... τα κρουαζιερόπλοια αυτά “στελεχώνονται με πληρώματα πολυεθνικά, προερχόμενα από μη κοινοτικές χώρες χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα, ασκώντας αθέμιτο ανταγωνισμό σε βάρος της εργασίας των Ελλήνων ναυτικών αλλά και των υπό Ελληνική σημαία κρουαζιεροπλοίων. Διακυβεύουν την ασφάλεια των επιβατών του πληρώματος και του πλοίου ...
... δεν υπάρχουν και οι σωστές λιμενικές υποδομές για την υποδοχή μεγάλων κρουαζιεροπλοίων. Έντεχνα δεν αναφέρουν ότι πρόσφατα το κρουαζιερόπλοιο AIDA, που δεν ίσχυε γιαυτό το πλοίο το καμποτάζ, άλλαξε το λιμάνι του Ηρακλείου με αυτό της Αττάλειας λόγω ανυπαρξίας χερσαίων ...
εδώ ας θυμηθούμε ότι είμαστε και στο ΔΝΤ και όλα πουλιούντε... επενδύσεις και υποδομές ... ξένων συμφερόντων ... όμως θα έχουν την οικονομική εκμετάλλευση ...
... Οι επιβάτες των κρουαζιεροπλοίων που αποεπιβιβάζονται στον Πειραιά, έρχονται και φεύγουν με τσάρτερ πτήσεις κατευθείαν από τις χώρες τους, χωρίς παραμονή σε ξενοδοχεία της Αθήνας – Πειραιά ... με πολύ λίγο ελεύθερο χρόνο ... ώστε παραμένουν εντός του πλοίου, για να είναι δυνατόν η μεγιστοποίηση της καταναλώσεως ...
Επίσης από την σελίδα Θ. Δρίτσας : Ερώτηση για το καμποτάζ... Οι τριτοκοσμικές εταιρείες και αυτοί που σθεναρά τις υπερασπίζονται, δεν θέλουν τους «ακριβούς» Έλληνες, δεν θέλουν νόμους, δεν θέλουν ελέγχους, δεν θέλουν να πληρώνουν φόρους, δεν θέλουν να πληρώνουν ασφαλιστικά ταμεία και το κυριότερο δεν θέλουν να πληρώνουν για τις υπηρεσίες που τους προσφέρουν οι ναυτικοί οποιασδήποτε εθνικότητας ...
Από την σελίδα Υπό αίρεση η άρση του καμποτάζΕρώτηση προς την Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κατέθεσαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Παν. Λαφαζάνης και Θ. Δρίτσας με θέμα: «Οι προτάσεις του πορίσματος της Επιτροπής Ανωμερίτη για την άρση του καμποτάζ επιβεβαιώνουν τους κινδύνους απώλειας θέσεων εργασίας για τους Έλληνες ναυτικούς καθώς και τους σχεδιασμούς για νέες παραχωρήσεις στους πλοιοκτήτες και τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα, ενέχοντας κινδύνους για την τουριστική ανάπτυξη συνολικά». (...)
Που αλλού βέβαια, στο σκάι. "Σκοπούς" και πράσινάλογα ... Και μάλιστα αν δεν κάνω λάθος, διορθώστε με, η "ελληνική συλλογική σύμβαση εργασίας" πάει προς κατάργηση, καθώς θα υπερτερεί η σύμβαση της επιχείρησης.Όπως αποκάλυψε η κ. Κατσέλη σκοπός είναι τα κρουαζιερόπλοια που θα δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο να έχουν ποσοστό 10% σε ελληνικό προσωπικό, και μάλιστα με βάση την ελληνική συλλογική σύμβαση εργασίας.
Αυτά τα λίγα.