προσωπικά ξεκίνησα αγγλικά στην 3η δημοτικού και 3η γυμνασίου είχα πάρει proficiency..να αφήσουνε τα παιδάκια ήσυχα.σε αυτή την ηλικία πρέπει να μαθαίνουνε μόνο λίγα βασικά από το σχολείο και τις υπόλοιπες ώρες να γυμνάζονται ή να μαθαίνουν κανα μουσικό όργανο κλπ..αυτό το στρίμωγμα στις χαμηλότερες βαθμίδες και πνίγει τους μαθητές που έχουν την τάση να ασχολούνται με εξωσχολικά θέματα και έχει ως αποτέλεσμα όταν μπαίνουν οι περισσότεροι στο πανεπιστήμιο να ξεμένουν από δυνάμεις...για αρχή στην εκπαίδευση δεν καταργούν τίποτα μαθήματα του τύπου τεχνολογία,θρησκευτικά , κοινωνική και πολιτική αγωγή κλπ κλπ?
netharis wrote:
Εγώ το θεωρώ θετικό, ίσως δώσει μία παραπάνω ώθηση στα μικρά παιδιά να τα μάθουν καλύτερα.
Το θεωρώ απαραίτητο στις μέρες μας να γνωρίζουν όλοι αγγλικά.
στην 1η δημοτικού δεν θα μάθουν τίποτα παραπάνω είναι πολύ ανώριμα ακόμα για να μάθουν και ξένη γλώσσα.εγώ θεωρώ απαραίτητο να κάνουν όλα τα παιδιά ένα άθλημα..αυτό θα τους χρειαστεί σίγουρα περισσότερο στο μέλλον που δεν θα προλαβαίνουν να γυμναστούν σωστά..
chriskin wrote:επειδη οι γονεις μου ειναι δασκαλοι και κανουν συχνα σε πρωτη δημοτικου εχω παρατηρησει πως τα παιδακια τοτε δυσκολευονται να μαθουν τα γραμματα της ελληνικης γλωσσας - αμα βαλεις πακετο και αγγλικα με την πρωτη χρονια την εχασαν τη μπαλα μονιμα
απο τριτη-τεταρτη δημοτικου και παλι νωρις ειναι, κανονικα θα επρεπε να γινεται ως σοβαρο μαθημα σε γυμνασιο-λυκειο αντι για χαλαρα χαλαρα για μια 12ετια , λες και κανει κανεις 12 χρονια να μαθει αγγλικα
for(;;)++
