




Διαμαντής Ματζούνης, ετών 21
Αν το "και" δεν δηλώνει αντίθεση (δηλαδή συμβαίνει τώρα, και όχι πριν), τότε συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο... Αλλιώς δεν λέει τίποτα διαφορετικό από όσα θα λέει και ο Μπουμπούκος στους φίλους του...............Και αυτή τη φορά θα λένε αλήθεια.
Μάλλον για τον αρθρογράφο, ο Bakunin είναι δεξί χάφ στην Ζενίτ(clopyrighted από συντάκτη του Metal Hammer) απ'ότι φαίνεται...Υπάρχει ιδεολογικό μερτικό στην ευθύνη γι’ αυτήν την δολοφονική απόπειρα.
Σου διαφεύγει ίσως ότι πολλά ανεγκέφαλα ρεύματα "αναρχισμού", του Μπακούνιν, του Pascal και του StormRider συμπεριλαμβανομένων, επικροτούσαν τη βία ως καταλύτη της επανάστασης και επιδίδονταν σε δολοφονικές επιθέσεις... Ο δολοφόνος είναι δολοφόνος, είτε είναι αστυνομικός, είτε είναι αναρχικός. Χρησιμοποιεί τις ίδιες μεθόδους για τα ίδια αποτελέσματα.marios wrote:Διαφωνώ στο κείμενο σε κάποια σημεία και κυρίως στο:Μάλλον για τον αρθρογράφο, ο Bakunin είναι δεξί χάφ στην Ζενίτ(clopyrighted από συντάκτη του Metal Hammer) απ'ότι φαίνεται...Υπάρχει ιδεολογικό μερτικό στην ευθύνη γι’ αυτήν την δολοφονική απόπειρα.![]()
mikem++mikem4600 wrote: Σου διαφεύγει ίσως ότι πολλά ανεγκέφαλα ρεύματα "αναρχισμού", του Μπακούνιν, του Pascal και του StormRider συμπεριλαμβανομένων, επικροτούσαν τη βία ως καταλύτη της επανάστασης και επιδίδονταν σε δολοφονικές επιθέσεις... Ο δολοφόνος είναι δολοφόνος, είτε είναι αστυνομικός, είτε είναι αναρχικός. Χρησιμοποιεί τις ίδιες μεθόδους για τα ίδια αποτελέσματα.
Μιας και μας διαφεύγουν τα προφανή: Η δολοφονική επίθεση είναι ΒΙΑ. Από άνθρωπο σε άνθρωπο. Και ο μαθητής και ο αστυνομικός και ο εργάτης και ο υπάλληλος και ο έμπορος και ο διευθυντής και η καθαρίστρια και ο πολιτικός είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Δεν τους καθαρίζουμε εν ψυχρώ.
rapadder πολύ σωστά το θέτεις και από εκεί που όλα ξεκινούν και σταματάνε είναι "Καμία ανοχή στη βία"rapadder wrote: Επομένως, κατά την ταπεινή μου άποψη, πρέπει ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του. Η κυβέρνηση, η αντιπολίτευση, τα μικρότερα κόμματα της αντιπολίτευσης και ο καθένας προσωπικά. Καμία ανοχή στην βία για να μην έχουμε τέτοια περιστατικά.
Ακριβώς όπως το γράφεις, "αναρχισμού", όχι αναρχισμού... Για τον StormRider και τον Pascal δεν μπορώ να εκφράσω γνώμη αφού δεν τους έχω γνωρίσει από κοντά για να ακούσω τις απόψεις τους σωστά και ολοκληρωμένα(στο forum δεν μπορείς να κάνεις σωστή ανάλυση απόψεων εξ ορισμού), αλλά ο Bakunin δεν έχει σχέση με επιθέσεις και βια(και πολύ περισσότερο δεν ήταν ανεγκέφαλοςmikem4600 wrote:Σου διαφεύγει ίσως ότι πολλά ανεγκέφαλα ρεύματα "αναρχισμού", του Μπακούνιν, του Pascal και του StormRider συμπεριλαμβανομένων, επικροτούσαν τη βία ως καταλύτη της επανάστασης και επιδίδονταν σε δολοφονικές επιθέσεις... Ο δολοφόνος είναι δολοφόνος, είτε είναι αστυνομικός, είτε είναι αναρχικός. Χρησιμοποιεί τις ίδιες μεθόδους για τα ίδια αποτελέσματα.marios wrote:Διαφωνώ στο κείμενο σε κάποια σημεία και κυρίως στο:Μάλλον για τον αρθρογράφο, ο Bakunin είναι δεξί χάφ στην Ζενίτ(clopyrighted από συντάκτη του Metal Hammer) απ'ότι φαίνεται...Υπάρχει ιδεολογικό μερτικό στην ευθύνη γι’ αυτήν την δολοφονική απόπειρα.![]()
Μιας και μας διαφεύγουν τα προφανή: Η δολοφονική επίθεση είναι ΒΙΑ. Από άνθρωπο σε άνθρωπο. Και ο μαθητής και ο αστυνομικός και ο εργάτης και ο υπάλληλος και ο έμπορος και ο διευθυντής και η καθαρίστρια και ο πολιτικός είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Δεν τους καθαρίζουμε εν ψυχρώ.
Δυστυχώς μπαίνουμε σε ένα καθοδικό σπιράλ βίας από εκδίκηση, που είναι ό,τι χειρότερο...
StormRider wrote: "Καταρχήν δέχομαι ότι στο ίδιο στρατόπεδο με όσους ειμαστε στον δρόμο έναν μήνα τωρα βρίσκονται και υποκείμενα που υποστηρίζουν την ένοπλη πάλη
aguero88 wrote: Η βία είναι ένα φαινόμενο το οποίο έχει τα αίτια του...Στις υγιείς κοινωνίες τέτοια φαινόμενα είτε δεν υφίστανται είτε είναι περιορισμένα. Στην ασθενούσα ελληνική κοινωνία που πάει από το κακό στο χειρότερο όμως ο καθένας λέει το μακρύ το και το κοντό του, αφορίζει, και γενικά ζει στον κόσμο του...Δράση, δράση...Αν δεν αναλάβουμε όλη δράση τόσο σαν ατομικότητες όσο και σαν ενεργά μέλη συλλογικότητων τότε δεν γίνεται τίποτα...
aguero88 wrote:Αν δεν αναλάβουμε όλη δράση τόσο σαν ατομικότητες όσο και σαν ενεργά μέλη συλλογικότητων τότε δεν γίνεται τίποτα...
"Φίλε" tZole,tZoLe wrote: ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ
To τι ταιριάζει περισσότερο καθορίζεται με το τι πιστεύει ο καθένας. Όπως ακούμε τις βαφτισμένες προοδευτικές-αριστερίστικες απόψεις με πολύ μεγάλη ανοχή θα πρέπει να τις ακούμε όλες. ΤΟ ότι ανήκω στη συντονιστική ομάδα δεν σημαίνει ότι δεν θα λέω την άποψη μου. Δεν είναι καθόλου ειρωνικό αυτό που παραθέτεις, αλλά η άποψή μου. Ακραία? μπορεί. Δεν αποτελεί πάντως άλοθι και αποκούμπι για "αναρχικούς", σπασμένες βιτρίνες, κατεστραμένες σχολές, τρομοκράτες και άλλα πολλά ευτράπελα της ελληνικής κοινωνίας. Btw, το άλλο με το μπάτσο δεν μας πειράζει? Όπως ως κοινωνία αποδεχόμαστε τη μία άποψη πρέπει να αποδεχόμαστε και την ύπαρξη της αντίθετης.The Heart Collector wrote:"Φίλε" tZole,tZoLe wrote: ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ
To βλέπω μέρες τωρα αυτό το ειρωνικό σου σχόλιο (ως προς τον PASCAL μάλλον) και δεν ξέρω αν πρόκειται για πάντελη άγνοια ή άμα γίνεσαι ηθελημένα αφελής. ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΛΑΟ θα ταίριαζε να βάλεις. Δηλαδή όλη την εξουσία στο λαό. Αλλά εσύ μιλάς για αναρχικούς και για δαίμονες.O PASCAL αναφέρεται σε ένα πραγματικό γεγονός (τη δολοφονία) .Δεν βγήκαν αναρχικοί και τα σπάσαν όλα και αυτό το ξέρουμε.οπότε??? Πως γίνεται μετά να ζητάμε να μην έχουμε έντονους διαπληκτισμούς μέσα στο φόρουμ όταν οι ίδιοι οι διαχειριστές προκαλούν με τέτοιο ειρωνικό τρόπο.
Αυτά ,Φιλικά πάντα
Σπάστηκαν για να καλύψουν το Βατοπέδι. Όλοι αυτοί οι κουκολοφόροι παίξανε πολύ καλά τον ρόλο που τους ανέθεσε η κύβερνηση(;) , κάποιοι συγκεκριμένοι πολιτικοί(;) η αντιπολίτευση(;). Τώρα γιατί δεν τα σπάνε ; Μήπως λύθηκαν όλα τα προβλήματα της Ελλαδίτσας μας;StormRider wrote:Οι βιτρίνες, τα φανάρια, τα αυτοκίνητα, οι πολυεθνικές, οι τράπεζες, -έστω και τα "μικρομάγαζα"- δε σπάστηκαν μόνο από οργή και αντι-βία στο θάνατο του Αλ.Γρηγορόπουλο.
Δεν πάει έτσι. Για παράδειγμα , δε γίνεται στα πλαίσια της ελευθερίας του λόγου να αποδεχόμαστε ρατσιστικές αντιλήψεις,όπως είναι και η δικιά σου. Στην ελευθερία της σκέψης πάντος δεν είναι αποδεκτό αυτό.tZoLe wrote: Όπως ως κοινωνία αποδεχόμαστε τη μία άποψη πρέπει να αποδεχόμαστε και την ύπαρξη της αντίθετης.
Οι περισσότερες θεωρίες της αναρχίας είναι βασισμένες σε κομμουνιστικές πρακτικές, κυρίως όσον αφορά τα μέσα παραγωγής.marios wrote: Άλλο κομμουνισμός και άλλο αναρχία, δεν είναι σχέση σοσιαλισμού-κομμουνισμου, ώστε να πρέπει να προηγηθεί το ένα του άλλου...