Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Τη μονοδρόμηση των οδών Αχαρνών και Πατησίων και την πεζοδρόμηση των οδών Πανεπιστημίου και Βασ. Όλγας προβλέπει, μεταξύ άλλων, το Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής 2014, το οποίο παρουσίασε η υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη.
Σε προτεραιότητα μπαίνουν κυρίως οι περιοχές του κέντρου, που είναι σημαντικές για τον ιστορικό, αισθητικό και λειτουργικό χαρακτήρα τους και αποτελούν μεγάλες παρεμβάσεις.
Ειδικότερα,
Δρόμοι
*Μετατρέπεται σε πεζόδρομο η Λεωφ. Βασιλίσσης Όλγας , με διέλευση μόνο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, (εκτός τρόλεϊ) στο πλάτος των υφιστάμενων λωρίδων του τραμ.
*Προβλέπεται η ενοποίηση Ζαππείου και Εθνικού Κήπου με τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπιείου, δημιουργώντας έτσι ενιαίο ελεύθερο χώρο. Επίσης η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση της περιοχής, με χρήση βιοκλιματικών υλικών και η σύνδεσή της με τη Διον. Αρεοπαγίτου, δημιουργώντας περίπατο μήκους 4 χλμ περίπου.
* Πεζοδρομείται η Πανεπιστήμιου, με πρόβλεψη διέλευσης και σε αυτήν μέσου σταθερής τροχιάς, με σκοπό την αποφόρτιση του κέντρου.
*Διερευνάται κυκλοφοριακά και η δημιουργία μιας ενότητας, με κοινά χαρακτηριστικά, που ορίζεται από τις οδούς Φιλελλήνων - Λ. Συγγρού - Καλλιρρόης - Β. Κωνσταντίνου - Βασ. Σοφίας, με στόχο την ενοποίηση της Βουλής και του Εθνικού Κήπου με την πλατεία Συντάγματος και την απόδοση ζωτικού περιβάλλοντα χώρου για το νέο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Φιξ.
*Μονοδρομείται η Αχαρνών και Πατησίων και η λειτουργία τους ως ζεύγος κινήσεων αντίθετης φοράς, ώστε να προκύψει χώρος για δημιουργία λεωφορειο-λωρίδων, διαπλάτυνση πεζοδρομίων και ποδηλατόδρομο.
*Κηρύσσεται η Ευριπίδου σε οδό των "μπαχαριών και των παραδοσιακών μαγαζιών", με διατήρηση της παραδοσιακής τους χρήσης.
*Προβλέπεται η εκπόνηση ολοκληρωμένου προγράμματος για την αναβάθμιση του διπόλου Αθήνας και Πειραιά, όπου θα επαναπροσδιορίζεται η ταυτότητα, ο χαρακτήρας τους και οι στρατηγικές επιλογές για την εξέλιξή τους έως το 2020.
Πλατείες και Πάρκα
* Επεκτείνεται η πλατεία η πλατεία Αγίου Παντελεήμονα με περιορισμό της κίνησης του αυτοκινήτου γύρω της, ενώ θα συνδεθεί με την Πλατεία Αττικής, μέσω της οδού Αγορακρίτου, με διαπλατύνσεις πεζοδρομίων, περιορισμό των θέσεων της παρόδιας στάθμευσης και μελλοντική επέκταση αυτής της διαδρομής περιπάτου έως το Πεδίον του Άρεως και την Ακαδημία Πλάτωνος.
*Ενοποιείται η πλατεία Αττικής με το χώρο πρασίνου στο τέρμα της οδού Αγορακρίτου, με διαμόρφωση του κόμβου και συνέχιση της πλακόστρωσης στους γύρω δρόμους ως επέκταση της πλατείας. Εμπλουτίζεται το πράσινο, δημιουργείται χώρος ελεύθερου παιχνιδιού και χώρος συναθροίσεων και εκδηλώσεων.
*Επανασχεδιάζεται η πλατεία Αγίου Νικολάου Αχαρνών με σκοπό να «ανοιχθεί» και να γίνει φιλόξενη και λειτουργική με την ενοποίησή της με τους γύρω πεζόδρομους, την απομάκρυνση του αυτοκινήτου και την απόδοση του χώρου στους πεζούς για κίνηση και αναψυχή.
*Προβλέπονται, μεταξύ άλλων, σοβαρές αναπλάσεις σε 3 υποβαθμισμένες πλατείες και χώρους στον Κολωνό, στα Άνω Λιόσια και στα Καμίνια του Πειραιά, ενώ θα προστεθούν και άλλες μετά από συνεννοήσεις με τους αρμόδιους Δήμους.
*Η δημιουργία Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό παραμένει μεγάλος στόχος.
*Δημιουργία δύο ενοποιημένων μητροπολιτικών πάρκων υψηλού πρασίνου, στο Γουδί και τα Ιλίσσια.
*Αξιοποίησή του Πάρκου "Αντώνη Τρίτση" ως ενιαίου χώρου πρασίνου και αναψυχής για την Δυτική Αθήνα και για ολόκληρο το Λεκανοπέδιο.
*Αναβάθμιση του Ελαιώνα με τη δημιουργία πρασίνου στην ανάδυση μιας προνομιακής δημιουργικής περιοχής για την οικονομική ανάπτυξη της Αθήνας.
* Οι προβλέψεις για την υποβαθμισμένη περιοχή της λιμενο-βιομηχανικής ζώνης Δραπετσώνας-Κερατσινίου, ώστε να αναπτυχθεί σε πάρκο με περιοχές επιλεκτικής επιχειρηματικής ανάπτυξης, είναι κομβικής σημασίας για την ευρύτερη περιοχή της νοτιοδυτικής Αθήνας.
Μέσα Μεταφοράς
*Προβλέπεται η δημιουργία πεζόδρομου-ποδηλατοδρόμου από τον Φαληρικό Όρμο έως τα Λιμανάκια Βουλιαγμένης.
*Επίσης από την Κηφισιά στο Φαληρικό Όρμο, μήκους 25 χλμ., που θα διέρχεται από τους αρχαιολογικούς χώρους του κέντρου. Κλάδος του θα συνδέεται με το Παναθηναϊκό Στάδιο και τον προβλεπόμενο ποδηλατόδρομο του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή και της Πανεπιστημιούπολης.
*Εκπονούνται οι μελέτες και προβλέπεται έναρξη υλοποίησης του πρώτου τμήματος ποδηλατοδρόμου, μήκους 1500μ. στην Καλλιθέα, με την εποπτεία του ΥΠΕΚΑ.
Περιβάλλον
*Προβλέπεται η κατάρτιση δασικών χαρτών για το σύνολο της Περιφέρειας Αττικής, με στόχο η σχετική διαδικασία κύρωσης να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2013, ενώ
*Θα γίνεται πλέον συστηματικός έλεγχος των αυθαιρέτων. Θα ληφθεί μέριμνα για τη συστηματική οριοθέτηση των περιοχών μικτών χρήσεων, όπου συνυπάρχουν δάση και δασικές εκτάσεις, γεωργική γη, εκτάσεις αμφισβητούμενου ιδιοκτησιακού καθεστώτος, μεμονωμένες κατοικίες, πυρήνες κατοικιών σε πρώην αγροτεμάχια και δασοτεμάχια μετά από οικοπεδοποίηση και κατάτμηση γης, εγκεκριμένη ή μη. Η Ειδική Υπηρεσία Κατεδαφίσεων που υπάγεται στην Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος, θα έχει ως αρμοδιότητα τον εντοπισμό αυθαιρέτων και την εκτέλεση πράξεων κατεδάφισης.
http://news247.gr/ellada/filodokso_to_n ... 87550.html
...τα μισά να δούμε, θα αλλάξει η Αθήνα...
Σε προτεραιότητα μπαίνουν κυρίως οι περιοχές του κέντρου, που είναι σημαντικές για τον ιστορικό, αισθητικό και λειτουργικό χαρακτήρα τους και αποτελούν μεγάλες παρεμβάσεις.
Ειδικότερα,
Δρόμοι
*Μετατρέπεται σε πεζόδρομο η Λεωφ. Βασιλίσσης Όλγας , με διέλευση μόνο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, (εκτός τρόλεϊ) στο πλάτος των υφιστάμενων λωρίδων του τραμ.
*Προβλέπεται η ενοποίηση Ζαππείου και Εθνικού Κήπου με τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπιείου, δημιουργώντας έτσι ενιαίο ελεύθερο χώρο. Επίσης η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση της περιοχής, με χρήση βιοκλιματικών υλικών και η σύνδεσή της με τη Διον. Αρεοπαγίτου, δημιουργώντας περίπατο μήκους 4 χλμ περίπου.
* Πεζοδρομείται η Πανεπιστήμιου, με πρόβλεψη διέλευσης και σε αυτήν μέσου σταθερής τροχιάς, με σκοπό την αποφόρτιση του κέντρου.
*Διερευνάται κυκλοφοριακά και η δημιουργία μιας ενότητας, με κοινά χαρακτηριστικά, που ορίζεται από τις οδούς Φιλελλήνων - Λ. Συγγρού - Καλλιρρόης - Β. Κωνσταντίνου - Βασ. Σοφίας, με στόχο την ενοποίηση της Βουλής και του Εθνικού Κήπου με την πλατεία Συντάγματος και την απόδοση ζωτικού περιβάλλοντα χώρου για το νέο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Φιξ.
*Μονοδρομείται η Αχαρνών και Πατησίων και η λειτουργία τους ως ζεύγος κινήσεων αντίθετης φοράς, ώστε να προκύψει χώρος για δημιουργία λεωφορειο-λωρίδων, διαπλάτυνση πεζοδρομίων και ποδηλατόδρομο.
*Κηρύσσεται η Ευριπίδου σε οδό των "μπαχαριών και των παραδοσιακών μαγαζιών", με διατήρηση της παραδοσιακής τους χρήσης.
*Προβλέπεται η εκπόνηση ολοκληρωμένου προγράμματος για την αναβάθμιση του διπόλου Αθήνας και Πειραιά, όπου θα επαναπροσδιορίζεται η ταυτότητα, ο χαρακτήρας τους και οι στρατηγικές επιλογές για την εξέλιξή τους έως το 2020.
Πλατείες και Πάρκα
* Επεκτείνεται η πλατεία η πλατεία Αγίου Παντελεήμονα με περιορισμό της κίνησης του αυτοκινήτου γύρω της, ενώ θα συνδεθεί με την Πλατεία Αττικής, μέσω της οδού Αγορακρίτου, με διαπλατύνσεις πεζοδρομίων, περιορισμό των θέσεων της παρόδιας στάθμευσης και μελλοντική επέκταση αυτής της διαδρομής περιπάτου έως το Πεδίον του Άρεως και την Ακαδημία Πλάτωνος.
*Ενοποιείται η πλατεία Αττικής με το χώρο πρασίνου στο τέρμα της οδού Αγορακρίτου, με διαμόρφωση του κόμβου και συνέχιση της πλακόστρωσης στους γύρω δρόμους ως επέκταση της πλατείας. Εμπλουτίζεται το πράσινο, δημιουργείται χώρος ελεύθερου παιχνιδιού και χώρος συναθροίσεων και εκδηλώσεων.
*Επανασχεδιάζεται η πλατεία Αγίου Νικολάου Αχαρνών με σκοπό να «ανοιχθεί» και να γίνει φιλόξενη και λειτουργική με την ενοποίησή της με τους γύρω πεζόδρομους, την απομάκρυνση του αυτοκινήτου και την απόδοση του χώρου στους πεζούς για κίνηση και αναψυχή.
*Προβλέπονται, μεταξύ άλλων, σοβαρές αναπλάσεις σε 3 υποβαθμισμένες πλατείες και χώρους στον Κολωνό, στα Άνω Λιόσια και στα Καμίνια του Πειραιά, ενώ θα προστεθούν και άλλες μετά από συνεννοήσεις με τους αρμόδιους Δήμους.
*Η δημιουργία Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό παραμένει μεγάλος στόχος.
*Δημιουργία δύο ενοποιημένων μητροπολιτικών πάρκων υψηλού πρασίνου, στο Γουδί και τα Ιλίσσια.
*Αξιοποίησή του Πάρκου "Αντώνη Τρίτση" ως ενιαίου χώρου πρασίνου και αναψυχής για την Δυτική Αθήνα και για ολόκληρο το Λεκανοπέδιο.
*Αναβάθμιση του Ελαιώνα με τη δημιουργία πρασίνου στην ανάδυση μιας προνομιακής δημιουργικής περιοχής για την οικονομική ανάπτυξη της Αθήνας.
* Οι προβλέψεις για την υποβαθμισμένη περιοχή της λιμενο-βιομηχανικής ζώνης Δραπετσώνας-Κερατσινίου, ώστε να αναπτυχθεί σε πάρκο με περιοχές επιλεκτικής επιχειρηματικής ανάπτυξης, είναι κομβικής σημασίας για την ευρύτερη περιοχή της νοτιοδυτικής Αθήνας.
Μέσα Μεταφοράς
*Προβλέπεται η δημιουργία πεζόδρομου-ποδηλατοδρόμου από τον Φαληρικό Όρμο έως τα Λιμανάκια Βουλιαγμένης.
*Επίσης από την Κηφισιά στο Φαληρικό Όρμο, μήκους 25 χλμ., που θα διέρχεται από τους αρχαιολογικούς χώρους του κέντρου. Κλάδος του θα συνδέεται με το Παναθηναϊκό Στάδιο και τον προβλεπόμενο ποδηλατόδρομο του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή και της Πανεπιστημιούπολης.
*Εκπονούνται οι μελέτες και προβλέπεται έναρξη υλοποίησης του πρώτου τμήματος ποδηλατοδρόμου, μήκους 1500μ. στην Καλλιθέα, με την εποπτεία του ΥΠΕΚΑ.
Περιβάλλον
*Προβλέπεται η κατάρτιση δασικών χαρτών για το σύνολο της Περιφέρειας Αττικής, με στόχο η σχετική διαδικασία κύρωσης να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2013, ενώ
*Θα γίνεται πλέον συστηματικός έλεγχος των αυθαιρέτων. Θα ληφθεί μέριμνα για τη συστηματική οριοθέτηση των περιοχών μικτών χρήσεων, όπου συνυπάρχουν δάση και δασικές εκτάσεις, γεωργική γη, εκτάσεις αμφισβητούμενου ιδιοκτησιακού καθεστώτος, μεμονωμένες κατοικίες, πυρήνες κατοικιών σε πρώην αγροτεμάχια και δασοτεμάχια μετά από οικοπεδοποίηση και κατάτμηση γης, εγκεκριμένη ή μη. Η Ειδική Υπηρεσία Κατεδαφίσεων που υπάγεται στην Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος, θα έχει ως αρμοδιότητα τον εντοπισμό αυθαιρέτων και την εκτέλεση πράξεων κατεδάφισης.
http://news247.gr/ellada/filodokso_to_n ... 87550.html
...τα μισά να δούμε, θα αλλάξει η Αθήνα...
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Από εκθέσεις ιδεών χορτάσαμε. 
Το πιο αστείο είναι ότι τα μισά από αυτά (πεζοδρόμηση Πανεπιστημίου και άλλων οδών με επέκταση τραμ μέχρι Πατησίων κτλ.) τα είχε πει ο Τρίτσης πριν από 30+ χρόνια. Σχεδόν μισό αιώνα μετά, τα ίδια λέμε και από αποτέλεσμα... πενιχρότατο.
Εν τω μεταξύ, εδώ δεν έχουμε μία για να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις στην κρατικοδίαιτη Ελλάδα, θα πληρώσουμε μερικά δις για να γίνουν όλα αυτά;

Το πιο αστείο είναι ότι τα μισά από αυτά (πεζοδρόμηση Πανεπιστημίου και άλλων οδών με επέκταση τραμ μέχρι Πατησίων κτλ.) τα είχε πει ο Τρίτσης πριν από 30+ χρόνια. Σχεδόν μισό αιώνα μετά, τα ίδια λέμε και από αποτέλεσμα... πενιχρότατο.
Εν τω μεταξύ, εδώ δεν έχουμε μία για να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις στην κρατικοδίαιτη Ελλάδα, θα πληρώσουμε μερικά δις για να γίνουν όλα αυτά;
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
- lost_noni_dw
- Mbyte level
- Posts: 538
- Joined: Wed Mar 03, 2010 9:29 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Τουλαχιστον αυτο με τα αυθαιρετα ας το κανουνε μπας κ μεινει καθολου πρασινο στην αττικη...Αν κ αμφιβαλλω. 


- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Καλα αυτο με την Αχαρνων και την Πατησιων ειναι πολυ lol.Εδω με 2-3 λωριδες ανα ρευμα και γινεται κολαση αμα κοψουν και αυτες θα εχουμε ροκ.
-
- Kilobyte level
- Posts: 372
- Joined: Mon Sep 11, 2006 3:57 am
- Gender: ♂
- Location: Στον τελευταίο οικισμό των Βριλ . . .
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Γενικά καλό είναι να αποτραπούν οι μισοί που κατεβαίνουν κέντρο με αυτοκίνητα γιατί αυτοί οι μισοί δεν έχουν λόγο να το κάνουν ή/και σίγουρα έχουν εναλλακτική λύση.
Απορώ με τι λεφτά θα τα κάνουν όλα αυτά αν και όντως είναι σημαντικό να γίνουν.
Απορώ με τι λεφτά θα τα κάνουν όλα αυτά αν και όντως είναι σημαντικό να γίνουν.
Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει,
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει..
κι αν ο κλοιός στενεύει,
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει..
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Αυτό με την κατεδάφιση αυθαιρέτων είναι το πιο αστείο απ όλα. Τα τελευταία 20 χρόνια γκρεμίζονται τα αυθαίρετα :P
Όσο για τα υπόλοιπα θα μπορέσουν να πραγματοποιηθούν μόνο αν έχουν παράλληλα ένα πολύ καλό σχέδιο στα μέσα μαζικής μεταφοράς έτσι ώστε ο κόσμος να μπορεί να πηγαίνει στις δουελείες του. Φανταστείτε ότι όλοι οι άνθρωποι που βλέπετε να μετακινούνται με το αυτοκίνητο τους καθημερινά στο κέντρο θα πρέπει να χωρέσουν σε κάποιο μετρό ή λεωφορείο. Εδώ είμαστε θα δούμε τι ακριβώς θα γίνει. Πάντως το να υπάρξει (και κυρίως) να πραγματοποιηθεί ένα σχέδιο για την αποσυμφόριση του κέντρου από αυτοκίνητα θα είναι πολύ καλό για την πόλη μας.
Όσο για τα υπόλοιπα θα μπορέσουν να πραγματοποιηθούν μόνο αν έχουν παράλληλα ένα πολύ καλό σχέδιο στα μέσα μαζικής μεταφοράς έτσι ώστε ο κόσμος να μπορεί να πηγαίνει στις δουελείες του. Φανταστείτε ότι όλοι οι άνθρωποι που βλέπετε να μετακινούνται με το αυτοκίνητο τους καθημερινά στο κέντρο θα πρέπει να χωρέσουν σε κάποιο μετρό ή λεωφορείο. Εδώ είμαστε θα δούμε τι ακριβώς θα γίνει. Πάντως το να υπάρξει (και κυρίως) να πραγματοποιηθεί ένα σχέδιο για την αποσυμφόριση του κέντρου από αυτοκίνητα θα είναι πολύ καλό για την πόλη μας.
- proskopos
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2808
- Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
- Contact:
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Σχέδιο ακούγεται πολύ καλο.. Αλλά από υποσχέσεις έχουμε χορτάσει... Είδωμεν...
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Αν έχω καταλάβει σωστά τι σημαίνει μονοδρόμηση, όλη η Πατησίων ( 6 λωρίδες ή 8, δε θυμάμαι ) θα χρησιμοποιηθεί για να κατεβαίνεις Αθήνα και η Αχαρνών από δίπλα για να ανεβαίνεις. Η' το αντίθετο φυσικά, ανάλογα τι διαλέξουν.ultimate_aektzis wrote:Καλα αυτο με την Αχαρνων και την Πατησιων ειναι πολυ lol.Εδω με 2-3 λωριδες ανα ρευμα και γινεται κολαση αμα κοψουν και αυτες θα εχουμε ροκ.
Ουσιαστικά, θα διαλέγεις πιο δρόμο θα πάρεις ανάλογα την κατεύθυνση σου.
September 28, daylight. The monsters have overtaken the city. Somehow, I am still alive...
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Αυτο δεν ειναι κακο αν και δεν βλεπω καποια ουσιαστικη διαφορα.Μαλλον μιζα βρωμαει.Τι να εχεις ενα ρευμα ολη την Αχαρνων τι να εχεις μιση Αχαρνων και μιση Πατησιων.1/2+1/2==1 αν δεν απατωμαι.
- philimonas
- Kilobyte level
- Posts: 314
- Joined: Thu Jul 19, 2007 1:19 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Γενικά απ'ό,τι φαίνεται έχει μεγαλύτερο throughput ένας μονόδρομος με 6 λωρίδες πχ παρά ένας διπλής με 3+3.
Για παράδειγμα στο μονόδρομο για να στρίψεις αριστερά δεν πρέπει να σταματήσει η αντίθετη κυκλοφορία.
Άλλα τέτοια παραδείγματα είναι Πανεπιστημίου/Ακαδημίας/Σταδίου που ήταν παλιά διπλής, Μεσογείων/Φειδιππίδου κλπ
Για παράδειγμα στο μονόδρομο για να στρίψεις αριστερά δεν πρέπει να σταματήσει η αντίθετη κυκλοφορία.
Άλλα τέτοια παραδείγματα είναι Πανεπιστημίου/Ακαδημίας/Σταδίου που ήταν παλιά διπλής, Μεσογείων/Φειδιππίδου κλπ
- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Η Μεσογείων ακόμα διπλής είναιphilimonas wrote:Άλλα τέτοια παραδείγματα είναι Πανεπιστημίου/Ακαδημίας/Σταδίου που ήταν παλιά διπλής, Μεσογείων/Φειδιππίδου κλπ

Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
- philimonas
- Kilobyte level
- Posts: 314
- Joined: Thu Jul 19, 2007 1:19 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Αααα! Ομως στην Πατησίων και την Αχαρνών θα είναι παντού η μονοδρόμηση ε?philimonas wrote:εδώ λέω
Λογικό μέτρο ακούγεται τη στιγμή που η κίνηση είναι 80% των περιπτώσεων μόνο στο ένα ρεύμα.
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Δηλαδή ο μόνος τρόπος να μειωθούν τα αυτοκίνητα στην Αθήνα είναι να δυσκολέψει η ζωή των οδηγών?!
Γιατί δεν δίνουν κίνητρα να αφήσουμε σπίτι μας το αυτοκίνητο όπως συχνότερη συγκοινωνία, ποδηλατόδρομους σε όλη την Αθήνα και βαγόνια για ποδήλατα στα τραίνα;
(όχι, το ένα ποδήλατο ανά συρμό δεν είναι λύση)
Δεν καταλαβαίνω, κορόϊδα είναι οι υπόλοιποι ευρωπαίοι που χρησιμοποιούν το ποδήλατο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις;
Όσο για το πάρκο Αντώνης Τρίτσης, αυτό είναι μια πονεμένη ιστορία...
Επειδή τυχαίνει να είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου, και το έχω παρακολουθήσει από τότε που το έφτιαχναν ακόμα, ένα έχω να πω:
ντροπή και αίσχος!
Έχουν ξοδέψει ένα σωρό λεφτά για να κάνουν σούπερ-ντούπερ εγκαταστάσεις (γεφυράκια, λιμνούλες, τραινάκι, θεατράκι, μπαρ κλπ) τα έχουν αφήσει όλα να ρημάξουν.
Και τώρα , περίπου 10 χρόνια μετά, έρχονται και μιλάνε για αξιοποίηση; χαρ χαρ χαρ... γελάσαμε
Γιατί δεν δίνουν κίνητρα να αφήσουμε σπίτι μας το αυτοκίνητο όπως συχνότερη συγκοινωνία, ποδηλατόδρομους σε όλη την Αθήνα και βαγόνια για ποδήλατα στα τραίνα;
(όχι, το ένα ποδήλατο ανά συρμό δεν είναι λύση)
Δεν καταλαβαίνω, κορόϊδα είναι οι υπόλοιποι ευρωπαίοι που χρησιμοποιούν το ποδήλατο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις;
Όσο για το πάρκο Αντώνης Τρίτσης, αυτό είναι μια πονεμένη ιστορία...
Επειδή τυχαίνει να είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου, και το έχω παρακολουθήσει από τότε που το έφτιαχναν ακόμα, ένα έχω να πω:
ντροπή και αίσχος!
Έχουν ξοδέψει ένα σωρό λεφτά για να κάνουν σούπερ-ντούπερ εγκαταστάσεις (γεφυράκια, λιμνούλες, τραινάκι, θεατράκι, μπαρ κλπ) τα έχουν αφήσει όλα να ρημάξουν.
Και τώρα , περίπου 10 χρόνια μετά, έρχονται και μιλάνε για αξιοποίηση; χαρ χαρ χαρ... γελάσαμε
Last edited by Filia on Tue Jun 15, 2010 2:53 pm, edited 1 time in total.
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Δεν είναι κακό να είσαι καχύποπτος, αλλά σε θέματα που δεν γνωρίζεις καλό θα είναι να κρατάς μερικές πισινές αντί να βγάλεις αυθαίρετα συμπεράσματα (μίζες) no offence...ultimate_aektzis wrote:Αυτο δεν ειναι κακο αν και δεν βλεπω καποια ουσιαστικη διαφορα.Μαλλον μιζα βρωμαει.Τι να εχεις ενα ρευμα ολη την Αχαρνων τι να εχεις μιση Αχαρνων και μιση Πατησιων.1/2+1/2==1 αν δεν απατωμαι.
- proskopos
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2808
- Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
- Contact:
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Πιθανών να βολέψεθ η μονοδρόμηση αλλά η αχαρνών θα γίνει 5 λωρίδες σε κάποια σημεία και σε άλλα 4 ενώ η πατησίων θα είναι από 3 λωρίδες έως 8... Καλό είναι αυτό...
- philimonas
- Kilobyte level
- Posts: 314
- Joined: Thu Jul 19, 2007 1:19 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Απ'ό,τι φαίνεται ναι... μαζί με την αύξηση στη βενζίνηFilia wrote:Δηλαδή ο μόνος τρόπος να μειωθούν τα αυτοκίνητα στην Αθήνα είναι να δυσκολέψει η ζωή των οδηγών?!

++!Filia wrote: Γιατί δεν δίνουν κίνητρα να αφήσουμε σπίτι μας το αυτοκίνητο όπως συχνότερη συγκοινωνία, ποδηλατόδρομους σε όλη την Αθήνα και βαγόνια για ποδήλατα στα τραίνα;
(όχι, το ένα ποδήλατο ανά συρμό δεν είναι λύση)
Δεν καταλαβαίνω, κορόϊδα είναι οι υπόλοιποι ευρωπαίοι που χρησιμοποιούν το ποδήλατο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις;
Επίσης, ποδήλατα και στο μετρό, όχι μόνο στον ΗΣΑΠ.
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Εχεις δικιο...συγνωμη αλλα εχω μεγαλωσει στην Γερμανια και εχω μαθει στη μιζα.Vag_plir wrote:Δεν είναι κακό να είσαι καχύποπτος, αλλά σε θέματα που δεν γνωρίζεις καλό θα είναι να κρατάς μερικές πισινές αντί να βγάλεις αυθαίρετα συμπεράσματα (μίζες) no offence...ultimate_aektzis wrote:Αυτο δεν ειναι κακο αν και δεν βλεπω καποια ουσιαστικη διαφορα.Μαλλον μιζα βρωμαει.Τι να εχεις ενα ρευμα ολη την Αχαρνων τι να εχεις μιση Αχαρνων και μιση Πατησιων.1/2+1/2==1 αν δεν απατωμαι.

Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
χαχαχα καλό
είπα πάντως καλή και υγιής η καχυποψία... 


- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
... το οποίο εκτός από αστείο έχει δειχθεί και μέσα από έρευνες. Ακόμα και σε πόλεις με πολύ πιο ανεπτυγμένα ΜΜΜ, το κέντρο έχει πάντα κίνηση διότι "κερδίζοντας" επιβάτες - πρώην οδηγούς - τα ΜΜΜ οδηγούν σε πιο άδειους δρόμους, με λιγότερη κίνηση και περισσότερες θέσεις παρκαρίσματος. Οπότε αυτό κάνει το αυτοκίνητο ελκυστικότερο και οδηγεί περισσότερο κόσμο στο να αγοράσει ΙΧ (το... 2ο ή 3ο ή 4ο κλπ.) οπότε πάλι δημιουργείται αύξηση της κίνησης κ.ο.κ Τελικά είναι φαύλος κύκλος. Γι' αυτό και το ιστορικό κέντρο σε όλες τις σύγχρονες μητροπόλεις είναι πεζοδρομημένο και τα αυτοκίνητα απλώς δεν επιτρέπονται.philimonas wrote:Απ'ό,τι φαίνεται ναι... μαζί με την αύξηση στη βενζίνηFilia wrote:Δηλαδή ο μόνος τρόπος να μειωθούν τα αυτοκίνητα στην Αθήνα είναι να δυσκολέψει η ζωή των οδηγών?!![]()
Πλάκα πλάκα, πάντως αν γίνουν όλα αυτά θα είναι πράγματι μια πνοή για την τριτοκοσμική Αθήνα. Προσωπικά δεν πιστεύω ούτε το 1% ότι θα γίνει - αλλά τα λεφτά εντελώς σίγουρα θα φαγωθούν - όπως έγινε και όλες τις προηγούμενες φορές στο παρελθόν.

Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Re: Υπόσχεση για μια άλλη Αθήνα
Αυτό λεγεται λανθάνουσα ζήτηση..!Οπότε αυτό κάνει το αυτοκίνητο ελκυστικότερο και οδηγεί περισσότερο κόσμο στο να αγοράσει ΙΧ (το... 2ο ή 3ο ή 4ο κλπ.) οπότε πάλι δημιουργείται αύξηση της κίνησης κ.ο.κ

Επίσης με την βενζίνη να έχει πάει 1.60 + ( σχεδόν διπλάσια εδώ και 3-4 χρόνια ) και κυκλοφορώντας στους δρόμους που είναι εξίσου πιγμένοι καταλήγει κανείς σε κάποιο από τα εξής συμπεράσματα..
#1 Ο μέσος έλληνας είναι πολύ πλούσιος
OR
#2 Το αυτοκίνητο είναι εντελώς απαραίτητο για την ζωή του
OR
#3 Τα ΜΜΜ δεν τον καλύπτουν
Επίσης στα περισσότερα λεοφορεία που χρησιμοποιώ όσο πλησιάζουν προς Αθήνα γκετοποιούνται , εμφανίζεται τάση συσσώρευσης σε μια γωνία οι καθαρίστριες μαζεμένες , σε άλλη οι οικοδόμοι ..
Γενικά νομίζω οτι ίσως έχει ταυτιστεί και με τα κατώτερα ταξικά στρώματα ( και ανάμεσα και τους φοιτητές )
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
