redlabel wrote:
Στο θέμα, τώρα. Αν και δεν υπάρχουν απόλυτες νόρμες - κάθε μέλος ΔΕΠ καθορίζει τις δικές του - η εκπόνηση απαιτητικών εργασιών είναι σχεδόν κανόνας. Για παράδειγμα, στα δικά μου 2 υποχρεωτικά μαθήματα δεν υπάρχει καν γραπτή εξέταση, καθώς η αξιολόγηση βασίζεται αποκλειστικά και μόνο σε εργασίες.
Καταρχήν ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση.
Κατά δεύτερον, -προσωπική μου γνώμη- είναι προτιμότερο η αξιολόγηση να μοιράζεται σε εργασίες μέσα στο εξάμηνο, από το "στιγμιαίο" άγχος ειδικά καθώς πλησιάζουμε σε μία εξεταστική, οπότε καλώς γίνονται έτσι.
Επειδή τώρα κοιτάω την σελίδα του Προγράμματος, θέλω να κατανοήσω πώς μοιράζονται τα μαθήματα. Δηλ στο πρώτο εξάμηνο κάνουμε όλα τα βασικά και στο επόμενο παίρνουμε επιλογές? Πώς γίνεται ο διαμοιρασμός? Και το ρωτάω αυτό, επειδή στους όρους του Μεταπτυχιακού λέει
"Αν ένας φοιτητής αποτύχει σε περισσότερα από δύο μαθήματα στις εξετάσεις ενός εξαμήνου δεν έχει δικαίωμα εγγραφής στο επόμενο εξάμηνο και διαγράφεται από το πρόγραμμα."
Στο πρώτο εξάμηνο έχουμε πχ 6 μαθήματα, στο δεύτερο 5 και στο τρίτο την διπλωματική?
Λίγο ας με βοηθήσετε με τον διαμοιρασμό των μαθημάτων
