Αρχικά να κάνω μία παρατήρηση: η φράση είναι "κατ' αρχάς" και όχι "καταρχήν", το οποίο σημαίνει
άλλο πράγμα.
@ κ. Τουμπή
Περί εξετάσεων και εργασιών, όπως είπε και ο Ja:
Στις περισσότερες περιπτώσεις αρκεί να κάνει την διαπίστωση αν ο φοιτητής ξέρει τα βασικά πάνω στον προγραμματισμό.Συνεπώς η έλλειψη πόρων είναι μάλλον δικαιολογία , με 4-5 στοχευμένες ερωτήσεις ο βοηθός μπορεί να βγάλει συμπέρασμα.Όσον αφορά τώρα εργασίες όπως π.χ τις δικές σας ή των αυτομάτων προφανώς δεν είναι δυνατό να καταλάβει κάποιος εύκολα αν έχει γίνει αντιγραφή.Όμως το κεντρικό θέμα είναι οι προγραμματιστικές εργασίες οι οποίες μάλιστα καταναλώνουν τον περισσότερο χρόνο.
Οπότε προφανώς δε περιλαμβάνονται τα πιο θεωρητικά και μαθηματικά courses αλλά εκείνα που αφορούν προγραμματισμό ή... σχηματάκια.
Περί χρονοπρογραμματισμού πάλι με κάλυψε ο Ja. Δεν μιλάμε για όλα τα μαθήματα και όλες τις εργασίες αλλά μόνο για τα μεγάλα προγραμματιστικά project. Προφανώς δε μιλάμε και για ακραίες περιπτώσεις, όπως αυτή όπου ο καθηγητής μόλις πήρε το μάθημα.
Για την
εξέταση των προγραμματιστικών εγώ έχω να πω ότι δε χρειάζεται καν να γράφουμε νέο κώδικα στην εξεταστική. Πιστεύω ότι στα μαθήματα που είναι σχεδόν αμιγώς προγραμματιστικά, πρέπει να ανέβει το ποσοστό που καταλαμβάνουν στη βαθμολογία οι εργασίες (όπως είπε και ο michalis) και στο τέλος απλά να εξετάζονται εκείνες από τους βοηθούς. Είναι πλήρως εφικτό και πολύ πιο δίκαιο, πόσο μάλλον σε μια σχολή που κάποιοι διδάσκουν προγραμματισμό και γλώσσες όπως τους αρέσει.
__________________________________
Γενικότερα:
Προγραμματιστικά μαθήματα εγώ πιστεύω ότι είναι και οι Βάσεις, και οι Αλγόριθμοι και οι Δομές και άλλα. Εκτός αν εννοείτε αμιγώς προγραμματιστικά. Δε χρειάζονται όμως μόνο τα αμιγή αναπροσαρμογές.
Άλλο ένα πολύ καλό πρότυπο που έχει θέσει ο κ. Ανδρουτσόπουλος είναι τα video με διαφάνειες στην προβολή και ηχογραφημένη την παράδοση του μαθήματος. Κανείς άλλος καθηγητής δε το έχει κάνει αυτό. Θα τα δούμε στην πορεία όμως αυτά.
Το κείμενο γράφτηκε από 3-4 φοιτητές που έμειναν μετά τη συζήτηση να το γράψουν. Δε διατυπώνει καμία σίγουρη, αρτίως αιτιολογημένη πρόταση φοιτητών. Πρέπει να καταλάβετε ότι το κείμενο και η όλη προσπάθεια που προσπαθούμε να εκκινήσουμε είναι για την αφύπνιση, την οργάνωση των φοιτητών και την εύρεση λύσεων για τα προβλήματα του τμήματος.
Ένα πρόβλημα τη φορά.
Δε μπορώ να ακούω ότι δεν ήρθατε πολλοί στη συζήτηση γιατί "
είχατε σημαντικότερα πράγματα να κάνετε" ή "
γιατί είναι ανούσιο". Δέχομαι το ότι ίσως έπεσε σε ώρα που όντως δεν ήταν πολλοί διαθέσιμοι. Στην επόμενη συνάντηση όμως δε θα δικαιολογηθεί πάλι η παρουσία μόνο 20 ατόμων. Ανούσια είναι μια προσπάθεια όταν δεν την υποστηρίζεις, όταν την καθιστάς εσύ ανούσια, όταν παραδίνεσαι.
Δε θα έπρεπε να καθόμαστε να γράφουμε εδώ. Αυτά που έχετε όλοι να πείτε (και περισσότερο όσοι δεν έχετε γράψει ούτε σε αυτό το thread) να έρθετε να τα πείτε στη συζήτηση.
Γράψτε ένα δικό σας κείμενο με θέματα και ελάτε, στην τελική. Ελάτε να πείτε γιατί θεωρείτε τη συζήτηση ανούσια. Δε μαζευόμαστε για να πούμε τι προβλήματα έχει το τμήμα. Τα ξέρουμε αυτά. Μαζευόμαστε για να βρούμε λύσεις, να οργανωθούμε σα φοιτητές. Γιατί είναι πλέον ζωτικής σημασίας να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας, αφού ζούμε στην εποχή που γινόμαστε έρμαια ανεγκέφαλων παραταξιακών, ανώριμων καθηγητών και μέλη μιας κοινωνίας μέσα στη διαφθορά, τη μιζέρια, τον εγωισμό. Ή θα λερώσουμε τα χέρια μας και θα αποτύχουμε προσπαθώντας ή δε θα προσπαθήσουμε καν και θα κλαίμε τη μοίρα μας. Διαλέξτε.
Εγώ προσωπικά δε θα κάθομαι να περιμένω τον κάθε ένα από εσάς να νοιαστεί
αν δε νοιάζεστε ούτε οι ίδιοι. Θα κοιτάξω να παλέψω για εμένα και τους άλλους 20 που ήρθαν να συζητήσουμε να βγάλουμε κάτι καλό. Ήδη έχω κάποιες ιδέες για το πώς θα συγκεντρώσουμε feedback ανά μάθημα και πώς θα το σουλουπώσουμε για να γίνουν κείμενα προτάσεων που θα δώσουμε στους εκάστοτε καθηγητές. Θα κάτσω να σκεφτώ και θα επιστρέψω στο thread με τις ιδέες μου. Σε 1-2 βδομάδες που θα ξαναβρεθούμε εσείς αν θέλετε καθίστε να διαβάσετε.
Και μη σκαλώνετε επειδή τη πρωτοβουλία την πήραν τα παιδιά από τα ΕΑΑΚ. Ίσα ίσα που εκείνοι μπήκαν στον κόπο να κλείσουν και αίθουσα και να συντονίσουν τη συζήτηση. Από τη στιγμή που κανένας μας δε το έχει κάνει ως τώρα, δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να μαυρίζουμε την προσπάθεια αυτή και να μη συμμετέχουμε γιατί την ξεκίνησαν "κάτι κομματόσκυλα". Όταν αρχίσουμε να λύνουμε τα βασικά προβλήματα της σχολής, θα μιλήσουμε και για άλλα. Εγώ θέλω να εκφράσω στους συναδέλφους από τα ΕΑΑΚ ενστάσεις που έχω για θέματα όπως η αφισοκόλληση, οι συναυλίες στο προαύλιο, το κάπνισμα στα αμφιθέατρα, και άλλα πολλά. Προέχουν τα μαθήματα όμως. Είπαμε:
ένα πρόβλημα τη φορά. Φαίνονται βουνό, αλλά όλα από κάπου πρέπει να αρχίσουν.