Παιδαγωγική Επάρκεια

eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by eliza » Sun Oct 23, 2011 6:13 pm

georgiamos wrote:Να κάνω και εγώ μια ερώτηση μπορούμε να κάνουμε πχ και τα 4 σχέδια μαθήματος από το ίδιο κεφάλαιο ή πρέπει από ξεχωριστά κεφάλαια?? Ή πρέπει από το ίδιο κεφάλαιο υποχρεωτικά και τα 4?
Εγώ απο το ίδιο κεφάλαιο έκανα και τις 3. Για την μικροδιδασκαλία προσπάθησα να βρω κάτι πιο ενδιαφέρον(λέμε τώρα με αυτο το απαρχαιωμένο βιβλίο)
User avatar
WoLfeN Ilic
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 527
Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
Gender:
Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by WoLfeN Ilic » Sun Oct 23, 2011 6:20 pm

Η μικροδιδασκαλια ειναι το ιδιο με το σχεδιο μαθηματος απλα σε λιγοτερο χρονο?
Αν οχι μπορει καποιος να μου εξηγησει λιγο πρακτικα τι πρεπει να γραψουμε στη μικροδιδασκαλια?
User avatar
georgiamos
byte level
byte level
Posts: 95
Joined: Sun Mar 30, 2008 1:17 am
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by georgiamos » Sun Oct 23, 2011 6:23 pm

eliza wrote:
georgiamos wrote:Να κάνω και εγώ μια ερώτηση μπορούμε να κάνουμε πχ και τα 4 σχέδια μαθήματος από το ίδιο κεφάλαιο ή πρέπει από ξεχωριστά κεφάλαια?? Ή πρέπει από το ίδιο κεφάλαιο υποχρεωτικά και τα 4?
Εγώ απο το ίδιο κεφάλαιο έκανα και τις 3. Για την μικροδιδασκαλία προσπάθησα να βρω κάτι πιο ενδιαφέρον(λέμε τώρα με αυτο το απαρχαιωμένο βιβλίο)

Kαι όλα αυτά από το βιβλίο της Β Λυκείου Τεχνολογία Επικοινωνιών έτσι?
User avatar
ariadni
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 255
Joined: Sat Jan 09, 2010 2:14 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by ariadni » Sun Oct 23, 2011 6:34 pm

Φύλλο πληροφοριών χρειάζεται να συμπληρώσουμε ? κι αν ναι τι είναι ??

edit : ακυρο
User avatar
melen
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 999
Joined: Sun Apr 22, 2007 7:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by melen » Sun Oct 23, 2011 7:00 pm

Αν δώσουμε φύλλα εφαρμογών ειναι για το σπίτι ή για την ώρα του μαθηματος;;
Image Seek the roses along the way , just beware of the thorns Image
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by eliza » Sun Oct 23, 2011 7:19 pm

georgiamos wrote:
eliza wrote:
georgiamos wrote:Να κάνω και εγώ μια ερώτηση μπορούμε να κάνουμε πχ και τα 4 σχέδια μαθήματος από το ίδιο κεφάλαιο ή πρέπει από ξεχωριστά κεφάλαια?? Ή πρέπει από το ίδιο κεφάλαιο υποχρεωτικά και τα 4?
Εγώ απο το ίδιο κεφάλαιο έκανα και τις 3. Για την μικροδιδασκαλία προσπάθησα να βρω κάτι πιο ενδιαφέρον(λέμε τώρα με αυτο το απαρχαιωμένο βιβλίο)

Kαι όλα αυτά από το βιβλίο της Β Λυκείου Τεχνολογία Επικοινωνιών έτσι?
ΝΑΙ
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by eliza » Sun Oct 23, 2011 7:20 pm

melen wrote:Αν δώσουμε φύλλα εφαρμογών ειναι για το σπίτι ή για την ώρα του μαθηματος;;
Νομίζω για την ώρα του μαθήματος.
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by eliza » Sun Oct 23, 2011 7:22 pm

WoLfeN Ilic wrote:Η μικροδιδασκαλια ειναι το ιδιο με το σχεδιο μαθηματος απλα σε λιγοτερο χρονο?
Αν οχι μπορει καποιος να μου εξηγησει λιγο πρακτικα τι πρεπει να γραψουμε στη μικροδιδασκαλια?
Περίπου ναι, θα σε βοηθήσει το παράδειγμα σχεδίου μαθήματος για μικροδιδασκαλία που έχει, εγώ πάντως σύμφωνα με εκείνο την έκανα.
User avatar
melen
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 999
Joined: Sun Apr 22, 2007 7:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by melen » Sun Oct 23, 2011 7:24 pm

eliza wrote:
WoLfeN Ilic wrote:Η μικροδιδασκαλια ειναι το ιδιο με το σχεδιο μαθηματος απλα σε λιγοτερο χρονο?
Αν οχι μπορει καποιος να μου εξηγησει λιγο πρακτικα τι πρεπει να γραψουμε στη μικροδιδασκαλια?
Περίπου ναι, θα σε βοηθήσει το παράδειγμα σχεδίου μαθήματος για μικροδιδασκαλία που έχει, εγώ πάντως σύμφωνα με εκείνο την έκανα.
Έχει συγκεκριμένο παράδειγμα για τη μικροδιδασκαλία;; ¨Εχω χαθεί μέσα σε τόοοοσα αρχεία!
Image Seek the roses along the way , just beware of the thorns Image
User avatar
photisd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 875
Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by photisd » Sun Oct 23, 2011 10:25 pm

είναι και τόσο ηλίθιο το βιβλίο που άντε να βρεις για τι να μιλήσεις και πως να το προσαρμόσεις ανάλογα...

ερ1: τελικά φύλλα αξιολόγησης και πληροφοριών που ρώτησε μια κοπέλα φτιάχνουμε?
ερ2: αύριο σε αυτά που θα παραδώσουμε θα είναι μόνο τα σχέδια μαθημάτων ή πρέπει να δώσουμε και διαφάνεις που και καλά θα δείξουμε? αν ναι, τότε τι θα βάλουμε δηλαδή, σε λίδες του βιβλίου?? :smt017
‎...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
User avatar
kostas_naxos
byte level
byte level
Posts: 78
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:26 pm
Academic status: N>4
Location: λιμνουπολη

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by kostas_naxos » Sun Oct 23, 2011 11:16 pm

εγω απ'οτι καταλαβα:
προσαρμοζουμε μονο το σχεδιο της μικροδιδασκαλιας επειδη απευθυνεται σε φοιτητες (βρισκεις καποιο τμημα να μη χρειαζεται μεγαλη προσαρμογη)
και ναι πρεπει να δωσουμε τις δηθεν διαφανειες σαν περιληπτικα τμηματα απο το βιβλιο με μπουλετς κτλ
εγω τα εφτιαξα στο γουορντ
for one moment
i wish you'd hold your stage
with no feelings at all
open minded
i'm sure i used to be so free

http://steelfm.gr
Feel The Steel
User avatar
photisd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 875
Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by photisd » Mon Oct 24, 2011 3:15 am

στο 4ο κεφάλαιο αναφέρονται σε διπλανές σελίδες τα λειτουργικά συστήματα και οι γλώσσες προγραμματισμού... μπορούμε να τα κάνουμε ξεχωριστά σε διδασκαλίες ή θεωρούνται ίδιο κομμάτι?
‎...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
User avatar
ninaT
byte level
byte level
Posts: 136
Joined: Tue Jun 02, 2009 7:30 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: kitchen

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by ninaT » Mon Oct 24, 2011 8:23 am

kostas_naxos wrote: και ναι πρεπει να δωσουμε τις δηθεν διαφανειες σαν περιληπτικα τμηματα απο το βιβλιο με μπουλετς κτλ
το λέει αυτό σε κάποια ανακοίνωση ή κάπου αλλού??????
αφού δεν είμαστε σίγουροι ότι θα παρουσιάσουμε και γενικά ζήτησε μόνο σχέδια μαθήματος!μήπως είναι προαιρετικό?
My dream is to fly,over the rainbow ..so high..
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by eliza » Mon Oct 24, 2011 8:52 am

Παιδιά διαβάζω τις ερωτήσεις σας αλλά νομίζω κανένας δεν μπορεί να απαντήσει, εγώ δεν άκουσα οτι είπε οτι στη μικροδιδασκαλία θέλει οπωσδήποτε διαφάνειες, έγω την έιχα ρωτήσει γενίκα αμα θέλει και μου είπε οτι δεν είναι υποχρεωτικό.Δεν ξέρω ρε παιδιά έχουμε τόσες απορίες που θα έπρεπε να μας τις έχει λύσει.
User avatar
photisd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 875
Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by photisd » Mon Oct 24, 2011 10:05 am

photisd wrote:στο 4ο κεφάλαιο αναφέρονται σε διπλανές σελίδες τα λειτουργικά συστήματα και οι γλώσσες προγραμματισμού... μπορούμε να τα κάνουμε ξεχωριστά σε διδασκαλίες ή θεωρούνται ίδιο κομμάτι?
ξέρει κανένας να μου απαντήσει παρακαλώ?
και επίσης πρέπει να διαλέξουμε και συγκεκριμένα από τα κομμάτια της ύλης ε?
Last edited by photisd on Mon Oct 24, 2011 10:24 am, edited 1 time in total.
‎...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
User avatar
WoLfeN Ilic
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 527
Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
Gender:
Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by WoLfeN Ilic » Mon Oct 24, 2011 10:09 am

Συγγνωμη κιολας αλλα απο αυτο το "συναρπαστικο" βιβλιο, τι διαολο μπορουμε να διδαξουμε σε φοιτητες? Δυο κεφαλαια εχει σχετικα με υπολογιστες (αρα και με πληροφορικη) και αυτα ειναι τα στοιχειωδη πως λειτουργει ενας υπολογιστης και συσκευες εισοδου εξοδου. Υποτιθεται οτι σε καποιο απο αυτα τα 2 κεφαλαια θα βρει ενας φοιτητης πληροφορικης ενδιαφερον για να παρακολουθησει τη μικροδιδασκαλια? Γιατι εγω προβλεπω πως θα χασμουριουνται και τα 15 λεπτα οι φοιτητες με αυτα
User avatar
melen
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 999
Joined: Sun Apr 22, 2007 7:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by melen » Mon Oct 24, 2011 11:41 am

έβγαλε ανακοινωση ότι η εργασία θα παραδωθεί στον στον 5ο όροφο των γραφείων ΟΠΑ οδού Δεριγνύ
12 (πάνω από το ταχυδρομείο) αντί για Α32. Έχετε πάει ποτέ εκεί; είναι εκτός του κτηριου της σχολής;
Image Seek the roses along the way , just beware of the thorns Image
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by enum21 » Mon Oct 24, 2011 11:51 am

melen wrote:έβγαλε ανακοινωση ότι η εργασία θα παραδωθεί στον στον 5ο όροφο των γραφείων ΟΠΑ οδού Δεριγνύ
12 (πάνω από το ταχυδρομείο) αντί για Α32. Έχετε πάει ποτέ εκεί; είναι εκτός του κτηριου της σχολής;
Ναι είναι εκτός του κεντρικού κτιρίου. Όπως βγαίνεις από Δεριγνύ ακριβώς απέναντι, δίπλα στο θέατρο από αριστερά.
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by eliza » Mon Oct 24, 2011 12:36 pm

WoLfeN Ilic wrote:Συγγνωμη κιολας αλλα απο αυτο το "συναρπαστικο" βιβλιο, τι διαολο μπορουμε να διδαξουμε σε φοιτητες? Δυο κεφαλαια εχει σχετικα με υπολογιστες (αρα και με πληροφορικη) και αυτα ειναι τα στοιχειωδη πως λειτουργει ενας υπολογιστης και συσκευες εισοδου εξοδου. Υποτιθεται οτι σε καποιο απο αυτα τα 2 κεφαλαια θα βρει ενας φοιτητης πληροφορικης ενδιαφερον για να παρακολουθησει τη μικροδιδασκαλια? Γιατι εγω προβλεπω πως θα χασμουριουνται και τα 15 λεπτα οι φοιτητες με αυτα
Συμφωνω απολύτως, το βιβλίο είναι πάρα πολύ χάλια.
eleni_st
bit level
bit level
Posts: 41
Joined: Fri Feb 01, 2008 9:07 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by eleni_st » Mon Oct 24, 2011 12:42 pm

παιδιά δεν ξέρω αν σας λύθηκε η απορία σχετικά με το αν πρέπει να φτιάξουμε διαφάνειες αλλά είχε πει στο μάθημα ότι η παρουσίαση δεν χρειάζεται.Αν θέλουμε μπορούμε να κάνουμε και την παρουσίαση αλλά είναι προαιρετικό, απλά πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε τη μικροδιδασκαλία με διαφάνειες χωρίς όμως να πρέπει να τις φτιάξουμε στη συγκεκριμένη φάση .
moira
byte level
byte level
Posts: 52
Joined: Thu Feb 21, 2008 2:29 pm
Academic status: 4th year

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by moira » Mon Oct 24, 2011 2:17 pm

Το φύλλο πληροφοριών είναι απαραίτητο τελικά? Πρέπει να το βάλουμε και στα 4 σχέδια ή όπου και αν κρίνουμε εμείς οτι μας χρειάζεται???
User avatar
photisd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 875
Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Post by photisd » Mon Oct 24, 2011 3:40 pm

finitooooo... :-D
‎...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
Post Reply

Return to “Παιδαγωγικά Μαθήματα”