Σιγά μή παραδέχονταν ο ΟΤΕ στο site του οτι είναι gtp...αν και το τσέκαρα για σιγουριάXrhstos_kiP wrote:Τσεκαρε το site του provider σου... Καπου θα εχει ανακοινωσεις για τυχων εργασιες ή αναβαθμισεις ή προβληματα στη περιοχη σου.... Αλλιως υπομονη... εκτος αν εχεις ορεξη να τους παρεις τηλεφωνο κ να ακουσεις στο ακουστικο ολη τη δισκογραφια καποιου καλλιτεχνη πχ..
Και πήρα τηλ περίμενα για 40 λεπτά μου έκλεισαν το τηλέφωνο περίπου 10 φορές για να ακούσω το κλασικό "σε 48 ώρες θα επικοινωνήσει κάποιος απο το τμήμα των βλαβών μαζί σας" για ποιό λόγο τότε λέγεστε ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
απευθείας το έχω συνδεδεμένο...και ΔΕΝ είναι ευαίσθητο!cypher wrote:Μου φαινεται σας ριχνουν αρκετα το snr οι παροχοι. Ειτε λογω αναβαθμισεων ειτε λογω προβληματων. Παρτε τηλεφωνο το τεχνικο τμημα τους αρχικα και κατα δευτερον δοκιμαστε και με το modem απευθειας στην θυρα του τηλεφωνου χωρις το splitter ενδιαμεσα just in case δεχεται παρεμβολες απο το τηλεφωνο. Επισης αν εχετε τιποτα λαμπες φθοριου στην ιδια γραμμη ρευματος με το modem σβηστε τες μιας και ειναι συχνο το να προκαλει διακυμανσεις στο ρευμα και να επηρεαζει τα ευαισθητα modem's.


αυτό που δε καταλαβαίνω είναι γιατί το ένα μπαίνει αν και με τα χίλια ζόρια και για λίγο και το άλλο καθόλου