Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
shodanjr_gr
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 810
Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
Academic status: Alumnus/a
Location: Stony Brook, NY

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by shodanjr_gr » Thu Mar 12, 2009 11:26 pm

ultimate_aektzis wrote: Αν με βαλει καποιος να στησω μια βαση σε καμια 20αρια χρονια και γω εχω να το κανω αυτο απο το μαθημα του 4ου εξαμηνου τι γινεται?Οι βοηθοι εχουν ασυλια παντως.Εμενα κατι τετοιο μπορει να βλαψει επαγγελματικα, το βοηθο ομως?Το "δεν εκανα αυτο το διαδακτορικο" ειναι πολυ καλη δικαιλογια.
Αν σε έχουν προσλάβει σε μία εταιρία ως Systems Programmer και σου πουν μετά από 20 χρόνια "Φτίαξε μου μια βάση", τότε το πρόβλημα μάλλον το έχει η εταιρία. Διδακτορικό = εξειδίκευση. Αν από εκεί και πέρα το σύστημα και οι καταστάσεις αναγκάζουν τους βοηθούς να βγουν εκτός του πεδίου τους, δεν είναι δικό τους το φταίξιμο.
Ελα ρε συ τωρα.Κολλησες στο οτι κανουμε μαθηματικα στη σχολη?Βαλε οποιο αλλο μαθημα θες που υποτιθεται εχεις διδαχτει καλα.Εγω παλι μιλαω για θεματα απλα που καθε αποφοιτος μιας σχολης οφειλει να ξερει.Αν εχεις εξειδικευετει στον απειροστικο λογισμο και σου ζητησουν να κανεις Πιθανοτητες δεν πρεπει να τα καταφερεις?Ξαναλεω, οχι απαραιτητα σε υψηλο επιπεδο.
Θα στο θέσω ως εξής. Αν εμένα με βάλεις αυτή τη στιγμή, 5 χρόνια μετά από το Λύκειο, να κάνω μάθημα Φυσικής σε μαθητή λυκείου, θα αρνηθώ αν δεν μου δωθεί αρκετός χρόνος να προετοιμαστώ. Βάλε τώρα όπου Φυσική κάποιο Πανεπιστημιακό μάθημα, και λάβε και υπόψιν σου τις υποχρεώσεις ενός διδακτορικού φοιητηή.
Η υλη ειναι διαφορετικη οπως και οι απαιτησεις αλλα δεν παυει να ειναι πρακτικη.Πως το λενε, ειναι virtual machine :-p
Καπου πρεπει να κανεις ενα ανωδυνο test drive.Δεν ξερω κατα ποσον ειναι κακη η αντιστοιχηση, μιας και δεν εχω δει κανενος τα cv αλλα καια για αυτο καποιοι φταινε.Οχι εγω και συ παντως.Και δεν λεω οτι ειναι κακοι οι βοηθοι-ισα ισα που εχω πεσει και σε πολυ καλους τις περισσοτερες φορες-αλλα δεν μπορω να δεχτω οτι πιθανον θα χασω ενα μαθημα(στην περιπτωση των αυτοματων που λεμε κανεις δεν μου εγγυαται το αντιθετο, αν δεν υπηρχει το 2ο φροντιστηριο) επειδη ο αλλος

1.Δεν κατεχει το αντικειμενο(ας μη δεχοταν στην τελικη, απο το να ρεζιλευεται)
2.Δεν εχει ορεξη για μαθημα.
Αυτό που προσπαθώ να πω είναι το εξής. Δεν είναι σωστό να κατηγορούμε τους διδακτορικούς. Νομίζω ότι το μερίδιο ευθύνης τους είναι μικρό στην όλη υπόθεση. Και επαναλαμβάνω ότι το σύστημα αυτό, με τους νέους PhDs να αναλαμβάνουν φρονστήρια/εργαστήρια χωρίς να έχουν προηγούμενη εκπαιδευτική εμπειρία ΔΕΝ είναι ελληνικό. Γίνεται σε ΟΛΑ τα αμερικάνικα πανεπιστήμια.
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by marios » Thu Mar 12, 2009 11:32 pm

Και αυτό που προσπαθούν να πουν οι υπόλοιποι είναι ότι τα παιδιά που κάνουν Phd την πληρώνουν γιατί κάνουν άσχετα πράγματα με το διδακτορικό τους(και όχι μόνο αυτοί δηλαδή, υπάρχουν και καθηγητές που συμβαίνει αυτό). Οι ευθύνες είναι αυτού που τους λέει να διδάξει κάτι που δεν το κατέχει καλά ;)
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
User avatar
nickpro
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1859
Joined: Fri Apr 18, 2008 10:54 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by nickpro » Thu Mar 12, 2009 11:45 pm

redlabel wrote:Γιατί δεν διοργανώνετε μερικές φιλικές συναντήσεις με τους υποψήφιους διδάκτορες (πχ. με εκπροσώπους του συλλόγου τους), για να συζητήσετε με νηφαλιότητα και θετική προδιάθεση τέτοια θέματα; Να μην ξεχνάμε ότι και αυτοί σπουδάζουν και κοπιάζουν (κατά κανόνα και πολύ και πολύ φιλότιμα), δεν είναι αντίπαλοί σας...

Δ. Γκρ.

ΥΓ. nickpro: Τόπες και τόκανα... :)
Πολύ καλή ιδέα. :smt023 :smt023
Αφού είμαστε σε ένα δημοκρατικό πανεπιστήμιο, προφανώς και η συλλογική προσπάθεια θα έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα (ευχαριστούμε redlabel :smt023 ).

Πάντως πιστεύω ότι ο shodanjr_gr έχει δίκιο ως προς τις ειδικότητες.Και γενικά πρέπει να αποκτάνε οι βοηθοί διδακτικοί εμπειρία, και πως αλλιώς θα την αποκτήσουνε, παρά μόνο από τα εργαστήρια.Από την άλλη νομίζω όμως πως πρέπει να έχουνε και μια στοιχειώδη αυτογνωσία (με αφορμή το περιστατικό στα αυτόματα), και να καταλαβαίνουνε πότε μπορούν να κάνουνε ένα φροντηστήριο και πότε όχι.Ας ζητήσουνε κάποια βοήθεια και συμβουλές από καθηγητές.Και δεν είναι ντροπή να μην μπορείς να διδάξεις, στο κάτω κάτω για αυτό κάνεις πρακτική, για να μάθεις αν δεν ξέρεις.

Από την άλλη όμως πιστεύω ότι επιτιθόμαστε κάπως βάρβαρα στους βοηθούς σε αυτό το thread βάσει κάποιου μεμονομένου περιστατικού, ενώ υπάρχουνε 1000+1 πιο σημαντικά προβλήματα.

Το βασικότερο πρόβλημα είναι οι παρατάξεις όμως.Κάνουνε μερικά καλά, όπως αιτήματα,οργάνωση συνεδρίων και εκδρομών, αλλά πιο πολύ ζημιά κάνουνε παρά καλό.Δεν θέλω να θίξω ονόματα παρατάξεων, με το ρίσκο να μαζέψουμε στο thread κομματικούς, αλλά μερίδα αυτών των παρατάξεων είναι γεγονός ότι δεν θέλει την πρόοδο στα πανεπιστήμια,και θα χρησιμοποιήσει κάθε μέσο για να περάσει τις πολιτικές δυστυχώς απόψεις της.Πάρτε παράδειγμα την αξιολόγηση.Ούτε να την ακούνε δεν θέλουνε και όποιος την αναφέρει κινδυνεύει να λιτζαριστεί.Και πολλά άλλα που δεν είναι της παρούσης.
Είμαι υπέρμαχος της δημοκρατικής έκφρασης στα πανεπιστήμια, και της ελευθερίας του λόγου, αλλά όταν κάνουνε καταλήψεις,τραμπουκισμούς κλπ άλλα για να πετύχουνε τους σκοπούς τους, τότε καταργούνε και την δική μου ελευθερία έκφρασης , π.χ. όταν οι λίγοι κάνουνε κατάληψη στο όνομα των πολλών, ενώ πιστεύω ότι αν οι πολλοί νιώθανε ότι τα δικαιώματά τους καταπατώνται, θα βγαίνανε να τα διεκδικίσουνε οι ίδιοι.

Τέλος πάντων μην το αναλύσουμε πιο πολύ γιατί δεν θα βγάλουμε νόημα, αλλά ένα πανεπιστήμιο χωρίς παρατάξεις πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο και υγειηνότερο από ότι το σημερινό.
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by ultimate_aektzis » Fri Mar 13, 2009 12:07 am

Αυτό που προσπαθώ να πω είναι το εξής. Δεν είναι σωστό να κατηγορούμε τους διδακτορικούς. Νομίζω ότι το μερίδιο ευθύνης τους είναι μικρό στην όλη υπόθεση. Και επαναλαμβάνω ότι το σύστημα αυτό, με τους νέους PhDs να αναλαμβάνουν φρονστήρια/εργαστήρια χωρίς να έχουν προηγούμενη εκπαιδευτική εμπειρία ΔΕΝ είναι ελληνικό. Γίνεται σε ΟΛΑ τα αμερικάνικα πανεπιστήμια.
Οκ, ας κανω και γω το conclude μου. :)
Ειμαι ενας φοιτητης που οπως και οι περισσοτεροι εδω μεσα καναμε καποιες θυσιες για να μπουμε στη σχολη.Το τελευταιο που με με απασχολει ειναι τα τι πως και γιατι.Ας βρουν τροπο να κανουν σωστη κατανομη των μαθηματων, και να επιλεγουν με αυστηροτερα κριτηρια προσωπικο.Εγω τα λεφτα μου και τους φορους μου οπως οφειλω τα σκαω παντως....
User avatar
proskopos
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2808
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by proskopos » Fri Mar 13, 2009 1:12 am

ultimate_aektzis wrote:
Αυτό που προσπαθώ να πω είναι το εξής. Δεν είναι σωστό να κατηγορούμε τους διδακτορικούς. Νομίζω ότι το μερίδιο ευθύνης τους είναι μικρό στην όλη υπόθεση. Και επαναλαμβάνω ότι το σύστημα αυτό, με τους νέους PhDs να αναλαμβάνουν φρονστήρια/εργαστήρια χωρίς να έχουν προηγούμενη εκπαιδευτική εμπειρία ΔΕΝ είναι ελληνικό. Γίνεται σε ΟΛΑ τα αμερικάνικα πανεπιστήμια.
Οκ, ας κανω και γω το conclude μου. :)
Ειμαι ενας φοιτητης που οπως και οι περισσοτεροι εδω μεσα καναμε καποιες θυσιες για να μπουμε στη σχολη.Το τελευταιο που με με απασχολει ειναι τα τι πως και γιατι.Ας βρουν τροπο να κανουν σωστη κατανομη των μαθηματων, και να επιλεγουν με αυστηροτερα κριτηρια προσωπικο.Εγω τα λεφτα μου και τους φορους μου οπως οφειλω τα σκαω παντως....
++++
Extreme Makeover... Mind edition...
3,6 μαθήματα/εξεταστική....
Image
*estrngd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 612
Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
Academic status: N>4
Gender:
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by *estrngd » Fri Mar 13, 2009 3:35 am

Μια ιδέα θα ήταν να καταρτισθεί με πολύ προσοχή ένα ερωτηματολόγιο/ερωτηματολόγια αξιολόγησης του τμήματος, στο οποίο πχ θα περιλαμβανόταν διδάσκοντες, βοηθοί κλπ... Το οποίο θα μοιραζόταν σε όλους. Φυσικά κάτι τέτοιο θέλει δουλειά και χρήματα και θέληση για αυτοκριτική. Άσχετο με το αν θα το αναλάβει πχ κάποιος εξωτερικός συνεργάτης (που δεν θα πεταχτεί όμως στον χρόνο με σύμβαση ας πούμε). Και μετά να βγούνε στατιστικά στοιχεία και συμπεράσματα, να τροφοδοτηθεί με αυτά το τμήμα και τον επόμενο χρόνο να επαναληφθεί η ίδια διαδικασία. Κάτι που να θυμίζει το μοντέλο εκλέπτυνσης στην ΤΛ (να κάνουμε και λίγη συστημική επίδειξη :oops: );

Σχετικά με τους βοηθούς, θα μπορούσε να υπάρχει ένα πιο άμεσο 'feedback' προς αυτούς όπως ίσως προτάθηκε, όμως αν το 'feedback' να γίνει στους βοηθούς, γιατί να μην γίνει στους καθηγητές; Επειδή είναι 'πιο πάνω'; Επειδή αυτοί είναι οι κυματοθραύστες του λιμανιού;

Οι βοηθοί σαφώς και έχουν μερίδιο ευθύνης, αποδεχόμενοι μια κατάσταση ως κάποιο βαθμό ή εντελώς, ώστε να μην δυσαρεστήσουν τον καθηγητή τους πιθανόν αλλά και για να μπορέσουν να προχωρήσουν παραπέρα ως προς την καριέρα τους. Δεν μπορεί όμως κανείς να παραγνωρίσει ότι είναι πολύ πιεσμένοι από τους καθηγητές πολλές φορές, οι οποίοι τους φορτώνουν με πολύ δουλειά. Δηλαδή στην τελική
ίσως και εκείνοι θα πρέπει να είναι δεκτικοί στο feedback.

Προσωπικά η άποψή μου είναι ότι το 99% της ευθύνης της αποτυχίας ανήκει στους διδάσκοντες. Νομίζω το λέει η διδακτική. Σε τέτοια πράγματα θα μπορούσε κανείς να ανακαλύψει και άλλα πολλά ενδιαφέροντα, όπως πχ το πως γράφεις ένα διδακτικό βιβλίο (και όχι
μια τεχνική περίληψη!)...

Τα ίδια πάνε και στους φοιτητές, και οι προβληματισμοί του aquero ίσως είναι κάτι λίγο διαφορετικό. Χρειάζονται 'θυσίες' και το τρέξιμο για το οποίο μάλλον υπάρχει το τμήμα ως επί το πλείστον δεν περιλαμβάνει κάτι τέτοιο στο πρόγραμμα.

Τέλος αναφέρθηκε και η 'εκπαίδευση' που θα προετοιμάσει του αυριανούς σκλάβους. Συμφωνώ και σε αυτό σε πολύ μεγάλο βαθμό, και αυτό περιλαμβάνει μέσα όλους, με τον καθένα να επιλέγει την ιεραρχική του θέση στην σκλαβιά αυτή.

(αυτά τα λίγα και γενικά).
User avatar
maxthebest
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 180
Joined: Fri Dec 02, 2005 5:23 pm
Location: Παράδεισος

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by maxthebest » Fri Mar 13, 2009 7:35 am

σχύει. Από την άλλη ποια η πιθανότητα να φύγεις από το σπίτι σου(εγώ π.χ. θελω περίπου 1 ώρα για έρθω), να μην πας για καφέ αλλά να πας από το ΟΠΑ και να μην θες να παρακολουθήσεις; Και ποια η πίθανότητα να αδειάσει η αίθουσα λόγω κακής διδασκαλίας; Νομίζω ότι η 2η είναι συντριπτικά μεγαλύτερη. Τέλος, στο 90% η προσέλευση αντανακλά σε ένα βαθμό και την ποιότητα του μαθήματος. Π.χ. γιατί στα μαθήματα του κ.Βενέρη είναι γεμάτα(ενώ η Σχεδίαση είναι από τα πλέον εύκολα μαθήματα) ενώ, π.χ. του κ.Μαριά είναι αδεια; Δεν είναι απόλυτο, αλλά είναι συνήθως το καλύτερο feedback ;)
Απο αποψη πιθανοτητων εχεις δικαιο , αλλα θα αφησεις τους αλλους να κρινουν για εσενα ?
Βάλε διάβασμα, εργασίες, προοδους κλπ κλπ και αυξάνονται εκθετικά
θα αυξηθει σε 20 ωρες το διαβασμα που ειναι για το σαβατοκυριακο και σε 10 ωρες κατα την διαρκεια της εβδομαδας. Παλι περισσευει χρονος.
Δεν μίλησα για αίθουσες μίλησα για όσους κάθονται στο πανεπιστήμιο και για να πας από την μια πλευρά στην άλλη κάνεις 15'
Υπαρχει λυση, να αλλαξεις διαδρομη (-μη χρηση υπογειου).
Ειδανικό πανεπιστημίο είναι αυτό που δίνει ευκαιρίες προς όλους,
Μεταξυ διαφορετικων ετων και καθηγητων μπορει φυσικα να αλλαξει η ευκολια να περασεις το μαθημα.
Ωστοσο για το ιδιο μαθημα+ετος+καθηγητη, αυτοι με ιδιους παραμετρους θα βαθμολογουν.
Οποτε αυτο δεν συνεπαγεται ισες ευκαιριες για ολους ?
Αν εχεις πηξει στα μαθηματα δεν νομιζω οτι σε νοιζει και πολυ να ξανακανεις "περσινα ξινα σταφυλια"
Δικαιο εχεις (ισως το μεγαλυτερο προβλημα τον φοιτητων της ασσοε να ειναι το "εχεις πηξει στα μαθηματα"),
Αν το δουμε πιο συγκεκριμενα το θεμα υπαρχουν δυο περιπτωσεις :
ειτέ η εργασια θα εχει διαφορετικο θεμα οποτε ειναι ενα προτοτυπο θεμα και δεν σε κανει να βαριεσε. Αρα ξεκινας με νεα θεληση για την υλοποιηση του.
ειτε η εργασια ειναι το ιδιο θεμα ή παρομοιο οποτε γραφεις κομματια απο την προηγουμενη εργασια στην νεα. Αρα εχει επικαλυψη.
Και στις δυο περιπτωσεις επειδη ειχες υλοποιηση παρομοιου τυπο ασκηση ποιο πριν τωρα θα σου παρει 70% λιγοτερο χρονο, καθως εχεις ολη την θεωρια που χρειαζεσαι.
Να μην κοιμηθουμε κανα 8ωρο?Δεν θα φαμε?Να μην παμε καμια βολτα?Στην τελικη, δεν θα διαβασουμε?Σε 4 ωρες τα κανεις?Εγω οχι παντως :roll:
Νομιζω πως ξεχασατε πως ηταν στο λυκειο, που για να περασουμε στην ασσοε, επρεπε να διαβαζουμε ολες τις ωρες του ελευθερου χρονου μας.
Τοτε μας περισσευε 1 ωρα ελευθερου χρονου την εβδομαδα που λογο κουρασης συνηθως την χρησιμοποιουσαμε για υπνο.
Τωρα μας περισσευουν 21 ωρες την εβδομαδα.

σας ευχαριστω,
Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν (Αντιγόνη στοίχος 523) =
Δεν γεννήθηκα για να συμμερίζομαι το μίσος , αλλά για να αγαπώ και να με αγαπούν.
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by ultimate_aektzis » Fri Mar 13, 2009 9:57 am

ειτέ η εργασια θα εχει διαφορετικο θεμα οποτε ειναι ενα προτοτυπο θεμα και δεν σε κανει να βαριεσε. Αρα ξεκινας με νεα θεληση για την υλοποιηση του.
ειτε η εργασια ειναι το ιδιο θεμα ή παρομοιο οποτε γραφεις κομματια απο την προηγουμενη εργασια στην νεα. Αρα εχει επικαλυψη.
Και στις δυο περιπτωσεις επειδη ειχες υλοποιηση παρομοιου τυπο ασκηση ποιο πριν τωρα θα σου παρει 70% λιγοτερο χρονο, καθως εχεις ολη την θεωρια που χρειαζεσαι.
Εγω θυμαμαι χαρακτηριστικα την περιπτωση της java2.Στο ετος μου ειχαμε να υλοποιησουμε ενα προγραμμα για την διαχειριση του προγραμματος σπουδων.Απο οτι θυμαμαι να μας εχει πει ο gepap, την προηγουμενη χρονια επρεπε να φτιαχτει ενα προγραμμα διαχειρισης αποθηκης καταστηματος.Σιγα τη διαφορα.Ουτε πρωτοτυπο θεμα ειναι για να σε εξιταρει ουτε μπορεις να αντιγραψεις κομματια.Ομως ο μπουσουλας ειναι ιδιος.Αν ξερεις να φτιαχνεις το ενα θα φτιαξεις και το αλλο.γιατι αυτες οι εργασιες να μην μεταφερονται?
Νομιζω πως ξεχασατε πως ηταν στο λυκειο, που για να περασουμε στην ασσοε, επρεπε να διαβαζουμε ολες τις ωρες του ελευθερου χρονου μας.
Τοτε μας περισσευε 1 ωρα ελευθερου χρονου την εβδομαδα που λογο κουρασης συνηθως την χρησιμοποιουσαμε για υπνο.
Τωρα μας περισσευουν 21 ωρες την εβδομαδα.
Ψιλοαυθαιρετα μου φαινονται τα νουμερα σου.Το 21 ωρες την εβδομαδα σημαινει περιπου 3 ωρες τη μερα.Εγω ειχα φιλο που ειχε μαθηματα μεχρι τις 22:30 το βραδυ στην Γ λυκειου.Καπως επρεπε να γυρισει και σπιτι->23:00.Βαλε και ολα τα αλλα που ειπα στο προηγουμενο ποστ μου(οκ πες οτι αφηνουμε την εξοδο) και θα δεις οτι δεν ειναι τοσο ομορφα τα πραγματα.

Η σχολη εχει αρκετο φορτο τουλαχιστον για τα ελληνικα δεδομενα(για να προλαβω επομενες απαντησεις :-p ).Το αν αυτο ειναι καλο και βοηθαει ή οχι ειναι αλλο θεμα.Αλλα δεν μπορω να κλεισω τα ματια μου και να λεω, οτι ειμαστε χαλαρα.

την καλημερα μου. :smt006
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by redlabel » Fri Mar 13, 2009 10:52 am

Σκέφτηκα το ενδεχόμενο, αν οι εργασίες είναι ίδιες - από χρονιά σε χρονιά - κάποιοι φοιτητές να αναζητούν αυτές που πήραν μεγάλους βαθμούς την περασμένη χρονιά και απλώς να τις αντιγράφουν. Θα μου πείτε ότι έχω μεγάλη και διεστραμμένη φαντασία και ότι αυτά δεν γίνονται. Συγχωρήστε με, για μια στιγμή νόμισα ότι βρέθηκα στα Βαλκάνια...

Δ. Γκρ.
User avatar
fo@
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 337
Joined: Mon Jun 19, 2006 12:35 pm

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by fo@ » Fri Mar 13, 2009 12:12 pm

Δύο από τους βασικούς άξονες του πανεπιστημίου είναι η διδασκαλία και η έρευνα. Και τα δύο νομίζω έχουν αλλοτριωθεί. Η διδασκαλία έχει διαδικαστικό χαρακτήρα σε ένα κυνήγι πιστοποίησης και η διάσταση της έρευνας αφήνει αδιάφορη την πλειονότητα των φοιτητών. Εκτός των άλλων η έρευνα είναι πλέον ευφημισμός για τη φτηνή επικουρική υποστήριξη μέσω των υποψηφίων διδακτόρων. Τείνω να πιστέψω ότι ακόμα και αν δεν είναι σκόπιμο, είναι τουλάχιστον πολυ βολικό.

Το πανεπιστήμιο δεν μπορεί κτιριακά να καλύψει την ανάγκη τόσο πολλών τμημάτων. Κατά καιρούς ενώ η κατάσταση ήταν ήδη αποπνικτική αποφασίστηκε να διευρυνθούν και τα τμήματα και ο αριθμός των φοιτητών. Πρόσφατες καταστροφές αναδεικνύουν πιο έντονα το πρόβλημα. Επίσης ο φόρτος αντικειμενικά είναι πολύ μεγάλος. Λες και υπάρχει το δόγμα ότι η ποσότητα είναι και ποιότητα. Συναντάμε έντονη έλλειψη σχεδιασμού και συντονισμού από καθηγητές. Ενώ άνετα θα μπορούσαν σε μια από τις συνελεύσεις τους να δουν σφαιρικά τη συνολική επίδραση τους στο φόρτο του κάθε φοιτητή.

Αυτά είναι για μένα δύο σημαντικά θέματα. Όχι γιατί μπορούν να εξαφανίσουν το γενικότερο πρόβλημα αλλά γιατι ή άμεση διευθετησή τους θα κάνει πιο άνθρωπινο το περιβάλλον και θα αποφορτίσει θετικά την ατμόσφαιρα. Βιώνουμε όλοι όταν είμαστε σε ένα περιβάλλον ηχορύπανσης και έντονης πίεσης πως διογκόνωνται τα πάντα.

Ναι πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά. Το πιο βασικό είναι όμως να αντιδρούμε όχι στο αποτέλεσμα αλλά στις αιτίες. Γιατί αλλιώς ενισχύεται η αδράνεια. Και ας σταματήσει αυτή η εγωκεντρική νοοτροπία που φέρει το φοιτητή ως πελάτη. Είμαστε αρκετά ώριμοι να ενισχύσουμε θετικά και ενεργητικά την ολότητα του πανεπιστημίου.
"With soap, baptism is a good thing"
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by redlabel » Fri Mar 13, 2009 12:26 pm

...και να προτείνετε λύσεις! Η αρνητική κριτική χρειάζεται θετική αντιπροσφορά για να γίνει γόνιμη.

Δ. Γκρ.
jimm
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 290
Joined: Sun Nov 16, 2008 11:16 pm
Gender:
Location: Wall St.

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by jimm » Fri Mar 13, 2009 2:34 pm

1. Καταργηση της άμεσης μονιμότητας. Οποιος νεος καθηγητης δε παραγει αρκετό εργο, δεν παίρνει tenure. Ένα το κρατούμενο.
'2. 'Ελαστικο'' ωραριο μαθηματων, με περισσοτερα απο ενα sections για καθε μάθημα, πρωινά+απογευματινα. Υπαρχουν φοιτητες που δουλευουν, πάνε μπροστα και δεν είναι αργοσχολοι να αμπελοφιλοσοφουν όλη τη μερα στην υπόγα, δε μπορεις να τους έχεις γραμμένους αυτούς γιατί αυτοί είναι που σώζουν την εικόνα της σχολής, όχι οι περαστικοί του φραπέ.
3. Προσληψη επιπλεον διδακτικου προσωπικου φυσικά, για περισσοτερα sections. Φοβόμαστε να προσλάβουμε extra ΔΕΠ μη τυχόν και μειωθεί το status του επαγγέλματος;
Ας ρίξουμε (ρίξετε) μια ματιά στο status των ΔΕΠ σε καμιά σοβαρή χώρα και να το συγκρινουμε με των δικών μας. :roll:
4. Αλυσιδες μαθηματων. Αμα δε μάθεις το Α πως θα πας στο Β; Εχει καταντησει να βγαινουν ένα τσουρμο ασχετοι καθε χρονο, που περασαν κουτσα στραβα με 5αρακια και 6ρακια ότι να ναι, και τρεχουν να μπουν σε κανα δημόσιο, δασκαλοι,καθηγητες κλπ. Πως θα πάρω εγω σαν εργοδότης στα σοβαρά τη σχολή σου όταν εχει γεμισει ο τόπος τέτοιους;

Ας αρχισουμε με αυτα τα απλά και βλέπουμε. ;)
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by rose » Fri Mar 13, 2009 2:43 pm

Μπράβο ρε Jimm ωραίος.
που θα πάει θα το δουμε...
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by Proxenos » Fri Mar 13, 2009 3:44 pm

jimm wrote: '2. 'Ελαστικο'' ωραριο μαθηματων, με περισσοτερα απο ενα sections για καθε μάθημα, πρωινά+απογευματινα. Υπαρχουν φοιτητες που δουλευουν, πάνε μπροστα και δεν είναι αργοσχολοι να αμπελοφιλοσοφουν όλη τη μερα στην υπόγα, δε μπορεις να τους έχεις γραμμένους αυτούς γιατί αυτοί είναι που σώζουν την εικόνα της σχολής, όχι οι περαστικοί του φραπέ.
3. Προσληψη επιπλεον διδακτικου προσωπικου φυσικά, για περισσοτερα sections. Φοβόμαστε να προσλάβουμε extra ΔΕΠ μη τυχόν και μειωθεί το status του επαγγέλματος;
Ας ρίξουμε (ρίξετε) μια ματιά στο status των ΔΕΠ σε καμιά σοβαρή χώρα και να το συγκρινουμε με των δικών μας. :roll:
;)
Ουκ εν τω πολλώ το ευ... Μερικές εκατοντάδες καθηγητές ακόμη δεν θα άλλαζαν και πολλά, εκτός από τη δημιουργια θέσεων εργασίας για μερικές εκατοντάδες δημ. υπαλλήλους ακόμη. Επίσης, έχεις ρίξει μια ματιά ο ίδιος στο status των μελών ΔΕΠ σε άλλες χώρες ή απλώς το έχεις ακούσει; Γιατί εγώ δεν γνωρίζω τμήματα που να πλημμυρίζουν από καθηγητές. Αντίθετα, ξέρω πολλά τμήματα ελληνικών Πανεπιστημίων (ειδικά νομικες-πολιτικά) όπου ένα μάθημα διδάσκεται από περισσότερους καθηγητές και το μπάχαλο είναι δεδομένο...

Tα "ελαστικά" ωράρια κάνουν και τις "ελαστικές" σπουδές. Οι σπουδές είναι full-time και το πρόβλημα είναι μακράν μεγαλύτερο του πρωί-απόγευμα. Είναι το πόσο μπορείς να αφοσιωθείς σε κάτι, πόση όρεξη έχεις. Αν δεν μπορείς να ασχοληθείς, υπάρχουν και άλλα πράγματα στη ζωή... Κι εγώ δουλεύω και σπουδάζω, αλλά δεν μπορώ να έχω την απαίτηση να μου κάνουν και πρόγραμμα στα μέτρα μου. Κάπου πρέπει να υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην πλήρη και τη μερική φοίτηση (την οποία πολλοί εργοδότες δικαιολογημένα δεν βλέπουν με καλό μάτι). Χαλαρός είναι εκείνος που πίνει φραπέ όλη μέρα στην υπόγα, χαλαρός είναι κι εκείνος που περνάει 2 μαθήματα σε κάθε εξάμηνο...

Επίσης, πόσοι από σας είναι έτοιμοι να πληρώσουν (αμερικανικά) δίδακτρα για να έχουν αυτά που ζητάνε; Στη Γερμανία εδώ και 2 χρόνια υπάρχουν 500 ευρώ δίδακτρα ανά εξάμηνο. Τα χρήματα χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο για να αυξηθούν οι διδακτικοί και μαθησιακοί πόροι, μεταξύ άλλων και ο αριθμός των φροντιστηρίων, πράγμα που μειώνει τον αριθμό των φοιτητών ανά γκρουπ. Στα φροντιστήρια διδάσκουν κατά κύριο λόγο φοιτητές μεγαλύτερων ετών, οι οποίοι έτσι μπαίνουν νωρίς στη διδακτική διαδικασία (και αυτό σου χρησιμεύει μια ζωή). Όταν τα φροντιστήρια είναι μαζικά, διδάσκουν συνήθως υπ. διδάκτορες, της ίδιας ή και άλλης έδρας. Τουλάχιστον εκεί πληρώνονται και οι μεν και οι δε. Εδώ είναι αναγκασμένοι οι περισσότεροι υποψήφιοι διδάκτορες να τρέχουν και να μη φτάνουν - και φυσικά στην Ελλάδα, μόνο για να γίνει καθηγητής αξίζει κανείς να κάνει διδακτορικό. Είναι προφανές ότι το Πανεπιστήμιο δεν είναι Λύκειο. Ούτε φροντιστήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι. Όποιος είχε σκορπίσει τα ωραία του λεφτά σε φροντιστήρια (τα οποία από την άλλη όλοι καταριουνται), θα πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβει ότι το Πανεπιστήμιο δε θα στα δώσει όλα στο πιάτο (ή και αναμασημένα), ούτε θα κάθεται κάποιος από πάνω σου, όπως κάνουν κάποιοι - απαράδεκτοι κατ εμέ - γονείς κατά το "έλα παιδί μου να μου πεις το μάθημα" και αργότερα "αχ, δεν καταλαβαίνω και πολλά, πρέπει να σε στείλουμε φροντιστήριο".
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
*estrngd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 612
Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
Academic status: N>4
Gender:
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by *estrngd » Fri Mar 13, 2009 4:33 pm

Είναι αρκετά νεοφιλελευθερικό το στύλ "αν δεν μπορείς τι έρχεσαι εδώ";
Προφανώς όταν το πανεπιστήμιο υπάρχει για να βρεις δουλειά μετά... Χωράνε όλες αυτές οι εξυπνάδες.

Όσο για τα δίδακτρα μου έρχεται στο μυαλό ο Αίσωπος με την αλεπού η οποία έκοψε την ουρά της και ήθελε μετά να το κάνει μόδα.

Αλήθεια, η περίπτωση του ερωτηματολογίου, ή καλύτερα του διορισμένου μόνιμα ερευνητή / ερευνητών για την βελτίωση των υποδομών
και τις απόψεις τον εμπλεκομένων (δηλ. και τον φοιτητών) δεν είναι πρόταση; Είναι μάλλον το πιο καλό να μιλήσουν μέσα από τα ερωτηματολόγια οι ίδιοι οι φοιτητές, οι βοηθοί, οι γραμματείς, οι καθαρίστριες, όλοι! Να μιλήσουν και για τα ερωτηματολόγια! Δεν υπάρχει κανείς αυτήν την στιγμή στο τμήμα που να ασχολείται αποκλειστικά με κάτι τέτοιο. Το να πετάγεται ο καθένας να λέει την γνώμη του σε ένα forum δεν έχει να κάνει τίποτα το ιδιαίτερο γιατί είναι η γνώμη του και αύριο θα πάει στην δουλειά του. Το να υπάρχει όμως κάποιος ή μια ομάδα ανθρώπων οι οποίοι με όρεξη και αμοιβή θα ασχολούνται να ερευνούν γνώμες και καταστάσεις και επιπλέον θα έχουν (αποκτήσει) εμπειρία από τα πανεπιστημιακά προβλήματα είναι διαφορετικό και βάζει το ζήτημα τις πράξης.
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by rose » Fri Mar 13, 2009 4:38 pm

Proxenos wrote:
Tα "ελαστικά" ωράρια κάνουν και τις "ελαστικές" σπουδές. Οι σπουδές είναι full-time και το πρόβλημα είναι μακράν μεγαλύτερο του πρωί-απόγευμα. Είναι το πόσο μπορείς να αφοσιωθείς σε κάτι, πόση όρεξη έχεις. Αν δεν μπορείς να ασχοληθείς, υπάρχουν και άλλα πράγματα στη ζωή... Κι εγώ δουλεύω και σπουδάζω, αλλά δεν μπορώ να έχω την απαίτηση να μου κάνουν και πρόγραμμα στα μέτρα μου. Κάπου πρέπει να υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην πλήρη και τη μερική φοίτηση (την οποία πολλοί εργοδότες δικαιολογημένα δεν βλέπουν με καλό μάτι). Χαλαρός είναι εκείνος που πίνει φραπέ όλη μέρα στην υπόγα, χαλαρός είναι κι εκείνος που περνάει 2 μαθήματα σε κάθε εξάμηνο...
Μισό λεπτό, αυτό ειναι κάτι περισσότερο στον οργανωτικό τομέα και δεν σχετίζεται με την ποιοτητα της σχολής. Αν 10 σκληρά μαθήματα έχουν ενα ελαστικό ωράριο δεν χάθηκε και ο κόσμος. Απλά ειναι επιλογή. Τέσπα δεν υπάρχει λόγος να ανοίξει αλλη συζήτηση...
που θα πάει θα το δουμε...
jimm
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 290
Joined: Sun Nov 16, 2008 11:16 pm
Gender:
Location: Wall St.

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by jimm » Fri Mar 13, 2009 6:01 pm

Proxenos wrote:
Επίσης, έχεις ρίξει μια ματιά ο ίδιος στο status των μελών ΔΕΠ σε άλλες χώρες ή απλώς το έχεις ακούσει;
Και πολυ καλη ματιά μάλιστα.
Επειδή εφαγα κάμποσα χρόνια στην αμερική κι ακόμα εκεί πηγαινοερχομαι τον περισσοτερο καιρο, να σου πω πως εκει ο καθηγητής πν/μιου by default θεωρειται ψιλο-αποτυχημένος που δε μπορεί να τα καταφερει στο business world και καθεται και διδασκει με 3 και 60 ;)
Εξαιρεσεις αποτελουν μονο οι καλοι που κανουν σοβαρο research, φερνουν grants κλπ

Μη μου λες για ΔΕΠ και status λοιπον, γιατι οι δικοι μας εδώ εχουν πολύ ψηλά τον αμανέ μου φαίνεται ,αντιστροφως ανάλογα με την αξία του research που παραάγουν οι περισσοτεροι... ;)
(Λες για αυτο να μη πολυγουσταρουν το "ανοιγμα' του επαγγελματος; Λεω εγω τωρα...)'
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by rose » Fri Mar 13, 2009 6:10 pm

jimm wrote:που κανουν σοβαρο research, φερνουν grants κλπ
Και οταν λέμε σοβαρο research λεμε σοβαρό - διασταύρωση θεού και ανθρώπου όλοι εκεί, ετσι.
που θα πάει θα το δουμε...
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by Proxenos » Sat Mar 14, 2009 3:54 am

Αναδημοσιεύω από θέμα του 2006, έτσι για να ευθυμήσουμε:
Proxenos wrote:Η ομάδα νέων με την επωνυμία Κ.Κ.Ε. * μετά από συνεδρίαση των μελών της αποφάσισε να επιδώσει τις παρακάτω προτάσεις ως βάση συζήτησης για το νέο νομοσχέδιο, με σκοπό τη βελτίωση των συνθηκών ζωής του Ελλήνα πολίτη και έχοντας σαν οδηγό τις επιθυμίες της ελληνικής κοινωνίας.

Προτάσεις Κ.Κ.Ε.:

1. Ειδικές λωρίδες για τις διαδηλώσεις στις κεντρικές αρτηρίες της Αθήνας.

2. Εγκατάλειψη του ν + ν/2. Καθιέρωση της ακολουθίας Fibonacci.

3. Πτυχίο τιμής ένεκεν σε κάθε φοιτητή μετά την εξάντληση (sic?) της ακολουθίας Fibonacci.

4. Επέκταση του 1268/82 σε κάθε δημόσιο οργανισμό. Αυτοδιαχειριζόμενες δημόσιες υπηρεσίες.

5. Επέκταση του ασύλου στους δήμους και τις κοινότητες με βάση το σχέδιο Καποδίστριας 3, με εξαίρεση τα άσυλα ανιάτων, γιατί εκεί ισχύει ήδη.

6. Δημιουργία σε κάθε πόλη φοιτητικών εστιών με 3άρια διαμερίσματα, ώστε κάθε φοιτητής να μπορεί να διαμένει με τη μητέρα του.

7. Κατάργηση της βαθμολογικής κλίμακας του 1-20 στη δευτεροβάθμια και 1-10 στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Καθιέρωση ενιαίας κλίμακας 0,1 (δυαδικών καταστάσεων).

Εναλλακτική πρόταση για το παραπάνω: Καθιέρωση ενιαίας μονοβάθμιας κλίμακας 20. Όλοι οι μαθητές και φοιτητές παίρνουν τον ίδιο βαθμό και δεν γίνονται διακρίσεις με βάση κοινωνικά, οικονομικά ή κριτήρια ευφυίας.

8. Ετήσια κλήρωση για διορισμό στο δημόσιο.

9. Θεσμοθέτηση, εκτός από την περίοδο εξεταστικής, και περιόδου ετήσιων καταλήψεων.

10. Ρετιρέ στην Αθήνα και (τα)ξίδια σε όλον τον κόσμο κάθε καλοκαίρι για κάθε αγωνιστή πάσης φύσεως.

11. Αναπηρικές συντάξεις για κάθε αγωνιστή πάσης φύσεως.

12. Κατάργησης του θεσμιύ της εξεταστικής. Όποτε θέλεις κανονίζεις το κομμένο και ραμένο στα μέτρα σου διαγώνισμα απευθείας με τον καθηγητή, αν φυσικά το Εκπαιδευτικό Ιδρυμα δεν τελεί υπό κατάληψη (οπότε δεν δικαιούται να πλησιάσει σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων, ειδικά αν είναι απόφοιτος αντιδραστικού αμερικάνικου Πανεπιστημίου)

13. Καθιέρωση του θεσμού της εβδομαδιαίας γενικής συνέλευσης, στην οποία θα μοιράζονται δωρεάν είδη διατροφής - κατά προτίμηση γαλακτοκομικά.

14. Κατάργηση του πλαφόν 80% φοιτητικής συμμετοχής στην εκλογή πρυτάνεως. Αλλαγή του πλαισίου: πρύτανης εκλέγεται αριστήνδην μέλος του Δ.Σ. της ΓΣΕΕ ή της ΑΔΕΔΥ ώστε να έχει εκλεγεί ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ και ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ και όχι από τα αντιδραστικά μέλη Δ.Ε.Π.

15. Αλλαγή των όρων της φοιτητικής εκπροσώπησης. Πλέον οι εκπρόσωποι να αποφασίζουν για την εξέλιξη των καθηγητών από τη μια βαθμίδα στην επόμενη. Απάντηση στην παρατήρηση ότι απαιτούνται ειδικές γνώσεις για να κριθεί η ακαδημαϊκή επάρκεια ενός καθηγητή, θεσμοθετείται επίσημη γραμμή: ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ, δεν είναι παίξε γέλασε.

16. Κατάργηση των σωμάτων ασφαλείας. Ίδρυση τάγματος Πολιτοφυλακής, στα πλαίσια της αυτοδιαχείρισης.

17. Μεταρρύθμιση του ακροτελεύτιου (πρώην 114) άρθρου του Συντάγματος. Η τήρηση του Συντάγματος δεν επαφίεται στον Πατριωτισμό των Ελλήνων - επαφίεται στη βούληση της εκάστοτε πλειοψηφίας. Τελεία και -



Και για όσους λένε ότι η τελευταία Γ.Σ. ήταν μεγαλειώδης απόδειξη δημοκρατίας - οι αριθμοί δεν ψεύδονται:

ΠΡΑΓΜΑΤΙ. 29 ΔΙΣ αλογόμυγες συνιστούν: ΦΑΕ Σ****!!!


Signed by το Δ.Σ. των Κρατικοδίαιτων για την Κοκκαλική Ευημερία "ΟΙ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ"


* (Κρατικοδίαιτοι για την Κοκκαλική Ευημερία)
'Αντε να δούμε ως πότε θα είναι επίκαιρο...
Last edited by maria_ on Sat Mar 14, 2009 10:41 am, edited 1 time in total.
Reason: bad language
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
necrofear_13
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2141
Joined: Sun Nov 18, 2007 5:32 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by necrofear_13 » Sat Mar 14, 2009 4:01 am

Πραγματικα απιστευτο κειμενο.Μπραβο στο Κ.Κ.Ε*
No matter what kind of sadness envelops the darkness of our despair, if you put one foot in front of the other, at some point you will reach a place where you can see the light.

In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by ultimate_aektzis » Sun Mar 15, 2009 3:39 pm

Πολυ καλο :lol:
User avatar
aguero88
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 337
Joined: Mon Oct 15, 2007 8:09 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by aguero88 » Sun Mar 15, 2009 7:09 pm

To ακόλουθο βιντέκι αφιερωμένο εξαιρετικά(μην πω σε ποιον και φάω ban) http://www.youtube.com/watch?v=RCXI7Utrf40
Λεφτά υπάρχουν: Και άξιοι επίσης δείτε αυτή την εκπληκτική ιστορία --------> http://www.youtube.com/watch?v=yraCtUo9N6E Και για όσους βαριούνται εδω ---------> http://blogthea.gr/NextStep/aeeaeidhyo/ ... -ueea.html
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Eytixws den eimai Notios Makedonas na mou leei o Anthimos ti na psifisw...
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”