Ποιος σε εμποδίζει τώρα να διαβάζεις από όπου θέλεις;Εξάλλου κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση στο τέλος είναι σωστή...Εξάλλου τις γνώσεις θα τις αποκτήσεις από την εξάσκηση και τις πίκρες που θα τρως όταν δεν σου βγαίνει κάτι. Τα βιβλία έτσι κι αλλιώς τα προτείνουν οι καθηγητές είναι είτε δικά τους(άρα έχουν κέρδος) είτε τους επιβάλλουν να δώσουν κάποιο συγκεκριμένο(πέρνοντας ίσως ένα ποσοστό από τα κέρδη).Κατά την άποψη μου αυτό το μέτρο με τα βιβλία δεν πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ, γιατί οι πρώτοι που θα αντιδράσουν θα είναι οι ίδιοι οι καθηγητές.dexter wrote:το θέμα είναι να καταφέρουμε να ανεξαρτητοποιηθούμε από την αυθεντία του συγγράμματος να μας λεει π.χ. ο καθηγητής παιδια η ύλη για το μάθημα είναι αυτές οι θεωρίες,πρακτική εφαρμογή και ασκήσεις και να είμαστε ελεύθεροι να τα μάθουμε από όποιες και όσες πηγές θέλουμε..
όχι να διαβάζουμε ένα βιβλίο,να εξεταζόμαστε σε αυτό και όποιος γράψει ''αυτό που θέλει ο καθηγητής'' να θεωρείται καλός φοιτητής και επιστήμονας..
Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
- gasparosoft
- Gbyte level
- Posts: 1920
- Joined: Fri Oct 19, 2007 8:03 pm
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
rapadder, Τα βιβλία που δίνονται για τα δίκτυα είναι ΟΚ.rapadder wrote:Προσωπικά, εάν έπρεπε να διαλέξω μεταξύ ενός καλού, αναγνωρισμένου Βιβλίου και ενός Βιβλίου του καθηγητή μου, με τον τελευταίο να επιμένει ότι πρέπει να διαλέξω το δικό του, θα διάλεγα το καλό, αναγνωρισμένο Βιβλίο (π.χ. CLRS, Λειτουργικά του Tannenbaum, Διακριτά Μαθηματικά του Liu, Δίκτυα του Kurose) και στην χειρότερη των περιπτώσεων θα δανειζόμουν/ έβγαζα φωτοτυπία το Βιβλίο του καθηγητή.
Ακόμα και ένα αδαής φοιτητής μπορεί από 2-3 Βιβλία να διαλέξει το καλύτερο. Εμπειρικός κανόνας: Ποτέ το καλύτερο δεν είναι το Βιβλίο του καθηγητή (με εξαίρεση τα Οικονομικά Δικτύων του Κουρκουμπέτη).
- dexter
- Venus Former Team Member
- Posts: 2496
- Joined: Wed Jan 09, 2008 11:50 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: springfield
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
κανένας δεν με εμποδίζει αλλά θέλω να έχω την ελευθερία..και να ξέρω ότι εξετάζομαι σε ένα αντικείμενο και όχι στα κεφάλαια 1,2,5 και 7gasparosoft wrote:Ποιος σε εμποδίζει τώρα να διαβάζεις από όπου θέλεις;dexter wrote:το θέμα είναι να καταφέρουμε να ανεξαρτητοποιηθούμε από την αυθεντία του συγγράμματος να μας λεει π.χ. ο καθηγητής παιδια η ύλη για το μάθημα είναι αυτές οι θεωρίες,πρακτική εφαρμογή και ασκήσεις και να είμαστε ελεύθεροι να τα μάθουμε από όποιες και όσες πηγές θέλουμε..
όχι να διαβάζουμε ένα βιβλίο,να εξεταζόμαστε σε αυτό και όποιος γράψει ''αυτό που θέλει ο καθηγητής'' να θεωρείται καλός φοιτητής και επιστήμονας..
η διαφορά μπορεί να σου φαίνεται μικρή,για εμένα όμως έχει τεράστια διαφορά,αλλά θέλω ότι κάνω και μαθαίνω να το κάνω επειδή εγώ θέλω και όχι επειδή ''πρέπει''..
και επιπλέον δεν μπορώ να διαβάζω και το σύγγραμμα του καθηγητή και κάποια άλλη πηγή σε κάθε μάθημα είναι πολύ χρονοβόρο..
http://foss.aueb.gr
always aim for for the sky for if you fail you can at least reach the clouds..
ALL BLACKS supporter..
http://www.bringthemback.org/
always aim for for the sky for if you fail you can at least reach the clouds..
ALL BLACKS supporter..
http://www.bringthemback.org/
- gasparosoft
- Gbyte level
- Posts: 1920
- Joined: Fri Oct 19, 2007 8:03 pm
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Η εξέταση είναι τυπική για να πάρεις ένα πτυχίο(το οποίο δεν αντιπροωπεύει την γνώση σου).Από εκεί και πέρα δεν σε εμποδίζει ο καθηγητής να διαβάσεις και τα υπόλοιπα κεφάλαια αν έχεις χρόνο.Αν υπάρχει θέληση όλα γίνονται..
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Αυτα ειναι παλιες μαυρες εποχες που κανανε το παν για να τις αλλαξουνε,και καλα κανανε για μενα.Αν καταλαβα καλα εννοεις να εξεταζομαστε γενικα πχ στην c.Να μπορει να μας ζητησει την ωρα της εξετασης να φτιαξουμε ενα λειτουργικο στα ορθια.αυτο λες??κανένας δεν με εμποδίζει αλλά θέλω να έχω την ελευθερία..και να ξέρω ότι εξετάζομαι σε ένα αντικείμενο και όχι στα κεφάλαια 1,2,5 και 7
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Δεν λέω ότι είναι χάλια, απλά εάν σου έδιναν την δυνατότητα να διαλέξεις δεν θα το επέλεγες ως το κορυφαίο της κατηγορίας. Αντίθετα είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν τα καλύτερα του κάθε γνωστικού αντικειμένου στην λίστα με τα Βιβλία προς επιλογή.tsilochr wrote: rapadder, Τα βιβλία που δίνονται για τα δίκτυα είναι ΟΚ.
Το κόστος φυσικάgasparosoft wrote:Ποιος σε εμποδίζει τώρα να διαβάζεις από όπου θέλεις;

... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- gasparosoft
- Gbyte level
- Posts: 1920
- Joined: Fri Oct 19, 2007 8:03 pm
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Eκτός και αν σε βολεύει να διαβάζεις απο e-books(αυτό που κάνω εγώ δηλαδήrapadder wrote:Το κόστος φυσικά. Δεν είναι εύκολο να διαθέσεις 50 - 60 Ευρώ για να πάρεις το Βιβλίο που θέλεις. Με την λίστα όμως είναι πολύ πιθανό να είναι διαθέσιμο και θα μπορείς να το επιλέξεις.

- Ισοβίτης
- Venus Former Team Member
- Posts: 1262
- Joined: Sat Apr 21, 2007 5:45 pm
- Gender: ♂
- Location: Πίσω από τα σίδερα
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά εκείνοι που ψάχνουν για "ύλη" είναι οι φοιτητές και όχι οι καθηγητές! Αυτό οφείλεται στην συνήθεια που καλλιεργήθηκε στο Λύκειο και παραμένει στα πρώτα ακαδημαϊκά έτη. Όταν πχ ο Παπαϊωάννου διδάσκει event-handling, είναι στην ευχέρεια του φοιτητή να μάθει περί event-handling από όποιες πηγές θέλει και όχι να περιορίζεται σε συγκεκριμένες σελίδες του Deitel. Στη συνέχεια, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του επεκτείνει ή όχι τις γνώσεις του.dexter wrote:κανένας δεν με εμποδίζει αλλά θέλω να έχω την ελευθερία..και να ξέρω ότι εξετάζομαι σε ένα αντικείμενο και όχι στα κεφάλαια 1,2,5 και 7
η διαφορά μπορεί να σου φαίνεται μικρή,για εμένα όμως έχει τεράστια διαφορά,αλλά θέλω ότι κάνω και μαθαίνω να το κάνω επειδή εγώ θέλω και όχι επειδή ''πρέπει''..
Αν το προτεινόμενο βιβλίο ενός μαθήματος είναι χάλια, υπάρχει το Ίντερνετ, υπάρχουν Βιβλιοθήκες, υπάρχει το Venus, υπάρχουν και μεγαλύτεροι φοιτητές που μπορούν να προτείνουν κάποιο άλλο.
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
...στις γνωστικές περιοχές όπου διεξάγεται εντατική έρευνα - αλλά όχι μόνο σε αυτές - το "σύγγραμμα" συχνά αντικαθίσταται (σχεδόν πάντα σε μεταπτυχιακό επίπεδο, αλλά ενίοτε και σε προχωρημένο προπτυχιακό επίπεδο) από τη "βιβλιογραφία" - ίσως σε συνδυασμό με κάποια επιλεγμένα συγγράμματα.
Δ. Γκρ.
Δ. Γκρ.
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
++dexter wrote:το θέμα είναι να καταφέρουμε να ανεξαρτητοποιηθούμε από την αυθεντία του συγγράμματος να μας λεει π.χ. ο καθηγητής παιδια η ύλη για το μάθημα είναι αυτές οι θεωρίες,πρακτική εφαρμογή και ασκήσεις και να είμαστε ελεύθεροι να τα μάθουμε από όποιες και όσες πηγές θέλουμε..
όχι να διαβάζουμε ένα βιβλίο,να εξεταζόμαστε σε αυτό και όποιος γράψει ''αυτό που θέλει ο καθηγητής'' να θεωρείται καλός φοιτητής και επιστήμονας..
εμείς είμαστε τυχεροί γιατί στο αντικειμενό μας μπορούμε να βρούμε ατελείωτο υλικό στο διαδίκτυο για σχεδόν όλα μας τα μαθήματα..
Και στην τελική ρε παιδιά, σε ΠΟΣΑ μαθήματα έχει ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ να διαβάσετε από το βιβλίο του καθηγητή για να περάσετε;
Δεν μαθαίνουμε "βιβλίο", επιστήμη μαθαίνουμε...τα λειτουργικά από το βιβλίο του JC δεν θα έχουν διαφορετικούς αλγόριθμους scheduling συγκριτικά με τα λειτουργικά από το βιβλίο του Tanenbaum, και το ίδιο ισχύει για την την πλειοψηφία των μαθημάτων.
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
-
- Mbyte level
- Posts: 612
- Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Υπάρχουν μαθήματα που ζητούν την παπαγαλία νομίζω και σε αυτά δεν ταιριάζει το παραπάνω, όπως για παράδειγμα η διοίκιση ανθρωπίνων πόρων κλπ. Δηλαδή σιγά μην μου πούνε να κάτσω να ψάξω για να βγάλω δική μου άποψη ενώ μετά ο καθηγητής που θα το διορθώσει θα έχει την δική του. Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις και όχι μόνο, χρειαζόμαστε το γραπτό που θα μας περάσει, γιατί για να μην το κρύβωμεν άλλωστε, στο τέλος όλοι το πτυχίο ζητάνε και την αποκατάσταση.shodanjr_gr wrote:++dexter wrote:το θέμα είναι να καταφέρουμε να ανεξαρτητοποιηθούμε από την αυθεντία του συγγράμματος να μας λεει π.χ. ο καθηγητής παιδια η ύλη για το μάθημα είναι αυτές οι θεωρίες,πρακτική εφαρμογή και ασκήσεις και να είμαστε ελεύθεροι να τα μάθουμε από όποιες και όσες πηγές θέλουμε..
όχι να διαβάζουμε ένα βιβλίο,να εξεταζόμαστε σε αυτό και όποιος γράψει ''αυτό που θέλει ο καθηγητής'' να θεωρείται καλός φοιτητής και επιστήμονας..
εμείς είμαστε τυχεροί γιατί στο αντικειμενό μας μπορούμε να βρούμε ατελείωτο υλικό στο διαδίκτυο για σχεδόν όλα μας τα μαθήματα..
Και στην τελική ρε παιδιά, σε ΠΟΣΑ μαθήματα έχει ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ να διαβάσετε από το βιβλίο του καθηγητή για να περάσετε;
Δεν μαθαίνουμε "βιβλίο", επιστήμη μαθαίνουμε...τα λειτουργικά από το βιβλίο του JC δεν θα έχουν διαφορετικούς αλγόριθμους scheduling συγκριτικά με τα λειτουργικά από το βιβλίο του Tanenbaum, και το ίδιο ισχύει για την την πλειοψηφία των μαθημάτων.
- dexter
- Venus Former Team Member
- Posts: 2496
- Joined: Wed Jan 09, 2008 11:50 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: springfield
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
όπως είπα και παραπάνω..''εμείς είμαστε τυχεροί γιατί στο αντικειμενό μας μπορούμε να βρούμε ατελείωτο υλικό στο διαδίκτυο για σχεδόν όλα μας τα μαθήματα..''
όμως δεν σπουδάζουν σε όλες τις σχολές πληροφορική κα τεχνολογικές επιστήμες που είναι θα το πω κάπως απλο'ι'κά..είτε δουλεύει είτε δεν δουλεύει(το πρόγραμμα,η ιστοσελίδα,ο υπολογιστής)
στο παραπάνω ποστ δεν αναφερόμουν μόνο στο δικό μας αντικείμενο..
πόσοι άλλοι φοιτητές μαθαίνουν την μία μόνο όψη του νομίσματος,στις πιο θεωρητικές επιστήμες όπου πολλές φορές οι απόψεις διαφέρουν πάνω σε ένα θέμα,αυτή που υποστηρίζεται από τον καθηγητή και θεωρείται η πιο σωστή και παγιωμένη..(αλλά όχι απαραίτητα και η καλύτερη ή μοναδικη)
γιατι για παράδειγμα μπορεί να χρειαστούν πολλά χρόνια να αποδειχθεί ότι μια θεωρία ψυχολογίας είναι σωστή ή λανθασμένη αντίστοιχα...
πρέπει να σκεφτόμαστε και τους υπόλοιπους φοιτητές που σπουδάζουν σε αυτή την χώρα και όχι να λέμε ''εμάς δεν μας νοιάζει τι βιβλίο θα μας δώσουν αφού οι αλγόριθμοι και οι γλώσσες προγραμματισμού είναι ίδια ακριβώς σε όλες τις χώρες..''
όμως δεν σπουδάζουν σε όλες τις σχολές πληροφορική κα τεχνολογικές επιστήμες που είναι θα το πω κάπως απλο'ι'κά..είτε δουλεύει είτε δεν δουλεύει(το πρόγραμμα,η ιστοσελίδα,ο υπολογιστής)
στο παραπάνω ποστ δεν αναφερόμουν μόνο στο δικό μας αντικείμενο..
πόσοι άλλοι φοιτητές μαθαίνουν την μία μόνο όψη του νομίσματος,στις πιο θεωρητικές επιστήμες όπου πολλές φορές οι απόψεις διαφέρουν πάνω σε ένα θέμα,αυτή που υποστηρίζεται από τον καθηγητή και θεωρείται η πιο σωστή και παγιωμένη..(αλλά όχι απαραίτητα και η καλύτερη ή μοναδικη)
γιατι για παράδειγμα μπορεί να χρειαστούν πολλά χρόνια να αποδειχθεί ότι μια θεωρία ψυχολογίας είναι σωστή ή λανθασμένη αντίστοιχα...
πρέπει να σκεφτόμαστε και τους υπόλοιπους φοιτητές που σπουδάζουν σε αυτή την χώρα και όχι να λέμε ''εμάς δεν μας νοιάζει τι βιβλίο θα μας δώσουν αφού οι αλγόριθμοι και οι γλώσσες προγραμματισμού είναι ίδια ακριβώς σε όλες τις χώρες..''
http://foss.aueb.gr
always aim for for the sky for if you fail you can at least reach the clouds..
ALL BLACKS supporter..
http://www.bringthemback.org/
always aim for for the sky for if you fail you can at least reach the clouds..
ALL BLACKS supporter..
http://www.bringthemback.org/
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Μετά το μικρό διάλειμμα για διαφημίσεις, ας μας επιστρέψω στην επικαιρότητα...
«Πεδία μάχης» τα πανεπιστήμια Θεσσαλονίκης και Πειραιά - Στο νοσοκομείο ο πρύτανης του ΑΠΘ
Επεισόδιο στο Αριστοτέλειο - Ο πρύτανης στο νοσοκομείο
Στο νοσοκομείο ο πρύτανης του ΑΠΘ
Άγριο ξύλο εις το όνομα της Παιδείας
Στο νοσοκομείο ο πρύτανης του ΑΠΘ : Καταδικάζει τη βία η ακαδημαϊκή κοινότητα
Φοιτητικές μολότοφ στον πολιτικό στίβο
Στο νοσοκομείο ο πρύτανης του ΑΠΘ μετά από επεισόδια
Σε αναβρασμό η Παιδεία
Viva La Revolución.
:smt087
«Πεδία μάχης» τα πανεπιστήμια Θεσσαλονίκης και Πειραιά - Στο νοσοκομείο ο πρύτανης του ΑΠΘ
Επεισόδιο στο Αριστοτέλειο - Ο πρύτανης στο νοσοκομείο
Στο νοσοκομείο ο πρύτανης του ΑΠΘ
Άγριο ξύλο εις το όνομα της Παιδείας
Στο νοσοκομείο ο πρύτανης του ΑΠΘ : Καταδικάζει τη βία η ακαδημαϊκή κοινότητα
Φοιτητικές μολότοφ στον πολιτικό στίβο
Στο νοσοκομείο ο πρύτανης του ΑΠΘ μετά από επεισόδια
Σε αναβρασμό η Παιδεία
Viva La Revolución.

Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Έχω (ξανα)γράψει ότι η τακτική των συγκεκριμένων ομάδων της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς θυμίζει ομάδες Sturmabteilung του περασμένου αιώνα. Δυστυχώς για τον πολιτικό μας πολιτισμό δεν καταδικάζονται με σαφή τρόπο αυτές οι ενέργειες. Γίνεται μια προσπάθεια να "δικαιολογήθουν", ακολουθώντας μια νοοτροπία νίπτω τας χείρας μου. Πρέπει κάποιος να κάνει 8 post για το ίδιο θέμα για να αποδείξει ότι δεν πρόκειται για "μαύρη προπαγάνδα" της καθημερινής. Φυσικά οι ένοχοι θα παραμείνουν ατιμώρητοι για ακόμα μια φορά.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- PaP
- Venus Project Founder
- Posts: 1077
- Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: San Francisco
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Στην ουσία στρώνουν με ροδοπέταλα το δρόμο για τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Και χάνουν το όποιο δίκιο έχουν. Αξιομνημόνευτη είναι πάντως η τακτική των πολιτικών μας κομμάτων, δεν αφήνουν την ευκαιρία για μικροπολιτικά παιχνίδια και ανέβασμα των τόνων. Έτσι οι μεν νομίζουν ότι κάνουν μεταρρυθμίσεις και οι άλλοι αντιπολίτευση. Το μόνο που πετυχένουν είναι να αφήνουν το δημόσιο πανεπιστήμιο στο έλεος αυτών των ομάδων.

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Αν η βιβλιογραφία λέει Α και ο καθηγητής λέει Β, τότε το πρόβλημα βρίσκεται στον καθηγητή, και όχι στο μάθημα ή στον τρόπο με τον οποίο μοιράζονται τα συγγράμματα.*estrngd wrote: Υπάρχουν μαθήματα που ζητούν την παπαγαλία νομίζω και σε αυτά δεν ταιριάζει το παραπάνω, όπως για παράδειγμα η διοίκιση ανθρωπίνων πόρων κλπ. Δηλαδή σιγά μην μου πούνε να κάτσω να ψάξω για να βγάλω δική μου άποψη ενώ μετά ο καθηγητής που θα το διορθώσει θα έχει την δική του. Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις και όχι μόνο, χρειαζόμαστε το γραπτό που θα μας περάσει, γιατί για να μην το κρύβωμεν άλλωστε, στο τέλος όλοι το πτυχίο ζητάνε και την αποκατάσταση.
Τώρα αν κάποιοι συμβιβάζονται απλά με το να περνάνε μαθήματα, πιάνοντας την βάση και παπαγαλίζοντας βιβλία, τότε καλύτερα να είχαν μείνει στο λύκειο...την τελευταία φορά που κοίταξα, δεν ήταν αυτός ο σκοπός του πανεπιστημίου.
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
-
- Mbyte level
- Posts: 612
- Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν κάποιοι, αλλά νομίζω ότι όλοι όσοι επιθυμούν να περάσουν όλα τα απαιτούμενα μαθήματα αναγκαστικά θα περάσουν και από ένα ποσοστό παπαγαλίας. Διαφορετικά θα μένανε να αναλύουν τα πράγματα και δεν θα ασχολιόντουσαν με τις εξετάσεις και το πτυχίο που αυτές δίνουν.shodanjr_gr wrote:Τώρα αν κάποιοι συμβιβάζονται απλά με το να περνάνε μαθήματα, πιάνοντας την βάση και παπαγαλίζοντας βιβλία, τότε καλύτερα να είχαν μείνει στο λύκειο...την τελευταία φορά που κοίταξα, δεν ήταν αυτός ο σκοπός του πανεπιστημίου.
Καλές οι ιδέες, αλλά στην πράξη δεν συμβαίνουν στην περίπτωσή μας.
Φυσικά αυτό είναι δική μου εικόνα.
- sandra
- Wow! Terabyte level
- Posts: 4917
- Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
*estrngd wrote: Καλές οι ιδέες, αλλά στην πράξη δεν συμβαίνουν στην περίπτωσή μας.
Φυσικά αυτό είναι δική μου εικόνα.

Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
-
- Gbyte level
- Posts: 1040
- Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
sandra wrote:3 βιβλία σε κάθε πρωτοετή στο μάθημα των Υπολογιστικών Μαθηματικών. Ειλικρινά ποιος θεωρεί έστω και ένα από αυτά χρήσιμο;
Εγώ θεωρώ τα δύο απ' αυτά χρήσιμα. Τους επιστήμονες και τη fortran. Ειδικά το πρώτο, είναι βιβλίο που διαβάζεται άνετα και αποκτάς μια σφαιρική -γενική μεν- άποψη της ιστορίας των Επιστημόνων. Φυσικά και δεν πιστεύω ότι αξίζει να εξεταζόμαστε σ' αυτό, αλλά δεν πάυει να είναι χρήσιμο. Το δεύτερο θέλει κάποιο facelift, πάντως και με αυτό μπαίνεις γρήγορα στο κλίμα της fortran.
A, για προηγούμενο ποστ που ξέχασα να κάνω:
Ναι, τυγχαίνει να 'χα διαβάσει και εγώ μια τέτοια εγκύκλιο που ξεκαθάριζε το θέμα. Τη διάβασα πέρσι το Μάρτιο, δεν ξέρω πότε είχε βγει, αλλά δε θα μου ήταν καθόλου περίεργο αν βγήκε μετά τις καλοκαιρίνες κινητοποιήσεις ή το χειμώνα για αποτροπή νέων. Επίσης πέρα από τα βιβλία υπάρχει και το ζήτημα της βιβλιοδιανομής που είχαμε συζητήσει και παλαιότερα. Τέλος, μου φαίνεται άλλη μια νεα εγκύκλιος είναι στα σκαρίαredlabel wrote:StormRider: Αν θυμάμαι καλά, το διάβασα σε διευκρινιστική εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ και αναφερόταν ρητά. Είναι σίγουρο.
Δ. Γκρ.
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
StormRider wrote: Εγώ θεωρώ τα δύο απ' αυτά χρήσιμα. Τους επιστήμονες και τη fortran. Ειδικά το πρώτο, είναι βιβλίο που διαβάζεται άνετα και αποκτάς μια σφαιρική -γενική μεν- άποψη της ιστορίας των Επιστημόνων. Φυσικά και δεν πιστεύω ότι αξίζει να εξεταζόμαστε σ' αυτό, αλλά δεν πάυει να είναι χρήσιμο. Το δεύτερο θέλει κάποιο facelift, πάντως και με αυτό μπαίνεις γρήγορα στο κλίμα της fortran.
sandra wrote:3 βιβλία σε κάθε πρωτοετή στο μάθημα των Υπολογιστικών Μαθηματικών. Ειλικρινά ποιος θεωρεί έστω και ένα από αυτά χρήσιμο στο context των Υπ. Μαθηματικών;
Το διόρθωσα

Γιατί καλοί οι επιστήμονες, αλλά για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις υπάρχει και η Wikipedia. Και, κατά την άποψή μου (και όποιου άλλου έχω μιλήσει μέχρι τώρα) το βιβλίο της Fortran (για όσους το πήραν) είναι τραγικό. Χώρια που δεν βλέπω το λόγο που μαθαίνει ακόμα ο κόσμος Fortran (πέραν από το ότι μπορεί μερικοί να βαριούνται να portάρουν libraries σε πιο σύγχρονες γλώσσες), αλλά αυτό είναι άλλο θέμα :Ρ
Προσωπικά, χίλιες φορές να είχαμε πάρει ένα ΚΑΛΟ βίβλιο πάνω στο μάθημα, παρά δύο μέτρια προς άθλια και ένα άσχετο...
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι ενδεικτικό του σε ποιά τραγική κατάσταση είχε φτάσει η κατάσταση. Ειδικά για τον συγκεκριμένο καθηγητή θυμάμαι τον κ. Κάβουρα να παραδέχεται (με αφοπλιστική ειλικρίνεια) σε εκδήλωση - συζήτηση για το τμήμα που είχε διοργανώσει φοιτητική παράταξη πριν χρόνια:
Εντάξει παιδιά. Τα έχουμε ξαναπεί. Η κατάσταση είναι απαράδεκτη. Δεν μπορώ να κάνω κάτι, να τον διώξω. Είναι και αυτός καθηγητής σαν και μ΄ένα. Σε κάμποσα χρόνια θα βγεί στην σύνταξη.
Επίσης το συγκεκριμένο παράδειγμα δείχνει γιατί ορισμένες συντεχνίες καθηγητών δεν θέλουν καμία αλλαγή στα Πανεπιστήμια. Είναι εξωφρενικό κάποιος να μην κάνει την δουλειά του και να μην υπάρχει κανένας μηχανισμός για να τον συνετίσει.
Εντάξει παιδιά. Τα έχουμε ξαναπεί. Η κατάσταση είναι απαράδεκτη. Δεν μπορώ να κάνω κάτι, να τον διώξω. Είναι και αυτός καθηγητής σαν και μ΄ένα. Σε κάμποσα χρόνια θα βγεί στην σύνταξη.
Επίσης το συγκεκριμένο παράδειγμα δείχνει γιατί ορισμένες συντεχνίες καθηγητών δεν θέλουν καμία αλλαγή στα Πανεπιστήμια. Είναι εξωφρενικό κάποιος να μην κάνει την δουλειά του και να μην υπάρχει κανένας μηχανισμός για να τον συνετίσει.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...