Τι εννοείς με την ερώτηση σου? (Δεν κατάλαβα) Σε ποιες ώρες θα πρέπει να ερχόμαστε?ariadni wrote:Κάτσε δηλαδή θα πρέπει να ερχόμαστε ΚΑΙ στις ώρες της διδακτικής ?!! , για να εγκριθούν τα σχέδια μαθήματός μας ....![]()
Αν καταλαβαίνω ...
Παιδαγωγική Επάρκεια
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
-
- Buffer underflow exception
- Posts: 1
- Joined: Wed Oct 19, 2011 8:29 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Καλημέρα παιδά θα ηθελα να ρωτησω οτι αν δεν κανουμε εργασια μπορουμε να παρακολουθουμε τα αλλα 8 μαθηματα?? και αν δεν περασουμε ολα τα μαθηματα φετος ενω εχουμε περασει την εργασια του χρονου θα ξανακανουμε εργασια?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
-
- Kilobyte level
- Posts: 191
- Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Μπορείς να παρακολουθήσεις τα άλλα μαθηματα, η εργασία είναι για το μάθημα ΠΑΔ1.Δεν έχει αναφέρει η Μπρίνια αν μπορούμε να κρατήσουμε την εργασία για του χρόνου.dimzavos wrote:Καλημέρα παιδά θα ηθελα να ρωτησω οτι αν δεν κανουμε εργασια μπορουμε να παρακολουθουμε τα αλλα 8 μαθηματα?? και αν δεν περασουμε ολα τα μαθηματα φετος ενω εχουμε περασει την εργασια του χρονου θα ξανακανουμε εργασια?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
-
- Kilobyte level
- Posts: 191
- Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Όχι δεν χρειάζεται να πάς στις ώρες της διδακτικής.Θα χρειαστεί εφόσον έχεις περάσει με την εργασία να πας μία μέρα που νομίζω θα μας λέει η καθηγήτρια στις ώρες της ΠΑΔ1.ariadni wrote:Κάτσε δηλαδή θα πρέπει να ερχόμαστε ΚΑΙ στις ώρες της διδακτικής ?!! , για να εγκριθούν τα σχέδια μαθήματός μας ....![]()
Αν καταλαβαίνω ...
Πραγματικά πιστεύω οτι θέλει να φύγει πολύ κόσμος.Είναι απαράδεκτη, 3 διαλέξεις είχε ολο και όλο για την εργασία και τώρα της έτυχε υποχρέωση.Ενταξεί μπράβο της που κατάφερε να περάσει αυτό το πρόγραμμα αλλά έχουν πάρει τα μύαλα της αέρα.
- ariadni
- Kilobyte level
- Posts: 255
- Joined: Sat Jan 09, 2010 2:14 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Ενοώ ότι αφού στην ανακοίνωσή της έστειλε ότι τα 3 σχέδια μαθήματος -για την πρακτική- πρέπει να εγκριθούν στο μάθημα της διδακτικής , θα πρέπει να παρευρεθούμε άσχετα με το αν έχουμε περάσει το μάθημα της διδακτικής. (διάβασε την ανακοίνωση γιατί ούτε εγώ καταλαβαίνω με σιγουριά.Spiros_21 wrote:Τι εννοείς με την ερώτηση σου? (Δεν κατάλαβα) Σε ποιες ώρες θα πρέπει να ερχόμαστε?ariadni wrote:Κάτσε δηλαδή θα πρέπει να ερχόμαστε ΚΑΙ στις ώρες της διδακτικής ?!! , για να εγκριθούν τα σχέδια μαθήματός μας ....![]()
Αν καταλαβαίνω ...

Αν πρόκειται για 3 σχεδιαγράμματα δε νομίζω ότι μπορούν να εγκριθουν σε 1 μέρα μιας και θα είναι και σε διαφορετικές χρονικές περιόδους.eliza wrote: Όχι δεν χρειάζεται να πάς στις ώρες της διδακτικής.Θα χρειαστεί εφόσον έχεις περάσει με την εργασία να πας μία μέρα που νομίζω θα μας λέει η καθηγήτρια στις ώρες της ΠΑΔ1.
Απλά αν είναι ας το εξηγήσει συντομα να μην κανω καν την εργασια για τη δευτερα

++eliza wrote: Πραγματικά πιστεύω οτι θέλει να φύγει πολύ κόσμος.Είναι απαράδεκτη, 3 διαλέξεις είχε ολο και όλο για την εργασία και τώρα της έτυχε υποχρέωση.Ενταξεί μπράβο της που κατάφερε να περάσει αυτό το πρόγραμμα αλλά έχουν πάρει τα μύαλα της αέρα.
- photisd
- Mbyte level
- Posts: 875
- Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Δεν περίμενα αυτή την ακύρωση για να πω ότι είναι απαράδεκτη... Μπράβο της που προσπαθεί κλπ, αλλά στην τελική το ότι εκπλήσσεται από το πόσοι φοιτητές διεκδικούν τα δικαιώματά τους, εμένα μου δείχνει ότι τελικά με όλο αυτό κυνηγάει κάτι πιο προσωπικό...eliza wrote: Πραγματικά πιστεύω οτι θέλει να φύγει πολύ κόσμος.Είναι απαράδεκτη, 3 διαλέξεις είχε ολο και όλο για την εργασία και τώρα της έτυχε υποχρέωση.Ενταξεί μπράβο της που κατάφερε να περάσει αυτό το πρόγραμμα αλλά έχουν πάρει τα μύαλα της αέρα.
Και να βράσω στις ανακοινώσεις τις τέσσερις γραμμές..
Η υπεύθυνη για τη διδακτική άσκηση των φοιτητών
Δρ. Βασιλική Μπρίνια
Επιστημονική Υπεύθυνη και συντονίστρια προγράμματος Επιστημών της Αγωγής και της Εκπαίδευσης ΟΠΑ
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Τα τρία σχέδια μαθημάτων, τα οποία λέει θα είναι εργασία στο μάθημα "διδακτική κάτι" (δεν θυμάμαι), έχουν να κάνουν με τις διδασκαλίες που θα κάνουμε στα σχολεία στα πλαίσια του μαθήματος ΠΑΔ Ι. Γι' αυτό αναφέρει το ΠΑΔ Ι. Εάν εσύ δεν θέλεις να παρακολουθήσεις το ΠΑΔ Ι, δεν είσαι υποχρεωμένη να πας σε καμία ώρα. Κι οι υπόλοιποι μόνο μία φορά θα χρειαστεί να παραστούμε υποχρεωτικά, όταν θα κάνουμε τη μικροδιδασκαλία μας. Την εργασία με τα 3 σχέδια απλά θα της την παραδώσουμε κάποια στιγμή και αυτή θα την δει, θα την εγκρίνει και θα το ανακοινώσει λογικά σε κάποιο σύντομο χρονικό διάστημα. Δεν είναι ότι θα κάτσει να δει την ώρα του ΠΑΔ Ι τα σχέδια που θα της δώσει ο καθένας.ariadni wrote:Spiros_21 wrote:ariadni wrote:Αν πρόκειται για 3 σχεδιαγράμματα δε νομίζω ότι μπορούν να εγκριθουν σε 1 μέρα μιας και θα είναι και σε διαφορετικές χρονικές περιόδους.
Απλά αν είναι ας το εξηγήσει συντομα να μην κανω καν την εργασια για τη δευτερα![]()
Αν έχω κάπου λάθος, ας με διορθώσει κάποιος.
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
καλυτερα να αρχισει να θυμαται οτι χωρις φοιτητες δε γινεται τιποτα ...και ενταξει το οτι καταφερε να κανει ενα τετοιο προγραμμα δεν της δινει το ακαταλογιστο να κανει οτι θελει
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- georgiamos
- byte level
- Posts: 95
- Joined: Sun Mar 30, 2008 1:17 am
- Gender: ♀
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Να ρωτήσω κατι που μπορεί να έχει ήδη απαντηθεί, εμείς σε ποιό μάθμα θα κάνουμε σχέδιο μαθήματος για τη Δευτέρα και σε ποιό μάθημα για τις διδασκαλίες?? Ποιάς τάξης??
Υ.Γ. Φυσικά και δεν μπορεί να έχει το ακαταλόγιστο και αν συνεχιστεί αυτή η συμπεριφορά μπορούμε να απευθυνθούμε σε ανωτέρους της να την συμμορφώσουν εφόσον αυτή μας γράφει κανονικά.
Υ.Γ. Φυσικά και δεν μπορεί να έχει το ακαταλόγιστο και αν συνεχιστεί αυτή η συμπεριφορά μπορούμε να απευθυνθούμε σε ανωτέρους της να την συμμορφώσουν εφόσον αυτή μας γράφει κανονικά.
-
- Kilobyte level
- Posts: 191
- Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Έγω έχω καταλάβει οτι τα σχέδια μαθήματος θα είναι για τις διδασκαλίες που θα κάνουμε στα σχολεία και αν δεν πιασουμε το 5 δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε το μάθημα ΠΑΔ1.georgiamos wrote:Να ρωτήσω κατι που μπορεί να έχει ήδη απαντηθεί, εμείς σε ποιό μάθμα θα κάνουμε σχέδιο μαθήματος για τη Δευτέρα και σε ποιό μάθημα για τις διδασκαλίες?? Ποιάς τάξης??
Υ.Γ. Φυσικά και δεν μπορεί να έχει το ακαταλόγιστο και αν συνεχιστεί αυτή η συμπεριφορά μπορούμε να απευθυνθούμε σε ανωτέρους της να την συμμορφώσουν εφόσον αυτή μας γράφει κανονικά.
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
eliza wrote:Έγω έχω καταλάβει οτι τα σχέδια μαθήματος θα είναι για τις διδασκαλίες που θα κάνουμε στα σχολεία και αν δεν πιασουμε το 5 δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε το μάθημα ΠΑΔ1.georgiamos wrote:Να ρωτήσω κατι που μπορεί να έχει ήδη απαντηθεί, εμείς σε ποιό μάθμα θα κάνουμε σχέδιο μαθήματος για τη Δευτέρα και σε ποιό μάθημα για τις διδασκαλίες?? Ποιάς τάξης??
Υ.Γ. Φυσικά και δεν μπορεί να έχει το ακαταλόγιστο και αν συνεχιστεί αυτή η συμπεριφορά μπορούμε να απευθυνθούμε σε ανωτέρους της να την συμμορφώσουν εφόσον αυτή μας γράφει κανονικά.
εγώ κατάλαβα ότι την δευτέρα θα παραδώσουμε 4 σχέδια μαθήματος τα οποία θα είναι από το μάθημα τεχνολογία επικοινωνιών .Το 1 θα είναι για την δεκαπεντάλεπτη μικροδιδασκαλία .Τα υπόλοιπα 3 θα είναι παλι για αυτό το μάθημα και θα είναι για ωριαίο μάθημα .Αυτά τα σχέδια δεν θα εχούν να κάνουν με την διδασκαλία που θα κάνουμε στο σχολείο γιατί έτσι και αλλιώς μέχρι να συννενοηθούμε με το καθηγητή δε θα ξέρουμε τι ακριβώς θα διδάξουμε στα σχολεία .
- photisd
- Mbyte level
- Posts: 875
- Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
κι εγω αυτο εχω καταλαβει..evridiki wrote:eliza wrote:Έγω έχω καταλάβει οτι τα σχέδια μαθήματος θα είναι για τις διδασκαλίες που θα κάνουμε στα σχολεία και αν δεν πιασουμε το 5 δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε το μάθημα ΠΑΔ1.georgiamos wrote:Να ρωτήσω κατι που μπορεί να έχει ήδη απαντηθεί, εμείς σε ποιό μάθμα θα κάνουμε σχέδιο μαθήματος για τη Δευτέρα και σε ποιό μάθημα για τις διδασκαλίες?? Ποιάς τάξης??
Υ.Γ. Φυσικά και δεν μπορεί να έχει το ακαταλόγιστο και αν συνεχιστεί αυτή η συμπεριφορά μπορούμε να απευθυνθούμε σε ανωτέρους της να την συμμορφώσουν εφόσον αυτή μας γράφει κανονικά.
εγώ κατάλαβα ότι την δευτέρα θα παραδώσουμε 4 σχέδια μαθήματος τα οποία θα είναι από το μάθημα τεχνολογία επικοινωνιών .Το 1 θα είναι για την δεκαπεντάλεπτη μικροδιδασκαλία .Τα υπόλοιπα 3 θα είναι παλι για αυτό το μάθημα και θα είναι για ωριαίο μάθημα .Αυτά τα σχέδια δεν θα εχούν να κάνουν με την διδασκαλία που θα κάνουμε στο σχολείο γιατί έτσι και αλλιώς μέχρι να συννενοηθούμε με το καθηγητή δε θα ξέρουμε τι ακριβώς θα διδάξουμε στα σχολεία .
...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
διαβάζω τώρα το βιβλίο της τεχνολογίας επικοινωνίων είναι αθλίο....όχι μονο είναι του 1820 αλλά έχει και κάτι άσχετα μέσα τύπου πως βγάζουμε φωτογραφίες ...τι είμαστε ρε παιδια φωτογραφοι για να ξέρουμε ;
δε μπορουσε να βρει αλλο μάθημα ;;

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
ΚΑλησπέρα, αν γνωρίζει κάποιος και θέλει να βοηθήσει, ποια η διαφορά της μικροδιδασκαλίας με το σχέδιο μαθήματος, δηλαδή τι διαφορετικό θα κάνουμε στην μικροδιδασκαλία απο το σχέδιο.
Κατα τα άλλα καλό κουράγιο και καλή τύχη σε όλους μας.
Κατα τα άλλα καλό κουράγιο και καλή τύχη σε όλους μας.
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
καλό κουράγιο και καλά σαράντα ...ge0009983 wrote:ΚΑλησπέρα, αν γνωρίζει κάποιος και θέλει να βοηθήσει, ποια η διαφορά της μικροδιδασκαλίας με το σχέδιο μαθήματος, δηλαδή τι διαφορετικό θα κάνουμε στην μικροδιδασκαλία απο το σχέδιο.
Κατα τα άλλα καλό κουράγιο και καλή τύχη σε όλους μας.

Αν παρατηρήσεις στο σχέδιο μαθήματος ύπαρχουν πάνω από κάθε ενότητα (προετιμασία ,παρουσίαση )ύπαρχουν κάποιοι χρόνοι .Στην μικροδιδασκαλία θα είναι το ιδιο στην δόμη σαν το σχέδιο μαθήματος απλώς ο συνολικός χρόνος δεν πρέεπι να ξεπερνάει τα 15 λεπτα .Στα υπόλοιπα σχέδια μαθήματος θα υπολογίσεις το συνολικό χρονο σε 30 με 35 λεπτα .Βέβαια επείδη το σχέδιο της μικροδιδασκαλίας θα πρέπει να το ακολουθήσεις μέτα στην πράξη να προσέξεις να είναι πραγματικοί οι χρόνοι που θα ακολουθήσεις.
ελπίζω να βοήθησα

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Θα πρεπει μαζι με τα σχεδια να δωσουμε και τις διαλέξεις που τυχον θα παρουσιασουμε,εκτυπωμενες;;


- vasilaros69
- Gbyte level
- Posts: 1299
- Joined: Wed Feb 17, 2010 6:07 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Παιδια συγνωμη αλλα εχω χασει τη συζητηση εδω και κατι σελιδες.Θελω να ρωτησω αν μπορουμε για φετος να δωσουμε μονο τα θεωρητικα μαθηματα του προγραμματος και αν μπορουμε να αφησουμε την ΠΑΔ 1 για του χρονου.
Γινεται αυτο???
Γινεται αυτο???
"Sometimes questions are more powerful than answers,..."
-
- Buffer underflow exception
- Posts: 4
- Joined: Wed Aug 31, 2011 11:33 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
γίνεται,ναι!!!
-
- Kilobyte level
- Posts: 191
- Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Έγω νομίζω οτι τα υπόλοιπα 3 θα τα ακολουθήσουμε στα μαθήματα που θα κάνουμε γι'αυτό είπε θα εγκριθούν και είναι 3 όσες και οι φορές που θα διδάξουμε σε σχολείο.evridiki wrote:eliza wrote:Έγω έχω καταλάβει οτι τα σχέδια μαθήματος θα είναι για τις διδασκαλίες που θα κάνουμε στα σχολεία και αν δεν πιασουμε το 5 δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε το μάθημα ΠΑΔ1.georgiamos wrote:Να ρωτήσω κατι που μπορεί να έχει ήδη απαντηθεί, εμείς σε ποιό μάθμα θα κάνουμε σχέδιο μαθήματος για τη Δευτέρα και σε ποιό μάθημα για τις διδασκαλίες?? Ποιάς τάξης??
Υ.Γ. Φυσικά και δεν μπορεί να έχει το ακαταλόγιστο και αν συνεχιστεί αυτή η συμπεριφορά μπορούμε να απευθυνθούμε σε ανωτέρους της να την συμμορφώσουν εφόσον αυτή μας γράφει κανονικά.
εγώ κατάλαβα ότι την δευτέρα θα παραδώσουμε 4 σχέδια μαθήματος τα οποία θα είναι από το μάθημα τεχνολογία επικοινωνιών .Το 1 θα είναι για την δεκαπεντάλεπτη μικροδιδασκαλία .Τα υπόλοιπα 3 θα είναι παλι για αυτό το μάθημα και θα είναι για ωριαίο μάθημα .Αυτά τα σχέδια δεν θα εχούν να κάνουν με την διδασκαλία που θα κάνουμε στο σχολείο γιατί έτσι και αλλιώς μέχρι να συννενοηθούμε με το καθηγητή δε θα ξέρουμε τι ακριβώς θα διδάξουμε στα σχολεία .
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
αφού τωρα τα σχεδια μαθήματος θα είναι από συγκεκριμμένο βιβλίο για συγκεκριμμένο μάθημα .Την ώρα που θα πάμε στα σχολεία θα πρέπει να συννενοηθούμε με τον καθηγητή για το τι ακριβώς θα κάνουμε .Τότε θα φέρουμε άλλα σχέδια μαθήματος τα οποία θα πρέπει να εγκρίνει η Μπρίνια
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Ακριβώς.evridiki wrote:αφού τωρα τα σχεδια μαθήματος θα είναι από συγκεκριμμένο βιβλίο για συγκεκριμμένο μάθημα .Την ώρα που θα πάμε στα σχολεία θα πρέπει να συννενοηθούμε με τον καθηγητή για το τι ακριβώς θα κάνουμε .Τότε θα φέρουμε άλλα σχέδια μαθήματος τα οποία θα πρέπει να εγκρίνει η Μπρίνια

-
- Kilobyte level
- Posts: 191
- Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Έγω έχω καταλάβει οτι είναι για α μαθήματα που θα κάνουμε στο σχολείο αλλίως θα μπορούσε να μην ήταν 3.Θα δείξειevridiki wrote:αφού τωρα τα σχεδια μαθήματος θα είναι από συγκεκριμμένο βιβλίο για συγκεκριμμένο μάθημα .Την ώρα που θα πάμε στα σχολεία θα πρέπει να συννενοηθούμε με τον καθηγητή για το τι ακριβώς θα κάνουμε .Τότε θα φέρουμε άλλα σχέδια μαθήματος τα οποία θα πρέπει να εγκρίνει η Μπρίνια