The Punisher wrote:οκ, άρα έχεις θέση το "άνω φράγμα" σου, πριν καν αρχίσεις να ασχολείσαι με κάτι ..
Στην τελική, στην Πληροφορική, δε μπορώ να σκεφτώ παράδειγμα που η πράξη εξέλιξε τη θεωρία .. ανέκαθεν γίνεται το αντίθετο
Σου ζητάει ο ξάδερφός σου να του φτιάξεις ένα πρόγραμμα που να παράγει τυχαίους αριθμούς γιατί θέλει να παίζει "Λόττο" με τους φίλους του. Ανοίγεις το JCreator, ανοίγεις και μια ιστοσελίδα που σου λέει τα βασικά της java και αρχίζεις. Πώς ξεκινάω να γράφω ένα πρόγραμμα java; Γράφοντας αυτό που σημαίνει αυτό κι αυτό. Πώς βάζω γεννήτρια τυχαίων αριθμών; Έτσι. Με τα πολλά, το τελειώνεις.
Αργότερα σου ζητάει η μάνα σου να της γράψεις ένα πρόγραμμα που θα υπολογίζει τα κοινόχρηστα της πολυκατοικίας. Με τον ίδιο τρόπο μαθαίνεις κι άλλα πράγματα.
Στο τέλος έχεις φτάσει στο σημείο να ξέρεις πολύ καλά java.
Μετά σου ζητάει η εταιρεία που σε έχει προσλάβει να της κάνεις εκείνο και το άλλο και την παίζεις στα δάχτυλα τη java.
Σε αντίθεση με τα παραπάνω, τι κάνεις στη σχολή;
(Προσαρμόζω την απάντηση στα παραπάνω - δεν αναφέρομαι στο μάθημα της java)
Εκτός κάποιων εξαιρέσεων: Μαθαίνεις τι σημαίνουν κάποια πράγματα στη java (που μπορείς να τα έχεις μάθει κι απ' το Internet), και δε βλέπεις ένα παράδειγμα χρήσης της, ούτε σου δείχνουν πού θα τη γράψεις, ούτε σου δείχνουν πώς θα τη γράψεις, ούτε την όλη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσεις.
Πρόσφατο παράδειγμα που συνάντησα: Αλγόριθμοι. Έλεγε σε μια διαφάνεια η κα Σιδέρη ότι κάποιοι περιμένουν να πλουτίσουν απ' τους αρνητικούς κύκλους στα γραφήματα! Αυτό εμένα με έκανε να βάλω τα γέλια - αν και ήταν για κλάματα. Ήμουν και στη διάλεξη που το είχε πει. Τι σημαίνει ότι κάποιοι περιμένουν να πλουτίσουν απ' τους αρνητικούς κύκλους; Έχουν κάποιο λόγο ύπαρξης τα γραφήματα; Ποτέ δε μας έμαθαν τι είναι αυτά τα γραφήματα, πώς τα χρησιμοποιούμε και γιατί. Θα δείξουν αυτοί κάτι κυκλάκια και γραμμές που έφτιαξαν στο χαρτί στο γείτονά τους κι αυτός θα τους δώσει λεφτά; Από θεωρίες έχουμε χορτάσει, κάτι στην πράξη ζητάμε να δούμε.
Τώρα αν μιλάς για ερευνητικό επίπεδο, δε νομίζω ότι οι ενδιαφερόμενοι αγγίζουν ούτε καν το 1/6 (=40) όσων περνούν κάθε χρόνο στο τμήμα. Ας γίνει ένα τμήμα (ΕΕΙ!) που θα έχει μόνο αυτό το σκοπό και θα μπαίνουν μόνο όσοι θέλουν αυτό και θα δέχεται 40 άτομα. Κι όταν οι εταιρείες ψάχνουν για εργαζόμενους, να ψάχνουν στα ΑΕΙ, όχι τα ΕΕΙ.
Σημαντικό
edit: Οι ερευνητές πώς θα καταλάβουν τι είναι αυτά που συζητιούνται αν δε δουν τίποτα στην πράξη;
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Ίσως θα ήταν καλό να απομονωθούν τα posts αυτού του περιεχομένου.