tsilochr wrote:redlabel wrote:...ένα - μη αμελητέο - ζήτημα είναι αν και κατά πόσο τα μαθήματα αυτά είναι στις προτεραιότητες και τις στρατηγικές επιλογές του Τμηματός μας.
Δ. Γκρ.
το οποίο, νομίζω, πάει πακέτο με το πως θέλει το τμήμα να αναγνωρίζεται: ως τμήμα Πληοροφορικής (μαζί με Ιωάννινα, Κρήτη, ΕΚΠΑ) ή ως τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (όπως το Μακεδονίας). Νομίζω ότι μεχρι το 2000 ήμαστε Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και μετά γίναμε Πληροφορικής. Δεν πιστεύετε ότι αυτά τα αντικείμενα πρέπει να υπάρχουν (έστω ως επιλογές) στο πρόγραμμα σπουδών μας? Πόσα μαθήματα γύρω από τις εφαρμογές πρέπει να κάνουμε?
Οι κύριες κατευθύνσεις δεν είναι ούτε μόνο, ούτε "στενά", αυτές που αναφέρεις. Ούτε κάποιες είναι "υπέρτερες" ή "υποδεέστερες" άλλων. Για παράδειγμα, στις ΗΠΑ, μέχρι σήμερα, οι IEEE και ACM εστίαζαν σε πέντε κύριες κατευθύνσεις: (α) Information Technology, (β) Information Systems, (γ) Computer Engineering, (δ). Software Engineering και (ε) Computer Science (
http://www.acm.org/education/curricula-recommendations).
Στο Τμήμα μας γίνονται συχνά σχετικές συζητήσεις και το τρέχον πρόγραμμα σπουδών απεικονίζει, κατά το μάλλον ή ήττον, τη συνισταμένη των απόψεών μας. Το θέμα αυτό νομίζω ότι δεν μπορεί καν να θιγεί σε μερικές γραμμές, sorry...
Δ. Γκρ.