Έρευνα σε πρωτοετείς φοιτητές ...

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Έρευνα σε πρωτοετείς φοιτητές ...

Post by semis19 » Sun Jan 30, 2005 2:56 am

Για δείτε λίγο αυτήν την ενδιαφέρουσα ομολογουμένως έρευνα
είναι συγκλονιστική ...
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Sun Jan 30, 2005 3:09 am

παραλίγο τελευταίοι και καταϊδρωμένοι... :???:
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Sun Jan 30, 2005 11:22 am

Τι να πώ...υπάρχουν άτομα που είναι ικανοποιημένα(?) με τις σπουδές τους;...έλεος μάλλον κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Sun Jan 30, 2005 11:55 am

Επίσης να πω ότι το θέμα της ικανοποίησης(για τις σπουδές μιλάμε...Πού πήγε πάλι το μυαλό σας;;; :-D )έχει,κατά τη γνώμη μου,μια ελαφριά δόση υποκειμενισμού...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Sun Jan 30, 2005 12:01 pm

Για να είμαι ειλικρινής ... οι βαθμοί δεν είναι γενικώς καλοί δηλ. με άριστα το 7 ο 1ος (ΔΕΤ) έχει ~5.5 δηλ. υπάρχει γενικότερα μια απογοήτευση ...
Αυτό που σε σόκαρε είναι η υψηλή θέση του ΔΕΟΣ.
Όσο για εμάς υπάρχουν πολλοί παράγοντες που είμαστε τελευταίοι ... (δεν πιστεύω να χαίρεται κάποιος επειδή περνάμε το τμήμα στατιστικής)
Εγώ γνωστός για τις απόψεις μου ... αντικειμενικά και λαμβάνοντας υπόψιν τα πάντα για το τμήμας θα του έβαζα 5.5/7 ...
Τέλος, επικρίθηκα από κάποιους για αυτά που έγραφα κατά καιρούς στο venus ότι δεν πάμε καλά ως τμήμα ... μέρα με τη μέρα επιβεβαιώνομαι δυστυχώς ... οι αριθμοί είναι σκληροί και τσούζουν αλλά είναι σαν το οινόπνευμα αν τους δουν αυτοί που πρέπει ίσως το τμήμα φτάσει σε κύρος και prestige που είχε εποχές 90 - 93 ...
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Post by silegav » Sun Jan 30, 2005 12:07 pm

θα συμφωνήσω με τον tarandula...Μην ξεχνάς ότι στο πρώτο έτος ακόμα δεν έχουν δει τίποτα.
Οι περισσότεροι που μπήκαν στην πληροφορική, ή μάλλον αρκετοί από αυτούς, είναι αυτοί που δεν έφτασαν άλλες καλύτερες πληροφορικές.
Τα ποσοστά των άλλων εξηγούνται από τον διάλογο:
- που πέρασες;
-Οικονομικά στην ΑΣΟΕΕ
- μπράβο!!!έυγε!!! κ.α.
Για το ΔΕΤ ουδέν σχόλιο. Μόλις μπαίνουν τους λένε "καλωσήλθατε στην σχολή που κοιτούν όλοι. Είμαστε το παράδειγμα! Σας ζητάνε από την δεύτερη εβδομάδα των σπουδών σας για διευθυντές σε εταιρείες" κ.α.΄
Κάνω λάθος???
Δεν μπορείς να είσαι αντικειμενικός στο πρώτο έτος.
Καλύτερη έρευνα θα ήταν στους απόφοιτους με ερώτηση "Είσαι ευχαριστημένος απο το πτυχίο σου?"
User avatar
a_s
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 615
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:52 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Πάτρα
Contact:

Post by a_s » Sun Jan 30, 2005 12:14 pm

silegav wrote:Δεν μπορείς να είσαι αντικειμενικός στο πρώτο έτος.
Καλύτερη έρευνα θα ήταν στους απόφοιτους με ερώτηση "Είσαι ευχαριστημένος απο το πτυχίο σου?"
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Οι φοιτητές δεν μπορούν να βγάλουν συμπέρασμα από τον 1ο μήνα που εισάγονται. :???:

Ήθελα να ήξερα αν το πρύτανης είναι ενημερωμένος με αυτά τα καραγκιοζηλίκια που κάνει το ΔΕΤ. Τέτοιες κινήσεις μας υποβαθμίζουν σαν ΟΠΑ γενικότερα :twisted:

Επίσης παραθέτω κάποια σημεία να δείτε και την "αξιοπιστία της έρευνας":
Έρευνα/δημοσκόπηση που έγινε κατά την περίοδο 22 έως 26 Νοεμβρίου 2004 σε πρωτοετείς φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ανέδειξε για δεύτερη συνεχή χρονιά το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας ως αυτό με την υψηλότερη ικανοποίηση από πλευράς φοιτητών. Ο σκοπός της έρευνας ήταν καταγραφή των απόψεων και των προβληματισμών των Αετών φοιτητών πάνω στα θέματα της Παιδείας, της Ελληνικής Κοινωνίας, της Εσωτερικής- Εξωτερικής Πολιτικής, σε Γενικά Ζητήματα Πολιτικής. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 622 πρωτοετείς φοιτητές. Από το Τμήμα συμμετείχαν 66 πρωτοετείς φοιτητές που παρευρέθησαν σε αμφιθέατρα και αίθουσες την περίοδο εκείνη. Ακολουθούν τα αποτελέσματα της έρευνας.

1] Καταρχάς, αμφισβητώ την έρευνα διότι ΔΕΝ αναφέρει ποιοι καθηγητές (αν έγινε από καθηγητές...) την έκαναν και από ποιο τμήμα. Μου μυρίζει να την έκανε κανένα LSE....

2] 622 φοιτητές σύνολο - 66 του ΔΕΤ = 556 υπόλοιποι
Η ΑΣΟΕΕ εχει σύνολο 8 τμήματα .. δηλ (8 - ΔΕΤ = 7)
556 / 7 τμήματα = 79 φοιτητές ανά τμήμα :!:
Η "έρενα" αυτή ΔΕΝ αναφέρει πόσοι φοιτητές συμμετείχαν από τα άλλα τμήματα και αν τηρήθηκε η αναλογία αριθμός εισακτέων / συμμετέχοντες στη έρευνα
Last edited by a_s on Sun Jan 30, 2005 12:26 pm, edited 1 time in total.
όλα στη ζωή είναι ένας κύκλος...
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Sun Jan 30, 2005 12:17 pm

silegav wrote:Καλύτερη έρευνα θα ήταν στους απόφοιτους με ερώτηση "Είσαι ευχαριστημένος απο το πτυχίο σου?"
Δεν βλέπω silegav να υπάρξει διαφορά ως προς τη θέση όχι ως προς την βαθμολογία! ;)
silegav wrote:Οι περισσότεροι που μπήκαν στην πληροφορική, ή μάλλον αρκετοί από αυτούς, είναι αυτοί που δεν έφτασαν άλλες καλύτερες πληροφορικές.
Συνεπώς, 1ος και και πιο σημαντικός λόγος θεωρούμε όλοι πως είναι η πτώση αυτής της καταραμένης βάσης. :mad:
silegav wrote:Για το ΔΕΤ ουδέν σχόλιο. Μόλις μπαίνουν τους λένε "καλωσήλθατε στην σχολή που κοιτούν όλοι. Είμαστε το παράδειγμα! Σας ζητάνε από την δεύτερη εβδομάδα των σπουδών σας για διευθυντές σε εταιρείες" κ.α.΄
Κάνω λάθος???
Δεν κάνεις silegav, αλλά να λέγανε και σε εμάς από εδώ θα βγείτε οι καλύτεροι προγραμματιστές του κόσμου (που λεέι ο λόγος) ...
ο ψαρωμένος 1οετής αυτα ζητάει να ακούσει ... όχι να μπαίνει στο μάθημα του Κατερίνη και να τον ρωτάει πόσοι από εσάς είχατε το τμήμα ως 1η επιλογή ...
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
User avatar
PaP
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 1077
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
Academic status: Alumnus/a
Location: San Francisco
Contact:

Post by PaP » Sun Jan 30, 2005 12:29 pm

Ελεος ρε Σέμη με τη βάσεις. Μία είναι η ερώτηση. Σου αρέσει αυτό που σπουδάζεις ??? Και αν τότε το πανεπίστημιο σου παρέχει όλες τις δυνατότητες να γίνεις σε αυτό ??? Στην Αμερική στα καλύτερα πανεπιστήμια και με 9.5 να έχεις είναι αρκετά πιθανό να μη σε πάρουν αν δεν έχεις κάνεις κάτι ουσιαστικό και να δείξεις για πιο λόγο θες να σπουδάσεις το αντικείμενο αυτό!!! Για τη δική μου άποψη το τμήμα θα πήγαινε καλύτερα αν οι φοιτητές ήταν ορεξάτοι και κάναμε μεγάλα projects και κατεβαίναμε σε διαγωνισμούς και γράφαμε papers. Και 20 να είχε βάση και να όλοι να κλαίγονται και το 90% να μη ξέρει να κάνει μια εγκατάσταση windows ή Μandrake ή να μην έχει γραψει ποτέ πάνω από 2οο γραμμές κώδικα δε μου λέει τίποτα.
User avatar
a_s
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 615
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:52 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Πάτρα
Contact:

Post by a_s » Sun Jan 30, 2005 12:39 pm

PaP wrote:όλοι να κλαίγονται και το 90% να μη ξέρει να κάνει μια εγκατάσταση windows ή Μandrake ή να μην έχει γραψει ποτέ πάνω από 2οο γραμμές κώδικα δε μου λέει τίποτα.
Αυτό το έχω αναφέρει και εγώ σε καθηγητή μας όταν έτυχε να μιλήσουμε για τα "κριτήρια" εισαγωγής σε μεταπτυχιακά... Μου είπε τότε ότι το βασικό κριτήριο είναι ο βαθμός πτυχίου....

Και του απάντησα αυτό που γράφεις και εσύ:

Να πάρουμε όλους τους φοιτητές του 4ου έτους που βγάζουν άνω του 7.5 (περίπου 10-15 άτομα είναι αυτοί) και να τους βάλουμε μπροστά από ένα pc να εγκαταστήσουν windows (το πιο απλό πράγμα).
Επίσης να πάρουμε και άλλους 15 που βγάζουν πτυχίο 6-6.5 να κάνουν το ίδιο...

Εγώ πιστεύω και βάζω και στοίχημα ότι μόνο 1-2 από τους 7.5+ θα ξέρει να το κάνει, ενώ θα μπορούν οι περισσότεροι που έχουν πτυχίο 6-6.5.

Και μετά μιλάμε για "αξιοκρατικά" κριτήρια εισαγωγής ....
όλα στη ζωή είναι ένας κύκλος...
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Sun Jan 30, 2005 12:39 pm

Και με Java δε νομίζω ότι γίνεται και η καλύτερη υποδοχή... ;) Και εμείς περάσαμε από Α' έτος.Θυμάστε να μας φαίνονταν όλα ρόδινα και όμορφα;Ο καθένας περιμένει κάτι διαφορετικό να δει,λίγο ή πολύ.Στην πορεία βέβαια οι περισσότεροι ανακαλύπτουμε ότι είναι απλά να μπούμε σε έναν άλλο ρυθμό και αποκτούμε μια διαφορετική στάση απέναντι στα "της σχολής"...Επίσης θα έπρεπε να ληφθεί υπόψη και οι κατευθύνσεις που είχαν στο λύκειο τα παιδιά.Αλλιώς τα βλέπει ένας φοιτητής προερχόμενος από τη Θετική και αλλιώς ένας από την Τεχνολογική...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Sun Jan 30, 2005 1:09 pm

Μιας και είμαι ο ΔΕΤολόγος του forum θα γράψω και εγώ μερικά πραγματάκια. Έχετε δίκιο όσον αφορά το ΔΕΤ σε δύο σημεία. Πρώτον τους χαϊδεύουν τα αυτιά. Μπορώ να σας πώ συγκεκριμένες φράσεις και φάσεις από το Αμφιθέατρο Δεριγνύ (του στύλ "Στο 4ο έτος θα σας ψάχνουμε γιατί θα δουλεύετε σε εταιρίες...") αλλά δεν έχω πολύ χρόνο. Δευτερον το πρώτο εξάμηνο του ΔΕΤ δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο όσον αφορά τα μαθήματα (ίσως είναι από τα πιο εύκολα), σε αντίθεση με το δικό μας 1ο εξάμηνο που τρέχουν με την Java και τα Διακριτά. Επίσης οι εισακτέοι του ΔΕΤ νομίζουν ότι το τμήμα συνδυάζει την Πληροφορική με την Διοικητική Επιστήμη (2 σε 1 σαν οδοντόπαστα), πράγμα που γίνεται εν μέρει και δεν είναι αντικείμενο του topic.
Όσο για εμάς, η χαμηλή βάση μειώνει την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση των εισακτέων. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να μας απασχολήσει όλους μας. Κακά τα ψέμματα, αν συνεχίσουμε έτσι το επίπεδο σπουδών θα πέσει είτε το θελουμε είτε όχι. Οι διαγωνισμοί και η παρακίνηση είναι πολύ καλή ιδέα, επιβάλλεται θα έλεγα, πρέπει και οι καθηγητές μας να το ψάξουν και να μην επαναλαμβάνουν απλά το γνωστικό τους αντικείμενο κάθε χρόνο. Άμα δεν υπήρχε παρακίνηση από πάνω, το ΔΕΤ δεν θα είχε κερδίσει ούτε τον διαγωνισμό της Microsoft (2η θέση), ούτε έναν παγκόσμιο διαγωνισμό επιχειρηματικής ιδέας (1η θέση) καθώς και άλλες διακρίσεις.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
alexo
Venus Former Team Member
Posts: 1305
Joined: Wed Apr 21, 2004 7:00 pm

Post by alexo » Sun Jan 30, 2005 1:15 pm

Ρε παιδιά .....το link που έδωσε ο semis ξεκινάει με http://dmst.aueb.gr/ .....
Δηλαδή το έκανε το ίδιο το ΔΕΤ :lol: :lol:
Είναι τελείως γελοία τα αποτελέσματα ...
Υπάρχει αυτή η επικοινωνία καθηγητή-φοιτητή και στα άλλα τμήματα (με mail κτλ);;
Έχει βγεί στην αγορά εργασίας κανένας από αυτή τη σχολή ;;;
Με τι είναι ευχαριστημένοι αυτοί τότε ;; Με την άγνοια τους;;
Δηλαδή είναι ευχαριστημένοι αν έχουν εύκολα μαθήματα ..;;


Όσο για το επίπεδο σπουδών : Όσο μπαίνουν αυτές οι βαρβάτες εργασίες σε μερικά μαθήματα, δεν θα πέσει ποτέ .... ;)
Last edited by alexo on Sun Jan 30, 2005 1:19 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Marauder
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 400
Joined: Tue Apr 20, 2004 10:25 pm
Location: Αθήνα

Post by Marauder » Sun Jan 30, 2005 1:16 pm

Είναι ζήτημα παιδαγωγικής φιλοσοφίας....Στην Αγγλία πράγματι ειναι θέμα βαθμού και λίγο των συστατικών.....στην Αμερική όμως αλλάζει το πράγμα.....εκει μετράνε Πτυχιο-GRE-Συστατικές (ζητάνε 3-5)-βιογραφικό-προσωπικά κείμενα......Έχει φοβερή πλάκα τό ότι το πτυχίο συχνά το σνομπάρουν σε ακραίο βαθμό αν βρούν κάτι ενδιαφέρον στο βιογραφικό σου....νομίζω ότι αν εξαιρέσει κανείς τα διδακτρα (τα οποία βέβαια πλέον στην Αγγλία έχουν αρχίσει να γίνονται ακριβότερα....) το εκπαιδευτικό σύστημα στην Αμερική είναι ίσως από τα πιο ενδιαφέροντα και θετικά χαρακτηριστικά του Κράτους τους (με αντίθεση την Ομοσπονδιακή τους κυβέρνηση....)

Σε ότι αφορά τα δικά μας, αυτή είναι μια ετήσια έρευνα που διεξάγεται απο φοιτητική παράταξη κάθε χρόνο για εφημερίδα φοιτητικής παράταξης......και κάθε χρόνο τα τελευταία 3 χρόνια είμαστε προτελευταίοι.....Αν και δεν είναι σαν έρευνα ότι αντιπροσωπευτικότερο (μοιράζεται σε συγκεκριμένο μάθημα,συγκεκριμένη ώρα, και όσοι το συμπληρώσουν) νομίζω ότι σε αυτό έχει δίκιο - πράγματι υπάρχει μία διάχυτη απογοήτευση τα πρώτα χρόνια που μπαίνουμε, ιδιαίτερα τον 1ο. Η JAVA και τα 2 μαθηματικά μαθήματα δεν είναι και η καλύτερη εισαγωγή για φερέλπιδες επιστήμονες.....μάλλον νοιώθεις ότι μπήκες σε λάθος τμήμα - κάτι που δεν ισχύει επι της ουσίας, όπως βλέπεις αργότερα.....

Στο ΔΕΤ τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα από εμάς από άποψη οργάνωσης και εκπαιδευτικής διεκπεραίωσης, no doubt..Ωστόσο συνέβη ένα περιστατικό σχετικά πρόσφατα που επιβεβαίωσε τους φόβους που είχα και εν τέλει δεν δήλωσα το ΔΕΤ στην 3η Λυκείου....

Φιλος μου πάει στο Warwick για μεταπτυχιακό σε Επιχειρησιακή Έρευνα και Management. ...Το συγκεκριμένο τμήμα θεωρείται πολύ selective και είναι δύσκολο να μπείς. Ο φιλος μου τελειώνει το Marketing. Την ημέρα που κάνει την αίτηση έχει 7.8 ..Του ζητάνε 8.15 σαν Conditional offer, και τελικά τον παίρνουν......ξέρετε πόσο ζητήσανε απο παιδί του Οικονομικού του πανεπιστημίου μας για το ίδιο τμήμα;; 7.3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Από παιδί του ΔΕΤ;;; ίδιο βαθμό με το φίλο μου........και τώρα το αστείο......πήραν Πληροφορικάριο του Αριστοτελείου με 6.8 :-D Οι άγγλοι πιστεύουν στα προπτυχιακά "καθαρά αντικείμενα" (το ίδιο και οι Αμερικάνοι!! η Ιατρική και η Νομική στην Αμερική είναι Schools και είναι μεταπτυχιακά!!!!!!!!!!) και δεν εκτιμούν πάρα πολύ interdisciplinary προπτυχιακά τα οποία θεωρούν εύκολα......
User avatar
lumenintervalum
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2377
Joined: Thu May 06, 2004 7:06 pm
Location: somewhere far beyond..
Contact:

Post by lumenintervalum » Sun Jan 30, 2005 1:24 pm

εγώ θα ήθελα να αναφέρεται κάπου ένα είδος αιτολόγησης ή έστω τα πιο "δημοφιλή" κριτήρια με τα οποία έγινε αυτή η έρευνα. Δηλαδή γιατί το ΔΕΤ πρώτο; με ποιο κριτήριο; όχι ότι με πειράζει αυτή η κατάταξη, η αλήθεια είναι ότι δε μου λέει και πολλά και μπορώ να πω ότι μου είναι λίγο αδιάφορο το ποιος ήρθε πρώτος και ποιος τελευταίος (μου κάνει κάτι σαν καλλιστεία :s)..

και εν πάσει περιπτώσει αφού ο σκοπός της έρευνας ήταν "καταγραφή των απόψεων και των προβληματισμών των Αετών φοιτητών πάνω στα θέματα της Παιδείας, της Ελληνικής Κοινωνίας, της Εσωτερικής- Εξωτερικής Πολιτικής, σε Γενικά Ζητήματα Πολιτικής" γιατί περιορίζονται στο θέμα του πόσο ευχαριστημένοι είναι από το Τμήμα τους;μόνο αυτό είναι παιδεία;;δεν μπορούν να μας δείξουν όλα τα πορίσματα της έρευνας;;εννοείται ότι κάποιος δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα σε ένα μήνα...πρέπει να περάσει τουλάχιστον ένα τρίμηνο πιστεύω για να εγκλιματιστείς πλήρως..

Δεν ξέρω αν όλοι όσοι μπήκαν εδώ απλά δεν έφτασαν καλύτερες πληροφορικές, ίσως να ήθελαν άλλο κλάδο γενικότερα!!Ξέρω αρκετά παιδιά που ήθελαν ιατρική για παράδειγμα και τελικά κατέληξαν εδώ..Αυτό βέβαια δεν αποτελεί κριτήριο ικανοποίησης από το τμήμα που βρίσκονται και δεν θα πρέπει να παίζει ρόλο..

όλοι για για να μάθουμε όσα περισσότερα πράγματα μπορούμε για τον εαυτό μας είμαστε εδώ..Ευτυχώς είμαστε από τα πανεπιστήμια που μπορούμε να επιλέξουμε και να φτιάξουμε το πτυχίο μας όπως θέλουμε, οπότε ο καθένας κάνει τις επιλογές του..Αυτό όμως δεν μπορεί να το εκτιμήσει κάποιος στο α' εξάμηνο, γιατί πολύ απλά δεν έχει μπει στο κλίμα αυτό στο α' εξάμηνο..
We are just a moment in time
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
User avatar
lumenintervalum
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2377
Joined: Thu May 06, 2004 7:06 pm
Location: somewhere far beyond..
Contact:

Post by lumenintervalum » Sun Jan 30, 2005 1:32 pm

να συμπληρώσω κάτι ακόμα...συμφωνώ ότι άλλο να ξεκινάς με διακριτά και java και άλλο με τα παρακάτω..
http://www.aueb.gr/deos/gr/menu2-1-courses.htm
http://dmst.aueb.gr/gr2/Brochure2/br2.htm
We are just a moment in time
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
User avatar
a_s
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 615
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:52 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Πάτρα
Contact:

Post by a_s » Sun Jan 30, 2005 4:04 pm

Marauder wrote:αυτή είναι μια ετήσια έρευνα που διεξάγεται απο φοιτητική παράταξη κάθε χρόνο για εφημερίδα φοιτητικής παράταξης......και κάθε χρόνο τα τελευταία 3 χρόνια είμαστε προτελευταίοι.....
Αυτό που λές είναι πολύ σημαντικό... άρα, η "έρευνα" είναι για τα μπάζα :albino: :jocolor: :queen: :rendeer: :smurfin: :smt109 :cat: :cherry:
όλα στη ζωή είναι ένας κύκλος...
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Sun Jan 30, 2005 9:29 pm

Ο καθε τρελλος κανει την μα.λ..κια του και εχουμε να γελαμε μετα. Να κανω και ενα λογοπαιγνιο:των Αετών φοιτητών μαλλον αναφερεται στους αετους του ΔΕΤ.. Ξεφτερια μου εσεις.
Χορτασαμε επιδειξη ρε παιδια, ελεος.
Φυσικα και τους λενε διαφορα ωραια οπως και στην οδε που ετυχε να παω μιαφορα.
Σε εμας τουλαχιστον εγω δεν εχω ακουσει το παραμικρο ψωνιστικε σχολιο.
Το μονο που ακουω και βλεπω ειναι τηνδυσκολια του τμηματος.
Image
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Sun Jan 30, 2005 9:46 pm

Θα συνοψίσω στην εξής λαϊκή ρήση "Όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!".
Θα σας χαλούσε να είμασταν σαν το ΔΕΤ ...
Μην προτρέχετε ... δεν εννοώ σαν αντικείμενο ... το αντικείμενό μας είναι μια χαρά δύσκολο αλλά μια χαρά αλλά ...
Για να τελειώνουμε με το θέμα ΔΕΤ μια και καλή πείτε μου τι από τα παρακάτω σας ενοχλεί τόσο πολύ που τρελένεστε όλοι (ή σχεδόν όλοι) στο ακουσμά του ...
Σας χαλάει η βάση του; Σας τσινίζει η οργάνωση και η υποδομή του; Σας τη σπάει το site του που ανανεώνετια κάθε μια ώρα; Σας τη δίνει που για πρακτική άσκηση έχει αφιεριώσει ιστοδελίδες επί ιστοσελίδων και εμείς έχουμε ένα pdf που του κάνουμε παραμετροποίηση ως προς την ημερομηνία; Σας νευριάζει που συνεργάζεται με το LSE και ο οδηγός σπουδών στο 1ο εξάμηνο είναι κατά 99% ολόϊδιος; Σας νευριάζει που οι φοιτητές θα μπουν σε πρόγραμμα εξετέσεων με θέματα του LSE και μια μέρα θα το γράψουν περίτρανα στο βιογραφικό τους; Σας ενοχλεί το γεγονός ότι έχει πάρει κάποιους από τους καλύτερους καθηγητές μας; Σας πικάρει ότι μια μέρα τους λένε ότι θα γίνουν διευθυντές; Τα παίρνετε στο κρανίο όταν ο μο πτυχιούχων τους είναι 7.66 και εμείς δε θα το φτάσουμε ποτε; (σαν μο εννοώ! ;) )
...
Τι από τα παραπάνω αποποιείστε;
Για να είμαστε ειλικρινείς ...
Last edited by semis19 on Wed May 11, 2005 2:28 pm, edited 1 time in total.
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
User avatar
Marauder
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 400
Joined: Tue Apr 20, 2004 10:25 pm
Location: Αθήνα

Post by Marauder » Sun Jan 30, 2005 9:59 pm

Συμφωνώ σε ΟΛΑ εκτός από το Μ.Ο. των πτυχίων...η αβέρτα βαθμών κάνει πολύ μα πολύ κακό....φαντάσου την ημέρα που θα πάρες συστατικές....πες οτι εχεις 7.9 (πολυ καλος βαθμός).......φαντασου οτι είσαι ΔΕΤ και ότι είσαι Πληροφορική...Με το 7.9 είσαι top 3% στην Πληροφορική, ενώ στο ΔΕΤ top 40% ... Φαντάσου μια συστατική που σε βάζει με 7.9 στο τοπ 40% ....


Σας πικάρει ότι μια μέρα τους λένε ότι θα γίνουν διευθυντές;
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ε εντάξει αν έχεις μια μικρή ιδέα της ελληνικής πραγματικότητας γνωρίζεις πόσο λίγο εκτιμούν τις προπτυχιακές σπουδές σε μανατζμεντ.....μέτρα πόσοι από τους έλληνες μανατζερς και CEO's είναι Μαθηματικοί, Πληροφορικάριοι, ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ και πόσοι είναι Μαρκετίστες και θα τρίβεις τα μάτια σου.....Στην οργάνωση και στο μανατζάρισμα δεν υπάρχει τμήμα στα ΒΑΛΚΑΝΙΑ που να πιάνει το ΔΕΤ - αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αποδέχομαι το core του πτυχίου του σαν επιστημονικά βαθιά καταρτισμένο....εγώ προτιμώ που μπήκα στην πληροφορική και κάνω οικονομικά μαθήματα (και ΑΝΤΕ και κανένα τύπου Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων κτλ) από το να τελείωνα ένα τμήμα νοθευμενου ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥ αντικειμένου...ωστόσο αν ήταν μεταπτυχιακό, αδιαμφισβήτητα θα το επέλεγα.....Δηλαδή όσα είπες είναι σωστά σε ότι αφορά τη διοίκηση του τμήματος και την οργάνωσή του ...αλλα σε ότι αφορά το γνωστικό αντικείμενο και την υπερπληθώρα βαθμών, άσε με να έχω τις εντονότατες επιφυλάξεις μου...(δες προηγούμενο πόστ μου)
merged

Διαβάστε και αυτό το άρθρο που δημοσιεύτηκε στην Athens Voice.........είναι υπέροχο και ιδιαίτερα κατατοπιστικό.....έχει μερικα΄κομμάτια που διαφωνώ αρκετά (όπως εκεί με την κερδοσκοπία στη Ελλάδα) αλλά γενικά αξίζει....
----------------------------------------------------------------------

Στις δουλειές, όταν θέλουν κάποιον κούριερ-αστέρι, μπορεί να τον ψάχνουν και τρεις μήνες. Άμα ζητάς διευθυντή μάρκετινγκ, παίρνεις εκατό βιογραφικά την ημέρα. Έχω δει χιλιάδες βιογραφικά παιδιών τα οποία, το λιγότερο, έχουν σπουδάσει Διοίκηση Eπιχειρήσεων σε κάμποσα κολέγια. Διοικητές έχουμε, επιχειρήσεις για να διοικήσουν δεν έχουμε. Tο μέτωπο της Eλληνικής Kαθυστέρησης λέει ότι φταίνε οι ξένοι που μας παίρνουν τη δουλειά, τα κινέζικα προϊόντα που πουλιούνται τσάμπα, το αιγυπτιακό βαμβάκι που είναι φτηνότερο. H αριστερή εκδοχή της Kαθυστέρησης λέει ότι φταίνε οι κακοί εργοδότες που φέρνουν μετανάστες επειδή είναι φθηνότεροι. Φυσικά κάνουν λάθος. H ελληνική ανεργία παύει ολοένα και περισσότερο να είναι τέτοιου τύπου, γίνεται όπως και η ανεργία όλης της Δύσης. Tο οικονομικό και βιοτικό επίπεδο της Δύσης δεν της επιτρέπει πια να συναγωνιστεί την περιφέρεια. Σήμερα στον κόσμο υπάρχουν μερικά δισεκατομμύρια άνθρωποι που θέλουν να δουλέψουν έστω και για ένα δολάριο την ημέρα. Tην τελευταία δεκαετία τουλάχιστον ένα στα δύο ελληνόπουλα πάει στο Πανεπιστήμιο. Για να μην πούμε ότι και το δεύτερο σε κάποιο ανώτερο ίδρυμα εδώ ή στο εξωτερικό θα συνεχίσει τις σπουδές του. Στα παιδιά που έχουν κάτσει 17 χρόνια στο θρανίο φαίνεται παράλογο να δουλέψουν με το βασικό μισθό. H Eλλάδα δεν μπορεί να συναγωνιστεί την Iνδία, την Kίνα, το Πακιστάν σε κόστος παραγωγής. Γι’ αυτό κλείνουν οι παραδοσιακές επιχειρήσεις φτηνού εργατικού δυναμικού στη χώρα μας. Γιατί αλλού παράγουν φθηνότερα. Δεν είναι βέβαια λύση να γυρίσουμε πίσω. Δεν είναι λύση να δουλεύουμε με το μεροκάματο του Κινέζου. Δεν είναι λύση να κάνουν οι Έλληνες τις χαμηλόμισθες δουλειές που κάνουν οι ξένοι. H λύση είναι να δημιουργηθούν νέες δουλειές, δουλειές που απαιτούν εξειδίκευση, ανώτερες γνώσεις, υψηλής τεχνολογίας ειδικότητες και νέου τύπου ικανότητες. Aυτές οι δουλειές δεν υπάρχουν. Kι έτσι φτάνουμε στο αγαπημένο μας θέμα, την ελληνική Δημοκρατία του Δημοσίου, η οποία δεν προκαλεί επενδύσεις, δεν δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και ως μόνη απάντηση στην ανεργία διαθέτει την πρόσληψη στο Δημόσιο. Kομματικές γραφειοκρατίες και 5-10 επιχειρηματικά γκρουπ που συναλλάσσονται με το κράτος δημιουργούν πλούτο σε ένα κλειστό σύστημα. H επιχειρηματικότητα είναι άχρηστη, οι πολιτικές διασυνδέσεις μετράνε. Για τον ίδιο λόγο δεν υπάρχει και Παιδεία ποιότητας, στη Δημοκρατία του Δημοσίου δεν χρειάζεται ανταγωνιστική παιδεία. Δεν πρέπει να υπάρχει άλλο κράτος στην Eυρωπαϊκή Ένωση που να μην παράγει ούτε ένα προϊόν με ονοματεπώνυμο. H Eλλάδα δεν παράγει αυτοκίνητα, δεν παράγει μοτοσυκλέτες. Δεν φτιάχνει κινητά τηλέφωνα, DVD, βίντεο, τηλεοράσεις, κομπιούτερ. Δεν φτιάχνει προγράμματα υπολογιστών, δεν φτιάχνει βίντεο γκέιμ. Δεν έχει βιομηχανία κινηματογράφου, δεν έχει μουσική βιομηχανία, δεν έχει βιομηχανία μόδας, δεν έχει βιομηχανικό ντιζάιν. Δεν υπάρχουν επιχειρήσεις αναπτυγμένης τεχνολογίας, δεν υπάρχει έρευνα, εργαστήρια αιχμής. Eνάμιση χρόνο περιμένουμε να μας βάλουν γραμμή ADSL στην «Athens Voice». Oι «ίνες» στην Aκαδημίας είναι δύστροπες, αρνούνται. Tο 1999, με τα λεφτά του χρηματιστηρίου, οι ελληνικές επιχειρήσεις θα μπορούσαν να αγοράσουν όλες τις ανταγωνιστικές τους στην Eυρώπη. Για ποιο λόγο; Ήξεραν πώς βγαίνουν τα λεφτά στην Eλλάδα. Έφτιαξαν καμιά 500αριά ραδιόφωνα, τηλεοράσεις, περιοδικά και εφημερίδες ακόμα. Aπ’ αυτές των τεράστιων τίτλων που χρησιμεύουν στον εσωτερικό πόλεμο των συμφερόντων. Yπάρχουν και εξαιρέσεις; Λίγες, για να επιβεβαιώσουν τον κανόνα. Tο άνοιγμα των αγορών καθυστερεί και όπου γίνεται, γίνεται άναρχα και εις βάρος των αδυνάτων.

Tο πρόβλημα σήμερα στην ελληνική οικονομία είναι οι επενδύσεις, είναι οι νέες δουλειές. Kι όμως αν ακούσεις γύρω σου, νομίζεις ότι το πρόβλημα είναι ποια ομάδα θα στελεχώσει την κρατική γραφειοκρατία. Ποιου κόμματος, ποιου λόμπι, ποιων οικονομικών συμφερόντων. Kι όταν η ανεργία μεγαλώνει, υπάρχει πάντα ο βολικός εχθρός, οι ξένοι. Γι’ αυτό έχουμε ανεργία στην Eλλάδα, επειδή μαζεύουν τα μήλα οι Σκοπιανοί, καθαρίζουν τα σπίτια μας οι Φιλιππινέζες και γηροκομούν τους παππούδες μας οι Ουκρανές... Tο μαγαζί δουλεύει με το ίδιο σύστημα χρόνια τώρα, χωρίς αλλαγές, χωρίς μεταρρυθμίσεις, έχει φτάσει στα όριά του αλλά κανείς δεν το λέει. Ποιος να το πει; Tο ΠAΣOK για μια 20ετία ήταν το ίδιο το σύστημα. H NΔ λέει ότι θέλει επιτέλους να το αντικαταστήσει (........). Όσο για την Aριστερά, είναι η παλιά Αριστερά του τριτοδιεθνιστικού μοντέλου, απόλυτη κρατική διεύθυνση της οικονομίας από το μονοκομματικό κράτος. Όσο περισσότερο κράτος βλέπει, τόσο χαίρεται. Γι’ αυτό, σ’ αυτή τη μοναδική στον κόσμο χώρα, όλα τα κόμματα της Bουλής έναν εχθρό έχουν, το... νεοφιλελευθερισμό. Που κοινωνικά ανάλγητος και καταστροφικός είναι πράγματι, μόνο που είναι το ακριβώς αντίθετο πράγμα απ’ αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας σήμερα. Ποιες είναι αυτές οι «αδίστακτες» εταιρείες που κερδοσκοπούν ασύστολα στην «απορρυθμισμένη» αγορά; O Γρηγόρης Mικρογεύματα ή τα Tζάμπο Mπεμπέ; Σε ποια απορρυθμισμένη αγορά, αυτή όπου η εκκλησία καθορίζει το ωράριο των καταστημάτων και ο ιππόδρομος λειτουργεί καθημερινές, ώρες γραφείου, όπως όλο το Δημόσιο; O αληθινός πλούτος στην Eλλάδα σήμερα βγαίνει με έναν τρόπο, τη συναλλαγή με το κράτος.

Δεν πρέπει να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο όπου η κοινή γνώμη να είναι τόσο φανατικά αντιμεταρρυθμιστική, όπου ολόκληρη η κοινωνία να έχει πειστεί ότι η στασιμότητα είναι καλύτερη. Έχω μόνο μια απορία: αφού κάθε φορά που κάποιος προτείνει μια οποιαδήποτε μεταρρύθμιση οπωσδήποτε, όλοι με μια φωνή, κόμματα, συνδικαλιστικές ενώσεις, Mέσα ενημέρωσης και κοινή γνώμη προτάσσουμε τα στήθη μας να μην περάσει. Aφού με τόση επιτυχία συνεχώς δίνουμε τη μάχη κατά της παγκοσμιοποίησης. Aφού τόσα χρόνια μόνο εμείς οι ηρωικοί αντιστεκόμαστε. Tότε γιατί δεν είμαστε ευχαριστημένοι; Γιατί παραπονιόμαστε; Γιατί δεν παράγουμε προϊόντα, γιατί δεν εξάγουμε, γιατί οι υπηρεσίες μας είναι χαμηλής ποιότητας και πανάκριβες, γιατί η ανεργία είναι η υψηλότερη και η ακρίβεια η μεγαλύτερη της Eυρώπης; Mε άλλα λόγια, όπως θα ’λεγε και ο Τζακ Νίκολσον στο σινεμά, αν είμαστε τόσο γαμ**** έξυπνοι, γιατί είμαστε τόσο «f**k’ dead?».
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Post by ailouros » Sun Jan 30, 2005 10:26 pm

Τα παίρνετε στο κρανίο όταν ο μο πτυχιούχων τους είναι 7.66 και εμείς δε θα το φτάσουμε ποτε;
Αν δεν κάνω λάθος η πρώτη φουρνιά αποφοίτων από το Δ.Ε.Τ βγήκε τον Ιούνιο-Σεπτέμβριο και μιλάμε για γύρω στα 40 άτομα,τα οποία όπως φαίνεται ανήκουν στην κατηγορία των "καλών" φοιτητών ,οπότε το στατιστικό δείγμα είναι ανεπαρκές ,παραπλανητικό και φυσικά ο μ.ο μη συγκρίσιμο μέγεθος με αυτόν τμημάτων που έχουν όχι 40 αλλά 1500++ αποφοίτους.Γι΄αυτό κακώς το χρησιμοποιεί το Δ.Ε.Τ για να ευλογήσει τα γένια του εκτός και αν θεωρεί ότι εκπροσωπείται από μια ελίτ φοιτητών.Και εδώ έρχεται και το L.S.E γιατί ως γνωστόν η συμμετοχή σε εξετάσεις στο L.S.E γίνεται με δίδακτρα πράγμα που δημιουργεί φοιτητές δύο ταχυτήτων.Οπότε μελλοντικά βλέπω το Δ.Ε.Τ να αλλάζει τον οδηγό σπουδών του εισάγωντας μαθήματα "φρεντοτσίνο 1" και "τοστάκια 2" για τους φοιτητές εκείνους που δεν θα πληρώνουν τα δίδακτρα και που δεν θα έχουν στον ήλιο μοίρα.
Προσωπικά δεν με ενοχλεί το Δ.Ε.Τ ούτε τα παιδιά ,ούτε οι καθηγητές ούτε καν το αντικείμενο(στην πλάτη μου τους κουβαλάω;).Αν με ενοχλέι κάτι είναι η μικροκοσμική θεώρηση καταστάσεων και η φιγουρατζίδικη καγκουρο-λογική.Δηλαδή παρόλο που η παιδεία κατά γενική ομολογία παραπαίει "εμείς στο Δ.Ε.Τ μπιμπ και δέρνουμε".Αυτή την λογική όπου την συναντώ θα την ειρωνεύομαι είτε στο Δ.Ε.Τ είτε στην Πληροφορική :)
alexo
Venus Former Team Member
Posts: 1305
Joined: Wed Apr 21, 2004 7:00 pm

Post by alexo » Sun Jan 30, 2005 10:51 pm

semis19 wrote:Τα παίρνετε στο κρανίο όταν ο μο πτυχιούχων τους είναι 7.66 και εμείς δε θα το φτάσουμε ποτε; (σαν μο εννοώ! ;) )
...
Αυτό αποδεικνύει ότι έχεις λάθος θεώρηση κάποιων πραγμάτων αλλά αυτή είναι η άποψη σου και τη σέβομαι ...
Ο χαμηλός μ.ο. δεν είναι κακό ..
Το αντίθετο ....Σχολές του Γεωπονικού έχουν 120 μαθήματα για πτυχίο και έχουν μ.ο 7,5 ... :lol: :lol:
Αντιλαμβάνεστε το επίπεδο μαθημάτων τους ...
Όσο για το ΔΕΤ ...άλλο το αντικείμενο τους άλλο το δικό μας.
Όποιος μπήκε στην πληροφορική πρέπει να μπήκε για ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ...
Αν ήθελε να γίνει manager ή ότι άλλο βγαίνεις από εκεί μέσα ας πήγαινε εκεί ...
Έτσι αν κάποιος ήθελε να γίνει manager και πήγε Πληροφορική είναι δικό του λαθος και όχι λάθος της Πληροφορικής ΟΠΑ.
Ας ψαχνόταν σωστά όταν χρειζόταν να ψαχτεί και όχι εκ των υστέρων να αποποιείται των ευθυνών του....

Εφ'όσον έχουν διαφορετικό αντικείμενο οι 2 σχολές δεν μπορούν να συγκριθούν.
Το μόνο στο οποίο μπορούν είναι η δυσκολία των μαθημάτων που δεν χρειάζεται να αναφέρω καν ποιος υπερέχει .
(Για μένα το επίπεδο σπουδών μίας σχολής το διαμορφώνει κατα κύριο λόγω το επίπεδο δυσκολίας των μαθημάτων)
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”