Δεν γνωρίζω κατά ποσο η κοπέλα αυτή μπορεί να είναι από τις ψωνάρες.
Αλλα έχουν γίνει μεγάλες έρευνες που απέδειξαν ότι πολλούς ηχους που δεν μπορούμε να παράγουμε οφείλεται στο ότι τα αφτιά μας δεν πιάνουν τις συχνότητες αυτές. Διαφορετικά οι (υγιείς) φωνητικές μας χορδές έχουν εκ γενετής τις κατασκευαστικές προδιαγραφές να παράγουν όλο το φάσμα συχνοτήτων.
Στα παρα πολλά test που έγιναν ανακάλυψαν ότι γίαυτό παρα πολλοί άνθρωποι είναι παράφωνοι, καθώς και οι επαγγελματίες τραγουδιστές που γνωρίζουν ότι μπορεί να έχουν τέτοιο πρόβλημα στα αφτιά τους καλύπτουν τις ατέλειες τους με άλλες συχνότητες ήχων.
Αντικειμενικά ο μέσος άνθρωπος δεν μπορεί να πιάσει όλες τις συχνότητες με το αφτι του, και το φάσμα ποικίλλει ανά φιλη και χωρα.
Με τον τρόπο που μπορεί να συγγενεύουν τα ακουστικά φάσματα αποδείχτηκε ότι μπορούν να συγγενεύουν γλώσσες μεταξύ τους, καθώς επίσης οι συγγενικές μπορούν να ma8eutou εύκολα πω τον ένα λαό στον άλλο (Ελληνικά Ιταλικά) αλλα οι πολύ διαφορετικές έχουν και αντίστοιχο πρόβλημα σε επίπεδο εκμάθησης αντίστοιχα (οι Ιάπωνες είναι πολύ δύσκολο να μπορούν να εκφέρουν το P ).
Ο λαός που σε μέσο ορο καλύπτει και μπορεί να ακούσει τα περισσότερα ακουστικά φάσματα βάση της ερευνας ήταν οι ρώσοι.
Γενικά η ερευνα αυτή αναλύθηκε στην NET σε μια εκπομπή πρόσφατα η οποια ήταν και σε επανάληψη.
Δυστυχώς δεν θυμάμαι το πανεπιστήμιο που την ξεκίνησαν.
Πάντως από ότι ειπώθηκε επίσης ανεφέρθηκε ότι βάση της ερευνας δημιούργησαν ένα νέο σύστημα εκμάθησης ξένων γλωσσών σύμφωνα με το οποιο οι μαθητές φοράνε headsets. Η φωνή τους περνάει μέσω μικροφώνου σε μετασχηματιστεί συχνοτήτων και επιστρέφει στα αφτιά τους.
τα layers φίλτρων που χρησιμοποιούνται κάνουν μετασχηματισμό τέτοιο ώστε να μπορείς να εκφέρεις πιο αποτελεσματικά την τοπική προφορά αλλα και να την ακούσεις καλύτερα από τον ίδιο σου τον εαυτό.
Τα στατιστικά μέχρι τώρα δείχνουν ότι με αυτό το σύστημα ο μέσος χρόνος εκμάθησης μιας γλώσσας μειώθηκε στο μισό από τον συνηθισμένο που θα έπαιρνε όταν κάνει κάποιος εντατικά μαθήματα της εκάστοτε γλώσσας.
Οι ερευνητές έφτασαν σε σημείο όχι μονο να φιλτράρουν τις συχνότητες που διαφέρουν από το αυτή του μαθητή στο αυτή του ιθαγενή της τάδε γλώσσας, αλλα συμπεριέλαβαν μετρήσεις που είχαν σχέση με το ποσο διαφορετική μπορεί να είναι η μεταδώσει των κυμάτων στον χώρο από περιοχή σε περιοχή ανάλογα με την πυκνότητα της ατμόσφαιρας, τα μέσα καιρικά φαινόμενα κτλ που επικρατούν στην χωρα που ανήκει η original γλώσσα. και εδώ τελειώνει το μικρό μου comment :P