ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Αναδημοσιεύσεις άρθρων και συζητήσεις με θέμα την τεχνολογία.
Post Reply
User avatar
maria_
Venus Former Team Member
Posts: 1255
Joined: Wed Feb 15, 2006 9:17 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Peridon

ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by maria_ » Mon Jan 21, 2008 9:30 am

Εκατοντάδες ονομαστικές καταγγελίες συνδρομητών εναντίον των περισσοτέρων παρόχων σταθερής τηλεφωνίας φτάνουν καθημερινά στο Νέο ΙΝΚΑ. Τα σημεία τα οποία φαίνονται να προβληματίζουν και να ταλαιπωρούν περισσότερο τους καταναλωτές είναι τα εξής:

1. Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στις συνδέσεις που φτάνουν και τους 6 μήνες, ενώ τηλεφωνικά έχουν υποσχεθεί στους καταναλωτές, ότι η σύνδεση θα γίνει εντός 4 ημερών.
2. Συχνές και αδικαιολόγητες διακοπές στο σήμα της γραμμής.
3. Ενώ υπάρχει επιπλέον χρέωση για αναγνώριση κλήσης, τελικώς αυτή δεν παρέχεται.
4. Απατηλές υποσχέσεις ότι εάν ο καταναλωτής υπαναχωρήσει θα επιστρέψει στον ΟΤΕ χωρίς καμιά επιβάρυνση, ενώ στην πραγματικότητα ο καταναλωτής καλείται να καταβάλλει εκ νέου το κόστος επανασύνδεσης με τον ΟΤΕ.
5. Οι καταναλωτές, ενώ τηλεφωνούν στις εν λόγω εταιρίες και ζητούν διακοπή, ακόμη και γραπτώς, αυτό δεν γίνεται σεβαστό και εξακολουθούν παρανόμως να αποστέλλονται λογαριασμοί.
6. Ο χρόνος για την αλλαγή εταιρίας από τον ΟΤΕ σε άλλον πάροχο έχει φτάσει σύμφωνα με καταγγελία που έχουμε στην διάθεση μας ακόμη και τους 5 μήνες. Ενδιαμέσως ο καταναλωτής έχει μείνει χωρίς τηλέφωνο και χωρίς internet.
7. Πολλές φορές δεν γίνεται ταυτοποίηση μεταξύ του καταναλωτή που τηλεφωνικά ζήτησε την αλλαγή παρόχου και εκείνου που τελικώς υπογράφει. Συμβαίνει ακόμα το παράλογο να έχει γίνει ενεργοποίηση γραμμής βάσει τηλεφωνικής συνομιλίας με τον εκπρόσωπο του παρόχου - ενίοτε με αμφισβητούμενη την συναίνεση του καταναλωτή- και χωρίς καν να έχει προηγηθεί υπογραφή σχετικής σύμβασης.
8. Αρνηση παραδόσεως σύμβασης και των σχετικών δεσμεύσεων αυτής στον καταναλωτή προς υπογραφή.
9. Ανυπαρξία τεχνικής υποστήριξης και εξωτερικών συνεργείων, για τις συχνότατες περιπτώσεις προβλημάτων.
10. Ανυπαρξία εκπαιδευμένων στελεχών τόσο στον εμπορικό όσο και στον τεχνικό τομέα.
11. Αδυναμία παροχής υπηρεσιών ISDN και ΑDSL, ενώ ο καταναλωτής έχει λάβει διαβεβαιώσεις ότι θα έχει αυτές τις υπηρεσίες.
12. Αυθαίρετη φραγή αριθμών (800+), ώστε να αποκλείεται η προσωρινή σύνδεση με άλλα δίκτυα Ιnternet.
13. Απειρες ώρες τηλεφωνικής αναμονής με χρέωση μάλιστα του συνδρομητή, ειδικά για το «τεχνικό τμήμα», για την αναφορά παραπόνων.
14. Ανυπαρξία απάντησης στους συνδρομητές που καταθέτουν καταγγελίες, τόσο από τις εταιρίες όσο και από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), σε εύλογο χρονικό διάστημα.


Το Νέο ΙΝΚΑ εφιστά την προσοχή στους καταναλωτές, τόσο για τις συμβάσεις τις οποίες υπογράφουν, όσο και για τις χρεώσεις τις οποίες καλούνται να πληρώσουν και ζητά την άμεση παρέμβαση της πολιτείας ώστε να σταματήσει πλέον το καθεστώς ασυδοσίας που διέπει την αγορά σταθερής τηλεφωνίας.

Σύμφωνα δε με έρευνα που διενεργήθηκε από το ΙΝΚΑ την χρονική περίοδο από 1.6.2007 μέχρι 31.12.2007 τις περισσότερες καταγγελίες, από όλες τις εταιρίες που συμπεριελήφθησαν στην έρευνα τις δεχτήκαμε για την εταιρία ΟnTelecoms, (με ποσοστό 29%). Ακολουθεί η Forthnet με 21%, η Τellas με 13%, η HellasonLine με 12%, η Vivodi με 10%, η Teledome με 6%, Otenet και Vodafone με 4%, και η Νetone με 1%.

* Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες στις οποίες διαχωρίσαμε τις καταγγελίες, στην κατηγορία που αφορά στην «καθυστέρηση για νέα σύνδεση» δέχθηκε τις περισσότερες καταγγελίες για την ΟnTelecoms και την Forthnet,
* στην κατηγορία για τα «τεχνικά προβλήματα», πρώτη αναδείχθηκε η OnTelecoms με 40 καταγγελίες και ακολουθεί η Forthnet με 23.
* στην κατηγορία «προβληματικής επικοινωνίας» με την εταιρία προκειμένου να επιλυθεί το εκάστοτε πρόβλημα, χειρότερες αναδεικνύονται ισοψηφώντας η OnTelecoms και η Forthnet.
* στην κατηγορία «επιθυμώ την διακοπή της σύνδεσης μου» λόγω προβλημάτων με την εταιρία, πρώτη εταιρία στην παρουσίαση δυσχερειών στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών, αναδεικνύεται η OnTelecoms, με δεύτερη την Tellas.
* τέλος, στην κατηγορία «οικονομικών διαφορών», πρώτη σε καταγγελίες εταιρεία αναδείχθηκε η Forthnet με δεύτερη την OnTelecoms.


Το σύνολο των αθροιζόμενων καταγγελιών που δέχθηκαν οι συνεργάτες του ΙΝΚΑ, εγγράφως και επωνύμως, με πρωτοβουλία πάντα των καταναλωτών (220 στον αριθμό για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα), έφτασαν τις 309 σε συνολικό αριθμό.

Οι εταιρίες οι οποίες συμπεριελήφθησαν στην έρευνα είναι αυτές για τις οποίες δεχθήκαμε καταγγελίες και είναι, με αλφαβητική σειρά, οι ακόλουθες: Forthnet, Hellas on Line, Netone, On Telecoms, Otenet (για τις υπηρεσίες internet), Teledome, Tellas, Vivodi και Vodafone.

Αναφορικά με την εταιρία Vodafone, διευκρινίζεται ότι οι καταγγελίες που ελήφθησαν υπ όψη δεν αφορούν στις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, αλλά μόνο στις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και υπηρεσιών internet.
Πηγή
Βάλε φωτιά σε ό,τι σε καίει, σε ό,τι σου τρώει την ψυχή
Έξω οι δρόμοι αναπνέουν διψασμένοι, ανοιχτοί!
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by The Punisher » Mon Jan 21, 2008 10:21 am

Έτσι η Forthnet! Πάντα πρώτη :-D
User avatar
sandra
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 4917
Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by sandra » Mon Jan 21, 2008 11:54 am

H ON είναι πρώτη, μην δυσφημείς έτσι την Forthnet :-p Ganther βλέπω καλά? Είναι και η NetOne μέσα στις εταιρίες που έχουν καταγγείλει? :smt016 :smt005
Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
*estrngd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 612
Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
Academic status: N>4
Gender:
Contact:

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by *estrngd » Mon Jan 21, 2008 1:11 pm

Είχα την εντύπωση ότι η Forthnet ήταν η καλύτερη γενικώς (και αορίστως). Δεν ισχύει τελικά; Με χειρότερη την OnTelecoms...
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by ultimate_aektzis » Mon Jan 21, 2008 11:21 pm

ολα και ολα λιγα με το θεικο customer service της forthnet :-p
User avatar
P3
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2722
Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: !! El Paso !!

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by P3 » Tue Jan 22, 2008 8:56 am

Έπος... απλά έπος! Προσκινώ τους ελληνικούς παρόχους!! Εχθές μου ήρθε λογαριασμός της HOL. Το αστείο είναι ότι έχω κόψει τη HOL από το 2006!!!!
Απλά Respect!!!!!!
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by rapadder » Wed Jan 23, 2008 3:48 pm

Και σε μένα το ίδιο!!! 0,36 λεπτά! Πραγματικά απίστευτοι στην HOL.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by redlabel » Wed Jan 23, 2008 3:53 pm

Να μην μιλήσω, όχι να μην μιλήσω, να μην μιλήσω, λέω!!! :smt013 :smt013 :smt013

Δ. Γκρ.
User avatar
adam98
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1078
Joined: Tue May 02, 2006 2:58 pm

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by adam98 » Wed Jan 23, 2008 6:32 pm

*estrngd wrote:Είχα την εντύπωση ότι η Forthnet ήταν η καλύτερη γενικώς (και αορίστως). Δεν ισχύει τελικά; Με χειρότερη την OnTelecoms...
Και για να μην ξεχνιόμαστε
ON Telecoms ISP (Greece) - *HUGE* Security Hole!
http://www.youtube.com/watch?v=ghqGws9hdRQ
H δύναμη της εξαπάτησης και της καταστροφής μπορεί να γοητεύσει μόνο μέτριους και αδύναμους
Τhe lessons we learn from pain are the ones that make us the strongest
User avatar
ciao
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2371
Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
Academic status: PhD
Gender:
Location: πίσω από την μπάλα

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by ciao » Thu Jan 24, 2008 3:28 am

Πάντως μου κάνει εντύπωση γιατί πρόσφατα με ένα φίλο που του ήρθε η σύνδεση με την ΟΝ και χρειάστηκε να μιλήσει με τους τεχνικούς περίμενε μόνο 5 λεπτά αναμονή...(και τις τρεις φορές που πήρε τηλέφωνο)!
Ίσως σύμπτωση τι να πω... :???:
S.S.D.D.
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by ailouros » Fri Jan 25, 2008 8:10 pm

Είχαμε κάνει αίτηση σε ΗΟL τον Οκτώβρη για αλλαγή παρόχου. Δυό μήνες μετά και αφού μας λέγαν σε δυο τρεις μέρες θα ενεργοποιηθεί ακυρώσαμε την αίτηση γιατί δεν πήγαινε άλλο και επιστρέψαμε στην σίγουρη λύση του Ο.Τ.Ε conn-x. Ένα μήνα μετά την εύρυθμη λειτουργία τον κονεξ μπετώσαν όλα και κόπηκαν. Ο λόγος: η γραμμή ΟΤΕ ακυρώθηκε και στην θέση της γραμμή HOL αφού οι υπάλληλοι της τελευταίας ισχυρίστηκαν ότι δεν περάστηκε στις καρτέλες η ακύρωση της αίτησης.
Οι δε ΟΤΕτζήδες απαντάν με ατάκες "όποιος φεύγει από το μαντρί τους τρώει ο λύκος" (το κερατάκι μου πάιρνεις ένα μισθό για να κάθεσαι..). Ένα μπάχαλο. Πέρα από το τι να προσέχει κανείς μπορεί το ΙΝΚΑ να προστατεύσει τον καταναλωτή από παιχνίδα πινκ-πονκ;

Υ.Γ Επειδή έχω δουλέψει στο 134 ξέρω πολύ καλά το σαμποτάζ που πέφτει σε πελάτες που τολμάν να αλλάξουν πάροχο...
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by redlabel » Fri Jan 25, 2008 8:42 pm

Οι γνωστές αλητείες! ailouros, πολύ ήρεμο σε ακούω παιδί μου...

Δ. Γκρ.
User avatar
xrokos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1072
Joined: Fri Nov 04, 2005 12:59 pm

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by xrokos » Sat Jan 26, 2008 11:29 pm

ailouros wrote: Οι δε ΟΤΕτζήδες απαντάν με ατάκες "όποιος φεύγει από το μαντρί τους τρώει ο λύκος" (το κερατάκι μου πάιρνεις ένα μισθό για να κάθεσαι..). Ένα μπάχαλο. Πέρα από το τι να προσέχει κανείς μπορεί το ΙΝΚΑ να προστατεύσει τον καταναλωτή από παιχνίδα πινκ-πονκ;

Υ.Γ Επειδή έχω δουλέψει στο 134 ξέρω πολύ καλά το σαμποτάζ που πέφτει σε πελάτες που τολμάν να αλλάξουν πάροχο...
Δε βλέπω γιατί ακριβώς φταίει ο ΟΤΕ σε αυτή την περίπτωση, όταν κάνεις μία αίτηση δε μπορεί να ξέρει ο ΟΤΕ ότι την ακύρωσες.
adam98 wrote:
ON Telecoms ISP (Greece) - *HUGE* Security Hole!
http://www.youtube.com/watch?v=ghqGws9hdRQ
Πάει αυτό, έχει διορθωθεί εδώ και πολλούς μήνες.
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by ailouros » Sat Jan 26, 2008 11:55 pm

Γιατί δεν γίνεται να κάνεις αίτηση για 6μηνο conn-x τον Γενάρη και να υλοποιεί αίτηση διακοπής που έχει λάβει από την HOL τον Δεκέμβρη. Αν μη τι άλλο οφείλουν πριν κόψουν μια γραμμή να προειδοποιήσουν ότι θα το κάνουν, έστω και τυπικά να αποφεύγονται παρεξηγήσεις (αλλά χάνεται η γλύκα του αιφνιδιασμού έτσι), ειδικά όταν βλέπουν ότι πάνω στην γραμμη έχει αγοραστεί μια υπηρεσία 6μηνη. Δεν στέκει να ζητάς διακοπή. Αυτό και μόνο δείχνει κάτι λάθος έχει γίνει και πρέπει να ελεγχθεί. Και εστω ότι δεν φταίει ο ΟΤΕ μέχρι εκεί, όταν αποδεικνύεται ότι έγινε λάθος γιατί δεν το διορθώνει επιτόπου και απαντά με χαιρεκακία "όποιος φεύγει από το μαντρί τον τρώει ο λύκος" ήτοι βρείτε τα με την HOL αφού ΗΟL θέλατε. Και σε βάζει να κάνεις αν θες αίτηση για νέα γραμμή από το μηδέν. Πιο πολύ σε ΙΚΑ μου κάνει η όλη γραφειοκρατία...

Στο μεταξύ η HOL ισχυρίζεται ότι έκανε 3 αιτήσεις στον ΟΤΕ για διακοπή γραμμής και ο ΟΤΕ τις απέρριπτε την μία με την άλλη. Δέχθηκε να παραχωρήσει την γραμμή την πλέον άκυρη στιγμή.

Ο ΟΤΕ φταίει ότι έχει κάνει πλεον γνωμικό στα χείλη του λαού το " άμα φύγεις απο τον ΟΤΕ την πάτησες". Και το έκανε εκμεταλλευόμενος την ανοργανωσιά των εναλλακτικών παρόχων και δημιουργώντας με μαεστρία επιπλέον χάος.
Και για το θέμα υπάρχει "γκρουπ διαμαρτυρόμενων" πελατών που δεν πρόλαβαν να γίνουν της HOL με 100 μέλη (και ανεβαίνει) με στόχο να κινηθούν νομικά.
User avatar
adam98
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1078
Joined: Tue May 02, 2006 2:58 pm

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by adam98 » Sun Jan 27, 2008 2:16 am

xrokos wrote:
adam98 wrote:
ON Telecoms ISP (Greece) - *HUGE* Security Hole!
http://www.youtube.com/watch?v=ghqGws9hdRQ
Πάει αυτό, έχει διορθωθεί εδώ και πολλούς μήνες.
Μπα...! :-D Δεν νομίζω, τουλάχιστον όχι στην δική μου γειτονιά
H δύναμη της εξαπάτησης και της καταστροφής μπορεί να γοητεύσει μόνο μέτριους και αδύναμους
Τhe lessons we learn from pain are the ones that make us the strongest
User avatar
maria_
Venus Former Team Member
Posts: 1255
Joined: Wed Feb 15, 2006 9:17 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Peridon

«Ποινή» στους παρόχους για υπερβολική αναμονή στα τηλεφωνικά

Post by maria_ » Fri Apr 11, 2008 9:02 am

«Ποινή» 2 ευρώ υπέρ του καλούντος, μετά από τέσσερα λεπτά αναμονής στα τηλεφωνικά κέντρα παρόχων τηλεφωνίας και Internet, ζητά το ΙΝΚΑ λόγω των διαστάσεων του φαινομένου των υπερβολικών χρόνων αναμονής για την ενημέρωση του καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, το ΙΝΚΑ ζητά να τοποθετηθούν σε όλους τους παρόχους μετρητές αναμονής εισερχόμενων κλήσεων του καταναλωτή που θα καταχωρούν μετά από 4 λεπτά αναμονής, ρήτρα - ποινή, το ποσό των 2 ευρώ υπέρ του καλούντος.

Όπως σημειώνει η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος, συνήθως ο καταναλωτής περιμένει 45 λεπτά ή πραγματοποιεί επαναλαμβανόμενες κλήσεις επί σειρά ημερών για να ενημερωθεί για την πορεία της σύνδεσης.

Το ποσό-ποινή, σύμφωνα με την πρόταση, θα χρεώνεται στον πάροχο και θα αποδίδεται ως πίστωση - μείωση στο λογαριασμό του καταναλωτή ή με ένταλμα που θα του αποστέλλει η ΕΕΤΤ στο σπίτι του.

Το ΙΝΚΑ ζητά επίσης από την ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή οι προθεσμίες για τη μεταφορά να οριστούν αντί δύο μηνών σε τρεις ημέρες για όλες τις υπηρεσίες των παρόχων και του ΟΤΕ.

Σημειώνεται ότι ο αριθμός των παραπόνων για την τηλεφωνία και το Internet που έγιναν το 2007 στη Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος ανήλθε σε 2.404.
Πηγή
Βάλε φωτιά σε ό,τι σε καίει, σε ό,τι σου τρώει την ψυχή
Έξω οι δρόμοι αναπνέουν διψασμένοι, ανοιχτοί!
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by tZoLe » Fri Apr 11, 2008 11:46 am

καιρός ήταν αν και δεν νομίζω να αλλάξουν δραματικά πολλά.
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by ultimate_aektzis » Fri Apr 11, 2008 11:53 am

Εχω μεγαλη περιεργεια να δω τι θα γινει!Εχει ηδη τεθει σε εφαρμογη?
User avatar
gasparosoft
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1920
Joined: Fri Oct 19, 2007 8:03 pm

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Post by gasparosoft » Fri Apr 11, 2008 12:19 pm

Σαν σκέψη πολύ καλή είναι.Για την υλοποιήση τώρα θα δούμε...
Post Reply

Return to “Τεχνολογικά Νέα”