Παιδαγωγική Επάρκεια

eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by eliza » Sun Oct 23, 2011 11:13 am

photisd wrote:να ρωτήσω κάτι.... έχει φτιάξει κανένας κανά πρόχειρο ή κανονικό σχέδιο να το ανεβάσει να δούμε και οι υπόλοιποι στο περίπου τι πρέπει να κάνουμε ή να έχουμε ένα μπούσουλα??
Η καθηγήτρια έχει ανεβάσει κάποια παραδείγματα, είναι βέβαια μόνο για τους οικονομολόγους αλλά βοηθάνε.
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by eliza » Sun Oct 23, 2011 11:16 am

melen wrote:Ευχαριστώ πολύ!
Οι αντικειμενικοί μας στόχοι περιορίζονται σε κάποιον αριθμό 6 στόχοι για παραδειγμα θεωρούνται πολλοί;;
Νομίζω δεν υπάρχει όριο απλά να προλάβεις να τους πετύχεις στο 30-35λεπτο.
User avatar
*Natasa*
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 694
Joined: Sun Jan 22, 2006 11:10 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: On an Elvenpath..

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by *Natasa* » Sun Oct 23, 2011 11:55 am

Καλημέρα!

Πέρα από τα σχέδια μαθήματος, θα ετοιμάσετε και τις διαφάνειες που θα δείχνατε (θεωρητικά) στην παράδοση του μαθήματος;
Search for beauty find your shore..
try to save them all bleed no more..
You have such oceans within..
in the end I will always love you...


My time is yet to come..so I'll be forever yours..

I know my dreams are made of you..of you..
and only for you...
User avatar
photisd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 875
Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by photisd » Sun Oct 23, 2011 12:00 pm

εε??? δηλαδή ετοιμάζουμε και δίνουμε και άλλα πράγματα πέρα των σχεδίων?? :smt017
‎...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
User avatar
*Natasa*
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 694
Joined: Sun Jan 22, 2006 11:10 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: On an Elvenpath..

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by *Natasa* » Sun Oct 23, 2011 12:55 pm

Δεν είμαι σίγουρη γι' αυτό ρωτάω.. δηλαδή το σχέδιο μαθήματος, ο σκελετός, είναι αρκετό για αυτό που ζητάει ή θέλει να δει όλη τη δουλειά ως έξτρα;
Search for beauty find your shore..
try to save them all bleed no more..
You have such oceans within..
in the end I will always love you...


My time is yet to come..so I'll be forever yours..

I know my dreams are made of you..of you..
and only for you...
User avatar
photisd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 875
Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by photisd » Sun Oct 23, 2011 1:10 pm

*Natasa* wrote:Δεν είμαι σίγουρη γι' αυτό ρωτάω.. δηλαδή το σχέδιο μαθήματος, ο σκελετός, είναι αρκετό για αυτό που ζητάει ή θέλει να δει όλη τη δουλειά ως έξτρα;
Ας μας διαφωτίσει λοιπόν κάποιος αν χρειάζεται μόνο τα σχέδια μαθήματος ή αν θέλει και τις διαφάνειες που και καλά θα παρουσιάσουμε..
‎...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by enum21 » Sun Oct 23, 2011 1:12 pm

Γιατί δε στέλνετε mail στην καθηγήτρια?
User avatar
evridiki
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 218
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:45 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by evridiki » Sun Oct 23, 2011 1:28 pm

eliza wrote:
photisd wrote:να ρωτήσω κάτι.... έχει φτιάξει κανένας κανά πρόχειρο ή κανονικό σχέδιο να το ανεβάσει να δούμε και οι υπόλοιποι στο περίπου τι πρέπει να κάνουμε ή να έχουμε ένα μπούσουλα??
Η καθηγήτρια έχει ανεβάσει κάποια παραδείγματα, είναι βέβαια μόνο για τους οικονομολόγους αλλά βοηθάνε.

έχει ανεβάσει και παραδείγμα για πληροφορική κάπου εκεί μέσα
User avatar
kostas_naxos
byte level
byte level
Posts: 78
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:26 pm
Academic status: N>4
Location: λιμνουπολη

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by kostas_naxos » Sun Oct 23, 2011 3:01 pm

ειχε πει οτι θα παραδωσουμε και τις διαφανειες. αλλα οχι τυπωμενες σε ζελατινα. κανονικα σε α4, απλα για τη μικροδιδασκαλια που θα κανουμε τοτε θα πρεπει να τις εχουμε σε ζελατινα
for one moment
i wish you'd hold your stage
with no feelings at all
open minded
i'm sure i used to be so free

http://steelfm.gr
Feel The Steel
User avatar
melen
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 999
Joined: Sun Apr 22, 2007 7:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by melen » Sun Oct 23, 2011 4:16 pm

Από οταν ξεκινησε το πρόγραμμα δεν απανταει ποτέ σε email!!!
Image Seek the roses along the way , just beware of the thorns Image
User avatar
kostas_naxos
byte level
byte level
Posts: 78
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:26 pm
Academic status: N>4
Location: λιμνουπολη

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by kostas_naxos » Sun Oct 23, 2011 4:22 pm

κραταει χαρακτηρα.
6 σελιδες για μικροδιδασκαλια ειναι λιγες? εχει κανεις γνωμη?
for one moment
i wish you'd hold your stage
with no feelings at all
open minded
i'm sure i used to be so free

http://steelfm.gr
Feel The Steel
User avatar
melen
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 999
Joined: Sun Apr 22, 2007 7:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by melen » Sun Oct 23, 2011 4:26 pm

6 σελίδες του βιβλιου εννοείς;
Image Seek the roses along the way , just beware of the thorns Image
helen_181
bit level
bit level
Posts: 15
Joined: Mon Sep 12, 2011 7:32 pm

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by helen_181 » Sun Oct 23, 2011 4:27 pm

melen wrote:Από οταν ξεκινησε το πρόγραμμα δεν απανταει ποτέ σε email!!!
Σοβαρολογείς? :shock:
Γιατί πριν αρχίσει το πρόγραμμα μου είχε απαντήσει συνολικά σε 4-5. :razz:
Έλεος... :smt011
User avatar
melen
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 999
Joined: Sun Apr 22, 2007 7:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by melen » Sun Oct 23, 2011 4:29 pm

ναι! Μπορεί να έτυχε δεν ξέρω! Επειδή θέλω να προχωρήσω όμως θα ρωτησω εσας! :-D Ξέρετε αν επιτρέπεται στη μικροδιδασκαλια να χρησιμοποιησουμε τη μέθοδο της επίδειξης; Για παραδειγμα να δειξουμε καποιο αντικείμενο..Μπορουμε;
Image Seek the roses along the way , just beware of the thorns Image
pennylane
bit level
bit level
Posts: 33
Joined: Sun Jan 24, 2010 5:38 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by pennylane » Sun Oct 23, 2011 4:29 pm

Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση βρε παιδιά... μας είπε ότι στα σχολεία δε μπορούμε να χρησιμοποιύμε διαφάνειες αλλά μόνο τον πίνακα.
Ωραία...στα σχέδια μαθήματος για αύριο ωστόσο μπορούμε πχ στα μέσα διδασκαλίας ή στν εφαρμογή να πούμε ότι χρησιμοποιύμε διαφάνειες..?(όπως αυτή στα παραδείγματά της?) γιατι αν δε μπορούμε...και πρέπει μόνο με τον πίνακα τότε είναι λίγο δύσκολο...ειδικα στην εφαρμογή....
ασ με διαφωτίσει κάποιος παρακαλώ πολύ...
ευχαριστώ
...lo esencial es invisible a los ojos....
User avatar
kostas_naxos
byte level
byte level
Posts: 78
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:26 pm
Academic status: N>4
Location: λιμνουπολη

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by kostas_naxos » Sun Oct 23, 2011 4:45 pm

ναι 6 σελιδες απο το βιβλιο εννοω δεν το ξεκαθαρισα πριν. καλες μου φαινονται θα συνεχισω
δεν πιστευω οτι ειναι κακο να δειξεις κατι αρκει να μπορουν να το δουν ολοι!
for one moment
i wish you'd hold your stage
with no feelings at all
open minded
i'm sure i used to be so free

http://steelfm.gr
Feel The Steel
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by eliza » Sun Oct 23, 2011 5:12 pm

Από οτι έχω καταλάβει από τις δημοσιεύσεις σας όλοι στο περίπου έχουμε καταλάβει τι ακρίβως θέλει.Καλό κουράγιο...
User avatar
photisd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 875
Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by photisd » Sun Oct 23, 2011 5:29 pm

eliza wrote:Από οτι έχω καταλάβει από τις δημοσιεύσεις σας όλοι στο περίπου έχουμε καταλάβει τι ακρίβως θέλει.Καλό κουράγιο...
εγώ όχι και πολύ να είμαι ειλικρινής γιατί όλο και προσθέτει :-D ξεκινήσαμε από 1 σχέδιο, γίνανε 4 και τώρα θέλουμε και διαφάνειες..
‎...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
User avatar
melen
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 999
Joined: Sun Apr 22, 2007 7:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by melen » Sun Oct 23, 2011 5:44 pm

Γενικότερα την ώρα της διδασκαλίας πρέπει να αναφέρουμε μόνο ότι συμπεριλαμβάνεται στην παρουσίαση; Η και άλλα πράγματα εκτός των αντικειμένικών στόχων που θέλουμε να επιτυχουμε;
Image Seek the roses along the way , just beware of the thorns Image
User avatar
WoLfeN Ilic
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 527
Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
Gender:
Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by WoLfeN Ilic » Sun Oct 23, 2011 5:54 pm

Να ρωτησω εγω κατι? Η μικροδιδασκαλια απο τη στιγμη που απευθυνεται σε φοιτητες και οχι σε μαθητες πως γινεται να ειναι απο βιβλιο της 2ας λυκειου? Και πως το επιπεδο (οπως ζητηθηκε) του μαθηματος θα ειναι αντιστοιχο με το επιπεδο των φοιτητων?
User avatar
georgiamos
byte level
byte level
Posts: 95
Joined: Sun Mar 30, 2008 1:17 am
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by georgiamos » Sun Oct 23, 2011 6:03 pm

Να κάνω και εγώ μια ερώτηση μπορούμε να κάνουμε πχ και τα 4 σχέδια μαθήματος από το ίδιο κεφάλαιο ή πρέπει από ξεχωριστά κεφάλαια?? Ή πρέπει από το ίδιο κεφάλαιο υποχρεωτικά και τα 4?
User avatar
photisd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 875
Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by photisd » Sun Oct 23, 2011 6:05 pm

Μπορείς και από το ίδιο κεφάλαιο, αλλά από διαφορετικές ενότητες. Δεν μπορείς να διδάξεις δηλαδή 2 φορές τα ίδια.
‎...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
Post Reply

Return to “Παιδαγωγικά Μαθήματα”