Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε την έκθεση της επιτροπής εξωτερικής αξιολόγησης της ΑΔΙΠ για το τμήμα μας. Είναι αναρτημένη στο site της ΑΔΙΠ.
http://www.hqaa.gr/eks/AUEB-Informatics ... -final.pdf
Εξωτερική Αξιολόγηση Τμήματος
- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: Εξωτερική Αξιολόγηση Τμήματος
Διαβάζοντας μία στα γρήγορα και περισσότερο τα σημεία που με καίνε περισσότερο (curriculum και teaching και στο τέλος recommendations)...
Δε διαφωνώ σε πολλά σημεία, αλλά
Δε διαφωνώ σε πολλά σημεία, αλλά
καιBesides the high quality and academic presence of many of its faculty, a unique
asset of this department is its intellectual positioning, as it ties together informatics
with management.
Πόσοι μπήκανε με τέτοιο σκεπτικό και πόσοι για να σπουδάσουνε CS?Take better advantage of the AUEB’s academic “ecosystem.” For example,
there could be stronger curricular and research links with other departments.
Furthermore, students should have more opportunities of taking courses from other
AUEB departments.
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
- necrofear_13
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2141
- Joined: Sun Nov 18, 2007 5:32 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Re: Εξωτερική Αξιολόγηση Τμήματος
Με την ίδια λογική πόσοι μπήκανε ξέροντας τι θέλουνε(δηλαδή ξέροντας τι εστί cs)?stoupeace wrote:Διαβάζοντας μία στα γρήγορα και περισσότερο τα σημεία που με καίνε περισσότερο (curriculum και teaching και στο τέλος recommendations)...
Δε διαφωνώ σε πολλά σημεία, αλλάκαιBesides the high quality and academic presence of many of its faculty, a unique
asset of this department is its intellectual positioning, as it ties together informatics
with management.Πόσοι μπήκανε με τέτοιο σκεπτικό και πόσοι για να σπουδάσουνε CS?Take better advantage of the AUEB’s academic “ecosystem.” For example,
there could be stronger curricular and research links with other departments.
Furthermore, students should have more opportunities of taking courses from other
AUEB departments.
Προτάσεις κάνουν οι άνθρωποι για παραπάνω επιλογές. Κολακευτικά λόγια θα έλεγα γενικά, ειδικά προς το τέλος...
No matter what kind of sadness envelops the darkness of our despair, if you put one foot in front of the other, at some point you will reach a place where you can see the light.
In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise
In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise
-
- Gbyte level
- Posts: 1061
- Joined: Mon Dec 12, 2011 8:42 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Εξωτερική Αξιολόγηση Τμήματος
Αρκετοί και στις δύο κατηγορίες. Και για να πω την αμαρτία μου οι περισσότεροι πριν μπουν στο τμήμα έχω την εντύπωση ότι με αυτό το σκεπτικό μπαίνουν ασχέτως αν οι πιο πολλοί στην πορεία καταλήγουν να σπουδάζουν μόνο CS και να τους αρέσει κιόλας. Αυτό που καταλαβαίνω απ'την πρόταση είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει μία μεγαλύτερη διατμηματική συνεργασία σε επίπεδο επιλογής μαθημάτων (που δεν είναι καθόλου "ελεύθερη") και σε ερευνητικό επίπεδο. Αφού υπάρχει η οργανωτική υποδομή (ανυπαρξία σχολών/κοσμητειών, ίδιο κτήριο κλπ.) νομίζω ότι το πιο σωστό θα ήταν ο καθένας πρώτα να μπαίνει και μετά να διαλέγει αυτό που θέλει να κάνει. Βασικά αυτό ακριβώς λέει, ότι αφού η υπάρχει η δυνατότητα διατμηματικής συνεργασίας, θα έπρεπε να αξιοποιηθεί για όποιους θέλουν να διαμορφώσουν αλλιώς τις σπουδές τους.stoupeace wrote:Διαβάζοντας μία στα γρήγορα και περισσότερο τα σημεία που με καίνε περισσότερο (curriculum και teaching και στο τέλος recommendations)...
Δε διαφωνώ σε πολλά σημεία, αλλάκαιBesides the high quality and academic presence of many of its faculty, a unique
asset of this department is its intellectual positioning, as it ties together informatics
with management.Πόσοι μπήκανε με τέτοιο σκεπτικό και πόσοι για να σπουδάσουνε CS?Take better advantage of the AUEB’s academic “ecosystem.” For example,
there could be stronger curricular and research links with other departments.
Furthermore, students should have more opportunities of taking courses from other
AUEB departments.
On topic, είναι πολλά τα highlights που μπορεί κάποιος να δώσει στο κείμενο το οποίο είναι ειλικρινές, ακριβές και περιγράφει περίπου αυτό που ξέρουμε όλοι. Το θέμα είναι ποιος θα το χρησιμοποιήσει και πως. Χαρακτηριστικό για τις προθέσεις των αξιολογητών το παρακάτω που βασικά δεν διστάζει να κράξει πρακτικές και συνήθειες από πρόσωπα που γενικώς λύνουν και δένουν στο τμήμα και γι'αυτό ακριβώς δεν πιστεύω ότι θα κάνουν κάτι με αυτή την αξιολόγηση. Εκτός κι αν κάποιος τους στείλει σπίτι τους.
The department is considering ideas for revising the undergraduate curriculum,
while preserving the strength, uniqueness, and diversity of courses offered. In doing
so, it may have to overcome obstacles due to inertia (past practices, and established
“culture”), including the sense of “ownership” of courses and labs by individual
faculty.
Re: Εξωτερική Αξιολόγηση Τμήματος
Επειδή σήμερα βρήκα λίγο χρόνο και διάβαζα και το κείμενο της τελευταίας εσωτερικής αξιολόγησης (2011 - http://modip.aueb.gr/images/files/INF_E ... g_2011.pdf) το οποίο έχει αόριστες απαντήσεις και τα στατιστικά από τις αξιολογήσεις φοιτητών που κάνουμε είναι συγκεντρωτικά και όχι ανά μάθημα εγώ παρατήρησα ότι:
1) Στην επιτροπή αξιολόγησης είναι μόνο Έλληνες καθηγητές. Ναι μεν που δουλεύουν έξω, αλλά Έλληνες. Εμένα τουλάχιστον δε μου φαίνεται αξιόπιστο την εξωτερική αξιολόγηση να την κάνουν Έλληνε$.
2) Η εξωτερική αξιολόγηση είναι πολύ σύντομη και έχει ληφθεί από τυχαίο δείγμα φοιτητών. Διάβασα κάτι αστεία όπως:
- Τα εργαστήριά μας έχουν dated PCs.
- The food presentation is good. Για quality και taste δεν είδα τίποτα να γράφεται.
- Finally, the technical staff that provides computer and networking support is knowledgeable and prompt, leading to high satisfaction levels.
- Efficancy of teaching: The teaching methods followed are traditional and the EEC did not perceive any negative aspects..Εδώ δε ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Και συνδέεται με το πρώτο μου point φαίνεται...
Πέρα από αυτά, καμία πρόταση από εσωτερική ή εξωτερική αξιολόγηση δεν έχω δει να εφαρμόζεται. Π.χ. online learning που μόνο ο κ. Ανδρουτσόπουλος έχει εφαρμόσει με τις ηχογραφημένες διαλέξεις για την τεχνητή νοημοσύνη. Τα art @ aueb μας μάραναν.
1) Στην επιτροπή αξιολόγησης είναι μόνο Έλληνες καθηγητές. Ναι μεν που δουλεύουν έξω, αλλά Έλληνες. Εμένα τουλάχιστον δε μου φαίνεται αξιόπιστο την εξωτερική αξιολόγηση να την κάνουν Έλληνε$.
2) Η εξωτερική αξιολόγηση είναι πολύ σύντομη και έχει ληφθεί από τυχαίο δείγμα φοιτητών. Διάβασα κάτι αστεία όπως:
- Τα εργαστήριά μας έχουν dated PCs.
- The food presentation is good. Για quality και taste δεν είδα τίποτα να γράφεται.
- Finally, the technical staff that provides computer and networking support is knowledgeable and prompt, leading to high satisfaction levels.



- Efficancy of teaching: The teaching methods followed are traditional and the EEC did not perceive any negative aspects..Εδώ δε ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Και συνδέεται με το πρώτο μου point φαίνεται...
Πέρα από αυτά, καμία πρόταση από εσωτερική ή εξωτερική αξιολόγηση δεν έχω δει να εφαρμόζεται. Π.χ. online learning που μόνο ο κ. Ανδρουτσόπουλος έχει εφαρμόσει με τις ηχογραφημένες διαλέξεις για την τεχνητή νοημοσύνη. Τα art @ aueb μας μάραναν.
“Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.”
MpoMp @ Discord