Thanks για το κοπλιμάν, εδώ απλώς περιγράφω την κατάσταση όπως την παρατηρώ.sandra wrote:*estrngd wrote: Καλές οι ιδέες, αλλά στην πράξη δεν συμβαίνουν στην περίπτωσή μας.
Φυσικά αυτό είναι δική μου εικόνα.Και νόμιζα πως ήσουν ιδεαλιστής... τστς. 3 βιβλία σε κάθε πρωτοετή στο μάθημα των Υπολογιστικών Μαθηματικών. Ειλικρινά ποιος θεωρεί έστω και ένα από αυτά χρήσιμο; Και δεν θέλω να συνεχίσω τον κατάλογο βιβλίων που μου έχουν δοθεί μέχρι τώρα και είναι άχρηστα. Ελπίζω το μέτρο σε αυτό το σημείο τουλάχιστον να μας γλιτώσει από τέτοια φαινόμενα.
Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
-
- Mbyte level
- Posts: 612
- Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Πάντως καλό είναι στην προκειμένη περίπτωση να βλέπουμε και λίγο έξω από τα χωράφια μας.Γιατί σε σχολές όπως η ιατρική όπου το κάθε βιβλίο ξεπερνάει τα 300(τριακόσια) ευρώ, είναι φανερό ότι η το παραπάνω βιβλίο που δίνεται θα παραμένει απροσέγγιστο για τους περισσότερους φοιτητές.
Όσο για τα θλιβερά γεγονότα βίας το μόνο που κάνουν είναι να εξυπηρετούν την κυβέρνηση και να αποπροσανατολίζουν τον κόσμο από τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας.
Όσο για τα θλιβερά γεγονότα βίας το μόνο που κάνουν είναι να εξυπηρετούν την κυβέρνηση και να αποπροσανατολίζουν τον κόσμο από τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας.
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια

Το υπουργείο Παιδείας ετοιμάζεται μέσα στο καλοκαίρι να δώσει το πράσινο φως για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων ελληνικών κολεγίων που συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού.
Όπως αναφέρουν Τα Νέα, έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η νομική επεξεργασία του Προεδρικού Διατάγματος με το οποίο θα ενσωματωθεί στο ελληνικό Δίκαιο η Κοινοτική Οδηγία που υποχρεώνει τη χώρα μας να αναγνωρίζει επαγγελματικά -και όχι ακαδημαϊκά- δικαιώματα στους αποφοίτους τους, ενώ στο τελικό στάδιο βρίσκεται και το νομοσχέδιο που θα θεσπίζει στο εξής αυστηρούς όρους λειτουργίας και αξιολόγηση των επιχειρήσεων αυτών.
Η χρονική στιγμή που θα επιλέξει ο κ. Ευρ.Στυλιανίδης για να δημοσιοποιήσει τις αποφάσεις του εξαρτάται από δύο παράγοντες.
Ο πρώτος είναι αν θα εκδοθεί σύντομα (αναμένεται ενδεχομένως και μέσα στον Ιούλιο) η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, με την οποία όπως όλα δείχνουν η Ελλάδα θα καταδικαστεί για τη μη συμμόρφωση σε προηγούμενη Κοινοτική Οδηγία για το ίδιο θέμα. Ο εισαγγελέας του Ευρωδικαστηρίου κ. Ιβ Μποτ έχει προτείνει την καταδίκη της χώρας μας από τον περασμένο Ιανουάριο.
Ο δεύτερος παράγοντας είναι η απάντηση που θα δώσει το Ευρωδικαστήριο σε προδικαστικό ερώτημα που του έκανε το Συμβούλιο της Επικρατείας, εάν η χώρα μας μπορεί να αρνείται την αναγνώριση των δικαιωμάτων αυτών, επειδή το Σύνταγμα (διά του γνωστού άρθρου 16) απαγορεύει τη λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Και σε αυτό το θέμα η απάντηση αναμένεται αρνητική για την Ελλάδα.
Οι σημερινοί πτυχιούχοι πάντως (υπολογίζονται σε περίπου 25.000 όσοι αποφοίτησαν μετά την έκδοση της πρώτης Κοινοτικής Οδηγίας) δεν έχει ξεκαθαριστεί αν θα έχουν αυτομάτως δικαίωμα αναγνώρισης των επαγγελματικών δικαιωμάτων τους ή αν θα επικρατήσει η πρόταση που λέει ότι αυτό το δικαίωμα θα το έχουν μόνο όσοι εξ αυτών έχουν ήδη αποκτήσει- είτε θα αποκτήσουν- άδεια άσκησης επαγγέλματος στη χώρα προέλευσης του πτυχίου τους.
Αναδημοσίευση από τον ιστότοπο: in.gr
Ερώτηση δική μου: Τι είναι στη δεδομένη περίπτωση τα ακαδημαϊκά δικαιώματα και γιατί υποτίθεται θα πρέπει να νιώσω καλύτερα που δεν τα πήρανε; (Από ποιο Άρη κατέβηκα;)
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Κάποιοι κατέθεσαν την ιδέα οι πτυχιούχοι των κολλεγίων αυτών να υποχρεώνονται να δίνουν εξετάσεις για να πάρουν άδεια άσκησης επαγγέλματος. Αυτό συμβαίνει, εδώ και χρόνια, σε διάφορες ειδικότητες (πχ. Μηχανικοί, Δικηγόροι κλπ.), αλλά η σχετική διαδικασία είναι εντελώς τυπική.
Ενόψει των νέων συνθηκών, που φαίνεται ότι σύντομα θα διαμορφωθούν, ειπώθηκε ότι οι εξετάσεις για τη λήψη άδειας εξάσκησης επαγγέλματος θα μπορούσαν να αποκτήσουν (για όλους) ένα ουσιαστικό περιεχόμενο και να αποτελέσουν, έτσι, ανάχωμα για όσους τυχόν δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις.
Δ. Γκρ.
Ενόψει των νέων συνθηκών, που φαίνεται ότι σύντομα θα διαμορφωθούν, ειπώθηκε ότι οι εξετάσεις για τη λήψη άδειας εξάσκησης επαγγέλματος θα μπορούσαν να αποκτήσουν (για όλους) ένα ουσιαστικό περιεχόμενο και να αποτελέσουν, έτσι, ανάχωμα για όσους τυχόν δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις.
Δ. Γκρ.
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Εάν δυσκολέψουν πολύ οι εξετάσεις για την άδεια άσκησης επαγγέλματος βέβαια, μπορεί στο τέλος να μην τις περνούν ούτε οι απόφοιτοι ελληνικών Πανεπιστημίων...redlabel wrote:Κάποιοι κατέθεσαν την ιδέα οι πτυχιούχοι των κολλεγίων αυτών να υποχρεώνονται να δίνουν εξετάσεις για να πάρουν άδεια άσκησης επαγγέλματος. Αυτό συμβαίνει, εδώ και χρόνια, σε διάφορες ειδικότητες (πχ. Μηχανικοί, Δικηγόροι κλπ.), αλλά η σχετική διαδικασία είναι εντελώς τυπική.
Ενόψει των νέων συνθηκών, που φαίνεται ότι σύντομα θα διαμορφωθούν, ειπώθηκε ότι οι εξετάσεις για τη λήψη άδειας εξάσκησης επαγγέλματος θα μπορούσαν να αποκτήσουν (για όλους) ένα ουσιαστικό περιεχόμενο και να αποτελέσουν, έτσι, ανάχωμα για όσους τυχόν δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις.
Δ. Γκρ.
Προφανώς εννοεί το γεγονός ότι δεν θα μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε Πανεπιστήμιο της ημεδαπής (για παράδειγμα από bachelor/πτυχίο σε Master) ή και να προσληφθούν σαν ακαδημαϊκό προσωπικό σε ελληνικό ΑΕΙ/ΤΕΙ.Fairy wrote: Ερώτηση δική μου: Τι είναι στη δεδομένη περίπτωση τα ακαδημαϊκά δικαιώματα και γιατί υποτίθεται θα πρέπει να νιώσω καλύτερα που δεν τα πήρανε; (Από ποιο Άρη κατέβηκα;)
edit: απάντηση σε Fairy
Last edited by Proxenos on Tue Jul 08, 2008 7:29 pm, edited 2 times in total.
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- sandra
- Wow! Terabyte level
- Posts: 4917
- Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Έτσι όπως το έθεσε ο redlabel εγώ κατάλαβα ότι μόνο από τα κολέγια θα δίνουν εξετάσεις
όχι κι εμείς

Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Νομίζω ότι ήταν ξεκάθαροςsandra wrote:Έτσι όπως το έθεσε ο redlabel εγώ κατάλαβα ότι μόνο από τα κολέγια θα δίνουν εξετάσειςόχι κι εμείς
redlabel wrote:Ενόψει των νέων συνθηκών, που φαίνεται ότι σύντομα θα διαμορφωθούν, ειπώθηκε ότι οι εξετάσεις για τη λήψη άδειας εξάσκησης επαγγέλματος θα μπορούσαν να αποκτήσουν (για όλους) ένα ουσιαστικό περιεχόμενο και να αποτελέσουν, έτσι, ανάχωμα για όσους τυχόν δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις.
Δ. Γκρ.
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
http://www.cosmo.gr/Politics/Hellas/207233.htmlΥΠΕΡΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΝΟΝΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΣ
Εν μέσω σφοδρής αντιπαράθεσης υπερψηφίστηκε με τις ψήφους του κυβερνώντος κόμματος και του ΛΑΟΣ, το νομοσχέδιο για τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών.
Όπως και στη συνεδρίαση της Πέμπτης, έντονη κριτική δέχτηκε ο ΣΥΡΙΖΑ τόσο για τη θέση του σχετικά με το ίδιο το νομοσχέδιο όσο και για το γεγονός ότι οι βουλευτές του προέβλεψαν ότι το νομοσχέδιο των ΚΕΣ θα προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις στον πανεπιστημιακό κόσμο.
Σε υψηλούς τόνους ήταν και η αντιπαράθεση μεταξύ του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ κ. Βενιζέλου, με τον εισηγητή του νομοσχεδίου, υπουργό Ευριπίδη Στυλιανίδη.
Για «υποκίνηση» των φοιτητικών αντιδράσεων κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ο βουλευτής της ΝΔ κ. Γκιουλέκας επισημαίνοντας χαρακτηριστικά: «Πώς προαναγγέλλεται από το βήμα της Βουλής η κατάσταση στην Παιδεία τον Σεπτέμβριο; Τι σχέση και τι συνάφεια υπάρχει ανάμεσα σ’ αυτά τα δύο; Ξεκαθαρίστε επιτέλους τη θέση σας».
Απάντηση έδωσε ο βουλευτής κ. Κουράκης από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας: «Σεβόμαστε απολύτως την αυτονομία του φοιτητικού κινήματος, αλλά αυτό δεν μας εμποδίζει να περάσουμε τις θέσεις μας και να ασκήσουμε ιδεολογική ηγεμονία. Κανένα κόμμα δεν εξαντλεί τη λειτουργία του στο Κοινοβούλιο».
Επίθεση κατά του ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε και ο βουλευτής κ. Αλυσανδράκης από πλευράς του ΚΚΕ, καλώντας τον εισηγητή του κόμματος να καταθέσει την επίσημη θέση του κόμματος για τους αποφοίτους των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών.
«Οι 25.000 απόφοιτοι των ΚΕΣ δεν είναι παιδιά δεύτερης κατηγορίας για πέταμα. Μπορούμε να συζητήσουμε διάφορους τρόπους για το τι θα γίνει με τους αποφοίτους αυτούς», απάντησε ο κ. Κουράκης.
Σε υψηλούς τόνους ήταν και η αντιπαράθεση που διεξήχθη μεταξύ του κ. Βενιζέλου και του κ. Στυλιανίδη. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «ψεύδεται» και ότι «παραπλανά την ελληνική οικογένεια». Ο κ. Στυλιανίδης ανταπέδωσε τη μομφή λέγοντας ότι παραπλανητική είναι η τοποθέτηση του κ. Βενιζέλου, επισημαίνοντας ότι η θέση του ΠΑΣΟΚ στη συζήτηση για την αναθεώρηση του Συντάγματος ήταν αδιέξοδη.
«Με το άθλιο και αντισυνταγματικό άρθρο 10 του νομοσχεδίου, ο υπουργός Παιδείας ανοίγει την πόρτα στη διάλυση του πανεπιστημίου, τον εξευτελισμό των σπουδών και την πλήρη εμπορευματοποίηση» αντέτεινε ο κ. Βενιζέλος, για να εισπράξει την απάντηση από τον κ. Στυλιανίδη πως «με την τοποθέτησή του εκφράζει τη φιλοδοξία του να ηγηθεί του ΣΥΡΙΖΑ».
-
- Gbyte level
- Posts: 1040
- Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Το βρίσκω λογικό , ποτε δεν κατάλαβα γιατι ένα παιδί θα πρέπει να μεταναστεύσει ( ακόμη και σε απίστευτες χώρες) για να αναγνωριστεί το πτυχίο του...γελάνε και οι ρέγγες με αυτές τις βλακείες.
Επιτέλους ίσες ευκαιρίες για όλους!Αυτο απαιτεί ενιαία ανώτατη παιδεία, δεν με νοιάζει αν ο άλλος θέλει να πληρώσει!Θα το πω αλλιώς, αν όλες οι σχολές δομικών έργων εξισωθούν με τους πολιτικούς μηχανικούς θα υπάρχει χώρος για τους περισσότερους που θα θέλουν να σπουδάσουν κάτι τέτοιο,ταυτόχρονα δεν θα υπάρχει το χάσμα στα επαγγελματικά δικαιώματα.Η αγορά και μόνο ειναι η μεγάλη θεά!Αυτή θα κρίνει.
Τώρα τι υπάρχει; Μερικά αλάνια που γράφουν κάτι 18 και κάτι(πολλές φορές με κάτι χιλιάδες ευρώ το μήνα) , μερικά τσογλανάκια που την κάνουν για εξωτερικό και τέλος οι υπολοιποι μακάκες που υποβαθμίζουν το όνειρο τους και απο πολιτικοι μηχανικοί σπουδάζουν στο ΤΕΙ δομικών έργων.
θα μου πείτε οτι τα σχόλια μου ειναι απαξιωτικά...μπορεί, αλλα εδω που φτάσαμε...ειναι αδιανόητο για μένα να υπάρχουν πολιτες δεύτερης κατηγορίας τουλάχιστον σε επίπεδο ευκαιριών , αξιοκρατίας και τα ρέστα.
Επιτέλους ίσες ευκαιρίες για όλους!Αυτο απαιτεί ενιαία ανώτατη παιδεία, δεν με νοιάζει αν ο άλλος θέλει να πληρώσει!Θα το πω αλλιώς, αν όλες οι σχολές δομικών έργων εξισωθούν με τους πολιτικούς μηχανικούς θα υπάρχει χώρος για τους περισσότερους που θα θέλουν να σπουδάσουν κάτι τέτοιο,ταυτόχρονα δεν θα υπάρχει το χάσμα στα επαγγελματικά δικαιώματα.Η αγορά και μόνο ειναι η μεγάλη θεά!Αυτή θα κρίνει.
Τώρα τι υπάρχει; Μερικά αλάνια που γράφουν κάτι 18 και κάτι(πολλές φορές με κάτι χιλιάδες ευρώ το μήνα) , μερικά τσογλανάκια που την κάνουν για εξωτερικό και τέλος οι υπολοιποι μακάκες που υποβαθμίζουν το όνειρο τους και απο πολιτικοι μηχανικοί σπουδάζουν στο ΤΕΙ δομικών έργων.
θα μου πείτε οτι τα σχόλια μου ειναι απαξιωτικά...μπορεί, αλλα εδω που φτάσαμε...ειναι αδιανόητο για μένα να υπάρχουν πολιτες δεύτερης κατηγορίας τουλάχιστον σε επίπεδο ευκαιριών , αξιοκρατίας και τα ρέστα.
που θα πάει θα το δουμε...
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
"Παίδες ού κακοήθεις, αλλ' ευήθεις".
Δ. Γκρ.
ΥΓ. Μετά από ένα χρόνο στο Πανεπιστήμιο, αναζητείς ...θεές για να λύσεις τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Διόλου εντυπωσιακή πρόοδος...
Δ. Γκρ.
ΥΓ. Μετά από ένα χρόνο στο Πανεπιστήμιο, αναζητείς ...θεές για να λύσεις τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Διόλου εντυπωσιακή πρόοδος...
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Αγαπητέ συνομιλητή , δεν θέλω να λύσω τα προβλήματα της εκπαίδευσης, έχω αλλα προβλήματα να λύσω...ετσι και αλλιώς δεν με πληρώνουν για αυτό...ΥΓ. Μετά από ένα χρόνο στο Πανεπιστήμιο, αναζητείς ...θεές για να λύσεις τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Διόλου εντυπωσιακή πρόοδος...
Μια ενιαια ανώτατη εκπαίδευση...ναι ειναι μια υπέροχη θεά, για τον καθένα και ειναι "τοσο λογικό" ακόμα και για τους νεότερους- θέλω να πω οτι η λογική είναι κατι που έρχεται με τα χρόνια και αν...
Βέβαια αυτα τα τσογλανάκια παίρνουν την γραμμή απο τους μεγάλους...εκει έρχεται και η αγωγή του άντρα και της γυναίκας...σε κάθε περίπτωση παίρνω πίσω τον χαρακτηρισμό και ζητάω συγνώμη κιολας...
που θα πάει θα το δουμε...
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Φϊλε συν-forumίτη, δεν πιστεύω ότι αξίζει να εμπιστευτούμε στη "Θεά Αγορά" (μπρρρρ....) την όποια ελπίδα μας, αντίθετα...
Δ. Γκρ.
Δ. Γκρ.
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Σαφώς, αλλά ούτε στο "θείο κράτος" (μπρρρ)... 

Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
-
- Gbyte level
- Posts: 1040
- Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που άνθρωποι προσδιορίζονται και θέλουν να προσδιορίζονται από την θεά αγορά. Δυστυχώς, αυτή αντίληψη του "είμαι προϊόν" βλέπω να προσελκύει συμφοιτητές οι οποίοι έχουν φρέσκιες ιδέες και οι οποίοι είναι ιδιαίτερα φιλόδοξοι επιχειρηματίες. Αυτές τις νεοφιλελεύθερες σκέψεις τις θεωρώ άκρως επικίνδυνες και όταν συνδιάζονται με παραπλανητική φρασεολογία του τύπου "ενιαία ανώτατη παιδεία - ισότητα" με αναγκάζουν να ετεροπροσδιορίζομαι -και ταξικά- από τους εκφορείς τους.
Το πανεπιστήμιο οφείλει να ανήκει στην κοινωνία των πολιτών, σε καμία αγορά και σε κανένα κράτος.
Σε πληρώνουν για να σκέφτεσαι ή σκέφτεσαι όταν σε πληρώνουν;rose wrote:Αγαπητέ συνομιλητή , δεν θέλω να λύσω τα προβλήματα της εκπαίδευσης, έχω αλλα προβλήματα να λύσω...ετσι και αλλιώς δεν με πληρώνουν για αυτό...
Οι στιγμές ξεφτίλας που περνά η πολιτική σήμερα (ούτως ή άλλως, θεωρώ ήδη απαξιωμένη την πολιτική όταν δεν την κάνουν οι πολίτες), θυμίζει τις στιγμές του '60. Το σίγουρο είναι ότι δε θα οδηγηθούμε σε νέα 7ετία, αλλά στην καθολική υπόταξη των κοινωνικών θεσμών της παιδείας, της υγείας κ.α. στον οικονομικό ολοκληρωτισμό.cosmo.gr wrote:«Με το άθλιο και αντισυνταγματικό άρθρο 10 του νομοσχεδίου, ο υπουργός Παιδείας ανοίγει την πόρτα στη διάλυση του πανεπιστημίου, τον εξευτελισμό των σπουδών και την πλήρη εμπορευματοποίηση» αντέτεινε ο κ. Βενιζέλος, για να εισπράξει την απάντηση από τον κ. Στυλιανίδη πως «με την τοποθέτησή του εκφράζει τη φιλοδοξία του να ηγηθεί του ΣΥΡΙΖΑ».
Το πανεπιστήμιο οφείλει να ανήκει στην κοινωνία των πολιτών, σε καμία αγορά και σε κανένα κράτος.
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που άνθρωποι προσδιορίζονται και θέλουν να προσδιορίζονται από την θεά αγορά. Δυστυχώς, αυτή αντίληψη του "είμαι προϊόν" βλέπω να προσελκύει συμφοιτητές οι οποίοι έχουν φρέσκιες ιδέες και οι οποίοι είναι ιδιαίτερα φιλόδοξοι επιχειρηματίες. Αυτές τις νεοφιλελεύθερες σκέψεις τις θεωρώ άκρως επικίνδυνες και όταν συνδιάζονται με παραπλανητική φρασεολογία του τύπου "ενιαία ανώτατη παιδεία - ισότητα" με αναγκάζουν να ετεροπροσδιορίζομαι -και ταξικά- από τους εκφορείς τους.
Οι περισσότεροι θέλατε ενα 17 να μπείτε στην σχολή, αυτό δεν ειναι θεωρια προσφορας; Εγω λέω να καταργηθεί και αυτο, αυξάνοντας την προσφορά.ΤΕΙ πληροφορικής, ΑΕΙ πληροφορικής - γιατι να υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός,που αποσκοπεί τελικά;Μήπως είναι τελικά τα συμφέροντα μιας μονοπωλιακής αγοράς που δεν θέλει να χάσει τα δικαιώματα της;Παρόμοια θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί και για τα κολλέγια , ποσο μαλλον, οταν την ίδια στιγμή αναγνωρίζονται πτυχία απο το εξωτερικό.
Το κάνω και δωρεάν για σένα.Σε πληρώνουν για να σκέφτεσαι ή σκέφτεσαι όταν σε πληρώνουν;

Για δες ξανα τον οδηγό σπουδών, πόσα μαθήματα δεν σχετίζονται με προιόντα (πνευματική εργασία θα έλεγα) μεγάλων εταιριών;εσύ δεν ανήκεις στην κοινωνία των πολιτών;το κράτος δεν σου προσφέρει έστω και αυτά τα ελάχιστα;Το πανεπιστήμιο οφείλει να ανήκει στην κοινωνία των πολιτών, σε καμία αγορά και σε κανένα κράτος.
Τώρα άρχισε να αφαιρείς!
που θα πάει θα το δουμε...
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Λέω να αφήσουμε τα "θεία" για τους παπάδες!mikem4600 wrote:Σαφώς, αλλά ούτε στο "θείο κράτος" (μπρρρ)...

Δ. Γκρ.
ΥΓ. Ρώτησε ο καμηλιέρης την καμήλα του: "Τι προτιμάς; Ανηφόρες ή κατηφόρες;" Κι απάντησε το ζωντανό: "Χάθηκε, αφέντη μου, ο ίσιος δρόμος;"
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Ξεχνάς κάτι το πολύ σημαντικό: Ζούσε σε μια κοινωνία γεμάτη στερεότυπα. Αν καταργηθεί ο διαχωρισμός(με κάθε είδους τρόπο, είτε αυτό λέγεται πανελλαδικές είτε καταταξη ανάλογα με το απολυτήριο είτε ό,τι άλλο) δυστυχώς θα γεμίσουν όλες οι σχολές των γιατρών από παιδιά που τα έστειλαν εκεί οι μανάδες τους για να το παινευτούν. Και θα μου πεις πού είναι το κακό σε αυτό, αφού αν το παιδί στα 18 του ακολουθεί τυφλά τις οδηγίες της μαμάκας του, θα τον περιθωριοποιήσει η "θεά αγορά" όμως πριν να συμβεί αυτό θα έχουν πεθάνει κάποιοι ασθενείς!rose wrote:Οι περισσότεροι θέλατε ενα 17 να μπείτε στην σχολή, αυτό δεν ειναι θεωρια προσφορας; Εγω λέω να καταργηθεί και αυτο, αυξάνοντας την προσφορά
Αλήθεια, όταν θεωρείς ότι η αγορά θα μπορέσει να βγάλει άκρη, δεν θυμάσαι το τι τράβηξε η Αγγλία επί Θάτσερ που ήταν η πρώτη που το ανέφερε; -no offense, μην παρεξηγηθώ

By the way, δεν πιστεύω σε κανένα "θεό" είτε αυτός λέγεται αγορά είτε κράτος! Δυστυχώς στην Ελλάδα όλα έχουν τους δικούς τους νόμους, που διαφέρουν από τους παγκόσμιους, οπότε αυτό είναι αποτρεπτικό για κάθε είδους αναγωγής σε χώρα του εξωτερικού, οπότε προσωπικά πιστεύω ότι παρότι στο εξωτερικό που εφαρμόστηκε είχε επιτυχία(ανέβασε το επίπεδο όλων των πανεπιστημίων), στην Ελλάδα δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο και προβλέπω πτώση της δημόσιας παιδείας μετά από λίγα χρόνια(μακάρι να πέσω έξω!).
Τέλος, ο ρόλος του πανεπιστημίου, κατα την ταπεινή μου άποψη, εναπόκοιται(ελπίζω να μην το συνουσίασα στην ορθρογραφία

Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Με την ευκαιρία, για να φιλοσοφήσουμε και λίγο.Νομίζω ότι άνθρωπο δεν σε κάνει το πανεπιστημιο...επιστρατεύτηκαν άλλοι μηχανισμοί για αυτό.Αν γίνεις άνθρωπος στο πανεπιστήμιο, σιγουρα εχεις καταφέρει ενα μικρο θαυμα.Τέλος, ο ρόλος του πανεπιστημίου, κατα την ταπεινή μου άποψη, εναπόκοιται(ελπίζω να μην το συνουσίασα στην ορθρογραφία) στον κάθε φοιτητή. Όσο οι περισσότεροι φοιτητές δεν φροντίζουν να γίνουν άνθρωποι και όχι μονο επιστήμονες, η προσφορά του πανεπιστημίου θα είναι εξαρτημένοι από την αγορά και το κράτος.
Σωστά...ρε παιδια εγώ δεν μίλησα για πανεπιστήμιο επιχείρηση.Απλα ας δώσουμε οσο τον δυνατόν ελεύθερη πρόσβαση στο πανεπιστήμιο, εξισώνοντας το σύστημα (με βάση τα δεδομένα που διαμορφώνονται...Άχσετα αν πιστεύω οτι αυτο είναι σωστό).
Αρχικά θέλω να πω οτι ειμαι αρκετά χαρούμενος που ειμαι στην σχολή σας και προσπαθώ να γαντζώνομαι με οσο το δυνατόν λιγότερα κομπλεξ...συνεχίζω...θέλω κάποιος να σχολιάσει την πορεία μου, 4 χρόνια ΤΕΙ πληροφορικής, 1 έτος προετοιμασία και γενικά νεκρός χρόνος για να δώσω κατατακτήριες, 3 χρόνια τώρα, υπολογίζω τουλάχιστον για να πάρω πτυχίο.
Σύνολο 8 χρόνια.Σε 8 χρόνια ξέρεται τι θα έκανα αν συνέχιζα να διαβάζω, phd στην χειρότερη.
Μην μου πει τώρα κάποιος γιατι έδωσες κτλ, Το θέμα ειναι αν ειχα η ηθελα να δώσω λεφτά -εξωτερικό , αναγνωρισμένα κολλέγια και τα ρέστα - τι θα μπορούσα να κάνω...
Δεν εχω πραγματικά ανάγκη να μου πείτε αν εκανα καλα η οχι, στο θέμα μας...
Εγώ λεώ να τα αφήσουμε ολοι!Λέω να αφήσουμε τα "θεία" για τους παπάδες!

που θα πάει θα το δουμε...
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Εδώ διαφωνώ κάθετα! Στο Λύκειο (γιατί είναι πάρα πολύ σπάνιο κάποιος να αρχίσει να διαβαζεί βιβλία ή να ασχολείται με την Τέχνη(ίσως με εξαίρεση την μουσική που και εκεί ελάχιστοι θα ασχοληθούν με κλασσική ή με jazz π.χ.) πριν τα 15-16) έχεις πολύ λίγο χρόνο(ελέω φροντιστηρίων, ιδιαίτερων ή ό,τι άλλο κάνει κανείς), οπότε ουσιαστικά πρέπει να έχεις τεράστιες αντοχές για να μπορείς να τα συνδιάζεις όλα... Αντίθετα επειδή στο Πανεπιστήμιο μπορείς να διαμορφώσεις μόνος σου το πρόγραμμα που θα ακολουθήσεις, μπορείς να τα εντάξεις όλα εντός, ώστε και να τα βγάζεις πέρα με τα μαθήματα σου, και την ζωή σου να κάνεις και να γίνεσαι άνθρωπος(άνω-θρώσκω που μας έλεγαν και οι φιλόλογοι στο σχολείοrose wrote:Με την ευκαιρία, για να φιλοσοφήσουμε και λίγο.Νομίζω ότι άνθρωπο δεν σε κάνει το πανεπιστημιο...επιστρατεύτηκαν άλλοι μηχανισμοί για αυτό.Αν γίνεις άνθρωπος στο πανεπιστήμιο, σιγουρα εχεις καταφέρει ενα μικρο θαυμα.

Το να δίνεις ίσες ευκαιρίες σε όλους είναι πάντα ο στόχος και κανείς δεν διαφωνεί! Αλλά, πέρα από αυτό που έγραψα παρακάτω, που δυστυχώς είναι σίγουρο ότι σε κάποιο βαθμό θα συμβεί και θα γεμίσουμε γιατρούς ή μηχανικούς ή αρχιτέκτωνες κτλ, εξίσωση στο σύστημα είναι πολύ περισσότερο να γίνουν τα φροντιστήρια δημόσια ώστε και το παιδί μιας οικογένειας που δεν διαθέτει τους οικονομικούς πόρους να πληρώνει 2 ή 3 χρόνια φροντιστήρια να μπορεί να έχει ίσες ευκαιρίες[ή να δίνει τα λεφτά σε όσους δεν διαθέτουν μέσω π.χ. της φορολογικής δήλωσης(ας απλοποιήσουμε την εξίσωση χωρίς να λάβουμε υπ'όψην φοροδιαφυγές και τα ρέστα)]. Αντίθετα το να δίνει περισσότερες ευκαιρίες σε αυτούς που διαθέτουν τα χρήματα ώστε να πάνε σε κάποιο ιδιωτικό ίδρυμα το κάνει περισσότερο άνισο...rose wrote:Απλα ας δώσουμε οσο τον δυνατόν ελεύθερη πρόσβαση στο πανεπιστήμιο, εξισώνοντας το σύστημα
Για την πορεία σου, μπράβο για τις αντοχές σου, δεν έχω κάτι άλλο να σχολιάσω

Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
αυτό που λέει ο rose (και συμφωνώ μαζί του μέσες άκρες) είναι να αφήσουμε το σύστημα ελεύθερο, ώστε να ισορροπήσει μόνο του. Το πιθανότερο είναι να έχει μεγάλο κόστος αυτό, αλλά το σημείο ισορροπίας θα είναι το βέλτιστο για όλους μας.
Γιατί: σκέψου ότι όλοι θα μπουν Ιατρική. Το επίπεδο της σχολής θα πέσει κατακόρυφα, η προσφορά θα αυξηθεί εκθετικά, ενώ η ζήτηση θα παραμένει ίδια, με αποτέλεσμα να πέσουν οι μισθοί και τα "φακελάκια". Στο τέλος ο κόσμος θα το γυρίσει στα υπόλοιπα επαγγέλματα τα οποία θα έχουν γίνει περιζήτητα, και έτσι θα φτάσουμε σε μια αληθινή ισορροπία, και όχι μια πλασματική όπως είμαστε τώρα
Γιατί: σκέψου ότι όλοι θα μπουν Ιατρική. Το επίπεδο της σχολής θα πέσει κατακόρυφα, η προσφορά θα αυξηθεί εκθετικά, ενώ η ζήτηση θα παραμένει ίδια, με αποτέλεσμα να πέσουν οι μισθοί και τα "φακελάκια". Στο τέλος ο κόσμος θα το γυρίσει στα υπόλοιπα επαγγέλματα τα οποία θα έχουν γίνει περιζήτητα, και έτσι θα φτάσουμε σε μια αληθινή ισορροπία, και όχι μια πλασματική όπως είμαστε τώρα
Re: Ενταση και αλλαγες στην Παιδεια
Μακάρι, για να πέσει και η αξία των ακινήτων λίγο.Αλλά, πέρα από αυτό που έγραψα παρακάτω, που δυστυχώς είναι σίγουρο ότι σε κάποιο βαθμό θα συμβεί και θα γεμίσουμε γιατρούς ή μηχανικούς ή αρχιτέκτωνες κτλ

Αν προσθέσεις τα λεφτά για ενοίκιο, φαγητό κτλ μάλλον είναι αρκετα περισσότερα ,απο οσα θα έδινες σε ενα ιδιωτικο στην πόλη σου, αυτο το επιχείρημα δεν είναι σοβαρό.Τα περισσότερα παιδια σε αυτές τις σχολές είναι απο μικρομεσαίες οικογένειες...και θα συνεχίζουν να ειναι ακομη και μετα την αναγνώριση των πτυχίων.Αντίθετα το να δίνει περισσότερες ευκαιρίες σε αυτούς που διαθέτουν τα χρήματα ώστε να πάνε σε κάποιο ιδιωτικό ίδρυμα το κάνει περισσότερο άνισο...
Το γεγονός ότι αυτα τα χρόνια με μια βόλτα στο εξωτερικό θα μπορούσαν να ηταν 3, δεν θέλεις να το σχολιάσεις;Για την πορεία σου, μπράβο για τις αντοχές σου, δεν έχω κάτι άλλο να σχολιάσω
που θα πάει θα το δουμε...