το παλιό . Τα υποχρεωτικά παραμένουν ως έχουν Τότε βέβαια έγιναν ριζικές αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών , δε νομίζω να γίνουν τόσο μεγάλες αλλαγές
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
απλά κάποιοι μπήκαν με το παλιό. μετά άλλαξε. όποιος θέλει διαλέγει ανάμεσα σε παλιό και σε καινούργιο. δηλαδή μπορείς να πάρεις πτυχίο μόνο με το καινούργιο. φοιτητοπατέρα να τα λες καλά γιατί παντού υπάρχουν υποψήφια πρόβατα..
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
Γνώμη μου (αυστηρή) είναι ότι από τα περισσότερα μαθήματα έχω πάρει ελάχιστα(η και καθόλου) ουσιαστικές γνώσεις.
Αιτία ο τρόπος διδασκαλίας και εξέτασης. Πολλοί διδάσκοντες είναι απαράδεκτοι και δεν ασχολούνται ουσιαστικά με τους φοιτητές.
Βλέπουμε σε πολλά μαθήματα τεράστια ποσοστά αποτυχίας . Σίγουρα κάτι φταίει σε αυτό και μάλλον δεν είναι θέμα φοιτητών .
Σε άλλα μαθήματα βλέπουμε να κόβονται παιδιά που "ξέρουν" και περνάνε κάποιοι στην τύχη ή με παπαγαλία .
Ανοικτές σημειώσεις σε όλα τα μαθήματα και θέματα τα οποία κρίνουν την κατανόηση του αντικειμένου και όχι την παπαγαλία .
Το ένα μάθημα να είναι συνέχεια του άλλου και η γνώση να είναι σφαιρική.
Πολλά βιβλία είναι απαράδεκτα - να μην παίρνουμε βιβλία επειδή είναι των καθηγητών μας ενώ υπάρχουν άλλα καλύτερα.
Οι καθηγητές να ασχολούνται προσωπικά με τους φοιτητές τους να έχουν επαφή κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και γενικότερα των σπουδών τους.
Να εξασφαλισθεί ησυχία στο αμφιθέατρο .
Η ύλη να είναι συγκεκριμένη από την αρχή του εξαμήνου όπως η ημερομηνία εξέτασης πριν τις δηλώσεις μαθημάτων.
και όσον αφορά τις αντιγραφές ας περάσουν υπολογιστικά μαθηματικά χωρίς σκονάκια και άλλες πονηριές και μετά να κοιτάξουν να τις καταπολεμήσουν. Κανένας δεν έχει όρεξη να αντιγράψει και να διακινδυνεύσει αλλά σε κάποιες περιπτώσεις η αντιγραφή είναι μονόδρομος.
Αιτία ο τρόπος διδασκαλίας και εξέτασης. Πολλοί διδάσκοντες είναι απαράδεκτοι και δεν ασχολούνται ουσιαστικά με τους φοιτητές.
Βλέπουμε σε πολλά μαθήματα τεράστια ποσοστά αποτυχίας . Σίγουρα κάτι φταίει σε αυτό και μάλλον δεν είναι θέμα φοιτητών .
Σε άλλα μαθήματα βλέπουμε να κόβονται παιδιά που "ξέρουν" και περνάνε κάποιοι στην τύχη ή με παπαγαλία .
Ανοικτές σημειώσεις σε όλα τα μαθήματα και θέματα τα οποία κρίνουν την κατανόηση του αντικειμένου και όχι την παπαγαλία .
Το ένα μάθημα να είναι συνέχεια του άλλου και η γνώση να είναι σφαιρική.
Πολλά βιβλία είναι απαράδεκτα - να μην παίρνουμε βιβλία επειδή είναι των καθηγητών μας ενώ υπάρχουν άλλα καλύτερα.
Οι καθηγητές να ασχολούνται προσωπικά με τους φοιτητές τους να έχουν επαφή κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και γενικότερα των σπουδών τους.
Να εξασφαλισθεί ησυχία στο αμφιθέατρο .
Η ύλη να είναι συγκεκριμένη από την αρχή του εξαμήνου όπως η ημερομηνία εξέτασης πριν τις δηλώσεις μαθημάτων.
και όσον αφορά τις αντιγραφές ας περάσουν υπολογιστικά μαθηματικά χωρίς σκονάκια και άλλες πονηριές και μετά να κοιτάξουν να τις καταπολεμήσουν. Κανένας δεν έχει όρεξη να αντιγράψει και να διακινδυνεύσει αλλά σε κάποιες περιπτώσεις η αντιγραφή είναι μονόδρομος.
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
Moderation Messagegidi wrote:φοιτητοπατέρα να τα λες καλά γιατί παντού υπάρχουν υποψήφια πρόβατα..
Ο χρήστης στον οποίο αναφέρεσαι δεν έχει προκαλέσει με τη συμπεριφορά του. Εσύ όμως, αντιθέτως, στα τελευταία post γίνεσαι πολύ εριστικός. Λίγη προσοχή λοιπόν ...
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
ok το κόβω!The Punisher wrote:Moderation Messagegidi wrote:φοιτητοπατέρα να τα λες καλά γιατί παντού υπάρχουν υποψήφια πρόβατα..
Ο χρήστης στον οποίο αναφέρεσαι δεν έχει προκαλέσει με τη συμπεριφορά του. Εσύ όμως, αντιθέτως, στα τελευταία post γίνεσαι πολύ εριστικός. Λίγη προσοχή λοιπόν ...

να τα ψάχνεις λίγο τα θέματα για τα οποία σε έχουμε εκλέξει γιατί αν δεν τα ξέρεις ούτε αυτά μπορεί να μην σε ξαναψηφίσω

- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
Αν και συμφωνώ με το γενικότερο πνεύμα του tata έχω μερικά σχόλια.
είναι εφικτό σε λίγα μαθήματα, υπάρχουν μαθήματα που αποτελούν ένα ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο και δεν έχουν προηγούμενο ή επόμενο μάθημα. Επίσης υπάρχουν μαθήματα που δεν έχουν επιστημονικό περιεχόμενο αλλά είναι εκμάθηση απαραίτητων ικανοτήτων (πχ Java).tatata wrote:Το ένα μάθημα να είναι συνέχεια του άλλου και η γνώση να είναι σφαιρική.
συμφωνώ 100%tatata wrote:Πολλά βιβλία είναι απαράδεκτα - να μην παίρνουμε βιβλία επειδή είναι των καθηγητών μας ενώ υπάρχουν άλλα καλύτερα.
Δύσκολο όταν έχεις ακροατήριο 150+ ατόμων. Παρότι έχουμε το προσωπικό, δεν έχουμε αίθουσες για να σπάσουν τα μαθήματα σε τμήματα. Δυστυχώς το εν λόγω πρόβλημα δεν λύνεται από τον οδηγό σπουδών :(tatata wrote:Οι καθηγητές να ασχολούνται προσωπικά με τους φοιτητές τους να έχουν επαφή κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και γενικότερα των σπουδών τους.
Να εξασφαλισθεί ησυχία στο αμφιθέατρο.
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών
Ειχαμε καμια εξελιξη στο θεμα?Ρωταω γτ ειχαμε γενικη συνελευση τμηματος νομιζω πριν κατι εβδομαδες 
