Ερωτηματολόγιο Social Media
- Sreak
- Venus Project Founder
- Posts: 956
- Joined: Fri Apr 02, 2004 9:56 am
- Academic status: PhD
- Location: eltrun.gr
Ερωτηματολόγιο Social Media
Μια φίλη κάνει έρευνα με θέμα «Το Μάρκετινγκ στα Social Networks και πώς επηρεάζει την Συμπεριφορά Καταναλωτή» και μαζεύει ερωτηματολόγια online.
Το ερωτηματολόγιο παίρνει περίπου 10 λεπτά και μπορείτε να το απαντήσετε online στη διεύθυνση: http://www.surveygizmo.com/s3/297742/Social-Networks
Αφιερώστε λίγο χρόνο.
Thanks
Το ερωτηματολόγιο παίρνει περίπου 10 λεπτά και μπορείτε να το απαντήσετε online στη διεύθυνση: http://www.surveygizmo.com/s3/297742/Social-Networks
Αφιερώστε λίγο χρόνο.
Thanks
- Michelle
- Gbyte level
- Posts: 1168
- Joined: Sun Jul 15, 2007 8:05 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: MIT
- Contact:
Re: Ερωτηματολόγιο Social Media
Το συμπλήρωσα, αν και χωρίς να είμαι σε καμία περίπτωση ειδικός, λίγο πρόχειρο μου φάνηκε:
Α. Είναι γνωστό ότι ένας τρόπος ελέγχου της ποιότητας των απαντήσεων είναι να κάνεις την ίδια ερώτηση με διαφορετικό τρόπο και να αξιολογείς αν οι απαντήσεις είναι ίδιες. Όχι όμως και αμέσως μετά την κανονική!!!
Β. Μα είναι δυνατόν να ρωτάς τον καταναλωτή αν θα τον επηρεάσει κάτι στο αν θα προβεί σε αγορά ενός προιόντος;; Που να ξέρει; Προφανώς και θα σου πει όχι, γιατί ο καθένας νομίζει ότι ελέγχει απόλυτα τον εαυτό του και ότι δεν επηρεάζεται από διαφημίσεις. Υποσυνείδητα γίνονται αυτά, δεν γίνεται κανείς πιο θετικός απέναντι σε ένα brand επειδή απλά είδε μια διαφήμιση για αυτό (εκτός από περιπτώσεις διαφημίσεων που όντως παρέχουν πληροφορίες και είναι πειστικές, αλλά εν προκειμένω δεν επρόκειτο για τέτοιες).
Απλά κοινή λογική...νομίζω.
Α. Είναι γνωστό ότι ένας τρόπος ελέγχου της ποιότητας των απαντήσεων είναι να κάνεις την ίδια ερώτηση με διαφορετικό τρόπο και να αξιολογείς αν οι απαντήσεις είναι ίδιες. Όχι όμως και αμέσως μετά την κανονική!!!
Β. Μα είναι δυνατόν να ρωτάς τον καταναλωτή αν θα τον επηρεάσει κάτι στο αν θα προβεί σε αγορά ενός προιόντος;; Που να ξέρει; Προφανώς και θα σου πει όχι, γιατί ο καθένας νομίζει ότι ελέγχει απόλυτα τον εαυτό του και ότι δεν επηρεάζεται από διαφημίσεις. Υποσυνείδητα γίνονται αυτά, δεν γίνεται κανείς πιο θετικός απέναντι σε ένα brand επειδή απλά είδε μια διαφήμιση για αυτό (εκτός από περιπτώσεις διαφημίσεων που όντως παρέχουν πληροφορίες και είναι πειστικές, αλλά εν προκειμένω δεν επρόκειτο για τέτοιες).
Απλά κοινή λογική...νομίζω.
Question everything (and first of all, yourself)
w3.org/People/all#lea ✿ lea.verou.me ✿ @leaverou on Twitter
w3.org/People/all#lea ✿ lea.verou.me ✿ @leaverou on Twitter
- nikolas17
- Gbyte level
- Posts: 1117
- Joined: Sun Sep 20, 2009 12:51 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: 192.168.1.1
Re: Ερωτηματολόγιο Social Media
Γι'αυτο μου φάνηκε εμένα οτι απαντούσα 2 φορές τις ίδιες ερωτήσεις ε?Α. Είναι γνωστό ότι ένας τρόπος ελέγχου της ποιότητας των απαντήσεων είναι να κάνεις την ίδια ερώτηση με διαφορετικό τρόπο και να αξιολογείς αν οι απαντήσεις είναι ίδιες. Όχι όμως και αμέσως μετά την κανονική!!!

Re: Ερωτηματολόγιο Social Media
για το πρωτο εχεις δικιο, για το δευτερο ομως δεν ισχυει παντα.Michelle wrote:Το συμπλήρωσα, αν και χωρίς να είμαι σε καμία περίπτωση ειδικός, λίγο πρόχειρο μου φάνηκε:
Α. Είναι γνωστό ότι ένας τρόπος ελέγχου της ποιότητας των απαντήσεων είναι να κάνεις την ίδια ερώτηση με διαφορετικό τρόπο και να αξιολογείς αν οι απαντήσεις είναι ίδιες. Όχι όμως και αμέσως μετά την κανονική!!!
Β. Μα είναι δυνατόν να ρωτάς τον καταναλωτή αν θα τον επηρεάσει κάτι στο αν θα προβεί σε αγορά ενός προιόντος;; Που να ξέρει; Προφανώς και θα σου πει όχι, γιατί ο καθένας νομίζει ότι ελέγχει απόλυτα τον εαυτό του και ότι δεν επηρεάζεται από διαφημίσεις. Υποσυνείδητα γίνονται αυτά, δεν γίνεται κανείς πιο θετικός απέναντι σε ένα brand επειδή απλά είδε μια διαφήμιση για αυτό (εκτός από περιπτώσεις διαφημίσεων που όντως παρέχουν πληροφορίες και είναι πειστικές, αλλά εν προκειμένω δεν επρόκειτο για τέτοιες).
Απλά κοινή λογική...νομίζω.
σε πολλες περιπτωσεις ο κοσμος καταλαβαινει οτι απλα του εχουν περασει οτι κατι ειναι καλο αλλα και παλι το θελει (πριν η/και μετα την αγορα)
παραδειγμα : εγω εχω ψαξει καθε (μεγαλη τουλαχιστον) καβα της αθηνας και αρκετες σε αλλες πολεις για να παρω μια συγκεκριμενη vodka (με την ευκαιρια, reyka λεγεται, αμα ξερει κανεις που μπορω να την βρω

σε ενα καλυτερο παραδειγμα : μπορει καποιος να καταλαβει Μετα την αγορα πως δεν ειχε πραγματικο λογο να παρει ο,τι πηρε αλλα πως επεσε απλα "θυμα" διαφημισης.
αμα αυτο εχει γινει πολλες φορες, ο καταναλωτης μπορει ανετα να πει πως επιρεαζεται απο τις διαφημισεις.
Sreak wrote:Μια φίλη κάνει έρευνα με θέμα «Το Μάρκετινγκ στα Social Networks και πώς επηρεάζει την Συμπεριφορά Καταναλωτή» και μαζεύει ερωτηματολόγια online.
Το ερωτηματολόγιο παίρνει περίπου 10 λεπτά και μπορείτε να το απαντήσετε online στη διεύθυνση: http://www.surveygizmo.com/s3/297742/Social-Networks
Αφιερώστε λίγο χρόνο.
Thanks
"Οι απαντήσεις σας είναι πολύ σημαντικές για την συγκεκριμένη έρευνα."
μεντιουμ η φιλη σου

μακαρι να βοηθησουν καπως
δεν ειναι τοοοσο προχειρο οσο λενε οι απο πανω αλλα δεν ηταν και το καλυτερο ερωτηματολογιο που εχω δει ποτε μου
κανα δυο παραπανω παραδειγματα πραγματων η/και καπως περισσοτερες ερωτησεις θα βοηθουσαν
Last edited by chriskin on Fri May 28, 2010 5:04 am, edited 1 time in total.
- Michelle
- Gbyte level
- Posts: 1168
- Joined: Sun Jul 15, 2007 8:05 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: MIT
- Contact:
Re: Ερωτηματολόγιο Social Media
Ναι, αλλά αυτές είναι εξαιρέσεις, όχι ο κανόνας. Άλλο να σου αρέσει μια διαφήμιση επειδή είναι έξυπνη και συνειδητά να θες να αγοράσεις το προϊον για να ενισχύσεις την εταιρεία που επένδυσε σε κάτι τέτοιο (το έχω κάνει). Στις περισσότερες περιπτώσεις όμως δεν αντιλαμβάνεσαι ότι μια διαφήμιση σε επηρεάζει. Σκέψου πχ πολύ πιο καθημερινά προϊόντα από βότκα, πχ χαρτί τουαλέτας, αναψυκτικά, λάδι, ξύδι...chriskin wrote: για το πρωτο εχεις δικιο, για το δευτερο ομως δεν ισχυει παντα.
σε πολλες περιπτωσεις ο κοσμος καταλαβαινει οτι απλα του εχουν περασει οτι κατι ειναι καλο αλλα και παλι το θελει (πριν η/και μετα την αγορα)
παραδειγμα : εγω εχω ψαξει καθε (μεγαλη τουλαχιστον) καβα της αθηνας και αρκετες σε αλλες πολεις για να παρω μια συγκεκριμενη vodka (με την ευκαιρια, reyka λεγεται, αμα ξερει κανεις που μπορω να την βρω). οι μονοι λογοι που το κανω αυτο ειναι οτι ειναι κατι περιεργο (ισλανδικη) και (Κυριως) με ειχε εντυπωσιασει η διαφημιση της.
σε ενα καλυτερο παραδειγμα : μπορει καποιος να καταλαβει Μετα την αγορα πως δεν ειχε πραγματικο λογο να παρει ο,τι πηρε αλλα πως επεσε απλα "θυμα" διαφημισης.
αμα αυτο εχει γινει πολλες φορες, ο καταναλωτης μπορει ανετα να πει πως επιρεαζεται απο τις διαφημισεις.
Γενικά ο κόσμος έχει την εντύπωση ότι ελέγχει τον εαυτό του και τις αντιδράσεις του σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απ'ότι ισχύει. Και αυτό δεν φαίνεται μόνο στις διαφημίσεις, αλλά και στις αντιλήψεις για πολλά πράγματα που λόγω "monkey see, monkey do" μας φαίνονται προφανή, χωρίς να είναι, αν τα σκεφτούμε πιο λογικά. Μια φίλη ψυχολόγος μου είχε πει ότι αν συνειδητοποιούσαμε πόσες απόψεις και βαθιά ριζωμένα πιστεύω μας (τα οποία είμαστε και έτοιμοι να υπερασπιστούμε με πάθος) είναι "δανεικά" θα τρομάζαμε, και έπειτα από παρατήρηση των απόψεων διαφόρων ανθρώπων επί χρόνια, μπορώ να πω ότι το βλέπω κι εγώ πόσο δίκιο έχει.
Το φαινόμενο αυτό δεν υπάρχει μόνο στο marketing, αλλά και σε οποιοδήποτε γνωστικό αντικείμενο υπεισέρχεται ανθρώπινος παράγοντας. Πχ, όσον αφορά την ευχρηστία, ο Jakob Nielsen είχε πει να μη δίνεις σημασία στο τι λένε οι χρήστες, αλλά στο τι κάνουν και πώς συμπεριφέρονται τελικά.
Το καταλαβαίνω ότι φαίνεται γοητευτικά ιδεαλιστικό να έχεις τόση πίστη στην συνειδητότητα του ανθρώπου (και στις νεαρές ηλικίες τέτοιες ιδεαλιστικές πλάνες είναι αρκετά κοινές), αλλά δυστυχώς, οποιαδήποτε σοβαρή μελέτη αποδεικνύει ότι είναι απλά wishful thinking κάτι τέτοιο.
Question everything (and first of all, yourself)
w3.org/People/all#lea ✿ lea.verou.me ✿ @leaverou on Twitter
w3.org/People/all#lea ✿ lea.verou.me ✿ @leaverou on Twitter
Re: Ερωτηματολόγιο Social Media
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
αυτο σημαινει "ισχυει συνηθως, αλλα υπαρχουν και εξαιρεσεις". ακριβως αυτο που ειπες δηλαδη αλλα χωρις την αναλυση - που νομιζω πως δεν χρειαζεται ιδιαιτερα ετσι κι αλλιως, ολοι βλεπουμε ποιος ειναι ο κανονας.
(παλι αυτο το link ε; το εβαλα bookmark, αυριο βραδυ μολις γυρισω σπιτι θα κατσω να το διαβασω να δω τι σ'αρεσει τοσο σε αυτο)
- Michelle
- Gbyte level
- Posts: 1168
- Joined: Sun Jul 15, 2007 8:05 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: MIT
- Contact:
Re: Ερωτηματολόγιο Social Media
LOL, τελικά καλά θυμόμουν ότι σε σένα το χα δώσειchriskin wrote: (παλι αυτο το link ε; το εβαλα bookmark, αυριο βραδυ μολις γυρισω σπιτι θα κατσω να το διαβασω να δω τι σ'αρεσει τοσο σε αυτο)

Πολλά άρθρα του Nielsen μου αρέσουν, απλά τυχαίνει να διαφωνούμε συνεχώς για τα ίδια θέματα εμείς οι 2

Question everything (and first of all, yourself)
w3.org/People/all#lea ✿ lea.verou.me ✿ @leaverou on Twitter
w3.org/People/all#lea ✿ lea.verou.me ✿ @leaverou on Twitter
- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: Ερωτηματολόγιο Social Media
Για τα ίδια θέματα σε πολλά threads, να συμπληρώσωMichelle wrote:απλά τυχαίνει να διαφωνούμε συνεχώς για τα ίδια θέματα εμείς οι 2

Θα συμπληρώσω το ερωτηματολόγιο το απόγευμα, συνεχίστε να ποστάρετε για να το βρω στα ενεργά στις 4!(οχι, σοβαρά το λεω)

Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \