*estrngd wrote:Όμως τι είδους αγάπη; Μήπως από την πολλή αγάπη, παντρεύτηκαν την επιστήμη τους και τώρα δεν την αφήνουν να πάει και με άλλους; Αλλά και ούτε να αναπτυχθεί; Η επιστήμη αυτή πρέπει να δίνεται σε όλους όσους την αγαπάνε επίσης, όμως καμιά φορά υπάρχει η αίσθηση ότι τα κακογραμμένα βιβλία (από ανθρώπους που αγαπάνε τα γράμματα), οι οικτρές σημειώσεις, οι πρόχειρες διδασκαλίες, ίσως σημαίνουν έναν φόβο μήπως αυτή η επιστήμη τους φύγει και πάει και με τους άλλους!
Άλλο ενα σημαντικό θέμα που πρέπει να επισημανθεί. Δεν ξέρω εάν η επιλογή του συγγράματος έχει λύσει/ περιορίσει αυτό το πρόβλημα ή εάν οι καθηγητές επιμένουν στο να χρησιμοποιούν οι φοιτητές τα δικά τους συγγράματα. Επίσης δεν μπορεί κάποιοι καθηγητές να μοιράζουν φωτοτυπίες, οι οποίες κάποιες φορές είναι και χειρόγραφες. Να κάτσουν να τις γράψουν στον υπολογιστή, 20 χρόνια διδάσκουν ενα μάθημα, δεν έχουν την ευκαιρία να (μηχανογραφηθούν) λιγάκι; Να τις αναρτήσουν στο δίκτυο να τις κατεβάσει ο κόσμος. Γιατί ο φοιτητής να είναι υποχρεωμένος να περιμένει στην ουρά στο φωτοτυπάδικο και να πληρώνει; Τουλάχιστον ας τα σκανάρουν.
Όσο για τον χαρακτηρισμό "φυτά" τον χρησιμοποίησα για να διευκολύνω την συζήτηση, με διάθεση αυτοσαρκασμού

, ελπίζω να μην προσβλήθηκε κάποιος. Υπάρχουν αντίστοιχες ταμπέλες π.χ. τύπος "ποδόσφαιρο, γκόμενες και αυτοκίνητα" και άλλες για όλα τα γούστα.
Παράκληση: Να μην ξεφύγει η συζήτηση για τις "δεξιές" και "αριστερές" απόψεις. Δεν χρειάζεται σε κάθε topic να επαναλαμβάνουμε όλοι τα πολιτικά μας πιστεύω και να αναμασάμε τα ίδια.