barbarosa wrote:Με την ίδια λογική όμως εγώ δεν μπορώ να κάνω μύνηση στην Νέα οδό που ο κωλόδρομος της δεν έχει διάζωμα 30 χρόνια τώρα και έχει πεθάνει τόσος κόσμος και μου ζητάει διόδια? Ακόμα και τις προειδοποιητικές μεγάλες πινακίδες αν έχετε δει ΙΔΙΩΤΗΣ της έχει βάλει!
Πού καλέ δεν έχει διάζωμα στη Νέα Οδό;
barbarosa wrote:
Επίσης ένα αλλο θέμα. Τέλη κυκλοφορίας! Τα τέλη κυκλοφορίας δεν τα πληρώνουμε υποτίθεται στο κράτος για την ομαλή κατάσταση που υπάρχει στο δρόμο ώστε να πηγαίνουμε με το αμάξι μας όπου θέλουμε με ασφάλεια? Δεν τα πληρώνουμε για να υπάρχουν τα σωστά σήματα, τα φανάρια που λειτουργούν, δρόμοι χωρίς λακούβες κτλ κτλ κτλ? Υπάρχουν αυτά στην Ελλάδα? Αναρωτιέμαι μήπως θα μπορούσε να κινηθεί κάποια διαδικασία με την οποία να στραφούμε κατά του κράτους που μας υποχρεώνει να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας κι απο την άλλη ο οδικός άξονας είναι χάλια. Αν υπάρχει κανένας νομικός εδω γύρω ας μας πει αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο κάποια στιγμη.
Δεν ξέρω τι μπορείς να κάνεις "a priori" αλλά αν πάθεις ατύχημα και φταίει η κατάσταση του δρόμου μπορείς να στραφείς δικαστικά κατά αυτού που είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση του δρόμου (δήμοι/υπεχωδέ/τεο/εταιρίες αυτοκινητοδρόμων).
Είναι γεγονός ότι όπως όλοι οι δρόμοι, έτσι και οι αυτοκινητόδρομοι έχουν έξοδα εκτός από την κατασκευή τους και για την συντήρηση και λειτουργία τους. Οι αυτοκινητόδρομοι γενικά ψηλότερα κόστη λόγω πιο αυστηρών προδιαγραφών, μεγαλύτερων τεχνικών (γέφυρες, τούνελ κλπ).
Τα έξοδα για τη συντήρηση και την κατασκευή είτε θα καταβάλλονται από όλους τους φορολογούμενους (όπως π.χ. στη Γερμανία), είτε θα πρέπει να τα πληρώνουν οι χρήστες (με διόδια). Και βέβαια τα διόδια πρέπει να αφορούν αυτοκινητοδρόμους και όχι wannabe αυτοκινητοδρόμους (όπως Κορίνθου-Πατρών). Επίσης, πρέπει να υπάρχει ακριβής χιλιομετροχρέωση και όχι αυτή η κατάσταση που κάθε μισή ώρα έχει και έναν μετωπικό σταθμό διοδίων.
Επίσης ένα άλλο θέμα που πρέπει να εξεταστεί είναι το παράπλευρο οδικό δίκτυο και το κατά πόσο αυτό αποτελεί εναλλακτική διαδρομή.
Και βέβαια πολύ σημαντική είναι η κατασκευή/λειτουργία/εκμετάλλευση των δρόμων από ιδιώτες και όχι από το κράτος, όπως γινόταν μέχρι πριν την Α.Ο.
Επομένως, δε πρέπει να πληρώνουμε πουθενά; Η εκεί που ο δρόμος είναι σωστών προδιαγραφών να πληρώνουμε; Ή όπου τα διόδια τα εισπράττει ιδιωτική εταιρία δε πρέπει να πληρώνουμε και να πληρώνουμε τα κρατικά διόδια;
--
nookie wrote:Σιγουρα δεν υπαρχει λογικη εξηγηση για την τραγικη κατασταση των δρομων..ποια ειναι η παρεχομενη ποιοτητα δηλαδη σε ασφαλεια και ομαλοτητα?
Το καλοκαιρι περασα τοσο ολοκληρη την Ιονια και Ολυμπια Οδο και ετρεμε το φυλλοκαρδι μας σε καθε σημειο που εκαναν εργα..αυτο που ειπωθηκε πιο πριν για τα τελη κυκλοφοριας και γενικοτερα τα χρηματα που καταβαλλουμε για τη συντηρηση των δρομων τα εχουμε καταβαλλει πολλαπλα ολοι μας..αλλα εδω εχουμε το τραγικο να ειναι ασυντηρητοι οι υπαρχοντες δρομοι και οι νεοι υπο κατασκευη!!Δηλαδη ποιο ακριβως κομματι στην σφαιρα ευθυνης των εταιριων αυτων ειναι ασφαλες συμφωνα με τα διεθνη προτυπα(και συμφωνα με τα λεφτα που εχουν εισπραχθει δεκαετιες τωρα...) ?
Δεν έχω περάσει από Ιόνια, αλλά απ'όσο ξέρω δεν έχει διόδια εκεί.. σωστά;
Για την Ολυμπία, τα είπα παραπάνω.
"Ασφαλές" θα έλεγα το κομμάτι από τη Μεταμόρφωση μέχρι τις Θερμοπύλες (Νέα Οδός), από τον Καραβόμυλο μέχρι το Μακρυχώρι και από τον Παντελεήμονα μέχρι το Αιγίνιο (Αιγαίου) και από την Ελευσίνα μέχρι την Κόρινθο (Ολυμπία).
nookie wrote:Να σημειωσω οτι Εθνικη Οδος με μια μονο λωριδα σε καθε κατευθυνση σε πολλαπλα σημεια κατα μηκος της,δεν παιζει να υπαρχει πουθενα στην Ευρωπη..
"Εθνική Οδός" με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι γενικά το standard στην Ευρώπη. Αλλά είναι το αντίστοιχο της "παλιάς εθνικής" στην Ελλάδα. Δηλαδή υπάρχει η Ε.Ο. και ο αυτοκινητόδρομος, ο οποίος είναι πάντα με 2+ λωρίδες ανά κατεύθυνση.
nookie wrote:
ΥΓ. Δηλαδη η Ολυμπια Οδος το μονο που μπορει να αξιωσει σαν κυρωση ειναι η ψυχικη οδυνη?Αυτο εμμεσως δεν συνιστα ομολογια οτι δεν λειτουργει σε στερεο πλαισιο..?
Βασικά ζητάνε τα λεφτά των διοδίων + ψυχική οδύνη.